Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Diskuze o komunikátoru HTC Touch HD (Blackstone)
Uživatelský avatar
jacek
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1145
Registrován: stř lis 28, 2007 10:19
Zařízení: Samsung Galaxy Note
Bydliště: Frýdlant

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od jacek »

to Slim84 : jestli že máš v rámci jedné reklamace, min. 3 a více různých závad, máš právo na vrácení peněz, nebo výměnu zařízení. Neprokoučuj tento moment, jinak je vše vnímáno jako jedna závada. Osobně ověřeno na ČOJce.
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Putcha »

Este doplnim, ze vsetky zavady musi uznat servis, nemozes tam len dojst, ze ti nejde toto a tamto a cakat ze ti daju cash...
Uživatelský avatar
jacek
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1145
Registrován: stř lis 28, 2007 10:19
Zařízení: Samsung Galaxy Note
Bydliště: Frýdlant

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od jacek »

to Putcha : jasně :-)
Bartyx
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 237
Registrován: čtv úno 12, 2009 16:28
Zařízení: Honor 8

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Bartyx »

Abych to doplnil. Nárok na prachy máš ve dvou případech:
1) Pokud se ti vyskytnou tři závady najednou a servis je uzná.
2) Pokud reklamuješ zařízení potřetí s jednou a tou samou závadou.
niky79
smartguru
smartguru
Příspěvky: 539
Registrován: sob zář 05, 2009 17:27
Zařízení: Diamond 2

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od niky79 »

Bartyx píše:Abych to doplnil. Nárok na prachy máš ve dvou případech:
1) Pokud se ti vyskytnou tři závady najednou a servis je uzná.

--> Toto IMHO v zakone neni.

2) Pokud reklamuješ zařízení potřetí s jednou a tou samou závadou.
--> Ano.

Takze lze pozadovat vraceni penez, pokud se vyskytne vada v prvnim pulroku od zakoupeni vyrobku ("Rozpor s kupní smlouvou")
Putcha
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 139
Registrován: stř pro 31, 2008 15:22
Zařízení: Omnia7
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Putcha »

Bartyx píše:2) Pokud reklamuješ zařízení potřetí s jednou a tou samou závadou.
Aj tu musi najskor servis uznat zavadu. (presne tento pripad riesim teraz s notebookom, 2 krat uznana zavada, a uz je 3. krat a cakam na vyjadrenie, bez toho to nejde)
niky79 píše:Takze lze pozadovat vraceni penez, pokud se vyskytne vada v prvnim pulroku od zakoupeni vyrobku ("Rozpor s kupní smlouvou")

Tu si nejsom isty, ale tiez si myslim, ze to musi najskor servis posudit ako zavadu, nakolko predavajuci nema opravneni o tom rozhodovat.





resp.: tu su nejake pasaze zo zakonnika (Slovensko):
Práva kupujúceho zo zodpovednosti za chyby predanej veci závisia od druhu a povahy chyby veci.
Občiansky zákonník v tejto súvislosti rozlišuje:
§ 622 OZ
Pri odstrániteľnej chybe má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je povinný chybu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Spotrebiteľ môže požadovať namiesto odstránenia chyby (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú. To isté sa týka aj súčasti veci, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia chyby (opravy) vymeniť vadnú vec za bezchybnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
§ 623 OZ
Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).Podľa výkladu OZ záleží len na kupujúcom, či si uplatní právo na výmenu alebo vrátenie peňazí. Ak si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť,
V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či uplatní právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí.
To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.
Chyby, ktoré sa síce odstrániť nedajú, ale nebránia riadnemu užívaniu veci (napr. funkčná, ale poškriabaná chladnička) - v takýchto prípadoch má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny. Výška zľavy je vecou dohody medzi kupujúcim a predávajúcim.
§ 597 OZ
Ak dodatočne vyjde najavo vada, na ktorú predávajúci kupujúceho neupozornil, má kupujúci právo na primeranú zľavu z dojednanej ceny zodpovedajúcu povahe a rozsahu vady; ak ide o vadu, ktorá robí vec neupotrebiteľnou, má tiež právo od zmluvy odstúpiť.
Právo odstúpiť od zmluvy má kupujúci aj vtedy, ak ho predávajúci ubezpečil, že vec má určité vlastnosti, najmä vlastnosti vymienené kupujúcim, alebo že nemá žiadne vady a toto ubezpečenie sa ukáže nepravdivým.

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa § 622 a § 623 OZ (oprava, výmena, zľava, vrátenie peňazí).
Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je predávajúci povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie v závislosti od charakteru vady ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Vybavením reklamácie je ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
a toto pisu na pravach spotrebitela:
Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.
Kyjan
můj třetí příspěvek
můj třetí příspěvek
Příspěvky: 3
Registrován: ned zář 07, 2008 20:14

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Kyjan »

Ahoj, mám poslední dobou jeden problém. Některá tlačítka na mém HTC Touch Pro ztrácí citlivost. Konkrétně ctrl, b, v. Tlačítko sice cvakne, ale nic se neděje, dokud ho opravdu důkladně nezmáčknu. Myslíte, že je to na reklamaci?

Je to hrozně otravné při psaní, ale nevím, zda mi uznají jako závadu, že mají tlačítka různou citlivost.

Díky
xsniperx
nováček
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: čtv pro 03, 2009 7:45
Zařízení: HTC Hero (black), Android 2.1 oficiální
Kontaktovat uživatele:

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od xsniperx »

zdravim, tak doufam ze nebudu mit takove problemy jako vetsina vas tady, koupil jsem si HD 2, jenze mi po nejake dobe zacaly svitit 3 body na displeji (u telefonu za 15 tisic docela pruser), 18.1. jsem to donesl zpet do Sunnysoftu, s tim ze jsme sepsali reklamacni formular a oni to poslali do VSP data, tak se ted po precteni toho obsahu tady od vas bojim, co mi prijde zpatky, ze bych mel v HD 2 diru na stylus? :P

-- doplnění předchozího příspěvku (úte úno 02, 2010 18:05) --

tak telefon mi vcera prisel, cili po 14-ti dnech, s tim ze mi vymenili displej a jeste dalsi soucastky, uvedu sem vypis - jinak mi dokonce nahrali cestinu, dali tam novou ROM a zrychlili mi cocku fotoaparatu (kdyz jsem na neco ostril a pak jsem prejel na neco jineho, tak se obraz tahnul, nez se za chvili srovnal, ale ted to jde porad rychle a plynule, takze perfektni), jinak telefon ma vsechno zapojene, mel jsem trochu skrable predni sklicko a tim ze zmenili displej mam nove, takze moje zkusenost je veskrze pozitivni - konecne mam normalni telefon (tech 14 dnu jsem mel 3310 v ruzovem krytu a nekolikrat jsem s tim hodil o zem, telefon se tvaril, ze mi nekdo vola a kdyz jsem ho vyndal z kapsy, nic grrr).
vymenene soucastky:
(83h00233-01)LCM, Leo
(77H00460-01M) Tamper-Evident Label, Void Wording, Black background, 3*3mm, Ming Jye - tohle taky netusim co to je
(74H01549-00M)Chassis - neni to telo pristroje, to mam puvodni (mam tu stare oderky na tech samych mistech)
(51H10116-00M)Rigid-flex board - tohle ale vubec netusim co je
P.S.: oprava zapocata 25,1,2010 a ukoncena 25,1,2010 - nejdelsi interval melo akorat dodani pres DPD
Uživatelský avatar
Mira96
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 96
Registrován: pát lis 21, 2008 12:50
Zařízení: Sony Xperia Z1
Bydliště: Pardubice

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Mira96 »

Tamper-Evident Label, Void Wording, Black background, 3*3mm, Ming Jye - tak tohle je taková malinká nálepka černé barvy na jednom ze šroubků s nápisem VOID aby věděli, jestli se v tom někdo v záruce nevrtal (docela honosný název pro takovou samolepící hnidu).
Ada1986
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 68
Registrován: pon dub 07, 2008 16:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Ada1986 »

Mám otázku ohledně ROM, se kterou jde telefon na reklamaci. Mám flashnutou neoficiální ROM a potřebuju reklamovat HD kvůli tlačítkům hlasitosti. Je nutné tam dávat na reklamaci ofiko ROM nebo neofiko nevadí?
Uživatelský avatar
htctester
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 156
Registrován: pon úno 08, 2010 14:24
Zařízení: HTC TOUCH PRO2, HTC HD2

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od htctester »

Neofiko vadí, než dáte do servisu zálohujte si vše a nahrajte zpět oficiální ROM.Pak teprve servis.
Maddogg
nováček
nováček
Příspěvky: 38
Registrován: čtv bře 05, 2009 10:10
Zařízení: Omnia 7

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Maddogg »

