Stránka 3 z 9

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: čtv úno 21, 2013 16:44
od mimonaut
Tak první zhodnocení po 14 dnech od vyřízené reklamace l920:
vibrace nechrastí
proximity senzor naprosto OK.
pod přední kamerou stále ani náznak prachu
mírně začalo chrastit sluchátko na nejvyšší hlasitost, i se ale zvýšila hlasitost, takže 10ku už nepoužívám.
mírně se snížila citlivost NFC - dříve stačilo k tagu přiblížit, teď se musím vyloženě dotknout.

z toho vyplívá, že pravděpodobně vršek telefonu vycpali tou izolační těsnící gumou.
jinak spokojenost, konečně mi na telefonu nic nevadí :-)

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: čtv úno 21, 2013 21:08
od SchanoZdenek
Závidím spokojenost se servisem, jinak z telefonu a i systému jsem nadšen

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 01, 2013 22:09
od Zawe
Tak jsem si byl dneska taky pro telefon v servise. (mobilpohotovost - anděl) sel jsem ho reklamovat kvuli vibracim, ze mi pry zmacknuti jako praskne v krytu, proste takove krupani a jeste jsem tam prihodil, ze mi obcas treba pri prichozi sms obcas zapraska v repraku. No a slecna mi podala telefon a v protokolu napsano, ze prehrali software a nic vic. Rikam si, hmmm, pecka. Juknu na telefon, trosku ho pomackan a trosku slysim krupani. Rikam si, no tak ty se na to ani nekoukli. Zkousim vibraci, ale porad to stejny. Tak si telefon znovu prohlidnu a koukam, odrenej display a pekne orajbovana dirka na sdirce sim. Tak jsem to tam slecne zase nechal a budu dalsich 14 dni bez Nokie. Taky jsem celkem nasranej, ze se ani nepokusili neco udelat, ale jenom prehrajou soft. No asi to vypada, ze Nokie u me konci.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 01, 2013 22:17
od htcjirka
Mas to davat primo do Nokie a ne Mobilpohotovosti,kde na to koukal nejspis jejich prase servisak.V Nokii i sepisou stav telefonu,ktery podepisujes,pokud se na telefonu objevi neco navic,pozadas o napravu.I v servisech delaji jen lidi,lepsi a ti horsi.Podivej se do sekce Britex,ktery servisuje jine znacky a jjsou na ten servis same stiznosti a ne ojedinele.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 01, 2013 23:49
od Zawe
Tak mobilpohotovost je servis nokie, hledal jsem to prave na strankach nokie kdyz jsem hledal servis. No kdyt jo, mam sepsany stav telefonu, kdyz jsem ho tam daval a proto si ho tam nechali a snad ho daji do poradku. Ta slecna co mi ho vydavala a brala zase zpet tam slysela to praskani a dala mi za pravdu i s tim poskrabanym displayem. Tak to vypada v pohode. Rikala, ze to stejne asi nekam posilaj. Takze kam kdyztak v Praze odnest Nokii do servisu? Me spis tve, ze si koupim top model a treba moje stara omnie 7 po hodne padech drzi mnohem lip nez nokie, ktera mi ani jednou nespadla a choval jsem se k ni velice krasne.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: sob bře 02, 2013 9:29
od htcjirka
U kazde znacky narazis na spatny kus,ja mam dva kusy a vsechno v poradku.Nejlepe reklamovat v Praze CellNet - Rubensova,Mobilpohotovost co se tyce servisu nikdy.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: úte bře 05, 2013 20:47
od matkal
Dnes jsem vyjímečně začal pročítat fórum a musím konstatovat, že už bych nechtěl prodávat telefony ani minutu. Tady se člověk dočte věci . . Někde v obchodě mi poškrábali displej a odflákli reklamaci a tak pro mě Nokia končí. .

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: stř bře 13, 2013 12:43
od nofu
Tatíkovi se odporoučela Lumia 710, stále se restartuje, logo Nokia se zobrazuje pár minut, pak zavibruje a zas restart. Hardreset nepomohl, chová se to stejně. Pomohlo by nahrát ROM dle tohoto návodu nebo rovnou reklamačka?

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: stř bře 13, 2013 13:51
od mimonaut
pokud nepomohl HR, myslím, že lepší to nebude..
za mne spíš reklamaci

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: stř bře 13, 2013 14:56
od nofu
OK, provedu, díks.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 15, 2013 8:13
od M.BoBo
Tak jsem pořádně rozladěn přístupem servisu Arvato. Reklamoval jsem v MaxMobil Liberec Nokii Lumia 920 z důvodu prachu v kameře a pádu signálu, kdy mě protistrana občas hůře slyší, a to samé já na nestinném místě (porovnáno např s náhradním Sony Xperia Pro, kde tyto problémy nebyly).
Vyjádření servisu, že se závada neprojevila, přitom kamerka i repráček je důkladně vyčištěna, a i hovorové funkce zatím vypadají OK.
Kdyby se závada neprojevila, tak přijde kus bez opravy, což se nestalo.
Odeslán email do Arvata a čekám na vyjádření, zvlášť když výpadek při hovoru a prach v kamerce není ojedinělý problém.

Někdo další tipy jak postupovat?

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 15, 2013 8:31
od mimonaut
No, mě na závadu s nefunkčním proximity a zaprášenou čočkou taky napsali, že vyměnili vibrační motorek (chrastění jsem uváděl jako vedlejší vadu), ale čočka vyčištěna a už se do ní dál nepráší a proximity funguje na jedničku :)
takže možná mají některé vady nakázáno opravovat a nepřiznávat.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 15, 2013 9:09
od Daniel Fibikar
Osobně si myslím, že už toho má i Nokia dost a mají nakázané něco zamítat apod. jak říká Mimonaut.

Ono měnit každé druhé zařízení je asi nebaví a na druhou stranu toto forum tomu taky moc nepřihrává, když tady 20 lidí napíše, že jím chrastí vibrační motorek, tak přijde 21 člověk, kterej do teď vůbec nevěděl, že mu něco chrastí jinak než má a jde s tím rovnou do servisu, přitom nebýt tu tenhle topic a další, tak mu to je šumafuk, je to taková masová histerie ala pojďme reklamovat.

Samozřejmě netvrdím, že někteří vadu nemají, ale z části jsem dost přesvědčen, že dost lidí reklamuje jen protože si někde něco přečte.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 15, 2013 9:37
od M.BoBo
Ja taky nereklamoval vibrační motorek, vibrace jsou hlasitější, ale chapu to. Ale co mi vadilo, tak opravdu kolísající signál při hovoru a výpadky, které jsem uvedl zde již nejake 2 měsíce zpět, a jak je vidět tak to není ojedinělý problém. Toto je velmi neprijemny problém. Prach v kamerce je pouze esteticky problém, ale i tak by to byt nemělo, a melo by to uvedeno v reklamacnim protokolu, a ne se stavět zády.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 15, 2013 9:50
od Daniel Fibikar
Bohužel s tím já skutečně nic neudělám, nevyjadřoval jsem se přímo k Vašemu případu.

Ono co v tomhle případě zmůžu já v podstatě nic, já servis nijak neovlivnuji, to je naprosto nezávislý člen a musím říct, že všeobecně s Arvato Services nemáme moc problémů, tu a tam se jim něco nepovede, jinak je můžu pochválit.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 15, 2013 12:05
od MikeyMCZ
maxxz píše:Osobně si myslím, že už toho má i Nokia dost a mají nakázané něco zamítat apod. jak říká Mimonaut.

Ono měnit každé druhé zařízení je asi nebaví a na druhou stranu toto forum tomu taky moc nepřihrává, když tady 20 lidí napíše, že jím chrastí vibrační motorek, tak přijde 21 člověk, kterej do teď vůbec nevěděl, že mu něco chrastí jinak než má a jde s tím rovnou do servisu, přitom nebýt tu tenhle topic a další, tak mu to je šumafuk, je to taková masová histerie ala pojďme reklamovat.

