Monogame - Windows 8 RT (trable)

Chcete vytvářet hry a aplikace pro Windows 8.1 či Windows 10, a nevíte si s něčím rady? Zkuste to v této sekci
Sirall
nováček
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: pon led 09, 2012 0:37
Zařízení: hTC HD7

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Příspěvek od Sirall » čtv črc 26, 2012 14:59

Jj, to je callback, který předáváš MonoGame a zavolá se vždy, když se změní rozlišení. Například tedy při přechodu do snap modu. Vytvoř si podobnou metodu jako:


void Window_ClientSizeChanged(object sender, EventArgs e)
{
Rectangle rectangle = this.Window.ClientBounds;
this.m_pGraphics.PreferredBackBufferWidth = rectangle.Width;
this.m_pGraphics.PreferredBackBufferHeight = rectangle.Height;
this.m_pGraphics.ApplyChanges();

// sem patří aktualizace hry po změně rozlišení, třeba detekce snap módu
}

Petrroll
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 92
Registrován: sob bře 06, 2010 15:24
Zařízení: Samsung galaxy S

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Příspěvek od Petrroll » čtv črc 26, 2012 19:12

Funguje, ono to opravdu funguje!
Obrázek

Uživatelský avatar
MartinKase
nováček
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 22, 2011 18:00
Zařízení: Nokia lumia 800
Bydliště: Ústí nad Labem

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Příspěvek od MartinKase » čtv črc 26, 2012 19:22

Taky vám to funguje takto ?
Obrázek
jde nějak udělat aby se třeba hra zmenčovala podle rozlišení ?

Petrroll
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 92
Registrován: sob bře 06, 2010 15:24
Zařízení: Samsung galaxy S

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Příspěvek od Petrroll » pát črc 27, 2012 12:14

V případé změny rozlišení je bohužel nutný přepočítat koordináty pro všechno, jinak to nejde.
//Proto zatím peču na menu a čekám až vyřeší jak zkoubit Mono & XAML. Prý to bude v horizontu dnů, max několika týdnů.

Petrroll
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 92
Registrován: sob bře 06, 2010 15:24
Zařízení: Samsung galaxy S

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Příspěvek od Petrroll » pát črc 27, 2012 16:34

Ok, rozběhal jsem MonoGame na XAML page (obdobný jako XNA + SL v WP7). Kdyby někdo potřeboval poradit, nechť napíše.

Uživatelský avatar
Tomáš Slavíček
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 264
Registrován: stř srp 19, 2009 7:09
Zařízení: Nexus 5, Galaxy S3, Nokia X, iPad mini

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Příspěvek od Tomáš Slavíček » pát srp 03, 2012 14:44

Jak jste řešili ještě to načítání vstupu, aby bylo nezávislé na "virtuálním" rozlišení, řešení se dá najít tady na konci diskuze: http://monogame.codeplex.com/discussions/353549

Kód: Vybrat vše

Vector2 pos = new Vector2(mouseState.X, mouseState.Y);
float propX = this.GraphicsDevice.Viewport.Width / (float)this.Game.Window.ClientBounds.Width;
float propY = this.GraphicsDevice.Viewport.Height / (float)this.Game.Window.ClientBounds.Height;
pos.X *= propX;
pos.Y *= propY;

Uživatelský avatar
schovan
nováček
nováček
Příspěvky: 8
Registrován: úte dub 05, 2011 12:37
Zařízení: Nokia 920, iPhone 4, Microsoft Surface, New iPad
Kontaktovat uživatele:

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Příspěvek od schovan » pon lis 05, 2012 12:07

Nevíte někdo, jak rozchodit MonoGame na Windows Phone 8?

Uživatelský avatar
Tomáš Slavíček
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 264
Registrován: stř srp 19, 2009 7:09
Zařízení: Nexus 5, Galaxy S3, Nokia X, iPad mini

Monogame - Windows 8 RT (trable)

Příspěvek od Tomáš Slavíček » pon lis 05, 2012 12:45

Ještě počkejte, MonoGame tým na tom pracuje (už mají nějaký funkční prototyp)... Věřím, že tak do měsíce nějaká funkční verze určitě vyjde.

Odpovědět

Zpět na „Programujeme pro Windows 8.1 & Windows 10“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti