Microsoft Band

Diskuze o chytrém náramku Microsoft Band (1. a 2. generace)
Odpovědět
wosa.w
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 72
Registrován: pát říj 16, 2015 10:54
Zařízení: 950XL DS

Microsoft Band

Příspěvek od wosa.w » čtv bře 17, 2016 14:01

mimochodem.. byl někdo schopen rozchodit sinchronizaci Bandu2 s APP MS Health na buildu 10.0.14283.1000? U mě ani ťuk!

Uživatelský avatar
Radek Jahoda
smartguru
smartguru
Příspěvky: 632
Registrován: úte pro 06, 2005 8:50
Zařízení: Lumia 950
Bydliště: Bukovany a Brno

Microsoft Band

Příspěvek od Radek Jahoda » čtv bře 17, 2016 14:08

Woso já udělal hard reset jak telefonu tak bandu a jede mi to.
Prej to jde nějak že si změníš jazyk na telefonu, ale už ho nesmíš měnit zpátky.

frlo
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: pon dub 14, 2014 15:45
Zařízení: Lumia 520

Microsoft Band

Příspěvek od frlo » pon bře 21, 2016 13:33

Zdravím, jak dlouho Vám trvala reklamace? Je to na celých 30 dní? Ráno jsem se vzbudil, beru Band 1 z nabíječky a všimnul jsem se "boulí" na jedné z baterií. Je tohle vůbec na reklamaci? Sice na funkci to nemá vliv, ale nevypadá to nejlíp.
Přílohy
wp_20160321_13_11_25_pro.jpg
(78.37 KiB) Staženo 117 x

Uživatelský avatar
veigy
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3250
Registrován: úte led 07, 2014 23:18
Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Microsoft Band

Příspěvek od veigy » pon bře 21, 2016 13:52

Já mam na jedné z baterií shrnutou gumu a mam v plánu to reklamovat... Ale jak se znám tak to udělám tak týden před koncem záruky...

hravec-x
smartguru
smartguru
Příspěvky: 620
Registrován: ned led 04, 2015 4:22
Zařízení: Lumia 950XL, Band 2, Surface Pro 4

Microsoft Band

Příspěvek od hravec-x » pon bře 21, 2016 15:20

Ano na reklamaci to je...

reklamace alespoň mě trvala do deseti dnů - jak jsem někde výše psal

vcelku by mě zajímalo na to, zda ještě vůbec v Evropě mají Band 1 pro reklamace nebo zda nepřipisují na MS účet peníze pro další nákup, jak jsem četl na US fóru - takže je třeba se připravit i na tuto alternativu

pozor na dobu záruky, jednak nemusí být shodná s datem prodeje, ale je třeba vzít potaz datum které ukáže po registraci Bandu web, další... na US fóru psali, že měl někdo v posledním měsíci problém s některým druhem reklamace... nevím, možná je to jen nějaké ustanovení pro US prodej

wosa.w
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 72
Registrován: pát říj 16, 2015 10:54
Zařízení: 950XL DS

Microsoft Band

Příspěvek od wosa.w » pát bře 25, 2016 8:26

frlo píše:Zdravím, jak dlouho Vám trvala reklamace?
Tak u mě vyřízení reklamace trvalo přesně týden.. Minulý týden ve čtvrtek jsem to přes UPS odeslal a včera mi úplně nový Band2 UPS dovezla.. Tahle funguje parádně :-) W.

Uživatelský avatar
sssugi
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 202
Registrován: pon bře 15, 2010 18:09
Zařízení: Nokia Lumia 920

Microsoft Band

Příspěvek od sssugi » ned dub 03, 2016 8:15

Ahojte, funguje vám dlaždica notifikačné centrum? Mne po HR telefónu aj hodiniek prestala fungovať. Nevie náhodou niekto od čoho to závisí? V telefóne mám všetko nastavené na english (UK)
Vďaka

hravec-x
smartguru
smartguru
Příspěvky: 620
Registrován: ned led 04, 2015 4:22
Zařízení: Lumia 950XL, Band 2, Surface Pro 4

Microsoft Band

Příspěvek od hravec-x » ned dub 03, 2016 16:48

Funguje, a mas staženou a nainstalovanou aktualizaci co byla včera nebo v patek?

Dejv_
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: stř črc 24, 2013 11:28
Zařízení: OnePlus 3T

Microsoft Band

Příspěvek od Dejv_ » ned dub 03, 2016 17:14

Používá tu někdo band bez nějaké ochranné fólie displejem dolů? Jak moc ho už máte poškrábaný a po jaké době.

mbelas
smartguru
smartguru
Příspěvky: 598
Registrován: pát pro 14, 2012 8:07
Zařízení: Home and office ML950XL white

Microsoft Band

Příspěvek od mbelas » pon dub 04, 2016 5:34

Dejv_ píše:Používá tu někdo band bez nějaké ochranné fólie displejem dolů? Jak moc ho už máte poškrábaný a po jaké době.
mám band 1 , bez folie a display nahoru, mám ho od listopadu a už má šrámu dosti. Každodenní nošení.

Jinak co se mi celkem často stává, že ve volném terénu mi GPS chytne až na třetí pokus.......reklamovat nechci......nějaký tip ?

Dejv_
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: stř črc 24, 2013 11:28
Zařízení: OnePlus 3T

Microsoft Band

Příspěvek od Dejv_ » úte dub 05, 2016 9:37

wosa.w píše:
Dejv_ píše:Toto se mi stalo přes noc. Asi je to na reklamaci, že? Co jsem tak četl, tak tímto trpí hodně bandů.
Tak mám stejný problém, pásek jsem odrovnal o víkendu na lyžích :-) už to frčí zpátky do MS.. Česká podpora s reklamací nechce nic mít, takže následoval postup dle kolegy hravec-x. Registrace bandu2 https://www.microsoft.com/microsoft-ban ... t/register" onclick="window.open(this.href);return false; a reklamace přes podporu https://www.microsoft.com/microsoft-ban ... =109673442" onclick="window.open(this.href);return false; Vše šlo jak po drátkách. W.
Posílal jsi to v originální krabičce bandu? Píšou tam, že nemusíme, protože nám ji už nevrátí

hravec-x
smartguru
smartguru
Příspěvky: 620
Registrován: ned led 04, 2015 4:22
Zařízení: Lumia 950XL, Band 2, Surface Pro 4

Microsoft Band

Příspěvek od hravec-x » úte dub 05, 2016 10:06

já ano, poslal a nevrátili.. přišlo to v kartonové krabičce (servisní balení), a Band se stejným sériovým číslem, prostě na nový kus předělali přesku s číslem

Dejv_
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: stř črc 24, 2013 11:28
Zařízení: OnePlus 3T

Microsoft Band

Příspěvek od Dejv_ » úte dub 05, 2016 12:34

a já si říkal, že budu mít nový nepoškrabany band :D noc o už.. pošlu jim to v krabičcce od pc myši. Tu od bandu chci :)

hravec-x
smartguru
smartguru
Příspěvky: 620
Registrován: ned led 04, 2015 4:22
Zařízení: Lumia 950XL, Band 2, Surface Pro 4

Microsoft Band

Příspěvek od hravec-x » úte dub 05, 2016 12:51

Špatně čteš, budeš mit nový Band, jen SN bude přeneseno, však jistě víš kde je, když jsi se regiszroval

FRICEK
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: ned zář 04, 2011 14:44
Zařízení: BlackBerry Torch 9800

Microsoft Band

Příspěvek od FRICEK » úte dub 12, 2016 20:35

(smazáno)
EDIT by jumbo78: Na prodej zde máme sekci bazar
Naposledy upravil(a) Jumbo78 dne stř dub 13, 2016 5:44, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Na prodej zde máme sekci bazar

Uživatelský avatar
starik
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 26, 2011 12:32
Zařízení: Lumia 950 XL, Band 2
Bydliště: Brno

Microsoft Band

Příspěvek od starik » stř dub 13, 2016 9:04

Na mém Band 2 se taky objevila prasklinka a po cca dvou dnech to už pásek drží jen na vlásku. Takže nedoporučuju používat jde to potom celkem rychle.

Stalo se to po měsíci používání v celodenním režimu. Nicméně sedavá práce u počítače, dvakrát týdně tajči a monitoring spánku snad není nijak nadměrná zátěž.

Velikost mám L s tím, že v nejužším místě zápěstí ho mám skoro nadoraz a celkem vítám možnost posunout ho výš když něco dělám. Překrývají se ty velikosti nějak? Podle MS pásku jsem byl v podstatě na hraně L/M.

Kupoval jsem v MS UK Storu, doufám, že postup bude podobně v pohodě. Registrovaný ho zatím nikde nemám.

Jak se někdo ptal, Band nosím na levé ruce displejem dolů a zatím ani nejmenší škrábanec.

Uživatelský avatar
veigy
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3250
Registrován: úte led 07, 2014 23:18
Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
Bydliště: Ústí nad Labem

Microsoft Band

Příspěvek od veigy » stř dub 27, 2016 14:49

Tak jsem se dokopal také k reklamaci svého Bandu. Shrnutá guma na bateriích se začala i loupat, takže jsem nemohl moc otálet. Reklamaci jsem zadával normálně přeš https://devicesupport.microsoft.com/cs-CZ" onclick="window.open(this.href);return false;. Štítek na UPS jsem si vytisknul a mám ho teda zabalit do nějaké krabičky (když origo nevrací) a zavolat na UPS, ať si ho přijedou vyzvednout?

edit: Už dorazil mail s instrukcemi, už je mi vše jasné :)

Uživatelský avatar
veigy
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3250
Registrován: úte led 07, 2014 23:18
Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Microsoft Band

Příspěvek od veigy » úte kvě 03, 2016 12:59

Band je doma. Sice repasovaný (jinak poškrábaný), ale v pořádku. Ve středu zadána reklamace přes český device support, ve čtvrtek vyzvednutí UPS (po předchozím online objednání) a v úterý doma :)

mbelas
smartguru
smartguru
Příspěvky: 598
Registrován: pát pro 14, 2012 8:07
Zařízení: Home and office ML950XL white

Microsoft Band

Příspěvek od mbelas » čtv čer 02, 2016 12:18

Mám band 1 od listopadu 2015, zatím vše super až na to zpracování.
Krom toho že je sem tam škráblý, tak krom toho se mi začíná puchýřkovat kryt baterie z vnitřní strany. Vypadá to jakoby koroze pak to časem kdoví co se stane. To samé puchýřkování mi dělá dole jak jsou senzory, na tom hlinikovém lemu, taky.
Nevím zda mám tak agresivní pot nebo nevím. S Bandem běhám a prakticky neustále ho nosím na ruce krom koupání.
Reklamovat se mi nechce, neboť by asi vrátili peníze, opravovat to asi nikdo neopravi.
Díky za info co s tím.

hravec-x
smartguru
smartguru
Příspěvky: 620
Registrován: ned led 04, 2015 4:22
Zařízení: Lumia 950XL, Band 2, Surface Pro 4

Microsoft Band

Příspěvek od hravec-x » čtv čer 02, 2016 13:07

Reklamovat, neopravuje se, ale vyměňuje za nový kus...

Odpovědět

Zpět na „Microsoft Band & Band 2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host