Samozřejmě netvrdím, že někteří vadu nemají, ale z části jsem dost přesvědčen, že dost lidí reklamuje jen protože si někde něco přečte.
OT: Tak kdyz s necim nejsem spokojen, tak to proste reklamuju a vratim. A ze toho ma Nokia dost? Kdyby to vyrobili poradne hned, neni duvod neco vracet. :) Prece jako platici zakaznik se nebudu milostive doprosovat Nokie, abyvse bylo v poradku. To by melo byt samozrejmost.

Jinak, vibrace ja nepouzivam vubec, takze svuj vrzajici motorek jsem neresil. Jina zavady nemam.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 15, 2013 13:23
od PetrSM
M.BoBo píše:Ja taky nereklamoval vibrační motorek, vibrace jsou hlasitější, ale chapu to. Ale co mi vadilo, tak opravdu kolísající signál při hovoru a výpadky, které jsem uvedl zde již nejake 2 měsíce zpět, a jak je vidět tak to není ojedinělý problém. Toto je velmi neprijemny problém. Prach v kamerce je pouze esteticky problém, ale i tak by to byt nemělo, a melo by to uvedeno v reklamacnim protokolu, a ne se stavět zády.
Aha, neměl jsem to číst. Myslel jsem, že mám, poté co jsem obdržel nový kus, s reklamacemi pokoj. Když mi někdo během hovoru říkal, že mě přestává slyšet, myslel jsem, že je to kolísáním intenzity signálu operátora. Jak je vidět, tak to bude jinak. Což mě mrzí. A opět je to věc, která se projevuje pouze náhodně. Takže v servisu se projevit vůbec nemusí.
Z jiného soudku. Směju se kvalitě skla na displeji. Nevydrží vůbec nic. U starého iPhonu 3 nebo 3G bylo úplně jedno co s telefonem člověk dělal a škrábance nebyly. U skla Gorilla Glass se projeví škrábanec okamžitě. Na druhém kusu mám, po zkušenostech s prvním, fólii. To mě u iPhonu ani nenapadlo instalovat.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 15, 2013 14:21
od Michal5
Reklamoval jsem vadný proximity a z Arvata mi přišlo vyjádření závada se neprojevila opraveno přehráním firmwaru. Reálně měli telefon určitě otevřený protože už po 3 dnech od převzetí se objevil prach pod přední kamerkou..., aby toho nebylo málo tak po 14 dnech se vada s proximity opakovala. Tak jsem zvědavý jak dlouho bude trvat než budu reklamovat potřetí.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 15, 2013 14:43
od Daniel Fibikar
OT: Tak kdyz s necim nejsem spokojen, tak to proste reklamuju a vratim. A ze toho ma Nokia dost? Kdyby to vyrobili poradne hned, neni duvod neco vracet. :) Prece jako platici zakaznik se nebudu milostive doprosovat Nokie, abyvse bylo v poradku. To by melo byt samozrejmost.
Proto existuje servis a možnost si nechat po dobu 24 měsíců si zboží nechat bezplatně opravit.

Nic není vyrobeno bez chyb, takový telefony neznám, prakticky každý nový telefon má svoje mouchy, pouze tady se to velmi nadhodnocuje a vidí černě jen u Nokia a neprávem, protože takové S II měli taky svoje mouchy, který řeší do dnes servis. Bezchybné telefony z výroby neexistují. Všude je něco, jen se o tom tolik nemluví.

Reklamace Nokia Lumia

Napsal: pát bře 15, 2013 15:23
od PetrSM
Musím nesouhlasit. Určitá chybovost být může. Ale připadá mi větší než obvyklá. Nokii jsem kupoval kvůli spolehlivosti, která s ní byla spojená. Abych byl bez telefonu a používal nějaký náhradní po dobu zkoumání v servisu? Tak to ne. Mimochodem není třeba čekat do třetí opravy v průběhu 24 měsíců. Do 6 měsíců je možné využít zvýšené ochrany spotřebitele. Na co se trápit s vadnými kusy. To ať si vyřeší výrobce. Nikdo nic nepřeceňuje. Kupovali jsme si všichni zařízení, které má fungovat.