Padfone 2

Diskuze věnovaná chytrým telefonům Asus ZenFone, PadFone a dalším…
Petr008
nováček
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: stř led 30, 2013 19:58
Zařízení: PadFone2

Padfone 2

Příspěvek od Petr008 » pát úno 08, 2013 14:19

Jen pro zajímavost, dnes jsem připojit tel k Pc, abych si tam nahrál nějaká data a jak jsem spěchal, telefon jsem z usb narychlo vytáhnul. Od té doby je telefon ve startovacím modu = nápis černá obrazovka, nápis ASUS a pod tímto nápisem se stále točí kolečko náčítání. Už třikrát jsem ho vypnul a opět to samé, zkusil jsem vrátit kabel do PC a nic. Takže ještě vydržím, ale kolečko se točí už 15 minut a nic, takže nejspíš další hardreset.

Uživatelský avatar
harmon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 134
Registrován: sob bře 10, 2007 19:09
Zařízení: Sony Xperia XZ2
Bydliště: Olomouc

Padfone 2

Příspěvek od harmon » stř úno 13, 2013 11:05

PadFone 2 mám druhý měsíc.
Pročítám Vaše názory neboli co Vám vadí.
Mě chyběl stylus ( dokoupen z jedničky - funguje ok vyzkoušen i ze Samsungu taky ok) bohužel stál litr.Ale náhrada je levnější nějaké bluetooth sluchátko splní skoro tu samu funkci .
Klávesnici neřeším,nějaký podstavec také ne ale je v prodeji bluetooth klavesnice víc jak 4 druhy tak lze dokoupit.
To samé je i s OTG nebo HDMI kabelem jsou v prodeji a OTG již mám a funguje OK.
Jinak nemám žádný problém s připojením WIFI všude bez problémů se připojím.
Jsem nadmíru spokojen a to mi prošlo rukama telefónů habaděj od LG,Sony,Samsung .
Snad ta záda telefonu fakt to dosti klouže a strach tu je z vyklouznutí z ruky (řeší to nějaký silikonový obal ale to se mi nelíbí) nosím ho v pouzdře na opasku - mám rád čistý telefon nezabalen do silikonu.

micenko
můj třetí příspěvek
můj třetí příspěvek
Příspěvky: 3
Registrován: čtv lis 11, 2010 6:44
Zařízení: xperia x10i

Padfone 2

Příspěvek od micenko » úte úno 19, 2013 8:45

Ahoj chlapi, nemáte problém s vnikaním prachu do AP 2, ktorý je popísaný tu: http://jdem.cz/ybmf7" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
harmon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 134
Registrován: sob bře 10, 2007 19:09
Zařízení: Sony Xperia XZ2
Bydliště: Olomouc

Padfone 2

Příspěvek od harmon » úte úno 19, 2013 9:10

Ono asi záleží také jak,kde nosíš mobil .Můj je zatím po 2 měsících bez prachu - čistý.

Setiah
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: pát bře 22, 2013 11:59
Zařízení: Asus Padfone 2

Padfone 2

Příspěvek od Setiah » pát bře 22, 2013 12:09

Cauvec, lidi nevite kde se da objednat obal na AP2 jak na mobil, dok. stanici? Nejlepe aby nevytrkoval rohy ven, kdyby nahodou spadl, tak aby se neodrel. Pokud mozno z CR.
Diky

Uživatelský avatar
aeon101
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 478
Registrován: úte zář 25, 2007 17:21
Zařízení: Z Ultra, BB 9800
Bydliště: Kamenice u Prahy

Padfone 2

Příspěvek od aeon101 » sob bře 23, 2013 6:24

Tady:

http://www.sunnysoft.cz/prislusenstvi/2 ... one-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Petr008
nováček
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: stř led 30, 2013 19:58
Zařízení: PadFone2

Reklamace ASUS

Příspěvek od Petr008 » sob dub 06, 2013 16:40

Jen popíši, jak probíhá reklamace mého AP2 - hlavní důvod reklamace - chyba ve FW a dále asi vadný konektor(mou chybou) a sami se rozhodli, že vymění display a baterii, když už budou kvůli konektoru rozebírat tel. Já platím pouze výměnu konektoru. Tel jsem odesílal do ASUS servis 18.2. a do dnešního dne jej nemám a ani nevím, jak to vypadá s opravou, jen dle sdělení vím, že při první opravě neprošel AP2 testem, tak si nechali znovu poslat nové náhradní díly, takže budu čekat asi další měsíc, jestli test dopadne dobře. Popravdě vůbec nevím co mám dělat, telefon jsem si koupil jako novinku a už ho 45 dní nemám.

Já:
Dobrý den pane X,
mohl by jste mi prosím napsat, jak to vypadá s opravou mého smartphonu ASUS PadFone2,.
Prosím o zaslání termínu dokončení opravy a případného doručení.
Vím,že se čekalo na náhradní díl, ale přeci jen jsem telefon k Vám odeslal 18.2.2013.
Děkuji Petr.


---------- Původní zpráva ----------

Datum: 14. 3. 2013
ASUS
Dobry den,
U Vasi opravy se bohuzel stále ceka na doruceni potrebneho nahradniho dilu k oprave. Termin je zatím stanoven opravdu na 29.3.
Jelikoz se jedna o placenou opravu, nevztahuje se na tuto opravu lhuta 30-i dni. Tuto informaci jsem při tel. rozhovoru neposkytl, za coz se omlouvam…
Dekuji
S pozdravem
Miroslav X
ASUS Czech Service


Apply date : 1.4.2013 18:15:03

Dobrý večer,
Chci se zeptat, kde je problém s dodávkou náhradních dílů. Už mám
41 dní přístroj v opravě a Asus-czech mi sdělili, že je problém v dodávce náhradních dílů.
Náhradní díly, měli být doručeny 29.3., ale stále nemám, žádné informace, že by došlo k opravě mého přístroje.

Děkuji.

ASUS
3. 4. 2013, 16:35:03
Dobry den,
doba opravy je delsi kvuli dobe objednani dilu a doruceni na nas servis. Dily na servis dorazily, ale bohuzel se oprava za jejich pomoci nezdarila a vyrobek neprosel finalnim testem. Nyni je zrizena nova objednavka nahradnich dilu.

Jiri X
ASUS Technical Support

Odpovědět

Zpět na „Asus telefony“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti