Stránka 21 z 26

Microsoft Band

Napsal: čtv pro 08, 2016 15:53
od wosa.w
Mám Band2 reklamovaný 2x a pokaždé mi přišel úplně nový kus.. Ten druhý mi přišel zpět včera :-)

Microsoft Band

Napsal: čtv pro 08, 2016 16:21
od Darth Daron
Také doufám, že mi přijde Band 2. Bohužel neexistuje srovnatelná náhrada. :-(

Re: Microsoft Band

Napsal: stř pro 14, 2016 22:49
od veigy
Zadával jsem v podělí reklamaci, v úterý si to UPS vyzvedlo a dnes (ve středu) mi přišel email, že mi posílají nový Band 1.

Microsoft Band

Napsal: čtv pro 15, 2016 10:14
od DzejAr
Tak já se naopak těšil na refundaci, nicméně minulé pondělí zadána reklamace Bandu 2, v úterý vyzvedlo UPS, v pondělí dorazil fungl nový Band 2.

Microsoft Band

Napsal: čtv pro 15, 2016 11:01
od niki66
A ake ste mali dovody na reklamaciu? Vmenit stary za novy by nebolo az take zle :)) sice zaruku mam az do polky roku 2018, cize este kopec casu, no uz som musel sekundovym prilepit gumicku okolo zapinania, bola trosku vacsia medzera, akoby sa to zapinanie chcelo dostat z gumy von. No sekundove to vyriesilo k spokojnosti :D snad by to pri reklamacii nevadilo, ci?

Microsoft Band

Napsal: čtv pro 15, 2016 14:29
od DzejAr
Já jsem reklamoval potřetí. Dvakrát bylo problémem že se Band vypínal i když byl nabitý a teď jsem reklamoval kvůli prasklinám v pásku.

Microsoft Band

Napsal: pát pro 16, 2016 0:01
od rzboril
Budu poprvé reklamovat a tak se zeptám zkušených.
- Dá se s nimy domluvit i angličtinou z translatoru?
- Jak to nejlépe napsat aby si nemysleli že ho chci jen vyměnit za nový.
díky

Re: Microsoft Band

Napsal: pát pro 16, 2016 1:50
od veigy
Pokud má zjevnou závadu, kterou vybereš, tak tam ani nic psát nemusíš. Ale stejně se vždycky dávají nové/repasované náramky...

Re: Microsoft Band

Napsal: pát pro 16, 2016 14:17
od veigy
Stal se zázrak a v úterý poslaný Band na reklamaci je dnes (pátek) doma vyměněný a s fólií :)

Microsoft Band

Napsal: pát pro 16, 2016 20:49
od niki66
aky si mal s nim problem?

Re: Microsoft Band

Napsal: pát pro 16, 2016 21:01
od veigy
Jako vždycky. Začala se mi loupat guma na baterkách. Asi mám moc agresivní pot :D

Microsoft Band

Napsal: pát pro 30, 2016 13:26
od sssugi
Zdravím,
Včera sa mi vybil MS Band 2, po pripojení na nabíjačku si vyžiadal dátum a čas. Po odpojení sa vždy po chvíli vypne a už nejde zapnúť. Keď ho pripojím na kábel opäť sa to opakuje. Stalo sa už niekomu niečo podobné?

Chcel som ho hneď poslať na reklamáciu ale po zadaní adresy a problému mi vyhodí túto hlášku:
There are no service offers associated with selected problem/accessory type.

Re: Microsoft Band

Napsal: pát pro 30, 2016 13:46
od veigy
Zkus to zadat přes jinou zemi, nebo chat.

Mě dorazil před Vánoci Band z reklamace a nedrží mi spona zapnutá :( takže zase reklamace, sice po záruce, ale ještě tam běží ochranná lhůta z reklamace...

Microsoft Band

Napsal: pát pro 30, 2016 15:02
od DzejAr
Ano, stalo se mi oboje.

Tzn. to vypínání (i když je Band nabitý). Dvakrát jsem to kvůli tomu reklamoval (úspěšně). Je to údajně kvůli vniknutému potu či tak něco. A nenech zmást, nespraví se to - i když to třeba zase bude fungovat pár dní, tak zase dříve či později co to vypne, četnost se bude zvyšovat a až se to dostane do stavu, že vždy po odepnutí z nabíječky zhasne a konec.

Taktéž jsem řešil problém s nefunkčním systémem reklamací, pracovník Microsoftu mi to vysvětloval aktuální technickou poruchou, ale jelikož jsem reklamoval před více než měsícem, tak už to spíš vypadá na záměr :-D Každopádně jsem to úspěšně vyreklamoval skrz chat, jak píše kolega výše.

Microsoft Band

Napsal: pát pro 30, 2016 15:25
od niki66
Neviem sa dockat kedy budem mat problem s Band 2 ja :D joooj a tak som s nim spoko :)

Microsoft Band

Napsal: sob led 07, 2017 8:30
od CyberDeath
Tak jsem si pořídil ms band 2.

Ale nechcou mo fungovat notifikace , důvod proc jsem do něj šel!
Notifikační centrum je hluche a zobrazuje udaje stare den atd ...
Restart telefonu a bandu nepomohl.
Pridani facebook dlaždice do bandu pomohlo jen jednou...

Co s tim ? Vcelku dost me to štve :-(

Microsoft Band

Napsal: sob led 07, 2017 15:00
od niki66
Jeden cas z nicoho nic mi tak isto nechceli fungovat notifikacie, blbol bluetooth, ani restart ani znovu pridanie bandu do telefonu nepomohlo. Nakoniec ale stacilo odstranit band z bluetooth a nechat aby ho telefon znovu nasiel a pridal si ho do pamate, a uz to fungovalo. Tiez som si band kupil pre to, ze s inymi naramkami notifikacie nefunguju. Zatial som mal ale iba raz problem s nimi, ze to neslo. Obcas sa este stalo, ze neukazovalo prichadzajuci hovor. Nakoniec si to sadlo. Podla mna to ale vsetko bude v bluetoothe jednoznacne.

Microsoft Band

Napsal: sob led 07, 2017 18:09
od CyberDeath
Ja odstranil ms band aplikaci a znovu nainstaloval a zaclo to fungovat.
Ted spis resim jakou krajinu u bandu nastavit aby mi band zůstal v angličtině ale primo na náramku zobrazoval vzdálenost v km místo milich.

Microsoft Band

Napsal: sob led 07, 2017 19:40
od TomasSX1
Ja mam v aplikacii band nastavene US a Metric a tak mam Band2 v EN a ukazuje mi vzdialenosti v km

Microsoft Band

Napsal: sob led 07, 2017 23:13
od BorisSVK
Ahojte, band 2 mam od 02/2016 doteraz som bol max spokojný. Dnes sa mi band samovoľne vypol (baterka mala odhadom 30-40%). Hneď ako som to zistil dal som ho na nabíjačku, po dvoch hodinách bol stale vybitej, po zapnutí si vypýtal nastavenie dátumu a času s info že to je kvoli vybitej baterke. Nastavil som a odpojil od nabíjačky, band sa znova vypol. Pripojil som ho napäť ku konektoru a znova hláška o nastavení času a dátumu. Nastavil som ho. Následne som išiel na reset pôvodných nastavení (myslel som že by mohlo pomôcť), odvtedy iba svieti symbol nabíjania a sekundovo bliká modrá palička (nepribúda k nej, iba bliká ako kurzor), ktorá ukazovala stav nabitia batérie pri vypnutom bande. Na tlačítka vobec nereaguje, na dotyk ano (zmena jasu spomínaného symbolu). Otázka, mám ho reklamovať, alebo sa to da nijako ešte resetovať - opraviť? Ak nie, reklamovať u predajcu (alza), alebo priamo v MS?