Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Diskuze věnovaná chytrým telefonům Asus ZenFone, PadFone a dalším…
Odpovědět
Sadyx
nováček
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: stř zář 19, 2012 16:53
Zařízení: PadFone

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od Sadyx » stř led 02, 2013 13:07

Díky za info, to je smutné.... ach ta Nokia....

Vyzkouším zkopírovat kontakty z Exchange (aplikace TouchDown) přímo do phone a uvidím, budu referovat, jestli se mi to podařilo plnohodnotně propojit.

milennium
smartstar
smartstar
Příspěvky: 879
Registrován: čtv pro 20, 2007 20:03
Zařízení: NEXUS 6 / 64GB
Bydliště: Kutná Hora

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od milennium » stř led 02, 2013 13:43

Já mám právě velké problémy s připojením k mojí domácí WiFi síti. Mám sice obyčejný ADSL Wifi router Zyxel (ten co prodávalo O2), ale nejsem si jistý jestli je chyba v routeru a nebo v PadFone.
Jde o to, že PadFone se připojí a zase odpojí a zase připojí a po chvíli zase odpojí. Je sice pravda, že problém s tímto routerem jsem měl i na jiných mobilech, ale tohle s PadFonem je prostě extrém. Takže sonduji, jestli je chyba na mobilu a nebo na routeru...
V PadFone mám poslední WWE firmware.

Uživatelský avatar
Jumbo78
moderátor
moderátor
Příspěvky: 704
Registrován: ned led 16, 2011 10:49
Zařízení: iPhone 7+ 256 GB
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od Jumbo78 » stř led 02, 2013 14:17

Pokud jsi měl problém i na jiných telefonech, tak asi router...
Nastav v routeru kanál WiFi na menší než 10, DHCP lease time na méně než 24 hodin, zabezpečení WPA-PSK (ne WPA2-PSK) a šifrování AES. Mohlo by to pomoct

milennium
smartstar
smartstar
Příspěvky: 879
Registrován: čtv pro 20, 2007 20:03
Zařízení: NEXUS 6 / 64GB
Bydliště: Kutná Hora

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od milennium » stř led 02, 2013 14:22

Díky za radu.
Pokud to nepomůže, tak PadFone posílám do servisu na posouzení...

P.S. Nevíte nikdo nic bližšího o aktualizaci na JB ? Myslím, že někde se psalo, že pro CH aTW má být v prosinci (ale na webu Asusu není po něm ani stopy) a úrp ostatní regiony až 1Q 2013... Nebo se snad mýlím ?

Uživatelský avatar
koumes
moderátor
moderátor
Příspěvky: 1978
Registrován: pon čer 09, 2008 20:01
Zařízení: Moto Z ; Passport ; iP5 ; Classic
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od koumes » stř led 02, 2013 20:30

Asi to bude routrem a starym softem od O2.Skus na strankach zyxelu nebo snad i O2 najit posledni firmware a flashnout do routeru.A pak to skus.

milennium
smartstar
smartstar
Příspěvky: 879
Registrován: čtv pro 20, 2007 20:03
Zařízení: NEXUS 6 / 64GB
Bydliště: Kutná Hora

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od milennium » stř led 02, 2013 20:34

Jó, ten starý prašivý fw od O2 jsem dal hned pryč a nahrál jsem tam poslední fw od Zyxelu. No uvidím...

pexeso
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 12, 2012 8:40
Zařízení: Asus Padfone

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od pexeso » stř led 02, 2013 20:40

