Nikdo se mi nedovolá
-
- už mám dva příspěvky
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned kvě 31, 2015 7:33
- Zařízení: LUmia 920
Nikdo se mi nedovolá
Ahoj,
měl bych takový dotaz, jelikož mám nokii Lumii 920 a nikdo se mi nedovolá. Já volat můžu bez problému, ale když volá někdo mě, tak mu to hlásí, že telefon je nedostupný. Telefon jsem obnovil do továrního nastavení a stále mi to dělá. Chtěl bych se zeptat jestli někdo z Vás měl podobný problém jako já a jak pak jste to vyřešili. Mnohokrát děkuji za rady.
Michal
měl bych takový dotaz, jelikož mám nokii Lumii 920 a nikdo se mi nedovolá. Já volat můžu bez problému, ale když volá někdo mě, tak mu to hlásí, že telefon je nedostupný. Telefon jsem obnovil do továrního nastavení a stále mi to dělá. Chtěl bych se zeptat jestli někdo z Vás měl podobný problém jako já a jak pak jste to vyřešili. Mnohokrát děkuji za rady.
Michal
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 3070
- Registrován: sob úno 24, 2007 9:56
- Zařízení: Lumia 830, Lumia 435DS, Asus T100
- Bydliště: Brno
Nikdo se mi nedovolá
Vodafone?
-
- už mám dva příspěvky
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned kvě 31, 2015 7:33
- Zařízení: LUmia 920
Nikdo se mi nedovolá
Ano přesně tak.
-
- smartguru
- Příspěvky: 504
- Registrován: stř pro 17, 2008 13:18
- Zařízení: iPhone XS, iPad 2018, Apple Watch 5
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Nikdo se mi nedovolá
Tak to je jasné, pokud to je Vodafone. Přepni si telefon na 2G a bude to frčet;)
Někde tu k tomu bylo i oficiální vyjádření od Vodafounu, ale nemůžu najít. Je to dle nich "vlastnost" telefonu, která zatím nemá řešení..
Někde tu k tomu bylo i oficiální vyjádření od Vodafounu, ale nemůžu najít. Je to dle nich "vlastnost" telefonu, která zatím nemá řešení..
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 3070
- Registrován: sob úno 24, 2007 9:56
- Zařízení: Lumia 830, Lumia 435DS, Asus T100
- Bydliště: Brno
Nikdo se mi nedovolá
Stačí na 3G.
-
- smartguru
- Příspěvky: 504
- Registrován: stř pro 17, 2008 13:18
- Zařízení: iPhone XS, iPad 2018, Apple Watch 5
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Nikdo se mi nedovolá
Na Mobilmanii psali, že se potíže u někoho objevovaly i na 3G. Ale ano je to způsobeno Vodafonním LTE..
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 3070
- Registrován: sob úno 24, 2007 9:56
- Zařízení: Lumia 830, Lumia 435DS, Asus T100
- Bydliště: Brno
Nikdo se mi nedovolá
Tak třeba na mé 920 je k dispozici jen volba 3G a 4G Ale je pravda že momentálně co mám SIMku neustále aktivní v 435 (920 je na reklamaci) tak mám problém i u ní, a ta LTE nemá
Nikdo se mi nedovolá
L930 na 4G to mám taky.
Vyjádření:
Vážený pane xxx,
děkujeme za doplnění informací. Zjistili jsme, že se jedná o nestandardní jednání telefonu, které se snažíme řešit s výrobcem společností Nokia. Bohužel toto jednání probíhá již nějakou dobu a nejsme schopni Vám sdělit, kdy bude ukončené.
Je nám líto, že pro Vás nemáme lepší zprávy.
S přáním hezkého dne
Andrea Kozáková
Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
Vyjádření:
Vážený pane xxx,
děkujeme za doplnění informací. Zjistili jsme, že se jedná o nestandardní jednání telefonu, které se snažíme řešit s výrobcem společností Nokia. Bohužel toto jednání probíhá již nějakou dobu a nejsme schopni Vám sdělit, kdy bude ukončené.
Je nám líto, že pro Vás nemáme lepší zprávy.
S přáním hezkého dne
Andrea Kozáková
Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Nikdo se mi nedovolá
U Vodafone je to pomalu jedno co je to za telefon.Kolega v praci s tim mel problem i u Sony a také mu napsali, ze ma nestandardni telefon.Takze nesmysl na "entonu" a jen vymluvy a neschopnost Vodafone odladit sit.
Po prechodu k O2 ok.Ja ma 930, tez O2 a doposud ani jeden problém.Na 4G jsem téměř porad.
Po prechodu k O2 ok.Ja ma 930, tez O2 a doposud ani jeden problém.Na 4G jsem téměř porad.
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 334
- Registrován: sob bře 30, 2013 11:15
- Zařízení: Nexus 5X, Nvidia Shield K1, Acer 1810TZ
- Bydliště: Haná
Nikdo se mi nedovolá
Mě to dělá s 820 i 830 u T-Mobilu, když jsem na LTE a pak se má přepnout na 2G, tak to chcípne a chce to restart aby se to chytlo.
Nikdo se mi nedovolá
Ahoj. mel jsem stejny problem - lumia 735, pomohla reklamace- vymena hardware version z verze 1.0.0. na 3.0.0.
ostatni metody jsou jen kratkodobe a neefektivni /proc prepinat na 2G, kdyz telefon podporuje LTE ..
A nejde o Vodafone, ja mam mobil.cz
Snad Ti to pomohlo.
ostatni metody jsou jen kratkodobe a neefektivni /proc prepinat na 2G, kdyz telefon podporuje LTE ..
A nejde o Vodafone, ja mam mobil.cz
Snad Ti to pomohlo.
-
- smartguru
- Příspěvky: 504
- Registrován: stř pro 17, 2008 13:18
- Zařízení: iPhone XS, iPad 2018, Apple Watch 5
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Nikdo se mi nedovolá
Ano, v tvém případě mohl být skutečně vadný přístroj, když Mobil.cz spadá pod T-Mobile.
Toto chování je však obecná vlastnost ve Vodafonní síti. Schválně ať tazatel ověří funkčnost vložením SIM jiného operátora, ať už T-Mobile, či O2 a vše bude OK.
Toto chování je však obecná vlastnost ve Vodafonní síti. Schválně ať tazatel ověří funkčnost vložením SIM jiného operátora, ať už T-Mobile, či O2 a vše bude OK.
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Nikdo se mi nedovolá
Presne tak, je to problém zejména Vodafonni site, nikoliv HW.
- peter34
- častý přispěvatel
- Příspěvky: 163
- Registrován: úte lis 28, 2006 13:15
- Zařízení: Samsung Galaxy Note 9, BlackBerry Classic
- Bydliště: Ružomberok
Nikdo se mi nedovolá
Kolegovi urobilo toto isté v LTE sieti Orange s telefónom Sony Xperia E4g, takže skôr to bude chyba siete.
Nikdo se mi nedovolá
dříve mi to dělalo na L920 a T-Mobile, ale ted uz je to v pohode.
Nikdo se mi nedovolá
Pokračování:Sinpa píše:L930 na 4G to mám taky.
Vyjádření:
Vážený pane xxx,
děkujeme za doplnění informací. Zjistili jsme, že se jedná o nestandardní jednání telefonu, které se snažíme řešit s výrobcem společností Nokia. Bohužel toto jednání probíhá již nějakou dobu a nejsme schopni Vám sdělit, kdy bude ukončené.
Je nám líto, že pro Vás nemáme lepší zprávy.
S přáním hezkého dne
Andrea Kozáková
Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
Vážený pane xxx,
opětovně jsme vše prověřili u našich specialistů, kteří nám potvrdili, že problém je u mobilních telefonů Nokia Lumia 920 a 820 a u telefonu Samsung S4, u jiných typů telefonů jsme se s chybou nesetkali.
Pokud Vaši známí mají stejné potíže s jinými telefony, požádáme je, aby se obrátili na operátora zákaznické linky na čísle *77, který vše předá k prověření našim technikům. Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
Renata Motlová
Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
Nikdo se mi nedovolá
Pokračování:Sinpa píše:L930 na 4G to mám taky.
Vyjádření:
Vážený pane xxx,
děkujeme za doplnění informací. Zjistili jsme, že se jedná o nestandardní jednání telefonu, které se snažíme řešit s výrobcem společností Nokia. Bohužel toto jednání probíhá již nějakou dobu a nejsme schopni Vám sdělit, kdy bude ukončené.
Je nám líto, že pro Vás nemáme lepší zprávy.
S přáním hezkého dne
Andrea Kozáková
Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
Pokračování 2Vážený pane xxx,
opětovně jsme vše prověřili u našich specialistů, kteří nám potvrdili, že problém je u mobilních telefonů Nokia Lumia 920 a 820 a u telefonu Samsung S4, u jiných typů telefonů jsme se s chybou nesetkali.
Pokud Vaši známí mají stejné potíže s jinými telefony, požádáme je, aby se obrátili na operátora zákaznické linky na čísle *77, který vše předá k prověření našim technikům. Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
Renata Motlová
Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
Vážený pane xxx,
specialisté nám potvrdili, že i Nokia Lumia 930 patří mezi uvedené telefony. Omlouváme se, že jsme tento typ neuvedli už v předchozí odpovědi.
Ujišťujeme Vás, že s výrobci i nadále jednáme o nápravě. Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
Renata Motlová
Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Nikdo se mi nedovolá
Napis jim, ze mas Samsung Galaxy S6 a ze mas ten samy problém.
Potvrdi ti "spatnost" i S6.To jsou komici
Potvrdi ti "spatnost" i S6.To jsou komici
- Daff_Cz
- smartguru
- Příspěvky: 696
- Registrován: čtv led 06, 2011 21:05
- Zařízení: Samsung Galaxy S7 Edge, black
- Bydliště: Brno
Nikdo se mi nedovolá
Mám Vodafone a telefon Microsoft Lumia 640 XL a je to bez problémů.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů