Mravenci pro PPC,i Android, iOS atd.

Diskuze o hrách pro Windows Mobile
Uživatelský avatar
Aspire
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 183
Registrován: pon úno 23, 2009 6:52
Zařízení: HTC Touch Diamond 2
Bydliště: Praha

Mravenci pro PPC

Příspěvek od Aspire » ned kvě 17, 2009 20:18

Graficke prvky v Acromage jsou krasne definovane, myslim, ze by stacilo je vyriznout a ulozit ve spravnem formatu a rozliseni. Nahrazenim grafiky v mravencich by bylo Acromage. Jen nevim co by na to rekl tvurce mravencu.

Uživatelský avatar
Error_404
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 115
Registrován: pon črc 14, 2008 9:46
Zařízení: E-Ten X500+, WM6.1

Mravenci pro PPC

Příspěvek od Error_404 » pon kvě 18, 2009 14:54

To si nemyslim... obe hry maji trochu jiny herni system i kdyz postaveny na stejnem zaklade.

miki
nováček
nováček
Příspěvky: 26
Registrován: pát zář 19, 2008 7:49
Zařízení: iPhone 5S, HTC Touch Pro, SE k750i
Bydliště: Praha

Mravenci pro PPC

Příspěvek od miki » stř čer 03, 2009 21:10

V čem je Arcomage jiný? "Logicard" v zásadě umožňuje mnoho různých herních kombinací a nepozoroval jsem žádné extrémní odlišnosti...

Jinak co se chyb týče, jsou to všechno known bugs (každopádně děkuji za hlášení, opakování je matka moudrosti :). Budu muset nad tím zase strávit večer, hlavně upravit to generování karet...

Uživatelský avatar
Error_404
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 115
Registrován: pon črc 14, 2008 9:46
Zařízení: E-Ten X500+, WM6.1

Mravenci pro PPC

Příspěvek od Error_404 » čtv čer 04, 2009 17:08

Ano, system je stejny, ale Acromage je vic dravejsi, je v nem vetsi variabilita karet. Pouha vymena obrazku, jak navrhoval Aspire, by nestacila.
Nejvetsi minus mravencu mi prijde to, ze drahokamy maj jen jedinou utocnou a staveci kartu, kterou jsou navic dost drahe, takze je obvykle to, ze mam na konte 120 drahokamu, 4 prirustek a prohraju. Acromage ma lepsi vyvazeni vsech zdroju. Ze vsech 3 se da na stavet i utocit i s malem surovin.

Ale je to vyborne naprogramovane, o tom zadna, stejne je hraju aspon 3x denne :)

miki
nováček
nováček
Příspěvky: 26
Registrován: pát zář 19, 2008 7:49
Zařízení: iPhone 5S, HTC Touch Pro, SE k750i
Bydliště: Praha

Mravenci pro PPC

Příspěvek od miki » čtv čer 04, 2009 18:54

No, to by ale znamenalo, že jde jen o modifikaci karet, jejich ceny, přírůstku či jiné jejich aktivity. Toto je možné definovat v XML (mravenci.xml), kde je karta je definována takto:

Kód: Vybrat vše

<card>
	<id>kletba</id>
	<title>Kletba</title>
	<res3c>25</res3c>
	<res11>1</res11>
	<res21>1</res21>
	<res31>1</res31>
	<lab11>1</lab11>
	<lab21>1</lab21>
	<lab31>1</lab31>
	<tgt1>1</tgt1>
	<def1>1</def1>
	<res12>-1</res12>
	<res22>-1</res22>
	<res32>-1</res32>
	<lab12>-1</lab12>
	<lab22>-1</lab22>
	<lab32>-1</lab32>
	<tgt2>-1</tgt2>
	<def2>-1</def2>
	<sound>kletba</sound>
	<level>3</level>
</card>
kde resxc (x = 1, 2, 3) znamená cenu (1 = šutry, 2 = vojáci, 3 = krystaly), res = resources, lab = labour (1 = stavitelé, 2 = vojáci, 3 = kouzelníci), tgt = target = hrad, def = defense = zeď, sound = jaký zvuk má hrát, level = jak snadné je kartu obdržet; zde je ten problém, proč se karty generují tak dementně :) atd.

Karet může být libovolné množství a můžou mít v rámci daných možností libovolnou funkci. Také proto jsou xml tagy pojmenovány obecně, ne "stavitele", "hrad" nebo tak. Pokud základní princip zůstane stejný (tři druhy surovin, které produkují tři druhy subjektů a karta modifikuje počet surovin a/nebo modifikuje počet subjektů a/nebo likviduje cíl (hrad) či obranu (zed), je mozne nadefinovat JAKOUKOLIV hru.