Rados92 píše:No, deset dní je dávno pryč. HD2 jsem prodal za 3300 na inzerát, a tak mi zbyla pro pláč jen véčkový mobil, nokia 6131. To umí jen telefonovat. Teď teprve vím, jaký to je absťák. Na sms a telefonování to stačí a na zbytek používám momentálně stařičký HTC Desire Z, který jsem kdysi koupil rozbitý, takže je jen polofunkční. No na tom jde jen wifi a to ještě blbě, takže teď opravdu čekám jako na smilování. Ale k věci.
Padfone jsem posílal na opravu a v pátek 4.1. to bude 30 dní, takže ze zákona mám právo na odstoupení od smlouvy. Pokud mi jej do pátku pošlou - nepočítám - budu rád, bude opravený a funkční. Pokud ne, budu rád taky, za peníze které mi budou muset vrátit, jsem si představoval Padfone 2, ale na ten jsem už zanevřel, aniž bych ho měl v ruce. V balení již žádná bluetooth tužka, žádná klávesnice navíc, jako dock. To mně mrzí, protože bych do toho šel. Takhle to vypadá, že pokud mi vrátí peníze, jdu znovu do Padfone 1, koupím jinde a ještě mi zbydou tak 3-4tisíce, počítám. Protože jsem to kupoval mezi prvníma za nejvyšší cenu, jaká tu byla. Tak jsem zvědav, jak pochodím se rozepíšu pak, protože to nechci zakřiknout a navíc, nikdy nevíme kdo to tady čte :tlem:
Jsem na tom podobně....třetí kus co jsem měl jsem musel poslat na reklamaci....Převzato k reklamaci 7.12.2012, takže v pondělí vyprší 30 dní, jsem zvědavej jestli to stihnou, prý čekají na nějaký náhradní díly z číny či co...reklamován displej padfonu, lightbleeding station a špatný gps signál v station...

Akorát jestli jsi dobře vybavuji, Ty jsi měl rozbitá skla u obojího a rozbil jsis je "sám"... Obávám se, že na opravu nezáruční vady (vnějšího poškození) se lhůta 30 dní a možnost odstoupení od smlouvy nevztahuje...ale to je to jen moje doměnka...

Uživatelský avatar
pasik
nováček
nováček
Příspěvky: 30
Registrován: stř srp 29, 2012 6:05
Zařízení: ASUS Padfone
Bydliště: Brno

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od pasik » čtv led 03, 2013 7:24

Dost se hrozim kdyz to tu ctu .. zatim mam stale prvni kus (od sprna) dnes delam teprve druhy reinstal .. (prvni pobehl hned po prvnich testech) a zatim vse funguje jak ma .. zadne porblemy ani na docku ani na klavesnici .. s wifi taky zadny problem nemam a to jej pripojuji cca na 5 mistech .. signal vsude ok ..

Uživatelský avatar
jazzman26
nováček
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: sob srp 18, 2012 17:07
Zařízení: Asus Padfone

Re: Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od jazzman26 » čtv led 03, 2013 14:17

Občas se také divim co tu vse čtu za závady. Od srpna co padfone mám, zatím žádný vazny problém. Od vánoc vlastním i klávesnici a všechno v pohodě.

Uživatelský avatar
Rados92
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 65
Registrován: úte lis 03, 2009 16:26
Zařízení: Asus Padfone
Bydliště: Opava

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od Rados92 » čtv led 03, 2013 17:43

pexeso píše:Akorát jestli jsi dobře vybavuji, Ty jsi měl rozbitá skla u obojího a rozbil jsis je "sám"... Obávám se, že na opravu nezáruční vady (vnějšího poškození) se lhůta 30 dní a možnost odstoupení od smlouvy nevztahuje...ale to je to jen moje doměnka...
To sice jo, ale navíc jsem řešil obarvený zadní kryt, normlně se na něj otiskl hadřík, který byl v pouzdře na tablet. Tablet jsem měl nějakou dobu v pouzře a hadřík se otiskl na zadní stranu tabletu, nejde to smýt, ani ni, takže jsem to napsal a tohle se řeší záručně, no a zítra to je stejně 30 dní a pochybuji že to přijde, takže to můžu napsat už těď. I ten rozbitý dotyk na tabletu se řeší záručně. Takže mám opravu 50/50, jak placenou, tak záruční, takže si myslím že na to se to vztahuje. Prostě mi to nevrátili do 30 dnů. Nebo to mlže být i schválně, že si nějaký borak řekl, že jsem dal 18000 za foun a teď po dvou měsících mám dát dalších 8000 za opravu, tak to natáhneme, a dostane prachy zpátky. Chudák. :-) Nevím, uvidím. Jde o to, že za tablet, který byl rozbitý, mi řekli 2500 po telefonu. Takže jsem jej poslal a oni chtěli potvrdit opravu, ale za 5008Kč. To jsem odmítl, poslali mi to zpátky. Pak jsem to měl v tom pouzdře, mezitím, asi měsíc po tom mi spadl telefon, taky rozbitá dotykovka a tak jsem to celé poslal, napsal že to chci vyměnit, a kryt s otiskem řeším záručně. Čekal jsem cenu okolo 8000 a byl na to připraven. Po té mi ale přišlo toto:

"Poskozene plasty a displej na Padfone. Prasklina na LCD na Padstation a obarveny kryt resime zarucne."
Přikládám i obrázek.
1.jpg
(96.58 KiB) Staženo 34 x
No a cena 2835.65, takže nakonec platím jakoby jen ten telefon, díly: MIDDLE CASE, ANTENNA MODULE, 4.29' OLED MOD+FRONT CASE. 3 díly celkem. Takže prakticky jsem ušetřil, protože kdybych nechal předtím opravit tablet, dám pětku, telefon by spadnul asi stejně, takže další trojku. Takhle kdyby to opravili, vyjde to stejně jen na trojku, takže 5000 k dobru a to rozhodně nejsou malé peníze.

Sadyx
nováček
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: stř zář 19, 2012 16:53
Zařízení: PadFone

Re: Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od Sadyx » ned led 06, 2013 18:01

Jumbo78 píše:Nokia ck600 umí stáhnout pouze kontakty, které jsou uloženy přímo v telefonu - tedy ani na google... Řešil jsem to na tátově SGSII. Parrot umí jakékoliv
Takže jsem přetáhl kontakty do telefonu, ale stejně jde HF po cca 1min. stahování kontaktů k zemi a restartuje se.
Nyní půjde HF i s Autem do servisu, kde budu chtít provést update. Na Nokia supportu píší, že je potřeba provést update jednotky, ale CK-600 to neumožňuje přes bluetooth, musí se to provést přes kabel.....Ach Ti Fini, není divu, že šli ke dnu...

Takže jestli to dokážou v ČSAO updatovat nevím, ale dám příští týden vědět...

pexeso
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 12, 2012 8:40
Zařízení: Asus Padfone

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od pexeso » pon led 07, 2013 23:50

Zdravím,
tak pro zajímavost....
Asus servis nedodržel 30-denní lhůtu pro opravu zařízení (prý nepřišly náhradní díly....)
A teď začíná veselo teprve...
Už mezi svátky na webu Asusu pro kontrolu stavu reklmace bylo uvedeno, že se čeká na potvrzení a následné vracení peněz (Waiting for customer confirmation - credit back). Nyní čekám na jakési potvrzení o neopravitelnosti zařízení pro prodejce (reklamoval jsem pomocí Pick Up & Return) a ten by mi měl na základě potvrzení vydat nový produkt nebo vrátit peníze. Kontaktoval jsem prodejce, že bych rád objednal nový kus, než dorazí potvrzení od Asusu pokud by to bylo možné (abych proces trochu uychlil), že peníze nechci. Jenže mezi tím prodejce Padfone zdražil o nějakých 1400,- a že mi nový kus dát nemůže, jedině vrácení peněz za které si pak u něj můžu produkt koupit znovu - jak neočekávané když je dražší že....
Nicméně, to se dalo vcelku očekávat, česká vych*anost...Nad čím jsem se pozastavil víc je mašinérie přes kterou musí ono potvrzení na vrácení peněz projít. Nejprve u servisu Asus to musí kdosi schválit, následně to musí projít jejich systém a pak mi teprve potvrzení dají k dispozici. Následně musím potvrzení odestal prodejci, který je musí nechat schválit u svého dodavatele a až pak mi může vydat peníze...heh.....Údajně by služba "Pick Up & Return" měl sloužit k urychlení celého procesu....tohle je rychlost jak pes...Kdybych to odnesl prodejci rovnou tak se s ním 30-tý den už nebavím pokud by neměl zpět reklamaci a bez nového Padfonu nebo peněz neodejdu...Takhle musím minimálně další týden čekat než si to ti trotli zprocesujou a odschvalujou....
Sem nasr*nej až na půdu...od začátku listopadu jsem bez 15-ti tisíc a Padfone jsem z toho měl dohromady cca 3-4 týdny a třetí vadný kus po měsíci zkončil zaseknutý v servisu....paráda...

