Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Diskuze o dalších komunikátorech série Touch (Diamond, Touch Pro...)
Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Putcha » úte úno 10, 2009 9:25

Uz sa mi 6 krat stalo, ze zariadenie s vypnutym displejom asi zamrzlo lebo prestalo reagovat na Power button a neslo zapnut nijak inak nez soft-resetom. Zaujimave je ze mi nezamrzlo este ani raz ked som na ppc nieco robil.
Raz sa mi to stalo pri prehravani hudby cez GS Player a zvysnych 5 krat ked bolo zariadenie nepouzivane. Dnes ma to dozralo uplne, ked som potreboval rano zobudit skor, lebo som mal ist na odber krvi a ppc zas zamrznute...samozrejme budik nezvonil.
Najskor som to daval za vinu TF2D ale uz sa mi to 2x stalo bez aktivovaneho TF2D...
Hard-reset som robil uz asi 4 krat a problem pretrvava. Postupne som skusal davat menej a menej programov, aby som zistil ci to nerobi niektory z nich.

aktualne mam nainstalovane:
touch calculator
resco explorer
resco photo viewer
spb wireless monitor
gs player
core player
qip
spacetime
lingvosoft eng-slo dictionary
softkey manager
clear temp
vnc viewer
ppcpimbackup
xda gps tweak
automapa

ROM 1.40.401.2 (21259)
volna RAM byva nad 70MB

Update ROM neprichadza v uvahu, nakolko je toto jedina a HTC ju ani neponuka na stiahnutie takze sa to neda preflashovat...

Viem ze tu bol podobny problem na Omnii, ale tam zariadenie reagovalo, len sa nedal zapnut displej. Moje nereaguje na nic okrem soft/hard-resetu.

Uživatelský avatar
Tw!nC4m
nováček
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: stř led 21, 2009 12:16
Zařízení: HTC DHD
Bydliště: Plzeň

Touch 3G - zamrzanie

Příspěvek od Tw!nC4m » úte úno 10, 2009 11:53

mam ROM 1.40.479.3 (21259) a věechno v pohodě.. Jednou akorád sem měl problémy s IGOm, ale jinak nic..

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - zamrzanie

Příspěvek od Putcha » sob úno 28, 2009 20:46

Zariadenie sa mi vratilo zo servisu ale neopravene...
Vraj sa popisovana zavada neprajavila, test zariadenia OK. Pracovnik na reklamaciach mi povedal ze mi prehrali ROM, ale v zariadeni je stale stara 1.40.401.2, (novsie su 1.40.479.3 ; 1.40.488.2a 1.40.721.2)

3 dni ho pouzivam a za ten cas stihol 2x zamrznut a raz nesiel prebudit (asi zamrzol ked bol vypnuty displej - kvoli tomu siel na reklamaciu).
Stale pouzivam tie iste programy ako su v prvom prispevku,


Teraz ked sa zavada zopakovala tak som dal prec xda gps tweak a nahradil len zmenami v registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/HTC/SUPL AGPS
Set GPSMode to 1
Set EnableAGPS to 0

malo by to byt to iste ako ten xda gps tweak, uvidim ci pomoze.

Inak ma uz nenapada aka aplikacia by to mohla sposobovat. Na pozadi bezia len SPB wireless monitor a v startup je aj cleartemp.

Ak by mal niekto podobnu skusenost, alebo vedel ktora aplikacia toto sposobuje tak napiste.



edit:
Zistil som, ze mi asi ked ho posielai do servisu nehali nekde dobre vymrznut, lebo baterka nevydrzi ani polovicu(na 2 plne nabitia nevydrzal ani 3 dni, predtym drzal na 1 nabitie 4 dni) a ubuda skokovo (napr. ked som cestoval hodinu do skoly a pocuval hudbu ubudlo 20% co je velmi vela, ale ked som siel domov tu situ trasu ubudlo len 1% co je zas malo... po pol hodinke ked som pozeral na cas, tak bolo dalsich 15% dolu alebo 1 den pri beznom pouzivani ubudlo 45% a na dalsi len 23%)

A este 1 zauimavost co sa mi vcera stala (telefon mam 5 dni doma zo servisu) a udajne je uplne v poriadku, no posudte sami:
Obrázek

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - zamrzanie

Příspěvek od Putcha » čtv bře 19, 2009 17:34

Najskor zhrniem moju situaciu.


V polke decembra som si kupil k Vianociam HTC Touch 3G. Behom 6tyzdnoveho pouzivania sa mi 6x stalo, ze zariadenie neslo prebudit, pomohol az softreset. Navyse 1 tlacidlo na D-pade sice funguje ale nema odozvu a raz sa stalo, ze zariadenie sa odmietlo zapnut, namiesto toho poziadalo o hardreset, inak sa nespustilo. Takto som prisiel o vsetky data.

Tak som ho poslal na reklamaciu, predajca napisal ako popis zavady toto:
Obcasne sa samovolne vypina a nejde zapnut inak ako sofresetom, za 2 mesiace sa to stalo min 6x. raz vypisalo ze je nutne spravit hard-rest, inak sa nezapne, zakaznik prisiel o vsetky data. Na D-pade od zakupenia smer doprava sice funguje, no nema odozvu na stlacenie. Zakaznik upozorneny na stratu dat
Vysledok reklamacie:
Uvedena zavada popisovana zakaznikom sa neprejavila, test zariadenia OK, Prikladam aj vyjadrenia servisneho strediska
Na internete som si pozrel vysledok reklamacie na vspdata a tam napisali ze nic neopravili a poslali naspat.


Zariadenie som pouzival 2 tyzdne, pricom sa zavada s nezapnutim zopakovala 2x a navyse od navratu zo servisu bateria ubuda skokovo a vydrzi citelne menej.
Tak nasledovala dalsie reklamacia, zavada bola popisana takto:
zariadenie sa samovolne vypina[pocas 2 tyzdnov 2x], nejde zapnut tlacidlom Power, nutny sofreset, Po navrate zo servisu bateria klesa skokovo a vydrzi cca 1/2. Predtym RMA XXXXXXXXX
Vysledok reklamacie:
zavady sa neprejavili, mt je zcela funkcny, bateria splnuje parametre dane vyrobcom. behom dlhodobeho testu nedoslo k zmrznutiu ani k samovolnemu resetovaniu, mt otestovany v sieti gsm
Tu som sa takisto z vspdata dozvedel, ze nic neopravili a poslali naspet.
Tiez nehapem co myslia slovne spojenie "dlhodoby test", ked som si z vyjadrenia servisu vycital ze zariadenie prijali v piatok o 11:30 a odoslali naspat predajcovi v pondelok 10:15. Pochybujem ze to niekto testoval cez vikend :-D


Dnes som ho bol vyzdvihnut od predajcu, s tym ze som ho hned znova reklamoval, nakolko ho neopravili a zavada tam urcite je.
Popis zavady je takyto:
Nakolko zariadenie uz bolo 2x v servise a zavady [samovolne sa vypina pocas 8 tyzdnov cca 8x a potom nejde zapnut tlacidlom power, nutny softreset + vydrz baterie je neumerne slaba a vybija sa skokovo] zakaznik ziada o dlhodobi test aspom 10 dni s podrobnym vysledkom z testov. Predtym RMA XXXXXX, XXXXXX

Prosim poradte ako sa dovolat napravy. Uz som sa pytal kedy je mozne odstupit od kupnej zmluvy a ziadat peniaze naspat alebo ziadat vymenu kus za kus, a povedali mi ze tieto reklamacie sa tam nerataju, nakolko vyjadrenie servisu bolo ze ziadna zavada nebola najdena a teda reklamacia je neuznana.

Dakujem

Uživatelský avatar
Tw!nC4m
nováček
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: stř led 21, 2009 12:16
Zařízení: HTC DHD
Bydliště: Plzeň

Touch 3G - zamrzanie

Příspěvek od Tw!nC4m » pon bře 23, 2009 8:17

Při třetí reklamaci stejné závady máš nárok na výměnu kus za kus, nebo vrácení prněz..

Jinak postoj servisu mi přijde docela zajímavej..

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - zamrzanie

Příspěvek od Putcha » pon bře 23, 2009 15:06

Praveze som sa na to pytal priamo predajcu co preberal reklamaciu a jeho vyjadrenie bolo v tom zmysle, ze servis nenasiel ziadnu zavadu a teda je reklamacia neuznana, zariadenie preslo testom funkcnosti a je plne funkcne.

Ked mi to ani teraz neuznaju, tak im to tam donesem ked zariadenie nepojde zapnut a uvidim ako si predajca poradi s tym ze potrebuje naskenovat SN ktore je pod baterkou, ktoru keby vybral tak zavada zmizne, takisto som zvedavi ako dostane von moju SIM bez toho aby babral baterku a zavada pretrvala, aby to mohol v tomto stave poslat do vspdata....

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - zamrzanie

Příspěvek od Putcha » čtv bře 26, 2009 19:28

Takze preventivne som kontroloval stav mojej reklamacie u vspdata na nete a teraz sa u mna uplne vyznamenal ...

Obrázek

Ja neviem kde to zijem, ked uz konecne servis prizna na 3x ze zariadenie je chybne, ale neopravi ho a posle naspet ... Si ho mam opravit sam, bo co?

Uživatelský avatar
ziminix
VIP
VIP
Příspěvky: 1279
Registrován: čtv čer 14, 2007 7:38
Zařízení: ...
Bydliště: Třebíč

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od ziminix » čtv bře 26, 2009 19:47

No, asi bych se dožadoval vráceni peněz, zařízení bylo 3x reklamované kvůli stejné závadě a závada na zařízení byla, jen ji servis nedokázal diagnostikovat. Čili prakticky je to chyba servisu, nikoliv tvoje. Stěžoval bych si i v servise na patřičných místech.

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Putcha » čtv bře 26, 2009 19:50

No problem je tu ten ze som zo Slovenska a servis je vspdata v Tabore, v Cechach. Uz som si pytal u predajcu kontakt na servis a nechceli dat...

Uživatelský avatar
Tw!nC4m
nováček
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: stř led 21, 2009 12:16
Zařízení: HTC DHD
Bydliště: Plzeň

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Tw!nC4m » úte bře 31, 2009 9:24

To snad neni možný.. Voni ti řeknou že ti reklamaci neuznají, ale vyřešit/spravit závadu neumějí...
To už při první takový reklamaci bych požadoval minimálně vysvětlení, jak je to možný že , když podle toho zápisu se s vadou při diagnostice setkali a nechtěj uznat reklamaci, natož to nějak řešit...

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Putcha » úte dub 07, 2009 17:26

No tak zacina mi to byt divne. Na vspdata je napisane ze pred 11 dnami to odoslali naspat, ale dodnes ma predajca nekontaktoval ze si ho mam ist vyzdvihnut... Predtym cesta trvala max 3 dni.

Uživatelský avatar
Tw!nC4m
nováček
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: stř led 21, 2009 12:16
Zařízení: HTC DHD
Bydliště: Plzeň

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Tw!nC4m » čtv dub 09, 2009 11:42

Tak se možná dočkáš konečně nějakýho řešení... Před tim se jim do toho asi moc nechtělo..

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Putcha » úte dub 14, 2009 15:22

No tak zas som nic neporiesil, dnes mi prislo od predajcu toto:
zariadenie testovane, dlhodoby test ok, testoval aj kolega zo servisu, bez problemov
pricom vyjadrenie servisu mam na screene. Tipek v servise mi to najskor daval bez protokolu od vspdata, kde je zavada potvrdena a dal mi ho az na vyziadanie.
Ze sam to testoval 4 dni a ziadna zavada sa neprajavila a vsecko bolo fufnkcne..bla bla bla

Uz minule mi vravel ze na vratenie penazi ani novy kus nemam narok, lebo kvazi su tie reklamacie neuznane a zariadenie je funkcne.

Dalej vravel ze mam presne specifikovat kde a jak sa ta zavada prejavuje, som mu na to povedal ze je to nahodne, ze 2x sa mi to stalo v noci, 2x v skole ked bol mobil v lavici, par krat v ked som ho mal vo vacku a raz ked som behom cesty pocuval hudbu... Ale on si stale mlel ze mu mam zistit kedy ta zavada naastava... no "no commnet" :-D
Som sa s nim nakoniec dohodol, ze ho tam donesem v nefunkcnom stave a on si to zdokumentuje(ja samozrejme tiez), natoci na video a uz neposle do servisu ale priamo distributorvi pre SR. Len som zvedavi kto sa mi zaruci za moje data v zariadenii a jak urobia zalohu celeho telefonu vcetne registrov a vseckych programov (bez toho aby sa a chyba lebo jak to nazvat potom spolu s registrami neobnovila naspät), kedze ja uz nebudem mat moznost si ju spravit ked bude nefunkcne :-D

Este davnejsie mi to zas vypisovalo toto:
Obrázek
A teraz doma som ho zapol a vliezol do info o baterke aby som sa pozrel vobec kolko to testovali bolo tam ze Device usage 3956hod a 35min, tj okolo 120 dni :-D (srr za kvalitu ale este nemam v ppc nahraty ziadny soft, tak som to cvakol s kaiserom)
Přílohy
rma3.jpg
(354.11 KiB) Staženo 18 x
IMAG0050.jpg
IMAG0050.jpg (47.37 KiB) Zobrazeno 2025 x

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Putcha » úte dub 14, 2009 17:35

Akurat som zapol XDA a zistil som na moje prekvapenie, ze HTC prave dnes uvolnilo 1. ROM upgrade pre Touch 3G, takze donabijam a idem updrade, mozem len dufat, ze to pomoze...

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Putcha » čtv dub 16, 2009 19:12

JE TO TAM !

Zas mi nejde prebudit. Uz ho nebudem rozoberat ale odnesem ho k predajcovi v takom nefunkcnom stave nech to riesia...

Vydrzal som s nim ani nie 2 dni :-D

Uživatelský avatar
ziminix
VIP
VIP
Příspěvky: 1279
Registrován: čtv čer 14, 2007 7:38
Zařízení: ...
Bydliště: Třebíč

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od ziminix » čtv dub 16, 2009 20:26

Heh, tak to chci vidět, jaká bude jejich reakce.

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Putcha » pát dub 17, 2009 8:19

No tak tentokrat z toho asi nic nebude...

Dnes rano ked som si siel natocit fotakom jak nejde zapnut, tak zapnut siel :-/ akurat pisal ze neni baterka co je blbost lebo vcera o 17:00 som mal 76%a ked som ho chcel o 20:00 prebudidt tak nesiel...

Ja uz z toho telefonu prestavam chapat.
ale aj tak to idem znovu odniest na reklamaciu, ked mi neuveria ze nesiel zapnut tak nech mi vysvetlia jak moze zmiznut 75% baterky behom noci, este ked je telefon nefunkcny...

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Putcha » pát dub 17, 2009 12:53

Tak zas je to na reklamacke, popis reklamacie:
Zakaznik 4x reklamuje. Zakaznik ziada o vratenie penazi z dovodu - neodstranitelnej zavady. Kapacita baterky sa dlho drzi na urcitej hranici. Potom rychlo klesa. Samovolne sa vypina a neda sa zapnut - sposobene pravdepodobne znizenim kapacity baterky. Kapacita udavana zakaznikom bola 70% a za 10 hodin nesiel vobec zapnut - pri necinnom stave. Trebalo opatovne nabijat. V predchadzajucih reklamaciach nebola odstranena ziadna zavada, no podla zakaznika zavada stale pretrvava.
Samozrejme ma tipek v servise upozornil ze podla zakona nemam ziadne pravo na vratenie penazi, lebo v podstate ani jedna reklamacia nebola uznana, nic sa neopravovalo. Ze je len na rozhodnuti vspdata co s tym bude, ze oni to tu len prevezmu a preposielaju do CR do vspdata. Ze vyjadrenie vspdata je per nich zavezne (cize keby to tipek v servise mal nefunkcne a vspdata by zas napisali ze tomu nic neni, tak tomu nic nebude...)

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Putcha » úte dub 28, 2009 19:54

Ja uz nechapem o co tomu servisu ide...
Podla nich je normalne ze restartom baterka skoci o 30% a ze cez noc pri necinnom stave len tak zmizne 70% baterky...
A to tento raz sa ani nezaoberali zavadou ze sa sam vypne a nejde zapnut... Som zvedavi jak mi toto odvovodni predajca ktory to tam poslal.
Obrázek

Aktualne som tam mal tento SW:
batti\
calplus\
clear_temp\
core_player\
htc_home\
pocket_scrobbler\
ppcpimbackup\
lingvosoft_dictionary\
qip\
resco_explorer\
resco_photo_viewer\
softkey_manager\
spacetime\
spb_wireless_monitor\
touch_calculator\
vnc_viewer\
automapa\

Jedine co bezalo na pozadi je: batti, wireless monitor, calplus a htc home plugin. Takze si myslim ze to nebude ziadnym SW ktory tam bol, lebo tato ista zostava mi bezi na Kaiserovi bez problemov.

Uživatelský avatar
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Touch 3G - reklamacia / zamrzanie

Příspěvek od Putcha » pát kvě 15, 2009 15:57

Never-Ending Story sa chyli ku koncu.
Po pol roku reklamovania bude konecne reklamacia vybavena, ale s vysledkom ze predajca reklamaciu nevybavil v zakonnej lehote 30 dni.
Vasa reklamacia c. RMA XXXXXXX je vybavena dobropisom.

Vrátenie peňazí prebehne po odovzdaní kompletného príslušenstva a predložení dokladu o nákupe v predajni Shark Computers, v ktorej bol tovar zakúpený

Odpovědět

Zpět na „HTC Touch series“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů