ve vyhledávání jsem nic moc nenašel, tak bych se chtěl poptat, jestli někdo nemá náhodou nějakou zkušenost.
Na mé L950 DS se již potřetí vypálila do displeje spodní lišta, 2x uznaná reklamace na b2x. Jde sice o malou vadu, ale když si toho člověk poprvé všimne, tak pak se toho nedá "odvšimnout"

Zjišťoval jsem si info, jak se má tedy postupovat v případě žádosti o odstoupení od smlouvy (kupoval jsem přímo přes české MS). Na b2x mi pan Dillip sice tvrdil, ať to pošlu na opravu, že se budou snažit co nejvíc to jde, ale nedokázal pochopit, že chci refund. Telefonický dotaz na MS podporu byl už trochu lepší, tam že mám poslat všechny dokumenty co mám a podívají se na to. Nicméně mi slečna mimo řečí prozradila, že má podobného klienta a ten čaká na vyřízení refundace už půl roku, což mě trochu vyděsilo.
Máte tedy někdo nějakou zkušenost s vrácením peněz od MS v případě žádosti o odstoupení od smlouvy?
Budu rád za každý postřeh.
Díky.