To záleží, jak jsi je zálohoval... Pokud přes KIES, tak obnova taky přes KIES. Pokud do GOOGLE, tak stačí přidat účet a zapnout synchronizaci...
Nejlepší je mít kontakty na GOOGLE
Samsung Galaxy Note 3
Re: Samsung Galaxy Note 3
Kovový rámeček signál nebere. Bere ho jen cele kovů pouzdro(ram+záda). Rámeček signál brát ani nemůže. Anténa na signál ne na zadní straně a ne v rámu.
Samsung Galaxy Note 3
Tak jsem včera nahrál aktualizaci a ejhle...najednou nejde udělat graf v s-note...před tím to šlo...teď to píše...SNADN7 GRAF SE ZASTAVILA...tak co s tím? Díky za rady
Samsung Galaxy Note 3
šmarjá dokonce s- note se zastavila...ať čmárám jak čmárám, tak když to uložím ta to padá a zobrzuje se s-note se zastavila....ale uloží se to...pfff, co s tím?Tohle používám každý den
Re: Samsung Galaxy Note 3
Většinou stačí v nastavení telefonu / aplikace smazat cache.
Samsung Galaxy Note 3
Koukám že všechno ohledně stylusu se nějak rozhasilo ...no tak to je dílo...poraďte kde je chyba, díky
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 442
- Registrován: čtv úno 14, 2008 16:29
- Zařízení: Samsung Note 2 N7100, Note 3
- Bydliště: VS
Samsung Galaxy Note 3
Takže asi budeš muset udělat hardreset.Zazálohuj si co potřebuješ a proveď.Bohužel tohle se po aktualizaci stává i u jiných modelů samsungů hlavně po aktualizaci přes OTA (wifi) že něco občas nefunguje.
Možná by stačilo v recovery modu udělat jenom wipe cache. To vyzkoušej jako první.Myslím si ale že tě ten hardreset nemine.
Možná by stačilo v recovery modu udělat jenom wipe cache. To vyzkoušej jako první.Myslím si ale že tě ten hardreset nemine.
Samsung Galaxy Note 3
Tak jsem ještě před cestou na netu přečetl, že ten problém většinou přetrvává i po hard resetu, tak jsem to ráno hodil na reklamaci...druhej den dělat tovární nastavení je trochu brzy , tak uvidíme, co s tím provedou...jen ať se točej. Jinak jsem to stahoval pomocí kabelu...Tak díky za rady, budou se určitě ještě hodit, až budu aktualizovat znovu
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 442
- Registrován: čtv úno 14, 2008 16:29
- Zařízení: Samsung Note 2 N7100, Note 3
- Bydliště: VS
Samsung Galaxy Note 3
A co myslíš že udělají v servisu jako první věc ? Udělají Hardreset v recovery modu tzv. wipe data a wipe cache.Pak to bude v cajku. Do jakého servisu si to dával ?
Samsung Galaxy Note 3
No tak přiznám se že Hardreset v recovery modu tzv. wipe data a wipe cache mi nic neříká ...dal jsem to do ,,mobilpohotovost,,...tam jsem to koupil a uplatnil záruku...nechci se v tom hrabat sám hned druhý den...pár dní bez něj přežiju, ještě jsem neprodal note 1, takže pohoda.
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 442
- Registrován: čtv úno 14, 2008 16:29
- Zařízení: Samsung Note 2 N7100, Note 3
- Bydliště: VS
Samsung Galaxy Note 3
MobilPohotovost alias Britex přeju ti ať ti to dobře dopadne. Pak napiš.
Samsung Galaxy Note 3
A jé, o tom už jsem tady taky lecos četl...byl to nový telefon, na displeji mám naštěstí fólii, snad se k tomu budou chovat šetrně...Tak dám vědět:-)
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: pát dub 23, 2010 10:26
- Zařízení: Galaxy NOTE 3,NOTE 10.1 a Samsung ATIV PC.
- Bydliště: Ostrava
Re: Samsung Galaxy Note 3
Raději si najdi jak udělat wipe pamětí,což je mimochodem otázka pár sekund,než to dávat těm amatérům z Britexu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů