Spuštěné aplikace na pozadí

Fórum věnované prvnímu telefonu od HTC s 3D displejem
Odpovědět
georginos
nováček
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: sob úno 25, 2012 9:59
Zařízení: HTC EVO 3D

Spuštěné aplikace na pozadí

Příspěvek od georginos »

Jsem nováček v užívání androidu a mé HTC mám asi 2 měsíce, ale od začátku nemůžu přijít na jedinou věc. A tou je samovolné spouštění aplikací, které vůbec nepoužívám. Třeba spustím taskkiller nebo nyní mám něco podobného v go launcheru, myslím že Go Power Master, který mi spuštěné aplikace zruší a za chvilku se podívám a už mi běží mapy a kalkulačka a já nevím co všechno i přesto, že jsem ani jednu z aplikací nespustil. Pak to také dost bere paměť, ikdyž jsem zatím s během telefonu žádné problémy neměl. Ale prosím, jestli mi někdo může tento problém osvětlit. Díky. :-)
andy517
nováček
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: ned led 29, 2012 15:48
Zařízení: GT I9000

Re: Spuštěné aplikace na pozadí

Příspěvek od andy517 »

Ve zkratce (uz 1000x reseno) - android si ridi pamet zcela sam a do pameti taha aplikace, ktere uzna za vhodne, nejlepsi je se do toho nemontovat, nevnimat to a nepouzivat (!) task killer.

Je to normalni chovani kazdeho telefonu s androidem.
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12222
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Spuštěné aplikace na pozadí

Příspěvek od htcjirka »

Presne tak,prasarny typu task killer nesmyslné používat.Akorát to telefon znestabilní.
Bartyx
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 237
Registrován: čtv úno 12, 2009 16:28
Zařízení: Honor 8

Spuštěné aplikace na pozadí

Příspěvek od Bartyx »

Je teda nutno ještě dodat, že nejen že je sám spouští, ale inteligentně je i zavírá, pokud potřebuje paměť na něco jiného. Takže bych se nebál toho, že když máš spuštěno víc aplikací, že ti nezbyde paměť na další.
Jak psali kolegové, Task Killer na Androidu je kravina. Ty aplikace ukončíš a systém je stejně hned zapne.