Reklamace Nokia Lumia

Diskuzní fórum věnované dalším modelům řady Lumia se systémem Windows Phone…
Odpovědět
peeeeta
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 246
Registrován: stř zář 12, 2012 10:44
Zařízení: Lumia 950XL

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od peeeeta » pát úno 19, 2016 12:42

Bigt: To by mě také zajímalo.

Bacon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 95
Registrován: pát črc 25, 2014 3:03
Zařízení: Nokia Lumia 830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Bacon » pát úno 19, 2016 16:45

bigt píše:Můj dotaz je spíše obecný, co když člověk reklamuje telefon s "vypáleným" displejem a má na něm ochranné sklo za 300Kč, displej mi vymění, ale o sklo přijdu, měl by servis provést nějakou kompenzaci? Protože přeci jen šlo o problém telefonu, který znemožnil další použití skla...
Podle mě by to moc neobstálo, to sklo je tvůj rozmar a argumentovali by zřejmě tím, že displej je chráněný už sám od sebe díky Gorila Glass.

Možná by nebylo špatné kupovat sklo s doživotní zárukou, kdy ti po zaslání tvého kusu pošlou kus nový.

Uživatelský avatar
pogo8303
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1039
Registrován: úte čer 17, 2014 10:45
Zařízení: Huawei Nova 3, Huawei P20 Lite
Bydliště: North Bohemia

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od pogo8303 » pát úno 19, 2016 17:37

asi takhle - ochranné sklo za 300Kč by mělo jít slepit a nalepit znova - takže před reklamací sundat z displeje a nalepit až bude zpátky. Pokud bys měl jenom ochrannou fólii, tak podle mě servis za to prostě nemůže ručit.

Mahtiel
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1027
Registrován: čtv črc 03, 2014 19:56
Zařízení: Xiaomi Redmi Note 4 Global
Bydliště: Brno

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Mahtiel » ned úno 21, 2016 19:09

Pozor na to, v jakém stavu vám vrátí telefon zpět ze servisu. Přišla nám dneska z Arvata do Electroworldu 520tka. Nevšimla jsem si při předávání mobilu, že pod jejich jakousi ochrannou fólií je šlic jak Brno, naštěstí, na mobilu byla naše vlastní ochranná fólie, která to vykryla. Poněvadž chceme mobil prodat, tak jsem odstranila fólii a na displeji ani malý škrábaneček (fólie byla na displeji od prvního dne užívání). Takže RADA: pokud si jdete pro reklamovaný mobil, vždy strhněte servisovou fólii, ať vidíte, jestli vám tam servis nepřidal nějaký šlic, který tam nepatří

xHeretic
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 163
Registrován: ned lis 26, 2006 19:08
Zařízení: Windows Phone!

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od xHeretic » ned úno 21, 2016 20:29

Poupravil bych předchozí příspěvek...Lumia 520 přišla z Maďarského IQORu přes české Arvato.

A ano, stav po opravě kontrolovat VŽDY ještě než podepíši předávací protokol.

Když totiž se stavem opravy nesouhlasím až po převzetí a chci znovu poslat na reklamaci...začíná nových 30 dní na vyřízení.

Odpovědět

Zpět na „Nokia Lumia (ostatní modely)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti