V předchozím telefonu HTC HD se mi začalo stávat, že se náhle zcela ztratil signál a na displeji se objevilo hlášení, že telefon lze použít pouze pro tísňová volání.
Před cca měsícem jsem vyměnil HD za Desire a když se problém opakoval, nechal jsem si od operátora O2 vyměnit starší SIM kartu za novou. problém se však opakuje nadále, hláška typu "Chyba sítě nebo SIM - pouze tísňová volání" se objevila již 4x za posledních 14 dní.
Je možné, že by totální ztrátu signálu mohla vyvolat přítomnost radiového signálu v blízkosti telefonu? Telefon se přes noc dobíjí na nočním stolku hned vedle inteligentního budíku AXBO, který komunikuje (myslím, že radiově) s čidlem pohybu umístěným na zápěstí spáče....
Pouze tísňová volání/chyba sítě nebo SIM v DESIRE
Pouze tísňová volání/chyba sítě nebo SIM v DESIRE
tezko rict, nikdy jsem s tim problem nemel, kazdopadne za poslednich 14 se mi to stalo poprve a hned taky cca 3x... operator O2.. asi bych to videl na neco u nich.
Pouze tísňová volání/chyba sítě nebo SIM v DESIRE
Tak to nebude budíkem ![Smutný :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Problém se stupňuje, signál se ztratí a hláška Chyba SIM karty nebo sítě už naskakuje cca 2x denně.
Totéž se mi stávalo s HTC HD, proto jsem telefon po roce a půl (ještě v záruce!) vyměnil za Desire, když se i zde chyba opakovala, nechal jsem si vyměnit SIM kartu, poté jsem začal chvíli věřit, že problém byl u O2 (když 17.11. vypadla celá síť v našem regionu) a teď jim asi půjdu omlátit o hlavu komplet služby - je mi jedno, jestli to dělá jejich síť, jejich SIM nebo telefon koupený u nich, když nespraví hardware, přejdu s 8 telefony ve firmě a domácnosti ke konkurenci....
![Smutný :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Problém se stupňuje, signál se ztratí a hláška Chyba SIM karty nebo sítě už naskakuje cca 2x denně.
Totéž se mi stávalo s HTC HD, proto jsem telefon po roce a půl (ještě v záruce!) vyměnil za Desire, když se i zde chyba opakovala, nechal jsem si vyměnit SIM kartu, poté jsem začal chvíli věřit, že problém byl u O2 (když 17.11. vypadla celá síť v našem regionu) a teď jim asi půjdu omlátit o hlavu komplet služby - je mi jedno, jestli to dělá jejich síť, jejich SIM nebo telefon koupený u nich, když nespraví hardware, přejdu s 8 telefony ve firmě a domácnosti ke konkurenci....
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest