Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Diskuze o komunikátoru HTC Touch HD (Blackstone)
hys
nováček
nováček
Příspěvky: 42
Registrován: stř pro 17, 2008 15:22
Zařízení: HTC Touch HD [ROM 1.56.401.0]

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od hys » úte bře 03, 2009 12:59

Jak to chodí u HTC s reklamacema, vrací se to prodejci nebo je nějakej centrální servis, víte někdo?, díky.....na stránkach htc v češtině je napsáno velký nic.
Už ho mám dva měsíce, ale foťák už mne docela štve, všechny fotky jsou lehce mázlý ať dělám cokoli.

Jiří Hrma
šéfredaktor
šéfredaktor
Příspěvky: 9219
Registrován: čtv čer 16, 2005 16:44
Zařízení: Samsung Galaxy S10+
Bydliště: Praha

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Jiří Hrma » úte bře 03, 2009 14:27

hys: hledej na fóru (VSP Data), řešilo se to tady několikrát. A jinak, nepomohla by na kvalitu fotek aktualizace na nejnovější ROM? Třeba by tě to zachránilo od zasílání telefonu do servisu.

Uživatelský avatar
olda
VIP
VIP
Příspěvky: 417
Registrován: stř led 11, 2006 14:52
Zařízení: LENOVO A 7010
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od olda » úte bře 03, 2009 14:30

Jediný záruční servis na zařízení HTC najdeš u Tábora v Sezimově Ústí.Maximální spokojenost,několikrát my moc pomohly.Tady máš přímý odkaz http://web.vspdata.cz/index.php?option= ... &Itemid=75 .Jinak příště použij tlačítko hledat už se to tu několikrát řešilo a nemusíš zakládat nový příspěvek.Ahoj Olda :wink:

Uživatelský avatar
hafush
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 454
Registrován: čtv srp 21, 2008 23:08
Zařízení: HTC Touch HD CZ
Bydliště: Praha 4

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od hafush » úte bře 03, 2009 22:56

Ještě doplním,že pokud to tam nechceš posílat na svoje náklady,tak to dones prodejci (teda pokud to máš blízko) a on to vše vyřídí za tebe. Pokud jsi kupoval přez net a poštu,tak to do servisu samozřejmě můžeš poslat sám.
Jinak zkušenosti se servisem VPS mám také jen dobré. Byl jsem bez telefonu jen 3 dny od donesení HD prodejci do vyzvednutí na stejném místě.

Uživatelský avatar
Diamant
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 388
Registrován: ned kvě 20, 2007 17:15
Zařízení: HTC Touch HD2
Bydliště: Košice

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Diamant » čtv bře 05, 2009 14:17

S VSP data mám hlavne negatívne skúsenosti.

Vlastnil som HTC Touch Pro a prestalo mi fungovať na HW klávesnici pár znakov. Tak som zavolal predajcovi, ako postupovať. Poradil mi link na reklamačný dotazník servisu, že si to môžem zadať sám a vráti sa to potom mne a nie predajcovi, čo je samozrejme rýchlejšie. Všetko som zadal a na tretí deň prišiel kuriér po HTC. Nakoľko som mal skúsenosti s HP servisom, tak som si rovno kúpil ďalšie PDA (Touch HD). Rozhodne som nehodlal byť mesiac bez PDA (prípadne ešte ďalší mesiac). O Touch Pro prejavil záujem kamoš, dohodli sme sa na cene a už sme len čakali, kedy sa vráti z opravy.

Na moje prekvapenie kuriér priniesol PDA o nejakých 10 dní! Paráda, nová klávesnica a nový panel s prednými tlačidlami (odlupoval sa povrch). Tak som to ani nezapol (nebudem trhať fóliu na tlačidlách) a hneď som to poslal kamošovi. Ten ale zistil, že panel s tlačidlami pod displejom je vložený nakrivo a jedno z tlačidiel drhne o okraj a zasekáva sa.

Takže nasledovala 2. reklamácia. Postupoval rovnako ako ja. Aj on dostal opravené zariadenie tuším po 10 dňoch. Tlačidlá už boli OK, ale pre istotu zadný reproduktor nevydávaj žiadny zvuk.

Takže 3. reklamácia. PDA sa zase vrátilo z opravy, zvuk OK (technik nezapojil konektor od repráčika), klávesnica OK ale nechytilo to sieť. Kamoš skúšal Orange, T-mobile aj O2 kartu a ani ťuk.

Takže 4. reklamácia. Zistilo sa, že technik zabudol zapojiť káblik od antény. Záver ešte neviem, každým dňom by sa PDA malo kamošivi vráťiť. Netušíte niekto, čo sa ešte dá zabudnúť zapojiť?

Uživatelský avatar
Sir Andrew
smartstar
smartstar
Příspěvky: 915
Registrován: pon čer 27, 2005 9:11
Zařízení: Lumia 925
Bydliště: Praha (+ Uherský Brod)

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Sir Andrew » čtv bře 05, 2009 15:54

Heh, to jsou teda odborníci :) Po tolika opravách máš (alespoň v ČR) nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Být tebou, tak odstoupím a koupím si HD znova. Nové je lepší, než nějaké na 4x přeskládané a ještě možná ušetříš nějaké to euro + prodloužíš si záruku.

Vlasta_CZ
nováček
nováček
Příspěvky: 46
Registrován: stř úno 18, 2009 22:58
Zařízení: HTC HD2

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Vlasta_CZ » čtv bře 05, 2009 20:09

Jen pro upresneni, on user Diamant nepise o reklamaci HD, ale o o reklamaci PROcka. A je pravdou, ze zakaznik ma pravo po nekolika opravach na vraceni ( vymenu ) spotrebice. Ale jde o to, zda slo o zavadu na spotrebici a nebo za to mohl servis. Kdyz to byla chyba servisu ( a ne jedna ) tak v podstate nejde o zavadu na spotrebici, ale o pochybeni servisu. Sam tedy nevim jak by bylo spravne postupovat a jak by se to resilo s prodejcem.... Nejlepsi by bylo si asi stezovat na odpovednych mistech a docilit vraceni spotrebice. Je dost podivne, ze servis vyda opraveny pristroj bez radne kontroly. Snad by meli mit zavedeny nejaky jednotny kontrolni system pred vracenim vyrobku. Oobne bych tedy jiz nestal o vyrobek ve kterem se nekolikrat a hlavne zbytecne nekdo vrtal...

Uživatelský avatar
ziminix
VIP
VIP
Příspěvky: 1279
Registrován: čtv čer 14, 2007 7:38
Zařízení: ...
Bydliště: Třebíč

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od ziminix » čtv bře 05, 2009 20:28

Zákazníkovi může být celkem jedno, jestli závada je na zařízení, nebo ji způsobil servis. Je to další závada, další reklamace a při 4 různých závadách už se vrací peníze nebo dává nový kus.

hys
nováček
nováček
Příspěvky: 42
Registrován: stř pro 17, 2008 15:22
Zařízení: HTC Touch HD [ROM 1.56.401.0]

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od hys » sob bře 07, 2009 10:27

Jiří Hrma píše:hys: hledej na fóru (VSP Data), řešilo se to tady několikrát. A jinak, nepomohla by na kvalitu fotek aktualizace na nejnovější ROM? Třeba by tě to zachránilo od zasílání telefonu do servisu.
Ok, díky....podivam se po tom. S novou ROM prijdu o zaruku. Primo HTC psalo ze oficialne novou ROM ani nechysta.
olda píše:Jediný záruční servis na zařízení HTC najdeš u Tábora v Sezimově Ústí.Maximální spokojenost,několikrát my moc pomohly.Tady máš přímý odkaz http://web.vspdata.cz/index.php?option= ... &Itemid=75 .Jinak příště použij tlačítko hledat už se to tu několikrát řešilo a nemusíš zakládat nový příspěvek.Ahoj Olda :wink:
Bezva, diky......opravdu jsem hledal :-), ale nejaky VSP data mi nic nerika, slysim to prvne :-)
hafush píše:Ještě doplním,že pokud to tam nechceš posílat na svoje náklady,tak to dones prodejci (teda pokud to máš blízko) a on to vše vyřídí za tebe. Pokud jsi kupoval přez net a poštu,tak to do servisu samozřejmě můžeš poslat sám. Jinak zkušenosti se servisem VPS mám také jen dobré. Byl jsem bez telefonu jen 3 dny od donesení HD prodejci do vyzvednutí na stejném místě.
Prodejce mam cca 170km :-D, ale asi budu mit cestu pobliz tak uvidim, ale 3 dny je uplne v pohode, jsem pocital i s mesicem. Diky

Uživatelský avatar
Diamant
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 388
Registrován: ned kvě 20, 2007 17:15
Zařízení: HTC Touch HD2
Bydliště: Košice

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Diamant » sob bře 07, 2009 10:29

Podľa mňa platí vrátenie peňazí až v prípade, že sa opakuje 3x tá istá závada. Čo nie je tento prípad.

hys
nováček
nováček
Příspěvky: 42
Registrován: stř pro 17, 2008 15:22
Zařízení: HTC Touch HD [ROM 1.56.401.0]

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od hys » sob bře 07, 2009 10:34

Podle § 622 odst 2 Občanského zákoníku máte právo na výměnu věci nebo odstoupení od kupní smlouvy v případě, že nemůžete věc pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad řádně užívat. Tento pojem je v soudní praxi vykládán tak, že uvedený nárok vznikne při vyskytnutí třetí stejné nebo čtvrté různé závady.

Dále máte stejná práva při výskytu vady, kterou nelze odstranit. Zda zvolíte výměnu věci nebo odstoupení od kupní smlouvy a tedy vrácení peněz, záleží pouze na Vás

Uživatelský avatar
Sir Andrew
smartstar
smartstar
Příspěvky: 915
Registrován: pon čer 27, 2005 9:11
Zařízení: Lumia 925
Bydliště: Praha (+ Uherský Brod)

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Sir Andrew » sob bře 07, 2009 10:35

Také žiji s vědomím 3 stejné nebo 4 různé. Nevíme ale, jestli to nebude na Slovesnku jinak.

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12203
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od htcjirka » sob bře 07, 2009 11:15

V cechach muzete danou vec vratit a nemusi se vyskytnout 3 stejne nebo 4 ruzne zavady.Do pul roku je vec ve vci prevzeti.

§616, odst.1

Prodávající odpovídá kupujícímu za to,že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou,zejména že je bez vad

odst.2

Shodou s kupní smlouvou se rozumí,že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované prodávajícím,výrobcem nebo jeho zástupcem popisované,nebo na základě jejich reklamy očekávané,popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé atd.

odst.3

REKLAMACE VADY VĚCI

V případě,že věc při převzetí(doba převzetí trvá 6 měsíců) kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou,má kupující právo na to,aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího bud´ výměnou věci nebo její opravou(o tomto rozhoduje kupující,nikoliv prodávající).
Není-li to možné,muže kupující požadovat přiměřenou slevu z cenu nebo od smlouvy odstoupit.To neplatí pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

odst.4

LHŮTA PRO POSUZOVÁNÍ ZBOŽÍ JAKO VĚCI S VADOU V DOBĚ PŘEVZETÍ VĚCI

Rozpor s kupní smlouvou,který se objeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci,se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí,pokud to neodporuje povaze věci nebo se neprokáže opak.Po dobu prvních šesti měsíců záruční doby se přenáší důkazní břemeno v reklamačním řízení na prodávajícího.


atd atd

Jinak jeste lehce odbocim k VSP Data,ktery jsem pokladal za slusny servis,ale jedna zkusenost me potvrdila,ze tomu tak neni.
Nejednalo se o opravu zarucni ale o plne placenou.Zaslano zarizeni a pozadovana vymena krytu a dotykove vrstvy(kvuli poskarabani) placene.Musel se bohuzel menit kryt a i vcetne displeje,protoze dotykova vrstva nejde menit samostatne co se tyce Touch HD(servisni manual to bohuzel jen potvrzuje).

Prvni problem nastal,ze servis odmitl vratit pozadovane stare dily zpet,nacoz nema pravo,protoze se nejednalo o opravu zarucni,ale plne hrazenou.Po par emailech ,kdy jsem opravdu mluvil s COI a pravnim zastupcem a servisu to sdelil,me bylo sdeleno ,ze me byla udelena vyjimka a dily me vrati.

Druhy problem(ktery jsem pochopil az prislo zarizeni zpet) nastal kdy na Touch HD hned druhy den byla vytvorena bez meho vedomi garancni oprava a vymena stredniho dilu telefonu.

Kdyz zarizeni dorazilo domu a vyndal jsem baterii,bylo me jasne, ze byl opravdu menen stredni dil telefonu(asi ho nejakym zpusobem znicili pri rozebirani).Prelepka s udaji a emei byla prelepena opravdu hororovym zpusobem,drzela jen na dvou mistech a na trech byla roztrhana(telefony jsem opravoval i prekrytovaval a vim co obnasi prelepeni stitku,ale takovym zpusobem jakym to udelali ve VSP Data,neni rozhodne profesionalni a hlavne to delali kvuli vlastni blbosti a nesikovnosti.Navic mohli dany stitek objednat novy,coz samozrejme lze).

Veskerou emailovou komunikaci a protokoly mam schovane a budu to resit primo s HTC( ikdyz me VSP Data slibilo napravu veci,opravdu jim po tomto vubec neduveruji)

Dunan
nováček
nováček
Příspěvky: 18
Registrován: úte dub 01, 2008 18:15

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Dunan » ned bře 22, 2009 19:10

Mam na zarucni servis Cruise koupeny od Alzy, ale aktualni informace na obou strankach jsou nejen pro zasmani.

http://www.alza.cz/InfoText.asp?warr=107
http://web.vspdata.cz/index.php?option= ... &Itemid=74

Puvodni formular pro objednani odvozu jiz pro zarucni servis neni. Alza hazi vse na VPS a VSP vse na prodejce - uz kvuli pry prednostni oprave a doruceni zdarma by se to vyplatilo, ale evidentne mam radeji pouzit sberny dvur, to bude jednodussi.

hys
nováček
nováček
Příspěvky: 42
Registrován: stř pro 17, 2008 15:22
Zařízení: HTC Touch HD [ROM 1.56.401.0]

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od hys » čtv dub 09, 2009 20:08

Tak s VSP data v pohode, az na to ze neuznali reklamaci :-(, do tydne jsem mel mobil zpet. Jinak ten system co maji na strankach na sledovani reklamace neni funkcni, furt se na neco vymlouvali, jednou ze se to tam zada az jim to prijde a pak ze se tam neco upravuje....za tejden se to tam neobjevilo ani jednou.

Gorky
nováček
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: pon kvě 18, 2009 9:41
Zařízení: HTC Touch Diamond 2

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Gorky » úte kvě 19, 2009 13:03

chtel bych se zeptat, kdyz posilam mobil na zarucni opravu...jak je to s placenim dopravy? prece nebudu za chybu na pristroji platit PPL

Uživatelský avatar
ziminix
VIP
VIP
Příspěvky: 1279
Registrován: čtv čer 14, 2007 7:38
Zařízení: ...
Bydliště: Třebíč

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od ziminix » úte kvě 19, 2009 13:57

Údajně by snad měl veškeré poštovné platit prodejce/servis, ale v praxi si prostě platíš poštovný tam ty. A doporučuju spíš ČP vzhledem k ceně.

Gorky
nováček
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: pon kvě 18, 2009 9:41
Zařízení: HTC Touch Diamond 2

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Gorky » úte kvě 19, 2009 14:07

no na par obchodech sem nasel neco o nahrade postovneho...ale je to takove....pise se tam, ze to musi byt poslano sluzbou postacujici k bezproblemovemu prevozu(coz Ceska posta urcite ne) ale jak to pak z nich to vraceni dostavat nevim nevim.

Uživatelský avatar
Tomáš Kubec
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1038
Registrován: pon čer 20, 2005 20:47
Zařízení: Lenovo P780
Bydliště: Pardubice

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Tomáš Kubec » úte kvě 19, 2009 18:03

ono to je ošemetné, když si koupíš výrobek v 10 Km vzdáleném městě a pak to budeš chtít reklamovat, tak ti taky nikdo neproplatí cestu. poslaní zpět je samozřejmě zdarma

Uživatelský avatar
Kwazzy
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 336
Registrován: ned zář 14, 2008 9:47
Zařízení: HTC HD2
Bydliště: EU

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Kwazzy » ned kvě 31, 2009 21:21

Se serviasem HD v Tabore jsem byl nakonec spokojen. Jen mi prijde, ze nemaji nejak extra stanovene podminky co je k opravnene reklamaci a co ne. Nastesti jsem ale diskutabilni reklamaci ukecal a udelali to perfektne. Slo o reklamaci plastovych "potahu" kontaktu ovladani hlasitosti. Je to vlastne pod tlacitkem ovladani hlasitosti a to tlacitko co je na obalu se dotyka dvou stejnych ctverecku cerne barvy rovnez z plastu. Tak jedno z tech dvou prasklo po "odbornem" zakroku pri HR. Ale uznali, opravili a do 10ti dnu byl fesak doma a slape jako hodinky. :wink:

Odpovědět

Zpět na „HTC Touch HD“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti