Stránka 1 z 1
Chyba 80154017
Napsal: pon pro 29, 2014 10:17
od bizi
Při stahování ze Store nějaké hry, která je pod záštitou pro XBOX vyskočí chyba 80154017. Procházel jsem různé stránky, ale žádné řešení jsem nenašel. Nemáte někdo zkušenosti?
Chyba 80154017
Napsal: pon pro 29, 2014 10:24
od M.BoBo
1 minuta hledání na googlu, kam zadáš číslo chyby.
Řešení:
"Reset the phone to factory settings
Sign up for NEW Windows Live account (live.com) and enter this account into initial phone setup."
Chceš to i přeložit?:-)
PS: Další thread s odpovědí z technické podpory zde:
http://forums.xbox.com/gfw/technical_su ... 59785.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Chyba 80154017
Napsal: pon pro 29, 2014 10:32
od bizi
To znamená, že musím mít účet resp. e-mail s koncovkou @hotmail.com nebo @outlook.cz?
Jinak díky, tohle řešení jsem taky našel, ale nebyl jsme si tím jistej. Už před tím jsem vrátil telefon do továrního nastavení, ale zadal jsem tam svůj účet @gmail.com a změna nebyla žádná...proto tenhle dotaz
Chyba 80154017
Napsal: pon pro 29, 2014 10:50
od M.BoBo
I kdyby byl ten účet na s doménou live.com, tak se možná bude chyba opakovat. S tímhle problémem pomůže až úplně nový "testovací" účet, kterým provedeš počáteční nastavení telefonu. Až poté tam vrátíš ten svůj.
Chyba 80154017
Napsal: pon pro 29, 2014 12:20
od bizi
S novým "testovacím" účtem chyba zmizela. Ale pokud chceš vrátit svůj starý účet a tím i svoje zakoupené aplikace, zálohy atd. Tak telefon musíš opět hodit do továrního nastavení a zadat starý účet a tím se znovu objeví chyba.
Chyba 80154017
Napsal: pon pro 29, 2014 12:30
od M.BoBo
Ten "tvůj" účet se musí přidat až po inicializaci toho "testovacího". Chyba je v datech tvého účtu. Hlavně neobnovovat zálohy, aplikace si ze storu potom stáhneš znovu. Potom to už bude OK.