Nikdo se mi nedovolá

Diskuzní fórum věnované smartphonům Nokia Lumia 930, 925, 920 a 900.
Odpovědět
Michalson87
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: ned kvě 31, 2015 7:33
Zařízení: LUmia 920

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od Michalson87 » ned kvě 31, 2015 7:38

Ahoj,

měl bych takový dotaz, jelikož mám nokii Lumii 920 a nikdo se mi nedovolá. Já volat můžu bez problému, ale když volá někdo mě, tak mu to hlásí, že telefon je nedostupný. Telefon jsem obnovil do továrního nastavení a stále mi to dělá. Chtěl bych se zeptat jestli někdo z Vás měl podobný problém jako já a jak pak jste to vyřešili. Mnohokrát děkuji za rady.

Michal

tslany
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3070
Registrován: sob úno 24, 2007 9:56
Zařízení: Lumia 830, Lumia 435DS, Asus T100
Bydliště: Brno

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od tslany » ned kvě 31, 2015 7:54

Vodafone?

Michalson87
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: ned kvě 31, 2015 7:33
Zařízení: LUmia 920

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od Michalson87 » ned kvě 31, 2015 8:04

Ano přesně tak.

Uživatelský avatar
M.BoBo
smartguru
smartguru
Příspěvky: 504
Registrován: stř pro 17, 2008 13:18
Zařízení: iPhone XS, iPad 2018, Apple Watch 5
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od M.BoBo » ned kvě 31, 2015 8:09

Tak to je jasné, pokud to je Vodafone. Přepni si telefon na 2G a bude to frčet;)
Někde tu k tomu bylo i oficiální vyjádření od Vodafounu, ale nemůžu najít. Je to dle nich "vlastnost" telefonu, která zatím nemá řešení..

tslany
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3070
Registrován: sob úno 24, 2007 9:56
Zařízení: Lumia 830, Lumia 435DS, Asus T100
Bydliště: Brno

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od tslany » ned kvě 31, 2015 8:14

Stačí na 3G.

Uživatelský avatar
M.BoBo
smartguru
smartguru
Příspěvky: 504
Registrován: stř pro 17, 2008 13:18
Zařízení: iPhone XS, iPad 2018, Apple Watch 5
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od M.BoBo » ned kvě 31, 2015 8:15

Na Mobilmanii psali, že se potíže u někoho objevovaly i na 3G. Ale ano je to způsobeno Vodafonním LTE..

tslany
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3070
Registrován: sob úno 24, 2007 9:56
Zařízení: Lumia 830, Lumia 435DS, Asus T100
Bydliště: Brno

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od tslany » ned kvě 31, 2015 9:15

Tak třeba na mé 920 je k dispozici jen volba 3G a 4G :) Ale je pravda že momentálně co mám SIMku neustále aktivní v 435 (920 je na reklamaci) tak mám problém i u ní, a ta LTE nemá

Uživatelský avatar
Sinpa
smartstar
smartstar
Příspěvky: 976
Registrován: sob zář 21, 2013 16:12
Zařízení: Galaxy S8 @ Lumia 950

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od Sinpa » ned kvě 31, 2015 9:23

L930 na 4G to mám taky.
Vyjádření:

Vážený pane xxx,

děkujeme za doplnění informací. Zjistili jsme, že se jedná o nestandardní jednání telefonu, které se snažíme řešit s výrobcem společností Nokia. Bohužel toto jednání probíhá již nějakou dobu a nejsme schopni Vám sdělit, kdy bude ukončené.

Je nám líto, že pro Vás nemáme lepší zprávy.

S přáním hezkého dne
Andrea Kozáková

Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12220
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od htcjirka » ned kvě 31, 2015 9:48

U Vodafone je to pomalu jedno co je to za telefon.Kolega v praci s tim mel problem i u Sony a také mu napsali, ze ma nestandardni telefon.Takze nesmysl na "entonu" a jen vymluvy a neschopnost Vodafone odladit sit.
Po prechodu k O2 ok.Ja ma 930, tez O2 a doposud ani jeden problém.Na 4G jsem téměř porad.

Uživatelský avatar
bigt
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 334
Registrován: sob bře 30, 2013 11:15
Zařízení: Nexus 5X, Nvidia Shield K1, Acer 1810TZ
Bydliště: Haná

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od bigt » ned kvě 31, 2015 10:33

Mě to dělá s 820 i 830 u T-Mobilu, když jsem na LTE a pak se má přepnout na 2G, tak to chcípne a chce to restart aby se to chytlo.

Uživatelský avatar
rytmus23
nováček
nováček
Příspěvky: 12
Registrován: pon led 26, 2015 15:26
Zařízení: Samsung

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od rytmus23 » ned kvě 31, 2015 10:35

Ahoj. mel jsem stejny problem - lumia 735, pomohla reklamace- vymena hardware version z verze 1.0.0. na 3.0.0.
ostatni metody jsou jen kratkodobe a neefektivni /proc prepinat na 2G, kdyz telefon podporuje LTE ..
A nejde o Vodafone, ja mam mobil.cz
Snad Ti to pomohlo.

