Zdravím, chci se zeptat... Zakoupil jsem L930 White v Max-Shopu a v reklamačních podmínkách jsem našel odstavec:
„Kupující je povinen reklamovat (oznámit) vady Zboží na adrese: MAXmobil s. r. o., Pražská 140/20, Liberec 1, 460 01 (…).“
Načež jsem zaslal dotaz jak se to má a přišla mi odpověď:
Máme to uvedeno i v našich Obchodních podmínkách, reklamace je skutečně nutné vyřizovat přímo u nás.
Prodejce zaručuje kupujícím odpovědnost za vady, které musí kupující uplatňovat přímo a pouze u prodejce.
V případě, že zboží reklamujete sám v servise berete všechnu odpovědnost za vady a nároky plynoucí z odpovědnosti za vady na sebe. Prodejce nemůže ručit za správnost reklamačních řízení, která neprobíhají přímo přes něj.
Tedy pokud byste nárokoval například odstoupení od kupní smlouvy či výměnu produktu, nebude na reklamace, které neproběhli přes prodejce brán zřetel.
Vždycky jsem Lumie reklamoval přímo v servisu, tak se chci zeptat jak se situace má? Je jasné, že když budu chtít vrátit peníze, tak v servisu nepochodím, ale jinak mi to nedává smysl... Můžete se k tomu někdo vyjádřit?