Nečte SD Kartu :(

Diskuze o komunikátoru HTC Universal (Qtek 9000)
Odpovědět
MrTvola
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: stř kvě 26, 2010 22:20
Zařízení: XDA Exec (aka HTC Unviersal)

Nečte SD Kartu :(

Příspěvek od MrTvola »

Ahoj,

jsem začátečník, tak mi promiňte asi hloupý dotaz - jak se dostanu na vloženou SD kartu? Kde to najdu třeba ve FileManageru? Kart jsem tam zkoušel vkládat několik (od 32MB až po 2GB, ale nikde to tam nemůžu najít).

Díky
Ghormoon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 108
Registrován: stř lis 12, 2008 18:40
Zařízení: HTC Universal 64Mb
Kontaktovat uživatele:

Jak se dostat na SD kartu?

Příspěvek od Ghormoon »

v tom internim file manageru mas vlevo nahore nazev aktualni slozky, ten kdyz rokliknes tak to muzes prepnout na kartu :)
MrTvola
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: stř kvě 26, 2010 22:20
Zařízení: XDA Exec (aka HTC Unviersal)

Jak se dostat na SD kartu?

Příspěvek od MrTvola »

Hmm tak to je blby, tu kartu tam nevidim, i kdyz je zasunuta ve venitr. V tom SD setting jsem dal ze to je SD, ale nezabralo to. Nevite nekdo cim by to mohlo byt?

-- doplnění předchozího příspěvku (čtv kvě 27, 2010 12:23) --

Tak jsem s tim zkousel delat vsechno mozne, zkousel asi 5 ruznych ROM a vsechny karty co tu mam, ale zadnou z nich to necte, proste se tam vubec neobjevi. Celkem uz zoufalost. Muzete mi nekdo prosim poradit co s tim? Moc prosim? Diky
Ruslan Botsyurko
redaktor
redaktor
Příspěvky: 2515
Registrován: ned dub 27, 2008 21:19
Zařízení: iPhone 7+, PlayBook, HTC Universal(128MB), MPx200
Bydliště: Plzeň

Nečte SD Kartu :(

Příspěvek od Ruslan Botsyurko »

Obrázek

Pokud kartu nevidíš takhle v základním filemanageru, ani v total commanderu na různých ROM a přitom funguje bez problémů například v PC, tak to bude podle všeho hardwarová závada SD-slotu v PDA.
MrTvola
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: stř kvě 26, 2010 22:20
Zařízení: XDA Exec (aka HTC Unviersal)

Nečte SD Kartu :(

Příspěvek od MrTvola »

Diky za odpoveded