Reklamace Nokia Lumia

Diskuzní fórum věnované dalším modelům řady Lumia se systémem Windows Phone…
Odpovědět
Uživatelský avatar
htcjirka
Ban
Ban
Příspěvky: 12258
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od htcjirka » ned bře 31, 2013 9:09

To se preci vi ;-)

Zawe
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 160
Registrován: ned srp 14, 2011 19:57
Zařízení: Lumia 950 DS

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Zawe » čtv dub 18, 2013 20:13

Zítra si zajedu do Arvata osobne, jsem zvedavej, jestli me vubec vyslechnou. Uz me jako vazne serou. Nic neopravili, poskrabali display a jeste navic ted mi nechutne vrze kryt u spouste fotoaparatu. Uplne se to tam da krasne prohnout. Hruza. Jestli Arvato nebude reagovat jedu do Nokie a pak na ČOI.

Uživatelský avatar
htcjirka
Ban
Ban
Příspěvky: 12258
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od htcjirka » čtv dub 18, 2013 22:21

Ja uz jsem to psal nekolikrat,Arvato v CR jsou neskutecna prasata,i amater by rozebral a opravil telefon lepe nez oni.

Uživatelský avatar
SirTom
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 393
Registrován: pon pro 08, 2008 9:09
Zařízení: Lumia 950 / Surface RT

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od SirTom » čtv kvě 16, 2013 16:42

Mno, tak to vypadá, že mi konečně napotřetí! opravili Lumii:

1. reklamace - nejdou zvuky, lépe řečeno jsou přerušované, restarty zařízení, drnčení vibrací
Telefon vrácen, opraveno drnčení, přehrán FW, zvuky stále nejdou.
OK tady bych ještě jakž tak pochopil, že nejprve zkusili přehrát FW, ale proč si to pak nevyzkouší, že to skutečně pomohlo. Zvlášť když jsem v servisu jasně řekl, že to snadno poznají, pokud si pustí navigaci.
Trvalo týden, v protokolu bylo dotažení šroubků nebo tak něco + přehrání FW.

2. reklamace - zvuky + restarty. Upřesnil jsem, že telefon se podle mne navíc moc zahřívá a pak právě se restartuje.
Vyměněn reproduktor, + FW, vada samozřejmě trvá stále, trvalo týden a půl. Poučen z předchozí reklamace jsem si chtěl vyzkoušet na místě, ovšem telefon byl do mrtě vybitý a já neměl čas tam čekat...

3. reklamace
Znovu jsem vrátil, stále stejný problém a někokrát jsem řekl ať si tam napíšou, že chci aby to předtím než mi to dají fakt vyzkoušeli + že chci dodat telefon nabitý, abych si na místě ověřil, že to funguje.
No a teprve teď se to tedy podařilo, telefon byl nabitý a někdo ho skutečně spustil, takže to asi zkoušel.
V protokolu výměna AV flex.
A trvalo to jen tři dny...

Pokud by postup při třetí reklamaci zvolili hned, byl jsem velmi spokojený zákazník. Takhle si o nich myslím, že to jsou absolutní pitomci a jsem zklamán amaterismem servisu, který mi dvakrát vrátí mobil, se stejnou závadou, která se jasně projevuje. To si to proboha v tom servisu nikdo nevyzkouší? Vždyť si přidělávají práci sami sobě a to nemluvím o nákladech, které jdou komplet za nimi, protože je to reklamace!
Jo a ještě abych byl adresný mluvíme o Arvatu, tedy tom hlavním servisu - předával jsem sice v Cellnetu, ale tam mi vždy jen sdělili, že oni nic, oni to pouze posílají dál a ani to po Arvatu nemohou zkontrolovat...

Uživatelský avatar
htcjirka
Ban
Ban
Příspěvky: 12258
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od htcjirka » čtv kvě 16, 2013 19:00

Bohuzel,Cellnet musi nejen L920 odeslat do Arvata,kde veskere opravy provadeji..

Zawe
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 160
Registrován: ned srp 14, 2011 19:57
Zařízení: Lumia 950 DS

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Zawe » ned kvě 19, 2013 18:42

Tak mám zase problém. Jak jsem mel problemy s Arvatem, ze mi poskrabali display, tak jsem se na to vykaslal, ale strasne me vrzal kryt, hlavne u spouste fotaku. Tak jsem zajel do CellNetu a tam mi to ho za hodku vymenili. No ale ted uz mi zase zacal vrzat. Mate svuj kdyt pevny, nikde Vam nevrze ani kdyz na nej zezadu zatlacite, nemate tam jako trosku vuli?

Uživatelský avatar
htcjirka
Ban
Ban
Příspěvky: 12258
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od htcjirka » ned kvě 19, 2013 18:55

Musim zaklepat u obou Lumii koupenych z listopadu ani jedna malicko nevrzne.Nejen na to jsem u telefonu haklivy.

Zawe
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 160
Registrován: ned srp 14, 2011 19:57
Zařízení: Lumia 950 DS

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Zawe » ned kvě 19, 2013 19:23

Ale je divny, ze to dela i vymene krytu. Jakoby chybelo neco uvnitr telefonu, ze to tak nedoleha. No asi to zkusim znova do CellNetu, snad to nebudou posilat do Arvata, tam uz nikdy.

Uživatelský avatar
htcjirka
Ban
Ban
Příspěvky: 12258
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od htcjirka » ned kvě 19, 2013 19:26

Ale je divny, ze to dela i vymene krytu
Protoze gumicka o kterou se ma kryt opirat je soucasti ramu displeje.

Zawe
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 160
Registrován: ned srp 14, 2011 19:57
Zařízení: Lumia 950 DS

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Zawe » ned kvě 19, 2013 19:54

takze si myslis, ze tam tu gumicku nemam?

Uživatelský avatar
htcjirka
Ban
Ban
Příspěvky: 12258
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od htcjirka » ned kvě 19, 2013 20:16

Ale mas,je zalita v ramu tela displeje.Muze byt vymackana,malo vystoupla,vim ja takto na dalku?..

Uživatelský avatar
SirTom
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 393
Registrován: pon pro 08, 2008 9:09
Zařízení: Lumia 950 / Surface RT

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od SirTom » čtv kvě 30, 2013 16:14

Dodatek k předchozímu:

Tak jsem to Arvato přeci jen trochu "přechválil" Zvuky v navigaci mi fungovaly jen tu chvíli co jsem to zrovna testoval, asi se to nějak vzepjalo na tu chvíli... Včera jsem někam jel a samozřejmě to nejde.

Takže to vypadá že jdu Lumii rovnou vrátit, protože nekonečný seriál opravování mne už předstal bavit...
Chjo. Přitom jsem s ní tak spokojený kromě téhle blbosti, to mne fakt štve!

Uživatelský avatar
Petulinek
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1863
Registrován: stř lis 11, 2009 21:46
Zařízení: iP 8+
Bydliště: Praha

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Petulinek » čtv kvě 30, 2013 16:22

Jí vrať a když koupíš novou, ještě ušetříš, dík tomu jak spadla cena :-)

CageJ
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1134
Registrován: ned dub 21, 2013 11:19
Zařízení: Lumia 520.820,920,830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od CageJ » čtv kvě 30, 2013 16:43

presne moja rec

Zawe
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 160
Registrován: ned srp 14, 2011 19:57
Zařízení: Lumia 950 DS

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Zawe » stř čer 05, 2013 18:42

Tak jsem si nechal asi pred mesicem vymenit kryt v CellNetu. Jenomze my zacal zase nechutně skřípat. Tak jsem mel dneska čas a odvezl jsem jim to tam znova. Dal jsem to na express opravu, ale oni mi zavolali, ze to musi poslat do Arvata. To zas bude, jsem zvedavej, jak mi to tam zase zk.rvej :-(

mskopek
nováček
nováček
Příspěvky: 37
Registrován: sob črc 14, 2012 14:24
Zařízení: Nokia Lumia 530

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od mskopek » čtv čer 06, 2013 11:29

Ahoj všem, máte někdo zkušenosti s odstoupením od kupní smlouvy u Alzy? Telefon mám kupovaný přes firmu kde pracuji a je tedy na faktuře uvedena firma jako kupující, já jsem platil jen cenu bez dph, ale firma to zaplatila alze i s dph. Nemáte s tím někdo zkušenost jestli v tomto případě si mohu vše vyřešit sám a nebo musím odstoupení brát opět přes firmu?
Díky za odpověď

Uživatelský avatar
Petulinek
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1863
Registrován: stř lis 11, 2009 21:46
Zařízení: iP 8+
Bydliště: Praha

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Petulinek » čtv čer 06, 2013 11:46

Mám to s telefonem podobně,domnívám se,že s doklady o koupi vystupuješ jako zástupce firmy a není co řešit. Přece se tam kvůli takové konině nepožene majitel či jednatel společnosti, alespoň já nikdy neměl problém když jsem řešil reklamaci, nikdo se nescháněl po tom, zda je faktura firemní nebo soukromá.

Uživatelský avatar
Daniel Fibikar
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1499
Registrován: pon úno 12, 2007 10:54
Zařízení: Microsoft Lumia 950
Bydliště: Liberec

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Daniel Fibikar » čtv čer 06, 2013 16:36

Na základě žádného zákona dle Obchodního zákoníku nemáš nárok na odstoupení od kupní smlouvy, takže pokud byl telefon nakoupený na IČ nic s tím neuděláš. Toto se vše řídí Obchodním zákoníkem nikoliv Občanským zákoníkem.

Uživatelský avatar
matoman
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1165
Registrován: sob lis 10, 2007 11:56
Zařízení: Nokia Lumia 920

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od matoman » ned čer 09, 2013 19:04

Na rok na to nema... ale zalezi od obchodnika, ktory ti to predal

Uživatelský avatar
Daniel Fibikar
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1499
Registrován: pon úno 12, 2007 10:54
Zařízení: Microsoft Lumia 950
Bydliště: Liberec

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Daniel Fibikar » stř čer 12, 2013 15:22

To ano, ale zrovna Alza se k tomu takto povětšinou staví, asi jako většina obchodů.

Odpovědět

Zpět na „Nokia Lumia (ostatní modely)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti