Zdar borci....
Přítelkyně má lumii a přestal jí fungovat slot na sim kartu (neustále vyskakuje hláška "chyba sim karty"...má dual sim a v obou slotech ta hláška vyskakuje) Tel.je ještě v záruce...jenže....má prasklý displej...v prodejně telefon převzali s tím,že ten prasklý displej nemá vliv na tuto závadu a tel.odeslali do servisu ( arvato services).
Odtamtud přišlo vyjádření,že tel.jeví známky mechanického poškození a že nesplňuje podmínky a předpoklady záruční opravy....jenže NIKDE v záručních podmínkách jsem se nedočetl,že by jakékoliv mechanické poškození,které nemá vliv na závadu byl důvodem k neuznání reklamace...
Jak bych měl postupovat dál? Díky...
neuznaná reklamace
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
neuznaná reklamace
Nijak, mohl byt i mechanicky poskozeny slot na simkartu nebo tam vzniklo jiné poskozeni při pádu.
Je potřeba pykat a ne si naivně myslet, ze všechno zalepí záruka.
Je potřeba pykat a ne si naivně myslet, ze všechno zalepí záruka.
neuznaná reklamace
Přesně jak píše Jirka.
Pravděpodobně při pádu nebo prohnutí, při kterém tvoje přítelkyně praskla sklo, došlo k poškození i něčeho jiného.
Na to ti ani nejlepší soudní znalec nepomůže.
Pravděpodobně při pádu nebo prohnutí, při kterém tvoje přítelkyně praskla sklo, došlo k poškození i něčeho jiného.
Na to ti ani nejlepší soudní znalec nepomůže.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Seznam.cz a 77 hostů