Xperia a nefunkční klávesnice

Diskuzní koutek věnovaný komunikátorům od Sony Ericssonu (Xperia X1, X2)
Uživatelský avatar
zener
nováček
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: úte zář 15, 2009 20:19
Zařízení: SE Xperia X1

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od zener » úte zář 15, 2009 20:57

KVARK: Diky moc za postreh, dej urcite vedet, jak to dopadlo, budu Ti za to vdecny.

Ja si jinak nemyslim, ze je Xperia sunt. Kdyz jsem ho mel novy, byl jsem nadsen. Je tedy pravda, ze je to moje prvni WM zarizeni, predtim jsem mel N70 se Symbianem. A byl jsem s Xperii spokojen. Jenze kdyz se pak zacalo stavat tohle, dost me to stvalo.

Navic mi prijde, ze nejnovejsi firmware je taky nejaky divny. Nedokazal jsem na nem rozchodit QIP Mobile - driv bez problemu sel. Opera se neumi sama pripojit k internetu - musim navazat datove spojeni rucne. Ve starem FW opet fungovalo. Opravdu nevim, zkousel jsem i format a bezuspesne, problem stale trva.

Uživatelský avatar
KVARK
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 424
Registrován: stř črc 01, 2009 18:44
Zařízení: LG Optimus 2X

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od KVARK » úte zář 15, 2009 21:03

Přesto, že je to nejvybavenější mobil/PDA co jsem kdy měl, tak jsem velice nespokojený. Většinou mě štvou takové maličkosti, ale ta odbytá konstrukce mě opravdu dopálila. Za 13.000,- jsem čekal jinou úroveň.
Tenhle stroj mi prostě vůbec nesedl.

No nic, jakmile mi přijde domů tak hned napíšu...sám jsem zvědavej.... :???:

-- doplnění předchozího příspěvku (stř zář 16, 2009 15:32) --

Takže dnes mi stále nic nepřišlo...a to i přesto, že prodejce zaručoval, že zásilka s Xperií přijde nejpozději do středy.
Když už jsem u toho, nevíte náhodou někdo, jak dlouho trvá nejdéle odeslání balíku přes poštu?

Uživatelský avatar
zener
nováček
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: úte zář 15, 2009 20:19
Zařízení: SE Xperia X1

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od zener » stř zář 16, 2009 15:15

Zalezi na typu baliku. Vetsinou je to nasledujici den od dne podani.

Uživatelský avatar
KVARK
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 424
Registrován: stř črc 01, 2009 18:44
Zařízení: LG Optimus 2X

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od KVARK » stř zář 16, 2009 17:57

No to jsi mi ani neměl říkat. Prej to odeslali už v pondělí...
Ách jo...

Uživatelský avatar
zener
nováček
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: úte zář 15, 2009 20:19
Zařízení: SE Xperia X1

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od zener » stř zář 16, 2009 19:11

KVARK: Pockal bych do toho ctvrtka, to je deadline. Pokud by to podali v pondeli odpoledne a byl to obycejny balik, melo by to dojit ve stredu, ctvrtek je tedy takovy posledni den, kdy by to melo byt. V opacnem pripade Ti museli lhat. Navic u vetsiny typu baliku je mozne sledovat, kde se nachazi zasilka. At Ti tedy daji kod. Tento kod dostanes spolu s ustrizkem. Zasilku je pak mozne sledovat - po zadani kodu - zde
http://cpost.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Ruslan Botsyurko
redaktor
redaktor
Příspěvky: 2519
Registrován: ned dub 27, 2008 21:19
Zařízení: iPhone 7+, PlayBook, HTC Universal(128MB), MPx200
Bydliště: Plzeň

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od Ruslan Botsyurko » čtv zář 17, 2009 1:14

Přesně tak, řekni si u prodejce o útržek z pošty, nebo sledovací kód dopravní služby. Už se mi stalo, že se prodejce dušoval jak to už poslal davno, ale když jsem chtel stvrzenku, tak se začal vymlouvat a pak mi přišla s razítkem z následujícího dne.

Uživatelský avatar
KVARK
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 424
Registrován: stř črc 01, 2009 18:44
Zařízení: LG Optimus 2X

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od KVARK » čtv zář 17, 2009 8:46

zener + Farokh:
Dik za upozorněni. Nechápu proč mě to nenapadlo, přitom o té funkci vím...
Takže, dneska kolem čtvrté(už bych měl být doma) a napíšu, jestli to poslali nebo ne.
Otázka je, co mám dělat jestli mi nic nepřijde. :???:

Uživatelský avatar
zener
nováček
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: úte zář 15, 2009 20:19
Zařízení: SE Xperia X1

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od zener » čtv zář 17, 2009 11:46

KVARK: Ackoliv je to takove trochu brutalni reseni, dalo by se to resit i pravni cestou. 30 dni na reklamaci je zakonem stanova lhuta, pokud tuto dobu servis nesplni, je to logicky protizakonne. Nemusis je hned hnat k soudu, staci jim trochu pohrozit a nenechat se tak snadno odbyt. Napis jim o tom ustrizku z posty a ze doba reklamace uz presahuje 30 dni a ze se Ti jejich jednani vubec nelibi, at se koukaji vyjadrit jinak budes nucen resit tento spor jinou cestou atd. Na vymysleni je toho spousta :wink: Nikdo jim pak nestoji za pripadne trable, takze Te radsi odbavi prednostne, aby se Te zbavili :grin:

Uživatelský avatar
mike-biker
moderátor
moderátor
Příspěvky: 1251
Registrován: ned zář 16, 2007 11:24
Zařízení: iPhone Xs Max 512GB Space grey
Bydliště: Jesenice u Prahy

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od mike-biker » čtv zář 17, 2009 13:10

Když nevyřídí reklamaci do 30ti dnů, má zákazník právo odstoupit od smlouvy, ať byla reklamace oprávněná či nikoli. Takže pokud ti do 30ti dnů nezavolali, nebo neposlali dopis "Voila" odstup od smlouvy a je to! 8-) Ovšem pokud je prodejce nerenomovaný a nebude se mít k vrácení peněz, tak je to stejně levý. V banánový republice jen prosoudíš kalhoty a vymahatelnost práva je takřka nulová. :evil:

Uživatelský avatar
KVARK
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 424
Registrován: stř črc 01, 2009 18:44
Zařízení: LG Optimus 2X

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od KVARK » čtv zář 17, 2009 15:08

Dik za podporu hoši...
Člověk má pak alespoň vědomí, že na někoho se spolehnout může v této...
(jak miker-biker dobře vystihl) banánové republice.
Xperia dnes naštěstí(nebo spíš bohužel) dorazila...
Čekal jsem rovných 34 dní, jen proto, abych si přečetl papír na kterém stojí: záruka NEUZNÁNA.
Takže mám doma zpět PPC za 13.000,- se špatně reagující klávesnicí a prasklým krytem.
Je až k popukání, jak se vymluvili na všechny závady, o kterých jsem psal(kdo má zájem tak mu pošlu kompletní text).
K popukání...ale to je asi tak vše, co s tím mohu dělat.

Pokud jde o to, kdy mi to poslali, tak jsem jim už v pondělí volal a upozorňoval je, že to již měsíc od odeslání.
Samozřejmě, že mi řekli, že zásilka už je na cestě. Takže jsem to nechal být a čekal až do čtvrtka.
Hned po otevření balíku a přečtení opravenky, jsem si schválně napsal na stránkách České pošty podací číslo.
A co nevidím... zásilka byla odeslána teprve včera(nikoli v pondělí jak mi bylo řečeno).
Lze se nějak bránit? Už jim toho asi moc nedokážu....
Zvlášť když už jsem zásilku s Xperií otevřel. Jinak bych se taky ani nedozvěděl, co stojí na opravence.
Nejrači bych jim tu krabici s Xperií omlátil o hlavu... :evil:
Podrazáci za*raní...

