iPAQ 614 - Jak Vám chodí SIM Toolkit?
iPAQ 614 - Jak Vám chodí SIM Toolkit?
Ptám se šťastných majitelů, zda jim funguje SIM Toolkit?
Rád bych přešel za smartfounu na PPC a iPAQ 614 vypadá velmi vhodně. Proto mne v diskuzích vždy potěší vyřešený problém. Nicméně na fóru ce4you se objevily zprávy o nefunkčním SIM Toolkit! Jelikož používám tuto funkci pro přístup do eBanky, má pro mne odpověď na výše uvedenou otázku zcela zásadní význam. Najde-li se tu majitel 614ky, který používá eBanku, GE Money, nebo jinou, nechť laskavě odpoví Funguje/Nefunguje. SIM Toolkit aplikace se přece nahrávají na SIM kartu a telefon je musí podporovat. Otázka je, jestli tady soudruzi z HP nezanedbali něco dalšího.
Rád bych přešel za smartfounu na PPC a iPAQ 614 vypadá velmi vhodně. Proto mne v diskuzích vždy potěší vyřešený problém. Nicméně na fóru ce4you se objevily zprávy o nefunkčním SIM Toolkit! Jelikož používám tuto funkci pro přístup do eBanky, má pro mne odpověď na výše uvedenou otázku zcela zásadní význam. Najde-li se tu majitel 614ky, který používá eBanku, GE Money, nebo jinou, nechť laskavě odpoví Funguje/Nefunguje. SIM Toolkit aplikace se přece nahrávají na SIM kartu a telefon je musí podporovat. Otázka je, jestli tady soudruzi z HP nezanedbali něco dalšího.
Aha, tak v tom případě asi funguje jak už jsem stejně zvyklý. Tak nějak kostrbatě a ne zcela hladce. Na Qteku 8310 s WM6 mi přijde zabezpečená sms, zobrazí se upozornění, ale nespustí se automaticky čtení zpráv. Musím SIM Toolkit zapnout ručně a zprávu vyhledat. Při tom mne trochu prudí, že při zadávání bankovního PINu se klávesnice nepřepne automaticky do módu 123, ale zůstane v základním abc. Dělá toto iPAQ stejně? Pokud ano, mohl by to být problém samotných WM6, spíš než přístroje.
-
- můj třetí příspěvek
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned kvě 11, 2008 15:18
sim toolkit
me to takto rozhodne nefunguje
nekdy prijde zprava hned, nekdy po prihlaseni do sim toolkitu a nekdy po restartu ... a zrovna ted mi prisla az po II. restartu
Autorizovat 1 platbu 20 minut, to je neco na moje nervy
Mam Ebanku pres Vodafone.
A pokud zadam manualni platbu primo pres sim toolkit, tak zas nevidim, co zrovna zadavam ( treba odchozi ucet, kolik, proste popisky, co mam zrovna vyplnit, je tam jen editek a ten popis nikde... )
Tohle je jedina vec, ktera me na tomto zarizeni dost prudi ( tedy pokud pominu to, ze na slunci neni nic videt )
nekdy prijde zprava hned, nekdy po prihlaseni do sim toolkitu a nekdy po restartu ... a zrovna ted mi prisla az po II. restartu
Autorizovat 1 platbu 20 minut, to je neco na moje nervy
Mam Ebanku pres Vodafone.
A pokud zadam manualni platbu primo pres sim toolkit, tak zas nevidim, co zrovna zadavam ( treba odchozi ucet, kolik, proste popisky, co mam zrovna vyplnit, je tam jen editek a ten popis nikde... )
Tohle je jedina vec, ktera me na tomto zarizeni dost prudi ( tedy pokud pominu to, ze na slunci neni nic videt )
-
- přispěvatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: úte dub 22, 2008 9:40
- Zařízení: SE Xperia X2; Samsung G Note 2, Blackberry Classic
- Bydliště: Olomouc
GE money + O2
Pouzivam e bankud GE money na operatorovi O2 - zatim chodi zpravy dobre - dnes prisel stav uctu - na hirni liste je upozorneni o dosle zprave a v dolni casti je podobne okenko jako SMS. Platbu jsem zatim nepotreboval a tudiz i nezkousel.
no me tmobile a ebanka jede.. sice to není dvakrat pohodlne, ale zpravy od banky najdu vzdy pri vstupu primo do sim toolkitu. zobrazovani na displeji bohuzel nefunguje.
me osobne nejvice vadi ze si aplikace (telefon) nepamatuje cislo uctu a musim ho zadavat z hlavy
nicmene je to plne funkcni, vyzkouseno info, platba i certifikace.
me osobne nejvice vadi ze si aplikace (telefon) nepamatuje cislo uctu a musim ho zadavat z hlavy
nicmene je to plne funkcni, vyzkouseno info, platba i certifikace.
-
- přispěvatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: úte dub 22, 2008 9:40
- Zařízení: SE Xperia X2; Samsung G Note 2, Blackberry Classic
- Bydliště: Olomouc
GE Money replay
Tak jsem vzhledem k tomu, že mi SIM Toolkit již taky 2x zamrzl - u O2 a GE Money - kontaktoval jejich technickou podporu (GE) - a odpoveď jejich technika je, že Ipaq není GSM - klasický mobil - takže negarantují funkčnost. Taky odpověď - bohužel teda dost negativní.
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 1038
- Registrován: pon čer 20, 2005 20:47
- Zařízení: Lenovo P780
- Bydliště: Pardubice
-
- přispěvatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: úte dub 22, 2008 9:40
- Zařízení: SE Xperia X2; Samsung G Note 2, Blackberry Classic
- Bydliště: Olomouc
O2 a GE Money
Ještě se mi nyní odpoledne ozvali z GE Money Bank - cituji:
"Dobrý den!
Na tuto otázku Vám již odpověděl můj kolega Radim Gas. Naše mobilní bankovnictví v pořádku funguje. Problém v WM popř. symbianem není na naší straně, ale je to problém operátora a podpory této služby operátorem. Tuto situaci proto řešte přímo s operátorem, jelikož naše mobilní bankovnictví s tím nemá nic společného.
S pozdravem GE Money, Zákaznický servis"
A je to - ještě počkám na reakci O2-)
"Dobrý den!
Na tuto otázku Vám již odpověděl můj kolega Radim Gas. Naše mobilní bankovnictví v pořádku funguje. Problém v WM popř. symbianem není na naší straně, ale je to problém operátora a podpory této služby operátorem. Tuto situaci proto řešte přímo s operátorem, jelikož naše mobilní bankovnictví s tím nemá nic společného.
S pozdravem GE Money, Zákaznický servis"
A je to - ještě počkám na reakci O2-)
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 1038
- Registrován: pon čer 20, 2005 20:47
- Zařízení: Lenovo P780
- Bydliště: Pardubice
HP 614 T-mobile + RB eKonto (dříve eBanka)
tak také přidávám vlastní zkušenost:
mám jej asi týden půjčený a moc jsem spokojen (uvažuji, že si jej pořídím), jen bohužel bankovní aplikace si opravdu dělá co chce (proto stále váhám), není v tom žádný systém a většinou se pro kód(klíč) zaslaný bankovní SMSkou nedostanu, je jedno jestli se jedná o mé vyžádání z internetu nebo o elektronický klíč z mobilu či o klíč poslaný bankéřem. SMSka většinou jako by nedorazí (minimálně se na displeji neobjeví), někdy se na ní dostanu po mnoha krkolomných pokuse, které tady byly také zmiňovány (restart, několikeré spuštění aplikace eKonto, ale vždy je to jedině až po vstupu do SIM aplikace eKonto). Mám nejnovější SIMku, novou aplikaci z banky a jediné čeho jsem dosáhl bylo, že jsem přišel z učtu o 50 Kč za novou SIM aplikaci a spoustu včerejšího času běháním mezi T-mobile a RB (ale čert to vem, jen kdyby to chodilo alespoň nějakým použitelným způsobem).
Nemáte nějaké nové zkušenosti, co třeba WM 6.1, máte je někdo misto origo WM 6.0?
mám jej asi týden půjčený a moc jsem spokojen (uvažuji, že si jej pořídím), jen bohužel bankovní aplikace si opravdu dělá co chce (proto stále váhám), není v tom žádný systém a většinou se pro kód(klíč) zaslaný bankovní SMSkou nedostanu, je jedno jestli se jedná o mé vyžádání z internetu nebo o elektronický klíč z mobilu či o klíč poslaný bankéřem. SMSka většinou jako by nedorazí (minimálně se na displeji neobjeví), někdy se na ní dostanu po mnoha krkolomných pokuse, které tady byly také zmiňovány (restart, několikeré spuštění aplikace eKonto, ale vždy je to jedině až po vstupu do SIM aplikace eKonto). Mám nejnovější SIMku, novou aplikaci z banky a jediné čeho jsem dosáhl bylo, že jsem přišel z učtu o 50 Kč za novou SIM aplikaci a spoustu včerejšího času běháním mezi T-mobile a RB (ale čert to vem, jen kdyby to chodilo alespoň nějakým použitelným způsobem).
Nemáte nějaké nové zkušenosti, co třeba WM 6.1, máte je někdo misto origo WM 6.0?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů