[game] ZenCubus

Chystáte aplikaci pro Windows Phone? Podělte se o ni a nechte si ji otestovat od uživatelů :)
Odpovědět
ladicz
nováček
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: sob čer 18, 2011 18:49
Zařízení: Omnia 7

[game] ZenCubus

Příspěvek od ladicz »

S kamarádem (Martinem Miličkou) dokončujeme hru ZenCubus.

Video: https://vimeo.com/61956267" onclick="window.open(this.href);return false;
Facebook: https://www.facebook.com/zencubusgame" onclick="window.open(this.href);return false;

Je to naše prvotina a protože máme jako všichni zde i další aktivity, vývoj se hó-ó-ódně protáhl. :(
V aktuální podobě máme hotový Classic mód a po vychytání posledních bugů ji dáme na Marketplace.

Co se mi teď honí hlavou:
Classic mód je fajn, ale hlavní síla ZenCubus spočívá v Adventure módu, který je již navržený ale není implementovaný. Takhle vypadá: Adventure mode

Ve zkratce padají též kostky malusů a bonusů, přitom bonusy se ukládají do zásobníku vpravo nahoře a hráč je může dle herní situace vyvolat kliknutím.

Říkám si, že by nebylo špatné si zahrát na malý český Kickstarter. Hru vydat za 21,– Kč s nijak neomezeným TRIALem (ani reklama, ani čas. omezení) a na úvod sdělit hráči, že pokud za hru zaplatí, podpoří vývojáře. No a jestliže se najde dost takových Backerů, tak ZenCubus dokončíme a do plné verze dopracujeme:
  • Adventure mód – bonusy přidávající další dimenzi ke hratelnosti a taktice
  • Challenge mód – probij se až ke spodní části herního pole
  • podpora HD rozlišení a nativní (?) WP8 kód (grafiku máme v Hi-Res)
Zaujal vás ZenCubus? Co si myslíte o způsobu financování druhé části vývoje? Bude to fungovat?
Uživatelský avatar
mimonaut
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 2935
Registrován: pát srp 26, 2011 9:53
Zařízení: Nokia Lumia 950XL
Bydliště: Internet (a občas Praha)

[game] ZenCubus

Příspěvek od mimonaut »

Jestli hra chytne, myslím že by to fungovat mohlo.. Záleží na hratelnosti i na doladění detailů. A taky na propagaci (obeslat weby atd.)
podobně vypadajících her je totiž hodně, alespoň na první pohled.
Tomáš Slavíček
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 264
Registrován: stř srp 19, 2009 7:09
Zařízení: Nexus 5, Galaxy S3, Nokia X, iPad mini

[game] ZenCubus

Příspěvek od Tomáš Slavíček »

Ahoj, několik poznatků :)

hra vypadá hezky. Tenhle styl her je docela oblíbený... Plánujete tam pak i nějaký hudební doprovod? Spolu s dalšími efekty (drobné výbuchy, naskakování combo bodů apod.) by to mohlo tu hru docela oživit.

Ty kostičky mi přijdou možná moc malé, třeba na takové Lumia 800 s pentile matricí displeje... Ale musel bych to vidět na mobilu. Grafika je hezká - ty bambusy atd., jsou pěkné... Ale ty okraje mi přijdou dost šedé a nudné. Co tam dát aspoň nějaký jemný vzorek na pozadí, třeba zase nějakou variaci na ty bambusy? Pořád to bude metro design... Ale bude to vypadat příjemněji, minimálně na screenshotech. Škoda, že tam zůstalo tolik "plonkového" místa :) Obraz mohl být širší, tlačítka by se tam asi taky vešla.

Jinak menu vypadá taky pěkně, možná je tam až moc položek a nápisů... Ale to v případě WP a metro designu nevadí.

Ohledně toho, jak to vydat... A jaký zvolit obchodní model... U tohohle typu hry nemám moc jasného favorita na monetizaci. Vydejte to už takhle, s tím, že ty módy pak dokončíte jako aktualizace. Moc ale nepočítejte, že vám to v první fázi vydělá na nový notebook... Zvlášť prosby typu "dobrovolné platby" moc nefungují, minimálně do trialu bych dal aspoň nějaké otravné okýnko, co se bude uživateli pravidelně připomínat. Čím otravnější, tím lepší.

Určitě se pak zkuste dostat s recenzí na WPCentral (i když nevím, jestli budou chtít o takové hře napsat). Na WMPowerUser.com si můžete vydat zprávičku sami. Že je trial bez omezení by mohl být zajímavý argument do toho článku pro nalákání lidí. (Stejně tak např. že byste dali na první týden slevu, pak dali hru zpátky dráž). Ale jak říkám, jednoznačná marketingová strategie mě tady nenapadá... Jen říkám, spíš buďte trochu agresivnější, než štědřejší ;) A určitě se snažte o co nejvíc článků a recenzí na internetu, ať hned ze začátku naženete umístění v žebříčku a nějaké hvězdičky hodnocení.

PS. na nativní kód pro WP8 se vyprdněte, snad to nechcete přepisovat do C++? Spíš pak využijte MonoGame, to by nemělo být tak těžké přeportovat. Hlavně už teď všude v kódu počítejte s tím, že můžete mít různé velikosti displeje i různá rozlišení, to je největší opruz potom portovat... (i když tohle je malá hra, tam by to nemělo dát tolik práce)

Kdyžtak se ještě ptejte :)
ladicz
nováček
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: sob čer 18, 2011 18:49
Zařízení: Omnia 7

[game] ZenCubus

Příspěvek od ladicz »

Mimonaut a Tomáš Slavíček: Díky za poznatky a názory.

Zatím máme hudbu jen v menu, do hry se mi nepodařilo najít nějakou skutečně dobrou zen-meditační.

V návrzích se dala hrát hra i na výšku, ale kvůli času jsme tuhle variantu nerealizovali. Ale vše je možné, i vzorek na pozadí. A kostečky i na Omnia 7 s Pentile maticí vypadají relativně čitelně.

Co se marketingu týká, to upozornění tam dát můžeme. Pokud nám ale více lidí nerozmluví tenhle komunitně-placený přístup, asi ho zkusíme. :) Ale to s tou informací, že 100% nové módy doplníme v updatech je dobrý nápad.

Jj, na MonoGame sem málem zapomněl. Uděláme to v něm. V tomhle je kovanější Martin, já programovat neumím. :)

Obrázek
Tomáš Slavíček
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 264
Registrován: stř srp 19, 2009 7:09
Zařízení: Nexus 5, Galaxy S3, Nokia X, iPad mini

[game] ZenCubus

Příspěvek od Tomáš Slavíček »

Na tu výšku to vypadá docela zajímavě :) Ostatní ať taky napíšou názor...
Odpovědět

Zpět na „Prezentace projektů“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů