Wheel: Nově vznikající plošinovka od českého autora

Diskuze o operačním systému Windows Mobile 6/6.1/6.5 a dalších vývojových větvích (6.5.x)
Odpovědět
RDT
VIP
VIP
Příspěvky: 450
Registrován: úte dub 10, 2007 21:59
Zařízení: HTC HD7, Sony Vaio UX380N (100GB) a P92KS
Kontaktovat uživatele:

Wheel: Nově vznikající plošinovka od českého autora

Příspěvek od RDT »

Jak jste si zde mohli přečíst přesně před měsícem, pracuji na plošinovce ovládané klasickým rezistivním displejem. Jenže proč zdůrazňuji klasický rezistivní displej? Protože jde o vůbec první větší hru tohoto typu, kde můžete na displeji pro ovládání stisknout dvě místa zároveň. U skákací hry to má velký význam - pohybujete se do některého směru a zároveň vyskočíte. S fyzickými tlačítky samozřejmost, pokud žádná nemáte, nezahrajete si. Nyní už ano, protože je k dispozici první veřejné demo, které si můžete stáhnout z mého serveru! A hra má navíc konečně jméno: Wheel. Kladl jsem maximální důraz na kompatibilitu, spustíte ho na jakémkoli zařízení od Pocket PC 2002 :o). Nezáleží na rozlišení displeje, ale čím větší, tím více prostoru uvidíte.

O co ve hře vlastně jde? S kolem od vozu se musíte dostat do oranžového dimenzionálního přenašeče, abyste změnili charakter prostředí. Aby to bylo zábavnější, dostáváte skóre za sbírání hvězdiček. A aby to bylo těžší, pronásleduje vás antidimenzionální ďábel, který z vás vysává skóre získané z hvězdiček.

obrázek

Rychlost vašeho kola a ďábla se může měnit. Vaše rychlost je číslo nalevo od skóre, při každém průchodu do vyšší dimenze se na krátký čas zdvojnásobí. Narazíte-li na zelený šlahoun, zdvojnásobí se na dobu delší. S větší rychlostí dál doskočíte a snadněji utečete ďáblovi. I ten se může zrychlit, seberete-li za něj zvláštní červený box. Ďábel se sám opět nezpomalí, dokud nenajdete box zelený. Zrychlenému ďáblovi máte šanci utéct, jedině když jste sami zrychlení (jinak vám bude těsně šlapat na paty). Abyste prohráli, musíte vypadnout z mapy, popřípadě se narazit na hřebík (zespoda nebo seshora). Ve hře zatím nejsou životy, takže si na to dávejte pozor :-) .

Jelikož jde o úplně první demo, ve hře jsou téměř určitě bugy, nedostatky a nedodělky. Budu velmi rád, pokud mi o nich dáte vědět, stejně jako o dalších nápadech a připomínkách. Pokud vás zajímá, v čem jsem hru napsal, vezte, že jsem použil odlehčený, reflexivní, imperativní a procedurální programovací jazyk Lua. Jako kompilátor pro Windows Mobile potom FBA The Creator.
vosa
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 84
Registrován: pát bře 06, 2009 17:01
Zařízení: HTC Desire
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Wheel: Nově vznikající plošinovka od českého autora

Příspěvek od vosa »

Smekám, tohle se ti opravdu povedlo ;) už jen bych ale přidal bud životy nebo check pointy nebo ukládání v každém Xtém kole(v tom třetím kole kdy mám vyskocit tak se vždy chytnu o hřebík :( , jinak ještě možná když jedu delší dobu na nějakou stranu vidím jen asi cm další mapy a tak nevím co mne čeká :D (já vím ĎÁBEL :o ) ...ale hezká hra :D a pěkně přesně reaguje na dvojstisk ;) těším se na další demo :D

...jinak kolik je v tomhle demu kol? :D dik...

EDIT: juchu, dokoncil jsem demo :D ...jsem první?? (samozrejme krom autora)
Mamut
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 65
Registrován: ned čer 01, 2008 19:22
Zařízení: HP iPAQ 614c, WM6.5
Bydliště: Hradec Králové

Wheel: Nově vznikající plošinovka od českého autora

Příspěvek od Mamut »

Mě se po spuštění hry přerotuje display a to tak,že je o 180° opačně než klasický landscape(nechápu fakt proč?). Hra se pak spustí pouze na pozadí. Když ji spávcem procesů přepnu do popředí, zobrazí se okno hry na výšku misto na šířku (jako by tam nebyl landscape) takže značná část heríi plochy je mimo display. Když pak manuálně přerotuji na portrait je obraz vpořádku, ovšem souřadnice na display se přerotováním přehodí (osy) a nefunguje správně ovládání. Mám iPAQ 614, WM6.5
RDT
VIP
VIP
Příspěvky: 450
Registrován: úte dub 10, 2007 21:59
Zařízení: HTC HD7, Sony Vaio UX380N (100GB) a P92KS
Kontaktovat uživatele:

Wheel: Nově vznikající plošinovka od českého autora

Příspěvek od RDT »

Díky za reakce a testování. Životy i ukládání budou, nebojte :).

Jinak, omlouvám se za tu rotaci. Na poslední chvíli jsem se nechal zmást emulátorem, který mi obraz otočil vzhůru nohama, takže jsem těsně před vydáním změnil orientaci. Než to opravím, najděte v instalační složce hry soubor "fba.ini", kde je hodnota "orientation". Teď je 3, ale pokud ji změníte na 2, použije se klasický landscape režim.

EDIT: Verze ke stažení už má orientaci opravenou. Pokud by orientace přesto někomu nevyhovovala, platí postup popsaný výše. Můžete si aktivovat i klasický portrait režim (hodnota 1) :-D.
vosa
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 84
Registrován: pát bře 06, 2009 17:01
Zařízení: HTC Desire
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Wheel: Nově vznikající plošinovka od českého autora

Příspěvek od vosa »

tak uz jsem zkousel to nove demo (myslim druhe vydani) ...chci se zeptat,jak dlouho ti trvalo vytvorit hru? a jak dlouho ti ted trva vytvorit dalsi kolo?
RDT
VIP
VIP
Příspěvky: 450
Registrován: úte dub 10, 2007 21:59
Zařízení: HTC HD7, Sony Vaio UX380N (100GB) a P92KS
Kontaktovat uživatele:

Wheel: Nově vznikající plošinovka od českého autora

Příspěvek od RDT »

Jakmile je hra hotová, tak vytvořit nový level je otázka psaní čísel do textového editoru. Připadá v úvahu, že v budoucnu bude veřejný editor levelů. Zatím jsem na zábavné levely moc neměl čas, ty jsem vždycky dělal těsně před veřejným vydáním, protože jsem se soustředil na chování hry.

Odhadnout, jak dlouho mi trvalo celou hru vytvořit, je těžké, protože se s tím patlám už několik měsíců :-D. Jde především o to, že vůbec nemám čas :). Jsou týdny, kdy nemám volnou ani hodinu, ale někdy jsem na tom pracoval třeba i půl dne.
Odpovědět

Zpět na „Windows Mobile 6/6.1/6.5/6.5.x“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 61 hostů