Mimozáruční servis HTC v ČR?

Diskuzní fórum pro majitele telefonů od HTC se systémem Windows Mobile
Sir Andrew
smartstar
smartstar
Příspěvky: 915
Registrován: pon čer 27, 2005 9:11
Zařízení: Lumia 925
Bydliště: Praha (+ Uherský Brod)

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od Sir Andrew »

Nemá někdo zkušenosti s opravdu spolehlivým?
VSP Data chce šílené částky, tak se poohlížím po nějakém "soukromém".
Ocením každou zkušenost, díky.
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12222
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od htcjirka »

Bohuzel v cele republice HTC nikdo nedela,budes hledat marne..
Skull
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: pon lis 01, 2010 13:04
Zařízení: HTC Touch diamond II

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od Skull »

Ahoj všem zdravím z Brna.
Po zkušenosti s monopolním servisem jsem se rozhodl začít dělat základní opravy telefonů HTC sám. Mám za sebou už několik oprav a vždy ke spokojenosti majitele telefonu. Svůj Touch Diamond 2 jsem si opravil dvakrát, výměna předního krytu a prasklý touch screen. Oproti cenám VSP Data byla cena opravy pětinová. A ještě se zárukou na práci a náhradní díl. Výměna krytu u VSP Data za 2000,- + DPH je trošku moc.
Takovýchto oprav za pár korun je jistě přehršle a škoda kvůli přestřelené ceně za opravu kupovat nový přístroj.
Pokud tedy potřebujete pozáruční servis, kontaktujte mě, rád Vám pomůžu.
[email protected]
Sir Andrew
smartstar
smartstar
Příspěvky: 915
Registrován: pon čer 27, 2005 9:11
Zařízení: Lumia 925
Bydliště: Praha (+ Uherský Brod)

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od Sir Andrew »

Měnit kryt umí kdekdo,takových akcí mám za sebou také mnoho, ale netroufl jsem si na výměnu dotykovky u HD2.

Je potřeba digitizer od LCD šetrně odlepit = šetrně nahřát lepidlo = první komplikace.
Druhou je odpájení flexu dotykovky. Ano, je to připájené, ne zasunuté = na to jsem si už vůbec netroufl.

Zvládl bys toto? Za kolik? Dotykovku bych dodal.
Jindra
můj třetí příspěvek
můj třetí příspěvek
Příspěvky: 3
Registrován: ned lis 07, 2010 11:49
Zařízení: HTC

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od Jindra »

Zdravim,
Jmenuji se Jindra Zitek a jsem reditelem firmy VSP DATA. Privitam vsechny Vase podnety na mozne zlepseni nasich sluzeb pro uzivatele zarizeni HTC, kontaktovat mne muzete na Adrese [email protected] a nebo pres nasi standardni servisni adresu [email protected]. Nevim, zda Sir Andrew je totozny s tim, ktery se "proslavil" na intrenetu s navodem na vlastni niceni pristroje a generovani opakovanych zarucnich chyb , ale to neni podstatne. Ceny pozarucni opravy jsou z podstatne casti tvoreny cenou dodavanych originalnich dilu od firmy HTC. V ramci podepsaneho servisniho kontraktu mame zakazano pouzivat levnejsi, neoriginalni nahradni dily. Na provedenou opravu poskytujeme plnou zaruku jak na dily, tak na praci. S pozdravem a prani hezkych dnu Jindra Zitek
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12222
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od htcjirka »

Ano,Sir Andrew je ten proslaveny s umyslnym nicenim HTC Universal apd..starsi kauza.Ovsem i ja mam k vasemu servisu pripominku.A to kdy jste nechteli vratit vymeneny dil,ktery jsem si hradil a oprava to byla uz pozarucni.Az po pohrozeni COI vas donutilo vratit puvodni stary dil,ktery byl mimochodem funkcni jen poskrabany a na ktery jsem mel narok,protoze samotny dil a jeho vymenu jsem si plne hradil.Doufam ze takoveto excesy se uz u vas opakovat nebudou.Nebo poskozeni jineho dilu pri rozebirani zarizeni..
Jindra
můj třetí příspěvek
můj třetí příspěvek
Příspěvky: 3
Registrován: ned lis 07, 2010 11:49
Zařízení: HTC

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od Jindra »

Zdravim,
a uprimne dekuji za Vas prispevek.

Mohu Vam jen potvrdit, ze na nahradni dil pri pozarucni a nebo mimozarucni (CID Customer Incurred Defect ) mate narok, za predpokladu , ze to uvedete u pozadavku na opravu, ze jej zadate zpet. Jinak je proces nastaveny od vyrobce tak, ze vyjmenovane defektni casti (LCD, MB, nektere kryty atd) musime vracet (RTV Return To Vendor) zpet na jeho analyzu a zpetnou vazbu na vylepseni kvality. Pokud tak dostaneme pozadavek na vraceni vymeneneho dilu dodatecne, je to pro nas problem. K poskozeni jineho dilu pri oprave by nemelo dochazet a pokud ano, mel by Vam byt vymenen bezplatne za novy, pokud jiz nebyl poskozen drive. Pri prijmu zarizeni je provedena podrobna kontrola a je li nalezeno poskozeni, ci chybejici cast mel byste byt upozornen pred zahajenim opravy. Na konci opravy je 100% zarizeni detailne testovano testem vyrobce a nasledne jeste 10% je auditovano Auditem Quality. Opravdu privitam, pokud pres nas SRQ ( System Rizeni Quality) neco projde zpetnou informaci. Je na druhe strane spousta zakazniku, jako Sir Andrew, kteri se snazi "vyzrat" nad vyrobcem a servisem. Neuvedomuji si, ze tim skodi predevsim sami sobe a ostatnim zakaznikum. Jeste jednou dekuji a preji hezke dny. Vas Jindra Zitek
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12222
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od htcjirka »

Jak jsem uvedl jiz i v emailu,vzdy pozaduji vraceni dilu jiz v pruvodnim dopise k danemu zarizeni.Po te me vasi kolegove kontaktovali ze dany dil nemohou vratit jak pozaduji v dopise ,ze musi vsechny dily vracet.
Co se tyce poskozeni obcas se i vratilo od vas zarizeni s orypem prave v miste jeho rozebirani..
Mou popisovana situace je stara cca jeden rok,pevne verim ,ze se vase sluzby jen zlepsuji i prave na zaklade odezvy od zakazniku,v rychlosti servisu at uz zarucnich oprav nebo i pozarucnich jste neprekonatelna spicka.
Skull
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: pon lis 01, 2010 13:04
Zařízení: HTC Touch diamond II

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od Skull »

Ze zkušenosti lidí, kterým jsem už pomohl s opravou telefonu musím konstatovat, že přístup značkového servisu se nezměnil. Záruky se neuznávají, opravy se prodražují, často se jen slibuje. Je to bohužel nejspíš vlivem nekonkurenčního prostředí.
Naštěstí jsou tu alternativy. Sice zákazník přijde o záruku, zaplatí ale podstatně méně (cca 4x) za opravu. HTC telefony tedy opravuji dál.
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12222
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od htcjirka »

Dnes uz to neplati,pristup i provedene prave ve VSP Data se velice a vyrazne zlepsil a to opravdu velkym skokem.Zarucni opravy probihaji ve velice kratkych terminech,kvalitne a posuzovani je tez na perfektni bezproblemove urovni.
Jindra Zitek
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: úte kvě 31, 2011 18:28
Zařízení: HD2

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od Jindra Zitek »

Zdravim Skulle,
opravdu hezka tvrzeni o nasi firme a hezky pokus o promotion. Nemohl bys zverejnit par prikladu neopravnenych zamitnuti zarucnich oprav, nesplnenych slibu ci predrazenych oprav ze strany VSP DATA? Uprimne Ti za to budu vdecny. Ja se s Tebou naoplatku podelim o fotodokumentaci rady pripadu, kdy zakaznici prinesou bud polorozebrany telefon ci nefungujici telefon po predchozi amaterske oprave ci po pouziti fake nahradnich dilu. Kdysi se Te na jednom foru nekdo ptal jaky pouzivas Clean Room, ci jak zabranis, aby pri podomacku lepenem displeji Ti potom prach nezaril mezi vrstvami jak neutrony v mlzne komore a bohuzel jsi neodpovedel. Neslo by to ted? Jinak pro ostatni kdokoliv mate potrebu ci problem se zarizenim HTC predevsim technickeho razu, muzete napsat na [email protected] a nebo primo na mne , generalniho reditele firmy VSP DATA ([email protected]) . Preji Vam hezky vecer a hodne pravdivych a uzitecnych informaci na tomto foru. Diky Jindra Zitek
Uživatelský avatar
Cleric
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1162
Registrován: pát dub 09, 2010 15:09
Zařízení: Apple iPhone 7 128 GB
Bydliště: Potkali se u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od Cleric »

Skull píše:Ze zkušenosti lidí, kterým jsem už pomohl s opravou telefonu musím konstatovat, že přístup značkového servisu se nezměnil. Záruky se neuznávají, opravy se prodražují, často se jen slibuje. Je to bohužel nejspíš vlivem nekonkurenčního prostředí.
Naštěstí jsou tu alternativy. Sice zákazník přijde o záruku, zaplatí ale podstatně méně (cca 4x) za opravu. HTC telefony tedy opravuji dál.
To co popisuješ bych spíš tipnul na to, že si člověk koupil telefon z šedýho dovozu. Tam se můžou vyskytnout komplikace. A rozhodně když už mám záruku a s telefonem se mi, nedejbože, něco stane i mou vinou. Radši zvolím lidi co tomu opravdu rozumí a jsou na to řádně proškolení.
david_macek
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: pon črc 30, 2012 7:18
Zařízení: HTC Gratia

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od david_macek »

Tak jedna ukazka z praxe, jak je vspdata k nicemu - cena opravy je vice nez polovina puvodni ceny, pritom se jedna pouze o vymenu predniho skla: "oprava tohoto typu telefonu by se pohybovala cca 3000,- bez DPH a doba opravy 14 dní." S takovym servisem dete do haje, to si radsi koupim novej. :-(
mberdych
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1172
Registrován: ned kvě 22, 2011 21:54
Zařízení: iPhone 7/Blackberry Priv

Re: Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od mberdych »

No a o to jim jde ze :-)
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12222
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od htcjirka »

david_macek píše:Tak jedna ukazka z praxe, jak je vspdata k nicemu - cena opravy je vice nez polovina puvodni ceny, pritom se jedna pouze o vymenu predniho skla: "oprava tohoto typu telefonu by se pohybovala cca 3000,- bez DPH a doba opravy 14 dní." S takovym servisem dete do haje, to si radsi koupim novej. :-(
Vis proc to tolik stoji?Protoze aby mohli dat na dany dil zaruku nemeni jen sklo,ale cely displej.Cely displej vcetne skla se meni kvuli spolehlivosti jelikoz jsou dily lepene apod.VSP Data neni k nicemu.Oficialni servis si nemuze dovolit menit jen sklo.
david_macek
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: pon črc 30, 2012 7:18
Zařízení: HTC Gratia

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od david_macek »

Presto je to vzhledem k cene noveho telefonu nesmysl. Uz jsem si objednal novej za stejny prachy a lepsi. A trvam na tom, at jdou do haje
jorys5830
nováček
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: pon črc 02, 2012 19:57
Zařízení: htc evo 3D

Re: Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od jorys5830 »

Máš trošku obmedzené myslenie. Ked nemáš na opravy mercedesu si ho nekupuj. Dnes vyrastkovia jazdia s BMW/MERCEDES lenže kúpa takeho ojazdeneho auta je tá najlacnejšia položka pri ďalších opravách. To isté plati aj o mobiloch ...
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12222
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od htcjirka »

david_macek píše:Presto je to vzhledem k cene noveho telefonu nesmysl. Uz jsem si objednal novej za stejny prachy a lepsi. A trvam na tom, at jdou do haje
Myslim ,ze je jasne kdo by mel jit do haje.VSP Data urcite ne..
jk001
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 204
Registrován: pon zář 05, 2011 12:27
Zařízení: HTC Mozart , Omnia 7

Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od jk001 »

Známy pracuje na reklamačnom oddelení veľkej siete elektro a má na starosť komunikáciu z servisnými strediskami od bielej až po čiernu techniku a čo sa týka mimo-záručných opráv ak zoberieme naprieč celú škálu prístrojov od foto cez TV až po mobily je cena mimo-záručných opráv dosť vysoká ak sa jedná o spotrebič starší cca 2 roky a viac je vo veľkej časti vyššia ako nový spotrebič z rovnakými parametrami ako bol ten ktorý si chce dať zákazník opraviť (jednak vývoj ide rýchlo a nové modeli sa objavujú stále častejšie starším klesá cena ) a kto premýšľa aj vie prečo je nový výrobok niekedy lacnejší ako starší opravovaný z rovnakými parametrami a nemusí hneď prskať
David Barborka
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 169
Registrován: pát úno 23, 2007 1:31

Re: Mimozáruční servis HTC v ČR?

Příspěvek od David Barborka »

For david_macek
Je to úplně to samé, jako by se ti na starém passatu, který si koupil před rokem za 70000, rozsypal motor. Nový motor stojí kolem 60000, tak máš na výběr, buď koupit nový motor, který stojí více, jak celé auto, nebo jít do starého motoru, kde ti nikdo nezaručí, že se např. do týdne nerozsype, nebo si koupíš další ojeté auto, kde budeš mít rovněž stejnou hrozbu. Pokud se ti nevyplatí výměna displeje u vsp, kde budeš mít záruku na díl a práci, tak si nech vyměnit displej u nějakého fajnšmekra, nebo si kup nový telefon. Většinou se displeje kupují na e-bay a mi osobně by se nechtělo, takovou věc v případě závady reklamovat u někoho, za kým si nemůžu zajít (v případě, že mne okrade) :grin:. Vsp tedy nenese vinu na tom, že někdo neuvažuje logicky. Já jsem si také minulý rok měnil brzdy u auta a po roce pískají. Prostě nekoupil jsem origoš, abych ušetřil a po roce mne čeká investice do nových brzd, tedy náklady na opravu budou vyšší, než kdybych pořídil rovnou origoš a to i v případě, že bych znovu šel do druhovýroby.
Odpovědět

Zpět na „HTC“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů