Dobrý den, HTC Diamond jsem dostal včera a hned jsem ho až do dneška (nespal jsem ) začal zkoušet. Když kliknete na horní pravý informační panel, měla by se vám zobrazit černá obrazovka s jednotlivými položkami. Do dnešního rána mi to tak dělalo. Teď stylusem klikám ostošest a nic, nereaguje a proto se například na stav o baterii musím koukat přes Start->Nastavení->Napájení což je celkem zdlouhavé. Nevíte čím by to mohlo být?
/Nereaguje ani tlačítko Synch. data v Nastavení (když je mobil připojen přes ActiveSync s počítačem) - když kliknu jen to zezelená a nic víc
/Na displeji vpravo dole jsou jakoby fleky (nejlépe to de vidět na bílém pozadí). Moc to ani nevypadá na poškozené pixely (netušim).Nemůže to být třeba špatně nalepená fólie nebo tak něco? (pokud tam je už při rozbalení )
/Ještě něco co jsem nepatří ale přijde mi kvůli tomu zbytečné zakládat nový topic : Když jsem rozbalil Diamonda byla přes něj velká folie (až po dolní tlačítka) tu jsem sloupl - předpokládám, že teď už na to můžu nalepit fólii v balení? Nebo už tam je? Jaké jsou výhody a nevýhody mít fólii na diamondu?
Předem děkuji za odpovězení mých lamských otázek
Nefunguje mi horní informační panel
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: sob čer 28, 2008 20:25
- Zařízení: Nokia Lumia 930
- Bydliště: Plzeň
Nefunguje mi horní informační panel
No, nevím, co jsi s telefonem dělal, ale je dost těžké radit takhle na dálku. Já osobně bych zazálohoval data a udělal hard reset (samozřejmě až poté, co bych zkusil soft reset = restart). Víc informací o tom Ti řekne wiki. Jinak - jakou verzi ROM máš? (Viz. info o zařízení v nastavení.)
Taky doporučuji zkontrolovat následující:
Taky doporučuji zkontrolovat následující:
Fólii telefon po rozbalení nemá a musí se "nalepit". Fólii jsi tam měl dát hned - používáním telefonu bez ní znamená škrábance na displeji od stylusu (zvlášť hodně to platí u Diamonda). Co se fleků týče - nemůžeš je vyfotit nebo víc popsat? Takhle neporadím.Deaktivace zvětšeného Title baru (horní lišta)
Pokud kliknete na libovolnou položku v horní liště, objeví se další obrazovka se zvětšenými ikonami. Pokud ale chcete raději používat standardní vzhled systému WM, upravte v HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\EnlargeTitleBar položku Enable z hodnoty 1 na 0.
Nefunguje mi horní informační panel
Bohužel nemám fotoaparát, který by to byl schopen zachytit. Vždy je to rozmazané atd...Pokusim se to teda popsat - jsou to takové skvrny, kde je barva například o něco tmavší, blbě se to popisuje. Vypadá to podobně, jako když nalepíte špatně fólii a zůstanou vám tam bubliny, až na že tohle je na displeji a ani moc nemají tvar bublin, ale spíše jedno kolo a od toho zakřivej pás (pro lepší představu - představte si že dolní pravý roh obrazovky je dolní pravý roh pomyslného čtverce, kdyby ste mu opisoval kružnici tak ta čtvrtkružnice tak nějak to vypadá ale je to nepravidelný a někde je pás tenčí a někde tlustší) Stojí to za reklamaci? Svůj telefon jsem koupil v kamenném obchodě Sunnysoft. Ovládání horního panelu už jde, stačil restart. A jak je to s těmi GPS? Má tam být předem něco nainstalované (TomTom)? A musí se pokaždé připojovat k EDGE (jak mi to dělají google maps) a nebo má mobil GPS čip...?
A ještě jedna otázka. Jak můžu například poslat video přes Bluetooth? V Průzkumníku mi to hodí akorát přes mail nebo MMS...
Používej tlačítko Upravit. ziminix
A ještě jedna otázka. Jak můžu například poslat video přes Bluetooth? V Průzkumníku mi to hodí akorát přes mail nebo MMS...
Používej tlačítko Upravit. ziminix
Nefunguje mi horní informační panel
Diamond má GPS čip, takže normální navigační software nevyžaduje datové přenosy, ale využívá je aplikace QuickGPS, která si stahuje data o tvé aktuální pozici. Potom je rychlejší náběh GPSky. Není nutné ji však využívat.
Navigační software a mapy máš k telefonu, jen pokud jsi ho koupil u T-Mobilu. Jinak si je musíš koupit zvlášť.
Co se týče těch fleků, běž jim to do SS ukázat na posouzení, ohledně reklamací jsou velmi vstřícní.
Navigační software a mapy máš k telefonu, jen pokud jsi ho koupil u T-Mobilu. Jinak si je musíš koupit zvlášť.
Co se týče těch fleků, běž jim to do SS ukázat na posouzení, ohledně reklamací jsou velmi vstřícní.
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 2379
- Registrován: sob led 19, 2008 21:42
- Zařízení:
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Nefunguje mi horní informační panel
ad fleky - muj tip je folie - resp. "mastnota" pod ni
Nefunguje mi horní informační panel
Ok s ěmi flekamy tam zajdu. Ale rozhodně to neni fólií. Byly tam ještě předtím, než jsem fólii nasazoval. A nedá se nějak nastavit u google maps aby zjištovali polohu pres GPS chip a ne internet? Nebo znáte nejake free mapy, které to umí?
-
- smartguru
- Příspěvky: 533
- Registrován: pon čer 11, 2007 22:41
- Zařízení: Lenovo P70
- Kontaktovat uživatele:
Nefunguje mi horní informační panel
google maps zjistuje pologu pres gps, to co vyuziva internet jsou mapy, ktere se stahuji
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: sob čer 28, 2008 20:25
- Zařízení: Nokia Lumia 930
- Bydliště: Plzeň
Nefunguje mi horní informační panel
Ohledně displeje - klidně se může jednat o problém s dotykovou vrstvou a já osobně bych jednoznačně reklamoval.
Ohledně GPS - jak tu již padlo, Google Maps Mobile není GPS software v pravém slova smyslu. Funguje jako Google Earth nebo online verze Google Maps - stahuje mapy z internetu, proto se připojuje telefon k internetu. V základním nastavení se poloha určuje podle polohy vysílačů (ve městech přesnost slušná, na venkově minimální). Dá se zapnout poloha dle GPS, potom Google Maps Mobile ukazují polohu pomocí vestavěného GPS čipu. Na navigaci to však ale bez velmi slušného připojení a velké míry tolerance a trpělivosti není. Na to jsou plnokrevné softwary jako TomTom Navigator nebo iGo - ty je ale nutné dodatečně dokoupit. Mají již mapové podklady v sobě, takže se nic nenačítá z internetu.
Ohledně ikon - jsem rád, že restart pomohl (tak nějak jsem si to myslel).
EDIT: Aplikace QuickGPS (v CZ Rychlé GPS) může stahovat pozice satelitů z internetu pomocí mobilního připojení, ale to se stane jen zřídkakdy. Jinak je nastavená tak, že stahuje informace o satelitech pokaždé, když je telefon připojený k PC pomocí ActiveSync.
EDIT 2: Smazána jedna pasáž .
Ohledně GPS - jak tu již padlo, Google Maps Mobile není GPS software v pravém slova smyslu. Funguje jako Google Earth nebo online verze Google Maps - stahuje mapy z internetu, proto se připojuje telefon k internetu. V základním nastavení se poloha určuje podle polohy vysílačů (ve městech přesnost slušná, na venkově minimální). Dá se zapnout poloha dle GPS, potom Google Maps Mobile ukazují polohu pomocí vestavěného GPS čipu. Na navigaci to však ale bez velmi slušného připojení a velké míry tolerance a trpělivosti není. Na to jsou plnokrevné softwary jako TomTom Navigator nebo iGo - ty je ale nutné dodatečně dokoupit. Mají již mapové podklady v sobě, takže se nic nenačítá z internetu.
Ohledně ikon - jsem rád, že restart pomohl (tak nějak jsem si to myslel).
EDIT: Aplikace QuickGPS (v CZ Rychlé GPS) může stahovat pozice satelitů z internetu pomocí mobilního připojení, ale to se stane jen zřídkakdy. Jinak je nastavená tak, že stahuje informace o satelitech pokaždé, když je telefon připojený k PC pomocí ActiveSync.
EDIT 2: Smazána jedna pasáž .
-
- smartguru
- Příspěvky: 533
- Registrován: pon čer 11, 2007 22:41
- Zařízení: Lenovo P70
- Kontaktovat uživatele:
Nefunguje mi horní informační panel
pakliže se za posledního půl roku nezměnili zákony, tak žádat sice může, ale je jen čistě na ochotě a obchodních podmínkách prodejce, zda-li zařízení vymění či vrátí peníze (pakliže nakupoval v kamenném obchodě).wizaard píše:Času uplynulo málo, můžeš žádat nový telefon nebo peníze zpět
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: sob čer 28, 2008 20:25
- Zařízení: Nokia Lumia 930
- Bydliště: Plzeň
Nefunguje mi horní informační panel
Ano, ale zákon mluví jasně - vyskytne-li se první vada, zákazník na to má právo (pakliže se na zboží objeví uznaná vada), prodejce ale nemá povinnost. V reálu je ale samozřejmě řešení malinko jiné. Každopádně jsem nechtěl vyvolat flame - nechal jsem se při odpovídání trochu unést .
-
- smartguru
- Příspěvky: 533
- Registrován: pon čer 11, 2007 22:41
- Zařízení: Lenovo P70
- Kontaktovat uživatele:
Nefunguje mi horní informační panel
reklamovat můžeš jít kdy chceš a co chceš, to je snad jasný bavím se tu ale o tom že tě obchodník nejspíše pošle někam, a ty s tim nic neuděláš a podstoupíš řádnou reklamaci (max. 30 dní).
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: sob čer 28, 2008 20:25
- Zařízení: Nokia Lumia 930
- Bydliště: Plzeň
Nefunguje mi horní informační panel
A já jsem odpovídal na co? Že čápi letos nepřiletí? Možná by to tu chtělo promazat, ten náš OT je maličko trapný.
Nefunguje mi horní informační panel
Tak díky v pondělí tam sjedu , objevil jsem totiž další vadu - nefunguje zadávání textu dotykem. Když na to kliknu tak swe mi objeví nastavení (checkboxy jako oprava pravopisu atd.) a když dám hotovo tak se mi zase objeví naz5 qwerty klavesnice a psát nejde
Nefunguje mi horní informační panel
Tak v pondělí jdu reklamovat. Nemám s tím moc zkušeností...Mám mobil zase alepit všemi možnými fóliemi co na něm byli při rozbalení, vyndat baterii, zalepit krabici atd... nebo jim to tak nějak stačí všechno přinést v té krabici? Na mobilu mám i fólii na displej, tu mám odlepovat nebo ji tam nechat?
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: sob čer 28, 2008 20:25
- Zařízení: Nokia Lumia 930
- Bydliště: Plzeň
Nefunguje mi horní informační panel
Přines jim to komplet, ale pokud je fólie Tvoje, sundal bych ji. Pokud je to ta, co k tomu byla v krabici, no... sundal bych ji taky (novou Ti určitě nedají). Ukaž jim to, co to dělá, pokud to přijmou, vyndej SIMku, můžeš si zálohovat doma kontakty a data a pak jim to dát.
Nefunguje mi horní informační panel
Tak dnes jsem šel reklamovat svůj telefon právě s vadným displejem. Jenom se na to koukl, během minutky uznal že to je výrobní vada a přímo okamžitě na místě mi telefon vyměnil Musím říct, že mě tímto Sunnysoft příjemně překvapil. Celou krabici mi nechali, baterii i zadní kryt také, jediné co vyměnili byl telefon Dokonce mi dali i novou fólii.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů