Nákup Honor 9 z nemeckého amazon.de
Napsal: úte črc 11, 2017 21:47
Ahojte,
som tu nový, tak dúfam, že odpustíte prípadné chyby, ktoré možno spravím.
Chcel by som sa vás skúsených spýtať, či existuje nejaký háčik pri nákupoch asi obecne z Amazonu (tentokrát mám na mysli z toho nemeckého - je najbližšie). Chcel by som si totižto cez neho kúpiť nedávno predstavený Honor 9 - u nás stojí 499 €, na amazon.de ho predávajú za 429€, teraz je tam navyše asi promo akcia takže je za 414 €, čo už je dosť veľký rozdiel oproti cene na našom "špecifickom trhu" (cca 75 €). K tomu nejaké príslušenstvo, ktoré nie je v ČR/SK stále dostupné, no proste vybavené všetko jedným šupom. Poštovné je nad 39 € do ČR/SR v cene. Clo sa vrámci EÚ neplatí.
Ale napadlo ma, existujú nejaké úskalia pri kupovaní smartphonu z nemeckého Amazonu, nejaký problém so zárukou, je to iná "distribúcia" ako tá, čo sa predáva na SK/ČR? S LTE by asi nemal byť problém, telefón podporuje aj "naše" pásma. Ide mi hlavne o záruku, prípadný servis, android je multilanguage takže jazyk by nemal byť problém, príslušenstvo aj tak žiadne v balení nie je (okrem nabíjačky a USB type C kábla). Prípadne či tam Amazon neinštaluje nejaký balast, ktorého sa nedá zbaviť atď, proste hocičo, čo by vás napadlo, prípadne skúsenosti s podobnými nákupmi a pod.
Samozrejme na oplátku, ak mobil objednám, určite popíšem ako celý nákup prebehol (aj pre menej skúsených so zahraničným nakupovaním by to mohlo byť zaujímavé) + možno nejakú krátku recenziu, užívateľskú.
Takže vám zatiaľ takto vopred ďakujem a teším sa na diskusiu, postrehy, tipy, triky a všetko čo vás napadne.
Prikladám link na telefón...
https://www.amazon.de/gp/product/B071KC ... B7XF&psc=1
som tu nový, tak dúfam, že odpustíte prípadné chyby, ktoré možno spravím.
Chcel by som sa vás skúsených spýtať, či existuje nejaký háčik pri nákupoch asi obecne z Amazonu (tentokrát mám na mysli z toho nemeckého - je najbližšie). Chcel by som si totižto cez neho kúpiť nedávno predstavený Honor 9 - u nás stojí 499 €, na amazon.de ho predávajú za 429€, teraz je tam navyše asi promo akcia takže je za 414 €, čo už je dosť veľký rozdiel oproti cene na našom "špecifickom trhu" (cca 75 €). K tomu nejaké príslušenstvo, ktoré nie je v ČR/SK stále dostupné, no proste vybavené všetko jedným šupom. Poštovné je nad 39 € do ČR/SR v cene. Clo sa vrámci EÚ neplatí.
Ale napadlo ma, existujú nejaké úskalia pri kupovaní smartphonu z nemeckého Amazonu, nejaký problém so zárukou, je to iná "distribúcia" ako tá, čo sa predáva na SK/ČR? S LTE by asi nemal byť problém, telefón podporuje aj "naše" pásma. Ide mi hlavne o záruku, prípadný servis, android je multilanguage takže jazyk by nemal byť problém, príslušenstvo aj tak žiadne v balení nie je (okrem nabíjačky a USB type C kábla). Prípadne či tam Amazon neinštaluje nejaký balast, ktorého sa nedá zbaviť atď, proste hocičo, čo by vás napadlo, prípadne skúsenosti s podobnými nákupmi a pod.
Samozrejme na oplátku, ak mobil objednám, určite popíšem ako celý nákup prebehol (aj pre menej skúsených so zahraničným nakupovaním by to mohlo byť zaujímavé) + možno nejakú krátku recenziu, užívateľskú.
Takže vám zatiaľ takto vopred ďakujem a teším sa na diskusiu, postrehy, tipy, triky a všetko čo vás napadne.
Prikladám link na telefón...
https://www.amazon.de/gp/product/B071KC ... B7XF&psc=1