Uživatelský avatar
mike-biker
moderátor
moderátor
Příspěvky: 1251
Registrován: ned zář 16, 2007 11:24
Zařízení: iPhone Xs Max 512GB Space grey
Bydliště: Jesenice u Prahy

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od mike-biker » čtv zář 17, 2009 15:37

Nenapsali ti náhodou, že je to neuznáno z důvodů "Oxidace desky?".

Uživatelský avatar
KVARK
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 424
Registrován: stř črc 01, 2009 18:44
Zařízení: LG Optimus 2X

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od KVARK » čtv zář 17, 2009 15:50

Přesné vyjádření:
Deformace krytu a trhlina je způsobena mechanickým poškozením(asi pádem).
Mezerník je uzpůsoben psani palcem, tudíž jse má stisknout pouze na stranách, ne uprostřed.
Tečka je funkční. Záruka NEUZNÁNA! 4GB MicroSD je pouze v některých paketech telefonu.

To s tím mezerníkem mě opravdu dorazilo. Ta Micro SD se týká toho, že mi ji při koupi nedodali.
Ironií je, že jsem se jich ještě den před koupí ptal jestli je součástí balení, nebo ne.
Tenkrát samozřejmě tvrdili, že ano...

Uživatelský avatar
zener
nováček
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: úte zář 15, 2009 20:19
Zařízení: SE Xperia X1

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od zener » čtv zář 17, 2009 15:54

KVARK: Wow, tak to je narez. Fakt Te lituju, jsou to kur*y. Vidim, ze to tedy absolutne nema cenu resit pres servis, asi s tim skocim nekde jinde.

A zaroven me napadla zajimava vec... Co sepsat treba nejakou petici? Kdyz tam posila kazdy z nas telefon a jednotlive odpovedi, ze prasknuti plastu je zpusobeno padem, nikdo s tim nic neudela. Pokud bychom nasli treba 100 lidi (coz si myslim, ze by nebyl problem), mohli bychom s tim delat neco vic. Prece to nebude nahoda, ze zrovna nam - temto 100 lidem spadl spatne telefon. Co Vy na to?

Uživatelský avatar
KVARK
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 424
Registrován: stř črc 01, 2009 18:44
Zařízení: LG Optimus 2X

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od KVARK » čtv zář 17, 2009 16:29

zener:
Dnešní svět je prostě hnus. Můžu jim leda, zavolat a pohádat se, ale to bude vše.
Když už si s tím tak dali práci(abych nedostal zpět ani korunu),
tak dost pochybuju, že by se mi ted´ omluvili a peníze vrátili.
To však neznamená, že se s nimi nepohádám. :evil:

Jinak, to s tou peticí: No nevim, jsem dost skeptický. Sám SE už je v dost velkých finančních problémech a je známo, že už nemá zájem řešit další potenciální náklady. Však už tě upozornil sám prodejce, a měl pravdu.

Naděje však umírá poslední. Já sám nedokážu úspěch této petice posoudit.
Snad by pomohl někdo zkušenější...co na tento nápad říkáš Ty, Farokhu?

Uživatelský avatar
zener
nováček
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: úte zář 15, 2009 20:19
Zařízení: SE Xperia X1

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od zener » čtv zář 17, 2009 16:34

KVARK: Ja od toho urcite nechci davat ruce pryc. Kdybych dal za telefon dva tisice, asi bych to neresil. Ale dal jsem za nej 12 tis, coz jsou pro me zkratka nemale finance. Pokud bychom sehnali nejake lidi se stejnym problemem, urcite se lze branit mnohem lepe nez jednotlivec.