Uživatelský avatar
Error_404
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 115
Registrován: pon črc 14, 2008 9:46
Zařízení: E-Ten X500+, WM6.1

Mravenci pro PPC

Příspěvek od Error_404 » pát čer 05, 2009 14:37

Dobra dobra, hlasim ustup :-) az budu mit cas, tak si k tomu zkusim sednout a neco ukuchtim, ale nic neslibuju.

miki
nováček
nováček
Příspěvky: 26
Registrován: pát zář 19, 2008 7:49
Zařízení: iPhone 5S, HTC Touch Pro, SE k750i
Bydliště: Praha

Mravenci pro PPC

Příspěvek od miki » pát čer 05, 2009 14:52

Já neútočil, jen jsem se snažil pochopit, zda myslíme totéž :wink: Kdyby byly nějaké nejasnosti, určitě vysvětlím. Jinak, lidi, máte nějaké nápady, jak jednoduchým způsobem rozlosovávat karty?

Teď je to tak, že každá karta má kategorii 1, 2 nebo 3 a generátor pseudonáhodných čísel generuje číslo karty (v interním seznamu karet, který je vytvořen z XML). Pokud má karta kategorii 1, je rovnou vybrána a jde se na další kartu. Má-li kategorii 2, generuje se nové číslo karty. Pokud nová karta má kategorii 2 nebo 1, vybere se a jde se na další kartu. Pokud má karta kategorii 3, hledá se (náhodně) karta v kategoriích 1 nebo 2. A tak dále.

Jinými slovy kartu kategorie 3 je skoro nemožné získat... :) Chtěl jsem nějaký takovýto způsob, ale tohle je fakt brutálně nevyrovnané.

Uživatelský avatar
matelkoxxl
smartguru
smartguru
Příspěvky: 616
Registrován: ned srp 10, 2008 9:51
Zařízení: SGS2, HTC HD2, HTC Touch Diamond
Bydliště: Košice

Mravenci pro PPC

Příspěvek od matelkoxxl » pát čer 05, 2009 14:58

a ktore karty su kategorie 3?

miki
nováček
nováček
Příspěvky: 26
Registrován: pát zář 19, 2008 7:49
Zařízení: iPhone 5S, HTC Touch Pro, SE k750i
Bydliště: Praha

Mravenci pro PPC

Příspěvek od miki » pát čer 05, 2009 15:06

hradba, drak, smrtka, skola, nabor, carodej, kletba (mravenci.xml, tag <level>)

Uživatelský avatar
Error_404
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 115
Registrován: pon črc 14, 2008 9:46
Zařízení: E-Ten X500+, WM6.1

Mravenci pro PPC

Příspěvek od Error_404 » sob čer 06, 2009 7:36

Premyslel jsem nad tim generovanim karet a napadla me metoda: Generovat jen cisla 1-3, pokud by to byla 1 , tak by se pouzila karta z levelu 1 (dalsi nahodne generovani karty z levelu 1). Kdyz by to byla 2, tak by se generovalo zase cislo a kdyz by bylo 1 nebo 2, tak by se pouzil ten level a v nem by se Randomem zase nasla karta. No a to same s trojkou. Doslo by k dalsimu randomu a kdyz by to byla zase 3, tak jeste jeden random a pokud by to byla opet 3, tak by se pouzila nahodna karta z levelu 3. Vyhodu by to melo, ze pocet karet by nemel vliv na generovani urovni karet.

miki
nováček
nováček
Příspěvky: 26
Registrován: pát zář 19, 2008 7:49
Zařízení: iPhone 5S, HTC Touch Pro, SE k750i
Bydliště: Praha

Mravenci pro PPC - VERZE 1.1

Příspěvek od miki » sob čer 13, 2009 11:50

Tak jsem sednul a pokusil se opravit nejpalčivější problémy.
  • Generování karet: Drobná úprava, mělo by se objevovat více "lepších" karet. Snad to bude stačit...
  • Square screen: Změna GUI, všechno jsem nastrkal více nahoru, abych to nemusel složitě přepočítávat.Ničemu by to vadit nemělo a hra by měla pod square fungovat bez překrývání, nebo alespoň bez překrývání nezbytných částí.
  • Zobrazení detailu karty: Kliknutím na nabídku "Karta" způsobí permanentní zobrazení detailu karty. Pokud kliknete pouze na "šedou" kartu, detail se zobrazí pro možnost kartu odhodit, ale už se automaticky nezobrazí příště.
  • Šedé karty: Nově nejsou generovány, ale jsou jako obrázky. Vede to ke zrychlení hry, protože šedivění karet na PPC vedlo k šedivění jejich uživatelů ;-)
Obrázek

Stahujte z http://mravenci.qex.cz/index.html#download a děkuji za všechny připomínky.

Uživatelský avatar
Pavel Vlasák
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1165
Registrován: sob úno 07, 2009 14:56
Zařízení: HTC Desire
Bydliště: Pardubice

Mravenci pro PPC

Příspěvek od Pavel Vlasák » sob čer 13, 2009 13:00

Špatně vytvořený cab soubor, není vytvořen jako nová verze předešlé. :(


EDIT:
-po spuštění je pravé kontextové tlačítko jako "Karta" - je nefunkční
-pokud zvolím "About" a dotknu se displeje dojde ke krátkému zobrazení nějakého textu a dojde k rozhození fragmentů hracího pole
- je někde uvedena verze?

miki
nováček
nováček
Příspěvky: 26
Registrován: pát zář 19, 2008 7:49
Zařízení: iPhone 5S, HTC Touch Pro, SE k750i
Bydliště: Praha

Mravenci pro PPC

Příspěvek od miki » sob čer 13, 2009 16:32

1) S CABy nejsem moc kamarád, jak se to dělá?
2) Opraveno, díky.
3) Verze je uvedena jako parametr EXE souboru a v obrazovce About. První verze byla u EXE značená jako 1.0, opraveno.

Uživatelský avatar
Error_404
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 115
Registrován: pon črc 14, 2008 9:46
Zařízení: E-Ten X500+, WM6.1

Mravenci pro PPC

Příspěvek od Error_404 » sob čer 13, 2009 19:06

Ta instalace by chtela opravdu predelat. Minimalne to, aby se zobrazila ionka Mravenci.exe i jinde nez jen v adresari (kterej jsem diky novemu nazvu hledal dlouho). Nahrazeni stare verze novejsi bych rovnez uvital, ale to uz neni tolik akutni.

Uživatelský avatar
Pavel Vlasák
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1165
Registrován: sob úno 07, 2009 14:56
Zařízení: HTC Desire
Bydliště: Pardubice

Mravenci pro PPC

Příspěvek od Pavel Vlasák » ned čer 14, 2009 10:15

Pro to aby došlo k nahrazení předchozí verze musejí být schodné některé atributy obou cab balíčků. Jako je např. název distributora, jméno aplikace a možná i jiné, ale tyto dvě určitě.

Jak je napsáno v postu výše. V novém balíčku není zástupce na exe soubor.

Uživatelský avatar
Error_404
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 115
Registrován: pon črc 14, 2008 9:46
Zařízení: E-Ten X500+, WM6.1

Mravenci pro PPC

Příspěvek od Error_404 » ned čer 14, 2009 17:52

Pro standartni istalaci (do PDA) jsem si zastupce udelal, prikladam, pokud se bude nekomu hodit.
Staci nakopirovat do Windows/Start Menu/Programy. Ja si to musel vytvorit, jinak je nebyl Quick Link schopnej najit.

Ovsem pripona .ink neni povolena, tak nebude nic, staci si otevrit blok, tam vlozit toto 0#"\Program Files\QeX Team\Mravenci PPC\Mravenci\Mravenci.exe" a Ulozit jako Mravenci.ink

tslany
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3099
Registrován: sob úno 24, 2007 9:56
Zařízení: Lumia 830, Lumia 435DS, Asus T100
Bydliště: Brno

Mravenci pro PPC

Příspěvek od tslany » ned čer 14, 2009 18:24

já měl za to že zástupci mají příponu LNK

Uživatelský avatar
matelkoxxl
smartguru
smartguru
Příspěvky: 616
Registrován: ned srp 10, 2008 9:51
Zařízení: SGS2, HTC HD2, HTC Touch Diamond
Bydliště: Košice

Mravenci pro PPC

Příspěvek od matelkoxxl » ned čer 14, 2009 22:46

tak som skusil tu novu instalacku.zastupcu nevytvorila,tak som ho spravil sam cez TC.
co ma ale zarazilo,ako mi rastol moj hrad,vid screen -
Obrázek

aj teraz tie karty,ktore su sede,cize nemam na nich dostatok surovin vyzeraju dost kostrbato,ako keby som mal qvga rozlisenie...

miki
nováček
nováček
Příspěvky: 26
Registrován: pát zář 19, 2008 7:49
Zařízení: iPhone 5S, HTC Touch Pro, SE k750i
Bydliště: Praha

Mravenci pro PPC

Příspěvek od miki » pon čer 15, 2009 9:03

Děkuji, opraveno. Udělal jsem pár dalších oprav, už by se i na PPC měly "skrývat" právě vynesené karty, což vypadá o trochu lépe a přehledněji. Rád bych ještě vyřešil průhlednost, zatím je to 2:1 pro Compact Framework :)

Do CAB jsem přidal zástupce do /Programy, ale předchozí CAB byl vytvořen s prázdným "Company Name", což mi program nedovolí... takže se obávám, že v možnosti upgrade nemohu sloužit. V CABu nelze editovat "_setup.xml".

Šedé obrázky jsou přímou konverzí barevných obrázků, není proto "důvod", aby vypadaly jinak. Každopádně jsem uživateli s QVGA doporučil vytvoření vlastní sady obrázků, WM resampluje obrázky méně kvalitně, než grafický program. Chápu, že tento přístup autora programu není úplně ideální, ale na druhou stranu jsem poslední dobou rád, že jsem si stačil vyhradit čas na odstranění chyb v programu... :-( proto jsem místo hry vytvořil herní engine, aby byly snadné uživatelské úpravy :wink:

Uživatelský avatar
4n's
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 279
Registrován: pát kvě 23, 2008 14:18
Zařízení: SE Xperia X10 mini

Mravenci pro PPC

Příspěvek od 4n's » stř črc 22, 2009 21:50

mam dotaz: v hernim menu jsou polozky "klient" a "server", akorat jsou nefunkcni - sede. Bude v nejake dalsi verzi dostupny BT multiplayer?

Odpovědět

Zpět na „Hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti