Nike 200 alias HTC Touch plus

Diskuze o dalších komunikátorech série Touch (Diamond, Touch Pro...)
m0z3k
nováček
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: pon úno 25, 2008 13:55

Nike 200 alias HTC Touch plus

Příspěvek od m0z3k »

Dobrý den jsem zde novy tak doufam ze neduplikuju!Tema,ktere jsem nenašel.Píšu vam s prozbou,mam PDA htc touch plus od T-mobile pod názvem MDA nike200
telefon ma WM .6.0 EN :???: tak jsem se chtěl zeptat zda jestly je možnost toto PDApočeštit. po případě přehrat na jiny WM. na internetu jsem toho moc na toto PDA nenašel a když jo,tak v angličtině :-(
děkuji za každou užitečnou radu. PS: jsem laik tak semnou tak i komunikujte děkuji :)

Nauč see psát česky nebo bez diakritiky!Kdo to má pak číst? koumes
Daidalos
smartstar
smartstar
Příspěvky: 923
Registrován: čtv lis 13, 2008 13:57
Zařízení: Xiaomi Mi4
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

NIkI 200 alias HTC Touch plus

Příspěvek od Daidalos »

S češtinou ti moc nepomohu.
Uvařené ROM jsou zde a zde.
Nezapomeň udělat Hard-spl.
m0z3k
nováček
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: pon úno 25, 2008 13:55

NIkI 200 alias HTC Touch plus

Příspěvek od m0z3k »

Hard-spl.
je na konkretni typ telefonu nebo to je pro vsechny telefony stejne ?

-- doplnění předchozího příspěvku (čtv pro 09, 2010 15:55) --

při hard spl error 260 proč ? :(

-- doplnění předchozího příspěvku (čtv pro 09, 2010 15:59) --

a ted pro zmnenu error 262 no nic asi na to nemam :(

-- doplnění předchozího příspěvku (čtv pro 09, 2010 16:21) --

pripojim telefon k active sinc zapnu hardspl vytahnu sim a SD a obrazovce se mi obevi tri barevne pruhy a jak naskoci instalace tak se mi odpoji active sinc a strati to spojeni pls help :(
Daidalos
smartstar
smartstar
Příspěvky: 923
Registrován: čtv lis 13, 2008 13:57
Zařízení: Xiaomi Mi4
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

NIkI 200 alias HTC Touch plus

Příspěvek od Daidalos »

Activesync nemá být v průběhu zapnutý.