Bylo jim odpovězeno,že Sunnysoft update lokalizace udělal a čeká se jen na to až testeři HTC tuto lokalizaci vyzkouší a následně zakomponují do nové CZ ROM.
Z důvodu nářků nespokojených zákazníků a liknavosti HTC se snaží dle mého o "NĚCO" co by zákazníkům dalo možnost aktualizovat a přitom neporušilo ujednání s HTC. Nevím jak je možné toho dosáhnout.
Týden je téměř u konce, tak se nechme překvapit.petrusm@sunnysoft (6. 5. 2009, 12:13)
Zákazníci, kteří si zakoupili lokalizované PDA musí buď počkat dokud výrobce neuvolní lokalizaci i pro novou ROM, nebo zůstat u verze operačního systému, kterou zakoupili.
Dotazy na upgrade lokalizovaných zařízení je nutné směřovat na výrobce, který tyto nové ROM vytváří, nikoliv na dodavatele lokalizace, který je v tomto případě třetí stranou a své závazky má splněny.
Sunnysoft si ovšem uvědomuje, jak nepříjemná tato situace pro české zákazníky je a vlastním nákladem pracuje na jistém řešení – v příštím týdnu sledujte náš web.
To Jirka Hrma: Není v tvých silách díky svým kontaktům zjistit něco dalšího????