Stránka 1 z 2

Reklamace L950 u MS

Napsal: úte led 02, 2018 12:39
od Qefik
Ahoj,

ve vyhledávání jsem nic moc nenašel, tak bych se chtěl poptat, jestli někdo nemá náhodou nějakou zkušenost.

Na mé L950 DS se již potřetí vypálila do displeje spodní lišta, 2x uznaná reklamace na b2x. Jde sice o malou vadu, ale když si toho člověk poprvé všimne, tak pak se toho nedá "odvšimnout" :) Vzhledem k už dnes takřka jistému osudu této řady jsem zvážil všechny možnosti, a vrácení zboží se mi jeví jako nejlepší možnost, jelikož je ještě v záruce a víc jak 5k bych za ni při prodeji jisto jistě nedostal.

Zjišťoval jsem si info, jak se má tedy postupovat v případě žádosti o odstoupení od smlouvy (kupoval jsem přímo přes české MS). Na b2x mi pan Dillip sice tvrdil, ať to pošlu na opravu, že se budou snažit co nejvíc to jde, ale nedokázal pochopit, že chci refund. Telefonický dotaz na MS podporu byl už trochu lepší, tam že mám poslat všechny dokumenty co mám a podívají se na to. Nicméně mi slečna mimo řečí prozradila, že má podobného klienta a ten čaká na vyřízení refundace už půl roku, což mě trochu vyděsilo.

Máte tedy někdo nějakou zkušenost s vrácením peněz od MS v případě žádosti o odstoupení od smlouvy?

Budu rád za každý postřeh.

Díky.

Reklamace L950 u MS

Napsal: úte led 02, 2018 12:46
od pogo8303
Tvůj prodejce byl český MS, takže nahlásit na MS, zažádat o reklamaci - z důvodu 3x stejné vady ......bla bla bla.... žádám o odstoupení od kupní smlouvy... Podle zákonů musí reklamaci vyřídit do 30 dnů. Pokud by nějakým způsobem po uznání 3. stejné vady blokovali poslání peněz, pak už můžeš jenom hrozit soudy, ale myslím, že tam problém nebude.

Reklamace L950 u MS

Napsal: úte led 02, 2018 13:18
od xHeretic
Microsoft/Nokia v tomto byla a je stále bezproblémová...myslím v odstupu od smlouvy, osobně 2x vyzkoušeno i další v rodině také.
Sepiš reklamační protokol, jak radí kolega výše. Je nutné JASNĚ uvést, že reklamaci žádáš řešit ODSTOUPENÍM OD KUPNÍ SMLOUVY (neboli žádáš o dobropis) pro 3. stejnou vadu.
Upozorňuji, že musí jít o 3x UZNANOU stejnou vadu, tzn. že v minulých dvou protokolech o opravě, musí být uvedena stejná chyba, respektive chyba stejného komponentu - v tvém případě že vada byla způsobena vadným LCD.
Většina problému a nadávek zákazníků na nevrácenou kupní cenu bývá právě způsobena jejich neznalostí a špatným vyjádřením.

Reklamace L950 u MS

Napsal: úte led 02, 2018 21:42
od Kufy
Opravdu by mě zajímalo, co s těma telefonama děláte, já mam stejnej model už skoro dva roky a žádnou vypálenou lištu nemam a to často používám telefon i jako navigaci během dlouhých cest (v tomto případě mám samozřejmě lištu schovanou). Možná jestli to nebude tím, že vím, jak se mam k tomu chovat. Každopádně, vzhledem k tomu, že vypalovaní je u AMOLED při nešetrném zacházení zcela běžné (vlastnost technologie), nejedná se v žádném případě o závadu, ale o běžné opotřebení a na to se záruka nevztahuje. To, že to MS uznává jen svědčí o solidnosti této společnosti. Jediné, co mi dosluhuje je baterie, zcela evidentně zapříčiněno rychlým nabíjením. Nikdy by mě nenapadlo tohle reklamovat jako závadu.

Reklamace L950 u MS

Napsal: úte led 02, 2018 21:53
od pogo8303
Jako běžné opotřebení? Prosím? Běžné opotřebení je, že si prošoupu podrážku u bot, že mi v autě degraduje motorový olej, ale tohle běžné opotřebení není teda ani náhodou - že je to u Amoled běžné, je věc jiná. Jestli někdo souhlasí s tím, že mu reklamaci vypáleného displeje neuznají a napíšou "běžné opotřebení", je to jen jeho problém.

Reklamace L950 u MS

Napsal: stř led 03, 2018 8:30
od Kufy
Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš se dokonce i rozčilovat, to je ale asi tak všechno, co s tím můžeš dělat. Docela dost si protiřečíš, sám píšeš, že je vypalování u AMOLED běžné, ale jako běžné opotřebení se ti to nezdá. A když už přirovnáváš telefon k autu, také půjdeš reklamovat u auta přední sklo nebo nárazník s tím, že je máš poškrábané od kamínků? Nebo že máš po dvou letech vysvícené xenony? Jo, zkusit to můžeš.

Reklamace L950 u MS

Napsal: stř led 03, 2018 8:43
od pogo8303
Ne neprotiřečím si, že to nechápeš a obhajuješ to, že Amoled technologie prostě zatím nefunguje tak jak by měla, opravdu není můj problém. Poškrábání u auta je samozřejme běžné opotřebení jako u mobilu... Ale pokud bych měl v autě vestavěnou navigaci s amoled displejem, která by mi po půl roce vypálila displej, taky bych to řešil... Určitá degradace barev je opotřebení, ale to, abych viděl jeden obraz vypálenej přes druhej, to fakt ne

Reklamace L950 u MS

Napsal: stř led 03, 2018 9:57
od Katikakus
Co jsou nekteri lide schopni "vypotit" pro obhajobu sve oblibene firmy. Koukam, ze Kufy by si od MS klidne nechal libit i mnohem horsi veci, a jeste by je pochvalil. Ne, vypaleny AMOLED rozhodne neni nic, s cim bych se mel nebo chtel smirit. Proto mi take telefon s AMOLEDem do baraku nesmi. To, ze to MS vyrizuje v ramci reklamace je jeho povinnost - oni se rozhodli do toho telefonu tu podradnou technologii nasadit.

Reklamace L950 u MS

Napsal: stř led 03, 2018 10:07
od htcjirka
Presne tak, vypaleni je vada, reklamovatelna a vypaleni patri mezi ne, na tom neni co menit nebobhajovat.
Ma garanci stalosti barev a rovnomerneho zobrazeni po dobu dvou let.Srovani s vozy, xenony apod jsou uplne mimo a nesmyslna.

Reklamace L950 u MS

Napsal: stř led 03, 2018 12:37
od SmetyCZ
Hele a co já bych měl jako zákazník řešit, jaký druh displeje jsem si koupil? Koupil jsem si telefon, po nějaké době je tam vypálený text/lišta/whatever, tak reklamace a nazdar. Že tam výrobce nacpal amoled a ne IPS nebo BFLMPSVZ mi může bejt šumák.

Reklamace L950 u MS

Napsal: čtv led 04, 2018 8:56
od qwerty
Katikakus píše:Co jsou nekteri lide schopni "vypotit" pro obhajobu sve oblibene firmy. Koukam, ze Kufy by si od MS klidne nechal libit i mnohem horsi veci, a jeste by je pochvalil. Ne, vypaleny AMOLED rozhodne neni nic, s cim bych se mel nebo chtel smirit. Proto mi take telefon s AMOLEDem do baraku nesmi. To, ze to MS vyrizuje v ramci reklamace je jeho povinnost - oni se rozhodli do toho telefonu tu podradnou technologii nasadit.
Co vsetko su hateri ako ty schopmni vypotit na kopnutie si do "nenavidenej" firmy? Ak da Amoled do mobilu Samsung alebo konecne aj Apple, tak je to super ...

Reklamace L950 u MS

Napsal: čtv led 04, 2018 15:46
od Tedy
Ona se kritika na AMOLED snáší ale na spoustu telefonu, bez ohledu na výrobce/model.
Tak jako ty to třeba nevidím a třeba i uiqjirka, je v tomhle celkem překvapivě nestranný.
Vypaluje se asi každý, v závislosti na generaci některý méně a jiný více.
Je ale fakt pokud telefon člověk používá stále stejné a nezkoumá testovací obrazce či jednolité obrázky s jednou barvou, zkrátka se na to vyloženě nezaměří, nevšimne si.
Já o těch mírně vypálených lištách tedy stavové horní a ovládací vespod vím také ale při normálním používání mi to nevadí a filmy a z na vyjímky kde by to bylo také při jistých scénách patrné, na mobilu neprovozují.

Reklamace L950 u MS

Napsal: čtv led 04, 2018 19:46
od Katikakus
qwerty: Nic takoveho jsem nerekl, to jenom ty ve sve zaslepenosti mi vkladas do ust sve nesmysly. AMOLED je spatne, at ho da do mobilu MS, Samsung, Apple ci muj oblibeny Sony - nastesti v Sony jeste maji rozum. Co ty nevypotis, jenom aby sis kopnul do nekoho, kdo svet vidi jinak nez ty.

Reklamace L950 u MS

Napsal: čtv led 04, 2018 20:39
od mposvar
Katikakus píše:qwerty: Co ty nevypotis, jenom aby sis kopnul do nekoho, kdo svet vidi jinak nez ty.
Příspěvekod Katikakus » stř led 03, 2018 9:57
Co jsou nekteri lide schopni "vypotit" pro obhajobu sve oblibene firmy. Koukam, ze Kufy by si od MS klidne nechal libit i mnohem horsi veci, a jeste by je pochvalil.

nevypotit - vypotit...potit by Katikakus, aneb podle sebe soudím Tebe.

Reklamace L950 u MS

Napsal: čtv led 04, 2018 21:26
od Katikakus
mposvar:
Příspěvek od qwerty » čtv led 04, 2018 8:56
Ak da Amoled do mobilu Samsung alebo konecne aj Apple, tak je to super ...

Příspěvek od Katikakus » čtv led 04, 2018 19:46
qwerty: AMOLED je spatne, at ho da do mobilu MS, Samsung, Apple ci muj oblibeny Sony...

Neco k tematu vypalovani AMOLED tam mas? Asi ne, vid? Nebud mposvar, bud chytry...

Reklamace L950 u MS

Napsal: pát led 05, 2018 7:43
od mposvar
Katikakus:
A když mám být chytrý autora doporučení - co to tam máš pod nickem za psaní?
Něco k tématu.
Nikdy jsem s vypalováním problém neměl.
Doba max.dvou roků životnosti mobilního telefonu pro každodenné používání je u mne adekvátní k případným projevům, které jsou zde popisovány.
Takže shrnuto - pro barevné podání které mi vyhovuje, tento typ displeje preferuji.
Proto používám MT s AMOLED displejem.

Reklamace L950 u MS

Napsal: pát led 05, 2018 8:39
od Qefik
Jak jsem psal, není to nic kritického, žít by se s tím teoreticky dalo, ale proč si nenechat vrátit plnou cenu za roční používání telefonu, který je stejně odsouzen k smrti? Jediné co mě mrzí tak příslušenství, co jsem si nakoupil, ale to snad nějaký blázen ještě odkoupí za pár piv :) Baterku a 3x MOZO kryt (2x dřevo a kůže)

Přikládám fotografie pro představu z první a druhé reklamace (v rámci jednoho měsíce!) Foceno L930, která jaksi neoplývá ideální kvalitou fotek pro tento účel, nicméně zřetelné to tam je.
První - https://1drv.ms/i/s!ArGldvaAQV4qksMnSP2dMS900b4ghg" onclick="window.open(this.href);return false;

Druhá - https://1drv.ms/i/s!ArGldvaAQV4qktoPr2iJ2sYlibUJhw" onclick="window.open(this.href);return false;

Reklamace L950 u MS

Napsal: pát led 05, 2018 8:50
od Katikakus
mposvar maximalne dvou let? Ja myslel, ze svou Lumii, kterou uz nejaky ten patek mas, si nechavas az do roku 2019, protoze podpora je prece zajistena a vse funguje k tve plne spokojenosti. Nebo se neco mezitim zmenilo? :-D

Qefik: Souhlasim s tebou i kdyz nekteri ti tady budou rikat, ze oni nikdy zadny problem s vypalovanim AMOLEDu nemeli. To muze tvrdit pouze clovek, ktery ma spatny zrak, telefon vubec nepouziva, nebo zamerne lze. Nenech se odradit a nech si vratit penize. Lumie jsou tak jako tak mrtve, tak proc to nevyuzit a nekoupit za vracene penize neco poradneho, ze?

Reklamace L950 u MS

Napsal: pát led 05, 2018 13:57
od Tedy
Sony jako jeden z mála, možná jediných renomovaných výrobců, nemá v nabídce žádný model s AMOLEDem pokud se nepletu.
Mimo TFT-IPS a u naprostého Low TFT-TN se ještě snad používají S-LCD mívalo je myslím HTC a ještě něco snad PLSLCD pokud to komolim, tak mě někdo opravte.
Neškodilo by odkaz na nějaký kvalitní a aktuální článek o displejích které se dnes používají, rád bych si některé věci oživil.

mposvar
Ano s tím co jsi psal lze souhlasit a brát i AMOLED vzhledem k rozumným cenám díky masové produkci, i jako spotřební věc.
Dřív než bude k nepoužití nebo "dojde" modrá, se člověk po dvou třech letech poohlédne po novém přistroji.

Reklamace L950 u MS

Napsal: pát led 05, 2018 15:40
od qwerty
Katikakus: do konca podpory si Lumiu chce nechat jirka, milos pisal o priemernych 2 rokoch pouzivania mobilov. Asi mas problem s porozumenim pisaneho textu. Amoled nie je podradna technologia, to by ho nedavali do vlajkovych lodi. Ma svoje vyhody aj nevyhody. Moja L950 po skoro dvoch rokoch nema vypaleny displej, obvinis aj mna, ze klamem? Ked qefik vypaleny displej ma, nech si reklamuje, nikto mu nebrani.