Stránka 2 z 2

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Napsal: čtv črc 26, 2012 14:59
od Sirall
Jj, to je callback, který předáváš MonoGame a zavolá se vždy, když se změní rozlišení. Například tedy při přechodu do snap modu. Vytvoř si podobnou metodu jako:


void Window_ClientSizeChanged(object sender, EventArgs e)
{
Rectangle rectangle = this.Window.ClientBounds;
this.m_pGraphics.PreferredBackBufferWidth = rectangle.Width;
this.m_pGraphics.PreferredBackBufferHeight = rectangle.Height;
this.m_pGraphics.ApplyChanges();

// sem patří aktualizace hry po změně rozlišení, třeba detekce snap módu
}

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Napsal: čtv črc 26, 2012 19:12
od Petrroll
Funguje, ono to opravdu funguje!
Obrázek

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Napsal: čtv črc 26, 2012 19:22
od MartinKase
Taky vám to funguje takto ?
Obrázek
jde nějak udělat aby se třeba hra zmenčovala podle rozlišení ?

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Napsal: pát črc 27, 2012 12:14
od Petrroll
V případé změny rozlišení je bohužel nutný přepočítat koordináty pro všechno, jinak to nejde.
//Proto zatím peču na menu a čekám až vyřeší jak zkoubit Mono & XAML. Prý to bude v horizontu dnů, max několika týdnů.

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Napsal: pát črc 27, 2012 16:34
od Petrroll
Ok, rozběhal jsem MonoGame na XAML page (obdobný jako XNA + SL v WP7). Kdyby někdo potřeboval poradit, nechť napíše.

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Napsal: pát srp 03, 2012 14:44
od Tomáš Slavíček
Jak jste řešili ještě to načítání vstupu, aby bylo nezávislé na "virtuálním" rozlišení, řešení se dá najít tady na konci diskuze: http://monogame.codeplex.com/discussions/353549

Kód: Vybrat vše

Vector2 pos = new Vector2(mouseState.X, mouseState.Y);
float propX = this.GraphicsDevice.Viewport.Width / (float)this.Game.Window.ClientBounds.Width;
float propY = this.GraphicsDevice.Viewport.Height / (float)this.Game.Window.ClientBounds.Height;
pos.X *= propX;
pos.Y *= propY;

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Napsal: pon lis 05, 2012 12:07
od schovan
Nevíte někdo, jak rozchodit MonoGame na Windows Phone 8?

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Napsal: pon lis 05, 2012 12:45
od Tomáš Slavíček
Ještě počkejte, MonoGame tým na tom pracuje (už mají nějaký funkční prototyp)... Věřím, že tak do měsíce nějaká funkční verze určitě vyjde.