Stránka 1 z 1

Chyba 80154017

Napsal: pon pro 29, 2014 10:17
od bizi
Při stahování ze Store nějaké hry, která je pod záštitou pro XBOX vyskočí chyba 80154017. Procházel jsem různé stránky, ale žádné řešení jsem nenašel. Nemáte někdo zkušenosti? :)

Chyba 80154017

Napsal: pon pro 29, 2014 10:24
od M.BoBo
1 minuta hledání na googlu, kam zadáš číslo chyby.
Řešení:
"Reset the phone to factory settings
Sign up for NEW Windows Live account (live.com) and enter this account into initial phone setup."
Chceš to i přeložit?:-)

PS: Další thread s odpovědí z technické podpory zde: http://forums.xbox.com/gfw/technical_su ... 59785.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Chyba 80154017

Napsal: pon pro 29, 2014 10:32
od bizi
To znamená, že musím mít účet resp. e-mail s koncovkou @hotmail.com nebo @outlook.cz? :)
Jinak díky, tohle řešení jsem taky našel, ale nebyl jsme si tím jistej. Už před tím jsem vrátil telefon do továrního nastavení, ale zadal jsem tam svůj účet @gmail.com a změna nebyla žádná...proto tenhle dotaz

Chyba 80154017

Napsal: pon pro 29, 2014 10:50
od M.BoBo
I kdyby byl ten účet na s doménou live.com, tak se možná bude chyba opakovat. S tímhle problémem pomůže až úplně nový "testovací" účet, kterým provedeš počáteční nastavení telefonu. Až poté tam vrátíš ten svůj.

Chyba 80154017

Napsal: pon pro 29, 2014 12:20
od bizi
S novým "testovacím" účtem chyba zmizela. Ale pokud chceš vrátit svůj starý účet a tím i svoje zakoupené aplikace, zálohy atd. Tak telefon musíš opět hodit do továrního nastavení a zadat starý účet a tím se znovu objeví chyba.

Chyba 80154017

Napsal: pon pro 29, 2014 12:30
od M.BoBo
Ten "tvůj" účet se musí přidat až po inicializaci toho "testovacího". Chyba je v datech tvého účtu. Hlavně neobnovovat zálohy, aplikace si ze storu potom stáhneš znovu. Potom to už bude OK.