HTC P3300 ARTEMIS - nedokončený flash ROM = SMRT?

Diskuzní fórum pro majitele telefonů od HTC se systémem Windows Mobile
Odpovědět
435523
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: sob pro 17, 2011 9:09
Zařízení: HTC

HTC P3300 ARTEMIS - nedokončený flash ROM = SMRT?

Příspěvek od 435523 »

Žádám o radu.
Předesílám - pročetl jsem spoustu článků na xda-developers, allmobiles i zde... Našel jsem podobné problémy, nikoliv však stejné. Nejde toho příliš odvodit. Takže se případně předem omlouvám, pokud tady někdo vystartuje, že jsem nic nepřečetl a zakládám nové téma. Tedy k věci...

Koupil jsem přes Aukro HTC P3300 ARTEMIS. Prodávající tam uváděl, že se mu telefon občas vypíná a zatuhává. Měl tam WM 5.0, tak jsem do toho šel a řekl si, že flashnu ROMku a bude vše OK. Také bych předeslal, nejsem ve flashování žádný začátečník. Tohle je můj 4 telefon řady HTC ARTEMIS. Na všech jsem si zaváděl jinou ROMku a vždy vše bylo OK.

Zpočátku jsem telefon přes USPL odemkl a nahrál tam nové Radio a WM 6.5 ROMku od Shadyho, které je uváděna jako nejlépe odladěná a ještě ušetří i nějakou paměť oproti stávající originál WM 6. Mám ji v jiném ARTEMISovi a jede skvěle. Jenže tenhle telefon nad očekávání začal padat i s touto ROMkou a to tak, že mu zničehonic úplně zbělel displej a nešlo s ním udělat prostě nic.

Načež jsem přistoupil k flashnutí na originální ROMku WWE_3.13.405.1_4.1.13.44_02.94.90. A nyní nastal ten problém. Při flashování opět nakočil bílý displej a uprostřed flashnutí telefon nešlo již ovládat.Od té doby nejde normálně zapnout. Jediná možnost jak jej zapnout je přes BOOT mod: POWER+HLAS NAHRÁVÁNÍ+RESET stylusem. Najede do trikolory, která zobrazuje pouze:
IPL 3.13.0001

SPL 3.13.000

a dál se s ním nedá nic dělat. Momentálně se to tváří, že je ve stavu bez nainstalované ROMky.