Rozlíšenie fotografií

Diskuzní fórum věnované smartphonům Nokia Lumia 930, 925, 920 a 900.
Odpovědět
spire011
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 180
Registrován: stř lis 06, 2013 23:06
Zařízení: Xiaomi Mi Note 10 Lite

Rozlíšenie fotografií

Příspěvek od spire011 »

Zdravim. Včera som si po porade tu na fóre kúpil Lumiu 930 a niektoré veci sú mi ešte neznáme :) Nastavil som si fotografie na 5MP+16MP. Najprv som netušil čo táto možnosť znamená, teraz už viem, že telefón uloží jednu 5MP fotku a jednu 16MP fotku. V telefóne sa mi však zobrazuje vždy iba jedna.. ktorá? Tá väčšia či menšia? Prečo nevidím v telefóne obidve? Prečo ich je vidno až po prepojení s PC? Obidve fotky som porovnal v PC a sú úplne rovnaké - to vyššie rozlíšenie tam nikde nevidno, to už prečo? Od 16MP fotky som čakal niečo viac, ale toto fotí ako moja bývalá 1320-tka, takže žiadny kvalitatívny posun.. nechápem.. asi iba niečomu nerozumiem. Ešte podotázka - KDE v keli sa nastavuje rozlíšenie fotografii? Ide mi to LEN vtedy, ak mám nastavenú Lumia cameru. Pri Microsoft fotoaparáte to neviem nastaviť vôbec nikde.... vďaka za rady.
kllr007
smartguru
smartguru
Příspěvky: 692
Registrován: úte zář 11, 2012 12:54
Zařízení: OnePlus 3
Bydliště: Žilina (SR)

Rozlíšenie fotografií

Příspěvek od kllr007 »

rada 1 - nepouzivaj MS kameru
rada 2 - rozlisenie samozrejme vidis v samotnom rozliseni fotky. :roll:
rada 3 - nastav si 5MP JPEG + DNG

Tj ked budes chciet neico rychlo cvaknut a zdielat spravis tak s tym mensim JPEGOM, ak ti ide o kvalitu fotiek stiahnes v PC DNG a ten nasledne spravis posprocessing...

Moje DNG vs JPEG porovnanie (fotene 930, schvalne uhadni ktore je ktore):
Obrázek
Obrázek
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12222
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Rozlíšenie fotografií

Příspěvek od htcjirka »

Napsat, ze to foti jako 1320 může napsat jen někdo se sedym zakalem, rozdil oproti 1320 je propastny.