Uživatelský avatar
sotrava
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 155
Registrován: pon zář 13, 2010 9:08
Zařízení: Oneplus X
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od sotrava » úte led 08, 2013 6:31

Nezávidím, nebude rozumnější teda koupit dvojku padfona?

Uživatelský avatar
aeon101
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 478
Registrován: úte zář 25, 2007 17:21
Zařízení: Z Ultra, BB 9800
Bydliště: Kamenice u Prahy

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od aeon101 » úte led 08, 2013 7:28

Hold Asus...:-(. Osobne bych ale do dvojky nesel. Chapu, ze chces jednicku zprovoznit za kazdou cenu...

pexeso
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 12, 2012 8:40
Zařízení: Asus Padfone

Re: Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od pexeso » úte led 08, 2013 9:18

sotrava píše:Nezávidím, nebude rozumnější teda koupit dvojku padfona?
O dvojku nestojím...ani ne tak kvuli absenci klávesnice jako kvůli dalším věcem.
Samotný Padfone 1 (telefon) je už na telefon poměrně velký a dvojku ještě zvětšily (kuwa proč když je k tomu na práci Station? spíš bych to udělal naopak). Co mi vadí ale ještě víc je přechod na "applí" systém...Tedy absence slotu na SD kartu pro rozšíření paměti a nabízení několika zařízení s různou kapacitou podle ceny k čemuž velkoryse nabídnou "zdarma" nějaký cloud. Tenhle přístup mi vážně nesedí, když už si pořizuji takové zařízení tak právě proto, že mám všechna data na jednom místě bez nutnosti synchronizace telefonu a tabletu a bez toho aby se moje data válela kdesi na serveru. Dále mi nesedí možnosti výměny baterie atd. atd., je toho víc. Právě proto bych rád setrval u jedničky...A vypadá to, že mnozí prodejci si jsou nevýhod dvojky asi také vědomi, protože po novém roce někde ceny jedničky vzrostly a není to jen navýšením DPH.
Dám vědět jak to dopadne...

Uživatelský avatar
Rados92
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 65
Registrován: úte lis 03, 2009 16:26
Zařízení: Asus Padfone
Bydliště: Opava

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od Rados92 » úte led 08, 2013 11:10

No já jsem na tom stejně, (viz výše), mrkni na přílohu. Stáhl jsem to někde na netu, ale nevím kde, tak jsem dal přímo soubor. Já právě odeslal doporučený dopis prodejci, s dodejkou, o odstoupení od smlouvy. Že je v servise nevadí, to si prodejce vyřídí. Požaduji rovnou vrácení peněz, protože jsem za něj dával 17990 a dneska jde pořídit o 3000 levněji. Vezmi taky peníze a kup jinde, to je nejlepší řešení.
Přílohy
Vzory+pro+reseni+spotrebitelskych+problemu.pdf
(421.08 KiB) Staženo 97 x

pexeso
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 12, 2012 8:40
Zařízení: Asus Padfone

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od pexeso » čtv led 10, 2013 12:01

Tak průběžná informace...
v sobotu oficiálně uběhla 30-ti denní lhůta na vyřízení, ale už od čtvrtka to se servisem řeším.
Až v úterý ve dvě hodiny odpoledne jsem jsem od servisu dostal mejlem potvrzení o neopravitelnosti.
Přeposlal jsem prodejci, obratem přišel email, že ihned posílají dodavateli. Druhý den v jedenáct mi volají od prodejce, že jim něco není jasné a že to ještě neposlali.
Dle informací servisu dodává zboží prodejci firma XY a s ní mají dobré zkušenosti, potvrzení pro prodejce by tedy měli vystavit obratem.
Když jsem se dnes dotazoval prodejce jak to vypadá s potvrzením, tak že není a "nějaký týden" to trvá...(na moji připomínku ohledně firmy XY mi bylo odpovězeno, že od této firmy to nemají).
Táákže, je to skoro týden, co uplynula lhůta (přičemž informace o tom, že zboží je neopravitelné byla známa ještě před koncem roku) a nemám nic, ani telefon ani prachy....Když to vezmu tak, že lhůta vypršela v pondělí, dobře, dojdu v uterý ráno k prodejci - máš, nemáš? Nemáš, pak tedy náhradu, nebo finance (okamžitě). Takže v úterý by bylo vše vyřízeno.
Bláhově jsem pro urychlení reklamace využil zásilkovou službu Asus - obejdu prostředníka (prodejce) proces se zrychlí...
A najednou do procesu přibývá ne jeden ale dva články navíc které něco schvalují a potvrzují....tomu se říká byrokracie.
Ok, vím že lidi bojují o návrat reklamace, opravu, či peníze kolikrát i několik měsíců, tohle jsou směšné čtyři dny (a není konec), ale když k tomu připočtu už to co jsem psal (tedy třetí kus Pafone a celková doba práce se zařízením cca 3 týdny) tak mě to fakt vytáčí.....

Sadyx
nováček
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: stř zář 19, 2012 16:53
Zařízení: PadFone

Re: Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od Sadyx » čtv led 10, 2013 12:03

Sadyx píše:
Jumbo78 píše:Nokia ck600 umí stáhnout pouze kontakty, které jsou uloženy přímo v telefonu - tedy ani na google... Řešil jsem to na tátově SGSII. Parrot umí jakékoliv
Takže jsem přetáhl kontakty do telefonu, ale stejně jde HF po cca 1min. stahování kontaktů k zemi a restartuje se.
Nyní půjde HF i s Autem do servisu, kde budu chtít provést update. Na Nokia supportu píší, že je potřeba provést update jednotky, ale CK-600 to neumožňuje přes bluetooth, musí se to provést přes kabel.....Ach Ti Fini, není divu, že šli ke dnu...

Takže jestli to dokážou v ČSAO updatovat nevím, ale dám příští týden vědět...
Ahoj, takže ČSAO mimo mísu. Upgrade CK 600 neumí, prý k tomu musí být nějaký kabel a spešl SW.......alespoň jsem si nechal ukázat, kam strčili jednotku. Dali ji na rozumné místo.
Doma jsem vzal USB mini kabel, ze stránky Supportu Nokia jsem stáhl SW pro update HF sad CK 200 až CK 600.
Připojil k NTB, SW si stáhnul z netu poslední FW a po 10 min. bylo updatováno.

Výsledek je ovšem stejný.... zhruba po minutě stahování kontaktů dojde k resetu HF.
Nechce se mi jít do resetu Padfone, ale ještě to zkusí. Provedu si zálohu a pak to šoupnu do továrního nastavení.
Můj druhý telefon HTC Wildfire S funguje bez problémů....

Uživatelský avatar
Rados92
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 65
Registrován: úte lis 03, 2009 16:26
Zařízení: Asus Padfone
Bydliště: Opava

Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od Rados92 » čtv led 10, 2013 21:47

Pexeso : http://www.dtest.cz/clanek-1530/spotreb ... 99-149-009" onclick="window.open(this.href);return false;

taky jsem tam volal, bnkni si, radí zdarma

Sadyx
nováček
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: stř zář 19, 2012 16:53
Zařízení: PadFone

Re: Asus Padfone: Dojmy, zkušenosti a postřehy

Příspěvek od Sadyx » pát led 11, 2013 10:45

Ahoj, takže závěr k HF Nokia CK-600.
Při spojení s Padfone bude HF brát Padfone jako telefon a MP3 přehrávač.
Kopíruje kontakty pouze ze zařízení (Device), ale pozor, pokud se objeví nějaký zmršený kontakt, tak se při synchronizaci HF restartuje.
Na display se Vám bohužel nezobrazí název operátor, síla signálu ani stav baterie.
Jinak je to celkem funkční. HF má poslední FW 3.05

Odpovědět

Zpět na „Asus telefony“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host