Pockame, co na to reknou ostatni, popr. je mozne vznest dotaz na Sdruzeni obrany spotrebitelu, jak se pak zachovat. Ale jak rikam, dav ma mnohem vetsi sanci na uspech nez jednotlivec.
http://www.spotrebitele.info/poradna/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
KVARK
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 424
Registrován: stř črc 01, 2009 18:44
Zařízení: LG Optimus 2X

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od KVARK » čtv zář 17, 2009 16:40

Máš pravdu, sakra!
13.000,- nenechám jen tak být. Jakmile potkám nějakou velkou rybu Smartmanie,
tak ho hned odkážu na tohle fórum a tobě doporučuji to samé.

radospol
smartstar
smartstar
Příspěvky: 896
Registrován: pát pro 26, 2008 18:30
Zařízení: Huawei U8650 (sonic)

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od radospol » čtv zář 17, 2009 17:31

Zavolaj im,ze mas dokaz,ze ti reklamaciu nedokazali vybavit do 30 dni,takze po porade s pravnikom odstupujes od zmluvy. Ze im pristroj posielas spet a budes pozadovat vratenie penazi. Povedz im ze to das TV a oni budu mat peknu reklamu. Ze uz pracujes na peknom clanku pre jeden nemenovany web,kde popises presne praktiky jejich firmy.

A potom im navrhni ze ked budu ochotny ti to opravit do 7 dni v ramci zaruky,nic potom riesit nebudes a vsetci budu spokojny. Ze im das proste este jednu sancu.

Pokial nemas nejake nadpriemerne komunikacne schopnosti a nedokazes spravne zvysit hlas,tak popros nejakeho kamosa,nech to po telefone vybavy za teba. A nezabudni dodat,ze chces zdarma aj sd kartu.

Osobne bych to urobil tak,ze by som im zavolal,toto vsetko povedal a bez cakania na reakciu by som zlozil telefon. Oni sami ti potom zavolaju,ako to vyriesit:)

Uživatelský avatar
mike-biker
moderátor
moderátor
Příspěvky: 1251
Registrován: ned zář 16, 2007 11:24
Zařízení: iPhone Xs Max 512GB Space grey
Bydliště: Jesenice u Prahy

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od mike-biker » čtv zář 17, 2009 17:33

Buď tak hodný a hoď sem foto těch trhlin. Protože je má dost lidí, nejenom na Smartmanii, ale i SEManii a Mobilmanii, tak se s tím dá něco dělat. :idea: . Rovněž klávesnice je jasná. Opravovali to v Arvatu? A kde jsi to koupil? Každopádně poslat z5, s tím - že vyjádření neuznáváš. Trochu, ale slušně Bu..Bu..Bu a pokud to neuznají ani podruhé, tak klasika. Znalec a soudní spor. S tím, že to mázneš v TV! Šance je, když to podpoří více lidí, dá se s nimi jednat.

Uživatelský avatar
KVARK
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 424
Registrován: stř črc 01, 2009 18:44
Zařízení: LG Optimus 2X

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od KVARK » čtv zář 17, 2009 18:18

No, už jsem měl v plánů jít zítra na brněnskou pobočku Sdružení obrany spotřebitelů ČR.
Taky, že jsem jim o tom napsal(prodejci).
Ale tohle je taky možnost...
X1 jsem kupoval u společnosti Buldoktel. http://buldoktel.cz/index.php?swa=contact
Nemám ponětí do jakého servisu to posílali. Vlastně mám dosti velké podezření, že to neodeslali vůbec nikam.
Je to obchod prodávající mobily ze zahraničního dovozu. Pozor, nikoli však šedivky.
Na zboží se nevztahuje žádný zvláštní režim(viz. článek z Mobilmánie), ale plnohodnotná dvouletá záruka.

EDIT: Tady jsou obrázky praskliny. http://img248.imageshack.us/gal.php?g=dsc00247t.jpg
Lepším makrem můj foťák bohužel nedisponuje.
Ale ta prasklina je tam snad viditelná...

tslany
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3099
Registrován: sob úno 24, 2007 9:56
Zařízení: Lumia 830, Lumia 435DS, Asus T100
Bydliště: Brno

Xperia a nefunkční klávesnice

Příspěvek od tslany » čtv zář 17, 2009 19:18

a právě proto mě žádná záruka nikdy nezajímá, cokoliv si dokážu doma opravit rychleji a levněji

Odpovědět

Zpět na „Sony Ericsson Xperia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti