Jak nahrát Windows Phone 7

Diskuze věnovaná portaci systému Windows Phone na HTC HD2
Uživatelský avatar
Harry14
nováček
nováček
Příspěvky: 46
Registrován: sob bře 06, 2010 14:04
Zařízení: Apple iPhone 5S 16GB, Nokia Lumia 930

Jak nahrát Windows Phone 7

Příspěvek od Harry14 »

Dobrý večer, jsem čerstvým majitelem HTC HD2 s originálními Windows Mobile 6.5 a chtěl bych si do něj místo nich nahrát Windows Phone 7. Bohužel nevím jak to udělat. Jsem naprostý začátečník. Telefon mám ještě v záruce a někdo mi říkal že když tam nahraju jiný software tak mi reklamaci neuznají ?

Dá se nějak udělat abych si tam teda mohl dát ty Phone 7 a když se (klepu) telefon pokazí mohl vrátit původní Windows Mobile 6.5 a nikdo nic nepoznal ? A ještě bych se Vás rád zeptal zda jsou WP7 na tomto telefonu plně doladěné (všechno funguje jak má). Hledal jsem na internetu a našel jsem nějaké pojmy: HSPL , MAGLDR 1.12 atd.

Přikládám odkaz odkud jsem čerpal: http://stahovat.okamzite.eu/news.php?readmore=1373" onclick="window.open(this.href);return false;

Děkuji moc za odpovědi
palokm
nováček
nováček
Příspěvky: 20
Registrován: čtv srp 26, 2010 16:55
Zařízení: HTC HD2

Jak nahrát Windows Phone 7

Příspěvek od palokm »

mas tam komplet postup..nik ti nic ine neporadi....a nemas co pokazit....ja len vzdy zdoraznujem,citaj

pozri SZ
Uživatelský avatar
amentma
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 162
Registrován: stř črc 15, 2009 8:01
Zařízení: Galaxy S8, iPhone 7, zvysky Lumie, ...

Jak nahrát Windows Phone 7

Příspěvek od amentma »

postupov je na nete vela, az ma clovek problem vybrat, ktory je spravny... ja som postupoval takto a bolo to 100% funkcne...


Postup je nasledovny:

1. V telefone musi byt HSPL verzia 2.08.HSPL a radio 2.15.50.14 vid. hspl + radio
2. Nainstalovat MAGLDR 1.12 vid. magldr (dalej nepouzivat tuto WP7 romku, nepodporuje Marketplace!!)
3. Pouzit WP7 romku HD2_Updatable_XBmod_Yuki_v2_native
4. Dalej postupovat podla tohto navodu