Problém s web´n´walk - Prosím o radu

Diskuze o programech pro Windows Mobile
Odpovědět
Beny
nováček
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: sob lis 25, 2006 0:48
Kontaktovat uživatele:

Problém s web´n´walk - Prosím o radu

Příspěvek od Beny » sob lis 25, 2006 1:08

Prosím o radu, zda jste se stím někdo nesetkal. Zhruba před 14 dny jsem si stáhl a zprovoznil webn´n´walk na HTC S310 vše běželo v pořádku, včera jsem se zkusil připojit a při připojování (načítání) mi hodí chybu : There was a problem connecting. There might be a problem with you network setup. Please go to Tools/Help/phone setup and perform the connection test (error: 3.0.9.:80/) . Žádné nastavení se mezi tím nikde neměnilo, vše je stejné.

Předem děkuji.

Jiří Hrma
šéfredaktor
šéfredaktor
Příspěvky: 9223
Registrován: čtv čer 16, 2005 16:44
Zařízení: Samsung Galaxy Note9
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiří Hrma » sob lis 25, 2006 1:13

Tohle je problem primo MidletManageru, dela mi to obcas i na HTC Universalu. Pomuze bud softwarovy restart, pripadne u PocketPC verze MidletManageru se lze po teto hlasce proklikat do nabidky, kde vyberu spravne pripojeni a pak to funguje bez sw restartu.

Beny
nováček
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: sob lis 25, 2006 0:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beny » sob lis 25, 2006 1:52

Jiří Hrma píše:Tohle je problem primo MidletManageru, dela mi to obcas i na HTC Universalu. Pomuze bud softwarovy restart, pripadne u PocketPC verze MidletManageru se lze po teto hlasce proklikat do nabidky, kde vyberu spravne pripojeni a pak to funguje bez sw restartu.
Děkuji za radu, bez resetu to asi nepujde :( Jen se ještě optám jelikož je to můj prní SmartPhone zda nemohu přijít o kontakty při SW resetu ? Všechna čísla mám uložena v tel. A jakým způsobem se nechá systém vyresetovat ?

Ještě jednou děkuji.

Jiří Hrma
šéfredaktor
šéfredaktor
Příspěvky: 9223
Registrován: čtv čer 16, 2005 16:44
Zařízení: Samsung Galaxy Note9
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiří Hrma » sob lis 25, 2006 2:02

Pri beznem restartu o kontakty urcite neprijdes, presto doporucuji obcas zalohovat (at uz pres ActiveSync ==> Microsoft Outlook, nebo pres jednodussi Jeyo Mobile Companion - navod je zde)

(jinak reset provedes tak, ze proste vyndas baterii :-) )

Beny
nováček
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: sob lis 25, 2006 0:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beny » sob lis 25, 2006 2:07

Jiří Hrma píše:Pri beznem restartu o kontakty urcite neprijdes, presto doporucuji obcas zalohovat (at uz pres ActiveSync ==> Microsoft Outlook, nebo pres jednodussi Jeyo Mobile Companion - navod je zde)

(jinak reset provedes tak, ze proste vyndas baterii :-) )
Zálohuji pomocí MS outlook (byla to jen informativni otazka) . Myslel jsem, že máš na mysli větší reset :) , reset pomocí baterie jsem již zkoušel a také jsem neuspěl :( .

Děkuji

Jiří Hrma
šéfredaktor
šéfredaktor
Příspěvky: 9223
Registrován: čtv čer 16, 2005 16:44
Zařízení: Samsung Galaxy Note9
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiří Hrma » sob lis 25, 2006 2:21

Uz rozumim... kombinaci tlacitek pro provedeni Master resetu neznam, ale primo v menu Start (nebo v Nastaveni) by mela byt utilita Clear Storage (viz obrazek), ktera provede totalni obnovu telefonu do tovarniho nastaveni (prijdes ale uplne o vsechna uzivatelska data, tak nezapomen zalohovat).

Obrázek

edit: ted me tak napada, ze pomoci klaves by se mel MR delat stejne jako treba u MTeoRa nebo Star Treka, tak mrkni na tenhle topic, kde je to na obrazku znazornene (je to prave pro Star Treka, ale klavesy to jsou stejne:) ).

drstej
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: úte říj 31, 2006 3:24

Příspěvek od drstej » sob lis 25, 2006 19:14

error:3.0.10:80/ Opera Mini 2.0 t-mobile twist internet. Motorola RazrV3 Zdravím vsechny technoidy! Surfovat lze s Opera M. 2.0 bez problému vsude ale t-zones.cz a mail nedobytne. Zacne to ve stredu ,konci v pondělí. Error:3.0.10:80/ Zatím patram marne. Telefon je O.K. Použivam jej pouze na internet.

Beny
nováček
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: sob lis 25, 2006 0:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beny » ned lis 26, 2006 23:59

Tak bohužel nepomohl ani tvrdý reset :(

Ještě mne napadlo zda mám správně nastavené GPRS připojení, ale od te doby co to fungovalo se nastavení neměnilo (až teď po resetu) ale stejně stále nefunguje :( Operátor T-mobile.

Připojuji se k : Internet
Přístupový bod : internet.t-mobile.cz
Uživatelské jméno :
Heslo :
Primární DNS server : 62.141.0.1 (předtím nenastaveno vůbec)
Sekundární DNS server : 213.162.65.1 (předtím nenastaveno vůbec)
Adresa IP :

Možná je něco špatně zde.

Jiří Hrma
šéfredaktor
šéfredaktor
Příspěvky: 9223
Registrován: čtv čer 16, 2005 16:44
Zařízení: Samsung Galaxy Note9
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiří Hrma » pon lis 27, 2006 0:35

Beny píše:Připojuji se k : Internet
Přístupový bod : internet.t-mobile.cz
Uživatelské jméno :
Heslo :
Primární DNS server : 62.141.0.1 (předtím nenastaveno vůbec)
Sekundární DNS server : 213.162.65.1 (předtím nenastaveno vůbec)
Adresa IP :

Možná je něco špatně zde.
Pouzivam uplne stejna nastaveni (otestovano jak s vyplnenym DNS tak i bez) a funguje bez problemu, takze v tom problem nebude. Jeste me napada nastavit opravneni pro pripojeni dane aplikace primo v MidletManageru (alespon na PocketPC tahle moznost je).

Beny
nováček
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: sob lis 25, 2006 0:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beny » pon lis 27, 2006 11:21

Jiří Hrma píše:
Beny píše:Připojuji se k : Internet
Přístupový bod : internet.t-mobile.cz
Uživatelské jméno :
Heslo :
Primární DNS server : 62.141.0.1 (předtím nenastaveno vůbec)
Sekundární DNS server : 213.162.65.1 (předtím nenastaveno vůbec)
Adresa IP :

Možná je něco špatně zde.
Pouzivam uplne stejna nastaveni (otestovano jak s vyplnenym DNS tak i bez) a funguje bez problemu, takze v tom problem nebude. Jeste me napada nastavit opravneni pro pripojeni dane aplikace primo v MidletManageru (alespon na PocketPC tahle moznost je).
Nastavení oprávnění jsem MidletManageru nenalezl, v nastavení mám pouze :

Možnost zobrazení
Systémové nástroje
O správci aplikace Java MIDI
Zvolit typ sítě

ani v jednom tato možnost není.

Při spuštění prohlížeče web´n´walk se mi v pravém horním rohu zobrazuje "E" což znamená, že jsem připojen, tak nevím kde může být problém. Ale vzhledem k zobrazující se chybové hlášce viz. výše, to vypadá na připojení :( Asi zkusím T-mobil linku, kde mi stejně řeknou že je problém na straně telefonu :)

Tak teď tak zkouším připojení přes klasický Internet Explorer a zjišťuji že ani přes něj se nemohu připojit :(
Výstraha : Stránku nelze zobrazit nebo stáhnout, protože připojení bylo přerušeno. Zkontrolujte připojení a opakujte akci.

Přitom nastavení GPRS mám správně :(

Jiří Hrma
šéfredaktor
šéfredaktor
Příspěvky: 9223
Registrován: čtv čer 16, 2005 16:44
Zařízení: Samsung Galaxy Note9
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiří Hrma » pon lis 27, 2006 12:21

Beny píše: Tak teď tak zkouším připojení přes klasický Internet Explorer a zjišťuji že ani přes něj se nemohu připojit :(
Výstraha : Stránku nelze zobrazit nebo stáhnout, protože připojení bylo přerušeno. Zkontrolujte připojení a opakujte akci.

Přitom nastavení GPRS mám správně :(
U MPx200 mi v tomhle pripade pomohlo nastavit v Moznostech IE na zalozce Spojeni (Connections) nasledujici:
Automaticky zjistovat nastaveni zaskrtnout

A typ site vyber Internet Connections (nebo jen Internet)

Beny
nováček
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: sob lis 25, 2006 0:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beny » pon lis 27, 2006 12:41

U MPx200 mi v tomhle pripade pomohlo nastavit v Moznostech IE na zalozce Spojeni (Connections) nasledujici:
Automaticky zjistovat nastaveni zaskrtnout

A typ site vyber Internet Connections (nebo jen Internet)
Obojí nastavené mám.

Odpovědět

Zpět na „Aplikace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů