Stránka 3 z 3

Mravenci pro PPC

Napsal: čtv črc 23, 2009 8:20
od miki
V nějaké další ano, ale mám zkušenosti jenom s multiplayerem přes internet a klient-server (LAN, BT...) mi moc nejde. Takže bude, až se to naučím :) Problém je, že se (mi) to docela špatně testuje a tak zkoušení a testování trvá dlouho, což mě samozřejmě nebaví ;-)

Mravenci pro PPC

Napsal: sob srp 01, 2009 17:26
od Radek Hübl
co třeba položky vypnout zvuky? abych nemusel výpínat cele systemove zvuk. diky ;-)

Mravenci pro PPC

Napsal: sob srp 01, 2009 21:13
od 4n's
No, jakozto naruzivy hrac Mravencu uz se nemuzu dockat az vyjde nova verze. Pokud by bylo potreba, rad bych s testovanim pomohl, chvile nudy se vyplati pro dlouhou dobu zabavy :)

OT: Nejlepsi rekordy: 21:0, 36:5...

EDIT: jinak tu polozku pro vypnuti zvuku bych take rad uvital, potom by bylo fajn, kdyby se skore ukladalo a pri spusteni hry se nacetlo, samozrejme kdyby byl dostupny restart skore

Mravenci pro PPC

Napsal: ned srp 02, 2009 20:44
od hhitmen
paradni gamesa nainstalovano a parim to v kazde chvilce :-D

Mravenci pro PPC

Napsal: pon srp 03, 2009 13:38
od 4n's
Zdravim,
je nejaky zpusob, jak do mravencu pridat nove karty? Rad bych totiz vytvoril rozsireni, ale nejspis se bude muset upravit spousteci soubor exe ne?

Mravenci pro PPC - VERZE 1.2

Napsal: pon srp 03, 2009 16:40
od miki
Pustil jsem se do dalších problémů:
  • Upraveno generování karet (nové určení levelů karet) => změny v "mravenci.xml"
  • Možnost generování pouze karet, na kterou má hráč suroviny (<mode>hasRes</mode> v "mravenci.xml")
  • Možnost vypnout zvuk (<sound>0</sound> v "mravenci.xml")
  • Evidence skóre (parametr "score" u hráče v "mravenci.xml")
  • Evidence počtu zahájených her; [matches - (p1score + p2score) = počet nedokončených her], "mravenci.xml"
  • Pokus o potlačení chyby opakovaného vynesení karty na téže pozici při dvojkliku na kartu (potlačení neznamená odstranění, nevygooglil jsem funkční řešení mazání Message Queue). Potlačí se pouze první klik "navíc".
Ukázka XML nastavení:

Kód: Vybrat vše

<conf>
	<player score="15">Já</player>             // Hráč 1, 15 vítězství (člověk)
	<player score="10" type="ai">PC</player>   // Hráč 2, 10 vítězství (počítač)
	<matches>42</matches>                      // Bylo zahájeno 42 her, tzn. 17 nedohráno
	<mode>hasRes</mode>                        // Generují se jen karty, na které má hráč suroviny
	<sound>1</sound>                           // Zvuk zapnut
	<debug>0</debug>                           // Negeneruje se LOG soubor
	...
4n's: Nové karty se pouze přidají do XML a hra si je už pořeší sama, systém byl takto navržen již od začátku. Pokud jsou problémy, pošli XML, kouknu na to.

Ke stažení: http://mravenci.qex.cz/mravenci_ppc_12.zip (416 kB)
(cab bude po testování)

Mravenci pro PPC

Napsal: pon srp 03, 2009 19:48
od Jiří Hanč
42 - (15 + 10)= 7 :?: (opraveno :grin: )

Jinak, výborná hra!

Mravenci pro PPC

Napsal: pon srp 03, 2009 19:54
od miki
Waiet: Dík, přesně takhle programuju :D :shisha: :banan:

Btw. hrál jsem celou cestu z práce; generování karet pořád není ideální, ale k dokonalosti by to asi chtělo nějakou logiku s analýzou karet "v ruce", místo pouhé pseudonáhody... jinak žádné problémy. Tak snad jsem to debugoval úspěšně.

Mravenci pro PPC

Napsal: sob srp 21, 2010 8:15
od Furdik
zdravím nejprve bych chtěl poděkovat za tuhle perfektní hru, i když má ještě nějaké bugy, tak ji pořad pařím :D
a chtěl bych se zeptat jestli bys nemohl do hry přidat
nastavení - zvuky (on/off) - jde to vypnout v xml nebo na hlavní obrazovce, ale to je malé tlačítko a v nastavení by to bylo lepší :)
nastavení - hry (1 hráč, 2 hráči) - jde to nastavit v xml, ale pokaždé se mi tam nechce...
nastavení - obtížnost - ale to bys musel předělávat generování karet (ve hře hard by spíše chodily karty jak to bylo ve verzi 1.0)
highscore - ukládal by se nejlepší čas a nejméně tahu (pokud bys přidal obtížnosti, tak by to mohlo být rozdělené...)
save - uložení hry (nebo automatické uložení před vypnutím nedohrané hry)
load - pokračování ve hře

předem díky za odpověď :)

Mravenci pro PPC

Napsal: pon led 07, 2013 18:25
od DusanOrlik
Zdravím lidi :tlem: ,jde tato hra Mravenci stáhnout i pro Android OS? Pokud ano,ozvěte se mi pls,email: [email protected] Dík moc lidi !! 8-)

Mravenci pro PPC

Napsal: stř pro 31, 2014 17:37
od miki
Ahoj příznivci Mravenců, dodělal jsem verzi pro Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... x.mravenci" onclick="window.open(this.href);return false;

Mám hotovou i verzi pro iOS a Windows Phone 8.1, ale právě jsem zjistil, že nám expirovaly vývojářské účty :) Sorry about that...

Mravenci pro PPC

Napsal: stř pro 31, 2014 18:17
od CageJ
nice :D
taham 8-)

Mravenci pro PPC,i Android, iOS atd.

Napsal: pát led 16, 2015 20:40
od miki
Mravenci pro iOS konečně prošli Apple Review, ke stažení na https://itunes.apple.com/us/app/mravenc ... ?ls=1&mt=8" onclick="window.open(this.href);return false;.

Mravenci pro PPC,i Android, iOS atd.

Napsal: pon úno 23, 2015 10:25
od miki
Verze 1.2 pro Android k dispozici Google Play, verze 1.2 pro iOS odeslána na Apple Review (takže bude k dispozici cca za týden, max dva).

Bylo zbytečné platit Windows Phone developer účet, takže verze pro Windows Phone nyní není prioritou.

Mravenci pro PPC,i Android, iOS atd.

Napsal: pát úno 27, 2015 9:17
od miki
Verze 1.2 pro iPhone, iPad a iPod Touch (již od iOS verze 5.1.1, testováno na prvním iPadu) prošla Apple Review je ke stažení na iTunes Store.

Mravenci pro PPC,i Android, iOS atd.

Napsal: ned zář 25, 2016 12:15
od miki
Verze 1.3 pro Android k dispozici v Google Play.