iPAQ 614c - Odesílání SMS zpráv z T-Mobile

Diskuze o komunikátoru HP iPaq 614
RDT
VIP
VIP
Příspěvky: 450
Registrován: úte dub 10, 2007 21:59
Zařízení: HTC HD7, Sony Vaio UX380N (100GB) a P92KS
Kontaktovat uživatele:

iPAQ 614c - Odesílání SMS zpráv z T-Mobile

Příspěvek od RDT »

EDIT: Právě jsem udělal to, co jsem měl udělat pravděpodobně jako první: Mluvil jsem s technikem HP, který mě ujistil, že se jedná o vlastnost některých kusů této série a na řešení se horlivě pracuje (v podobě nové ROM). Každopádně jsem si potvrdil, že nejsem jediný a že to ani nemůžu vyřešit. To mě uklidnilo. Jde o HW problém, tím se vysvětluje fakt, že jiné (neoficiální) ROMky nic nemění. Jde o vadu konkrétní série, proto se najdou uživatelé, kterým funguje vše bez problému. Byl jsem požádán o výrobní číslo zařízení a ujištěn, že nová ROM řešící tento problém by měla být k dispozici již zanedlouho. Při dotazu na konkrétní dobu (zda se jedná o týdny či měsíce) jsem nedostal odpověď. Takže uvidím, kolega si zatím pořídí O2 SIM kartu… Vrátit zařízení a doufat, že nové bude z „funkční řady“ asi nemá cenu.
____________________

Před nedávnem jsem vyzkoušel vybavený HP iPAQ 614c, výsledky byly nad mé očekávání… Po mém otestování ho začal používat kolega, ovšem za několik dní přišel s problémem, že se mu nedaří odesílat SMS zprávy. Ujistil jsem ho, že se jistě jedná o nějakou drobnost a případný problém za několik minut vyřeším (a ještě stihnu Dr. House...).