Zdravím, mám dotaz ohledně reklamace. V 3.5mm jacku mi přestal hrát levý kanál, respektive hraje jen když kolík rukou držím mírně doleva v normální pozici hraje jen pravé ucho. Je to na reklamaci? Mimochodem mobil mám z pražské prodejny mobil pohotovosti s razítkem v reklamačním listu, předpokládám že není jiná možnost jak to reklamovat než tam?
Uživatelský avatar
Mira96
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 96
Registrován: pát lis 21, 2008 12:50
Zařízení: Sony Xperia Z1
Bydliště: Pardubice

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Mira96 »

Tak jsem dnes provedl odstranění vteřinového lepidla na mém HD o kterém se zmiňuji o stránku zpět a zabalil do již 2x použité krabice. Tentokrát kvůli vymačkaným tlačítkům na ovládání hlasitosti. Jsem pln obav, co za překvapení zase obdržím zpět.
EDIT 22.3.10: HD už je z opravy doma a kupodivu v pořádku - nic nepřebývá, ani nechybí, jenom má už 4. IMEI
Uživatelský avatar
Golficek1
nováček
nováček
Příspěvky: 21
Registrován: čtv úno 05, 2009 2:13
Zařízení: ex MPx 220,SE Z 710i,HTC touch HD
Bydliště: Kroměřížsko

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Golficek1 »

Mně došlo v pondělí a taky už mám čtvrté imei,zatím vypadá,že funguje,uvidím,až spustím internet. :-D
Uživatelský avatar
Mira96
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 96
Registrován: pát lis 21, 2008 12:50
Zařízení: Sony Xperia Z1
Bydliště: Pardubice

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Mira96 »

U mne páté IMEI už nebude, ale bude odstoupení od smlouvy.
Srnka
nováček
nováček
Příspěvky: 25
Registrován: pát úno 13, 2009 12:22
Zařízení: HTC Touch HD

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Srnka »

Pridam jednu zlu skusenost s VSP Data. Mal som poskodeny digitizer. HD mi prislo opravene za tyzden, vsetko zatial funguje jak ma, ziadne skrabance ani medzery, co som rad. Nevratila sa mi ale micro SD 8 GB karta, ktora bola v zariadeni. Poslal som vsetko tak, ako ked som ho kupoval a udajne tam nebola ked to dostali. Som si ale isty, ze som ju posielal.
Nabuduce (dufam, ze nebude treba) poslem len samotne zariadenie bez prislusenstva. :???:
DjPepson
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: úte dub 13, 2010 23:30
Zařízení: HTC HD2 (leo)

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od DjPepson »

mal by som jednu otazku. praskol mi na telefone display. HTC HD2 (leo) - nie predne plastove sklo, ale vnutorne LCD.
V servise si za to pytaju 188€ co je podla mna strasne vela. takze som si na nete nasiel display. lacnejsi a original
takze by som ho obiednal, otazka znie. v servise mi pripocitali neco taketo [74H01549-00M] Chassis - 10€ ze to je nejake telo LCD display-a potrebne na install. neviete co to je ? ci to teda potrebujem objednat spolu s tym displayom ?
Alebo neviete o nejakom inom rieseni?

Vopred dakujem pekne Peto
kouky
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: úte kvě 11, 2010 18:38
Zařízení: HTC Touch pro 2

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od kouky »

Teda po vašich skúsenostiach so servisom asi oželiem trochu odstávajúci mechanizmus vysúvania. Aby mi to neprišlo ešte rozbitejšie ako to je :???:
LordMirdas
nováček
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: pon pro 08, 2008 8:43
Zařízení: HTC Touch HD

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od LordMirdas »

Zdravim a chci se zeptat, dneska je to asi mesic a tyden co jsem HD potreti reklamoval a dodneska nemam nic ani prachy a ani telefon a prodejce mi vzdycky rekne ze se to pozdrzelo at nemam obavu ze dobropis bude urcite vystaven.
No nevim ale uz se mi nechce cekat co mohu udelat vice vi nekdo? Nebo jak to z nich mam dostat? Kupoval jsem v Mironetu dek za odpoved :oops:
Honza.Z
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: čtv bře 02, 2006 10:56
Bydliště: Jirkov

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Honza.Z »

Hm -servis výbornej reklamoval jsem vylomený plast v usb konektoru -neuznáno, prý vadná deska (telefon přitom plnně funkční )Honza .Z
Odpovědět

Zpět na „HTC Touch HD“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů