iPAQ 614c - společně řešíme nedostatky a problémy
Napsal: stř dub 02, 2008 19:04
Na adresu HP som poslal e-mail s nasledovným popisom nedostatkov iPAQ-u 614c:
1) Po pripojeni k Bluetooth handsfree suprave v aute (testovane na viacerych
HF supravach) ma zariadenie cely cas rozsvieteny displej a vyrazne to
skracuje vydrz plne nabiteho zariadenia len na zopar hodin. Po manualnom
vypnuti displeja kratkym stlacenim vypinacieho tlacidla sa displej opat sam
zapne. Tuto zavadu potvrdilo viacej uzivatelov iPAQu 614c.
2) V aplikacii Messaging (MMS, SMS, E-mail, ...) sa neustale sam zapina
rezim pisania xT9. V ostatnych aplikaciach staci xT9 vypnut iba raz a pri
opatovnom spusteni aplikacie sa automaticky pouzije naposledy pouzity rezim
pisania textu. Vzhladom na absenciu slovenskej databazy slov nie je mozne
bez vypnutia xT9 pisat slovensky text za pomoci hardwarovej klavesnice. Tuto
zavadu potvrdilo viacej uzivatelov iPAQu 614c.
3) Nie je mozne nastavit blokovanie zariadenia heslom tak, aby zariadenie
vyzadovalo pri kazdom zapnuti displeja heslo, ale aby v zapnutom stave uz
nevyzadovalo heslo znova po uplynuti isteho casu. Mala by to zabezpecit
volba "Vyzadovat heslo po 0 minutach", ktora sa vsak sprava rovnako, ako
keby bola nastavena na 1 minutu. U zariadenia s OS Windows Mobile 2003SE
volba "0 minut" funguje korektne.
4) Zabudovany fotoaparat pri nepatrnom pohybe (samotnym zariadenim, alebo
pohybom snimaneho objektu) pocas expozicie produkuje zdeformovane zabery
(vid priloha). Tuto zavadu potvrdilo viacej uzivatelov iPAQu 614c.
5) Zabudovany blesk ma znacne nedostatocnu intenzitu a po jeho aktivacii je
cely cas rozsvieteny. Tuto zavadu potvrdilo viacej uzivatelov iPAQu 614c.
6) Nie je mozne synchronizovat podadresare adresara Inbox s pocitacom. Po
prvej synchronizacii uz v nastaveniach synchronizacie vobec nevidno polozku
Inbox vratane podadresarov. Skusal som synchronizaciu USB kablom na pocitaci
vybavenom OS Windows Vista a MS Outlook 2007 + Centrum zariadeni Windows
Mobile 6.1. Pritom na tejto PC konfiguracii je synchronizacia podadresarov a
dresara Inbox na zariadeni PDA s OS Windows Mobile 2003SE bezproblematicka.
Tuto zavadu potvrdilo viac pouzivatelov iPAQu 614c.
Preto Vas prosim o najdenie sposobu vyriesenia tychto problemov, nakolko
iPAQ 614c je velmi vydarene zariadenie.
Podotykam len, ze uvedene nedostatky sa prejavuju na vsetkych troch mnou
testovanych kusoch iPAQ 614c a potvrdili ich aj dalsi uzivatelia.
Dostal som však nasledujúcu odpoveď:
Dobry den,
pro rychlejsi a operativnejsi reseni technickych problemu jsou
uprednostnovany konzultace prostrednictvim telefonicke podpory. Pouzity
formular slouzi pouze pro predprodejni dotazy.
Kapesni PC HP iPAQ 614c mame dlouhodobe testovano, popisovane problemy se
nam vsak reprodukovat nezadrilo ani nejsou jinymi zakazniky hlaseny. Vase
poznatky vsak odesleme na vyvojovou divizi HP - pokud na zaklade feedbacku
shledaji, ze se jedna o zavazne globalni problemy a nedostatky, lze reseni
ocekavat v nektere z budoucich aktualizaci na webu HP.
Pro pripadne dalsi informace kontaktujte prosim zakaznicke centrum HP na
telefonnim cisle CR +420-261 307 310 / SK +421-268 208 080.
S pozdravem
Daniel Novak
Technicka podpora Hewlett Packard
Preto prosím všetkých, ktorí majú niektorý z uvedených problémov, aby zavolali na linku HP a posťažovali sa im. Neverím, že mám uvedené problémy iba ja a niekoľko mojich známych. Tak nech si uvedomia, že sa nejedná len o jediný kus s týmto problémom.
1) Po pripojeni k Bluetooth handsfree suprave v aute (testovane na viacerych
HF supravach) ma zariadenie cely cas rozsvieteny displej a vyrazne to
skracuje vydrz plne nabiteho zariadenia len na zopar hodin. Po manualnom
vypnuti displeja kratkym stlacenim vypinacieho tlacidla sa displej opat sam
zapne. Tuto zavadu potvrdilo viacej uzivatelov iPAQu 614c.
2) V aplikacii Messaging (MMS, SMS, E-mail, ...) sa neustale sam zapina
rezim pisania xT9. V ostatnych aplikaciach staci xT9 vypnut iba raz a pri
opatovnom spusteni aplikacie sa automaticky pouzije naposledy pouzity rezim
pisania textu. Vzhladom na absenciu slovenskej databazy slov nie je mozne
bez vypnutia xT9 pisat slovensky text za pomoci hardwarovej klavesnice. Tuto
zavadu potvrdilo viacej uzivatelov iPAQu 614c.
3) Nie je mozne nastavit blokovanie zariadenia heslom tak, aby zariadenie
vyzadovalo pri kazdom zapnuti displeja heslo, ale aby v zapnutom stave uz
nevyzadovalo heslo znova po uplynuti isteho casu. Mala by to zabezpecit
volba "Vyzadovat heslo po 0 minutach", ktora sa vsak sprava rovnako, ako
keby bola nastavena na 1 minutu. U zariadenia s OS Windows Mobile 2003SE
volba "0 minut" funguje korektne.
4) Zabudovany fotoaparat pri nepatrnom pohybe (samotnym zariadenim, alebo
pohybom snimaneho objektu) pocas expozicie produkuje zdeformovane zabery
(vid priloha). Tuto zavadu potvrdilo viacej uzivatelov iPAQu 614c.
5) Zabudovany blesk ma znacne nedostatocnu intenzitu a po jeho aktivacii je
cely cas rozsvieteny. Tuto zavadu potvrdilo viacej uzivatelov iPAQu 614c.
6) Nie je mozne synchronizovat podadresare adresara Inbox s pocitacom. Po
prvej synchronizacii uz v nastaveniach synchronizacie vobec nevidno polozku
Inbox vratane podadresarov. Skusal som synchronizaciu USB kablom na pocitaci
vybavenom OS Windows Vista a MS Outlook 2007 + Centrum zariadeni Windows
Mobile 6.1. Pritom na tejto PC konfiguracii je synchronizacia podadresarov a
dresara Inbox na zariadeni PDA s OS Windows Mobile 2003SE bezproblematicka.
Tuto zavadu potvrdilo viac pouzivatelov iPAQu 614c.
Preto Vas prosim o najdenie sposobu vyriesenia tychto problemov, nakolko
iPAQ 614c je velmi vydarene zariadenie.
Podotykam len, ze uvedene nedostatky sa prejavuju na vsetkych troch mnou
testovanych kusoch iPAQ 614c a potvrdili ich aj dalsi uzivatelia.
Dostal som však nasledujúcu odpoveď:
Dobry den,
pro rychlejsi a operativnejsi reseni technickych problemu jsou
uprednostnovany konzultace prostrednictvim telefonicke podpory. Pouzity
formular slouzi pouze pro predprodejni dotazy.
Kapesni PC HP iPAQ 614c mame dlouhodobe testovano, popisovane problemy se
nam vsak reprodukovat nezadrilo ani nejsou jinymi zakazniky hlaseny. Vase
poznatky vsak odesleme na vyvojovou divizi HP - pokud na zaklade feedbacku
shledaji, ze se jedna o zavazne globalni problemy a nedostatky, lze reseni
ocekavat v nektere z budoucich aktualizaci na webu HP.
Pro pripadne dalsi informace kontaktujte prosim zakaznicke centrum HP na
telefonnim cisle CR +420-261 307 310 / SK +421-268 208 080.
S pozdravem
Daniel Novak
Technicka podpora Hewlett Packard
Preto prosím všetkých, ktorí majú niektorý z uvedených problémov, aby zavolali na linku HP a posťažovali sa im. Neverím, že mám uvedené problémy iba ja a niekoľko mojich známych. Tak nech si uvedomia, že sa nejedná len o jediný kus s týmto problémom.