Uživatelský avatar
M.BoBo
smartguru
smartguru
Příspěvky: 504
Registrován: stř pro 17, 2008 13:18
Zařízení: iPhone XS, iPad 2018, Apple Watch 5
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od M.BoBo » ned kvě 31, 2015 11:27

Ano, v tvém případě mohl být skutečně vadný přístroj, když Mobil.cz spadá pod T-Mobile.

Toto chování je však obecná vlastnost ve Vodafonní síti. Schválně ať tazatel ověří funkčnost vložením SIM jiného operátora, ať už T-Mobile, či O2 a vše bude OK.

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12220
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od htcjirka » ned kvě 31, 2015 11:29

Presne tak, je to problém zejména Vodafonni site, nikoliv HW.

Uživatelský avatar
peter34
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 163
Registrován: úte lis 28, 2006 13:15
Zařízení: Samsung Galaxy Note 9, BlackBerry Classic
Bydliště: Ružomberok

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od peter34 » ned kvě 31, 2015 12:34

Kolegovi urobilo toto isté v LTE sieti Orange s telefónom Sony Xperia E4g, takže skôr to bude chyba siete.

Zawe
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 160
Registrován: ned srp 14, 2011 19:57
Zařízení: Lumia 950 DS

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od Zawe » ned kvě 31, 2015 19:10

dříve mi to dělalo na L920 a T-Mobile, ale ted uz je to v pohode.

Uživatelský avatar
Sinpa
smartstar
smartstar
Příspěvky: 976
Registrován: sob zář 21, 2013 16:12
Zařízení: Galaxy S8 @ Lumia 950

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od Sinpa » čtv čer 11, 2015 17:20

Sinpa píše:L930 na 4G to mám taky.
Vyjádření:

Vážený pane xxx,

děkujeme za doplnění informací. Zjistili jsme, že se jedná o nestandardní jednání telefonu, které se snažíme řešit s výrobcem společností Nokia. Bohužel toto jednání probíhá již nějakou dobu a nejsme schopni Vám sdělit, kdy bude ukončené.

Je nám líto, že pro Vás nemáme lepší zprávy.

S přáním hezkého dne
Andrea Kozáková

Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
Pokračování:
Vážený pane xxx,

opětovně jsme vše prověřili u našich specialistů, kteří nám potvrdili, že problém je u mobilních telefonů Nokia Lumia 920 a 820 a u telefonu Samsung S4, u jiných typů telefonů jsme se s chybou nesetkali.

Pokud Vaši známí mají stejné potíže s jinými telefony, požádáme je, aby se obrátili na operátora zákaznické linky na čísle *77, který vše předá k prověření našim technikům. Děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem
Renata Motlová

Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone

Uživatelský avatar
Sinpa
smartstar
smartstar
Příspěvky: 976
Registrován: sob zář 21, 2013 16:12
Zařízení: Galaxy S8 @ Lumia 950

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od Sinpa » stř čer 17, 2015 18:46

Sinpa píše:L930 na 4G to mám taky.
Vyjádření:

Vážený pane xxx,

děkujeme za doplnění informací. Zjistili jsme, že se jedná o nestandardní jednání telefonu, které se snažíme řešit s výrobcem společností Nokia. Bohužel toto jednání probíhá již nějakou dobu a nejsme schopni Vám sdělit, kdy bude ukončené.

Je nám líto, že pro Vás nemáme lepší zprávy.

S přáním hezkého dne
Andrea Kozáková

Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
Pokračování:
Vážený pane xxx,

opětovně jsme vše prověřili u našich specialistů, kteří nám potvrdili, že problém je u mobilních telefonů Nokia Lumia 920 a 820 a u telefonu Samsung S4, u jiných typů telefonů jsme se s chybou nesetkali.

Pokud Vaši známí mají stejné potíže s jinými telefony, požádáme je, aby se obrátili na operátora zákaznické linky na čísle *77, který vše předá k prověření našim technikům. Děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem
Renata Motlová

Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
Pokračování 2 :tlem:
Vážený pane xxx,

specialisté nám potvrdili, že i Nokia Lumia 930 patří mezi uvedené telefony. Omlouváme se, že jsme tento typ neuvedli už v předchozí odpovědi.

Ujišťujeme Vás, že s výrobci i nadále jednáme o nápravě. Děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem
Renata Motlová

Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
http://www.vodafone.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12220
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od htcjirka » stř čer 17, 2015 19:09

Napis jim, ze mas Samsung Galaxy S6 a ze mas ten samy problém.
Potvrdi ti "spatnost" i S6.To jsou komici :tlem:

Uživatelský avatar
Daff_Cz
smartguru
smartguru
Příspěvky: 696
Registrován: čtv led 06, 2011 21:05
Zařízení: Samsung Galaxy S7 Edge, black
Bydliště: Brno

Nikdo se mi nedovolá

Příspěvek od Daff_Cz » sob srp 01, 2015 17:29

Mám Vodafone a telefon Microsoft Lumia 640 XL a je to bez problémů. 8-)

Odpovědět

Zpět na „Nokia Lumia 930/925/920 a 900“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů