Reklamace Nokia Lumia

Diskuzní fórum věnované dalším modelům řady Lumia se systémem Windows Phone…
Odpovědět
Uživatelský avatar
htcjirka
Ban
Ban
Příspěvky: 12232
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od htcjirka » stř zář 03, 2014 12:13

Tak na proximitor se usazuje prach, ten neni potreba menit.USB se meni preventivne, casto odchazi nebo se speče.Kryt sundat muzes, plombovani je az uvnitr na desce.Pozor na spocene ruce a otisky.

Bacon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 95
Registrován: pát črc 25, 2014 3:03
Zařízení: Nokia Lumia 830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Bacon » čtv zář 11, 2014 15:29

Hmmm, tak na dlouho to nepomohlo. Teď jsem si všiml, že "odemčení" displeje nějak dlouho trvá a když jsem zvenku přišel dovnitř, kde je tma, všiml jsem si, že se to opět chová jako před reklamací - červené světlo vpravo od repráku poblikává - ALS / proximity senzor, aaachjo.

Uživatelský avatar
mimonaut
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 2960
Registrován: pát srp 26, 2011 9:53
Zařízení: Nokia Lumia 950XL
Bydliště: Internet (a občas Praha)

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od mimonaut » čtv zář 11, 2014 15:38

a neměl jsi nainstalovaný live lockscreen beta? to potom odemčení displeje trvá opravdu dlouho.. řešení je změnit tapetu na bing a pak zpět-

Bacon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 95
Registrován: pát črc 25, 2014 3:03
Zařízení: Nokia Lumia 830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Bacon » čtv zář 11, 2014 15:48

Měl, ale to už je dávno. Takto se to opravdu chovalo před reklamací, obzvlášť to poblikávání červené diody vedle reproduktoru.

Navíc teď jsem zkoušel volat a zase nefunguje proximity senzor - tentokrát ale opačně, při přikrytí se displej nevypne, ale zůstane dál svítit. Při minulé reklamaci to bylo naopak.

Ještě se zeptám - pro vrácení peněz je třeba reklamovat zboží 3x se stejnou závadou. To znamená 3x reklamovat stejné chování, nebo 3x musí být proveden stejný servisní zásah?

Minule napsali výměna USB, teď napíší třeba výměna proximity senzoru, příště zase něco jiného, a tím pádem nevznikne nárok na vrácení.

Uživatelský avatar
Daniel Fibikar
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1499
Registrován: pon úno 12, 2007 10:54
Zařízení: Microsoft Lumia 950
Bydliště: Liberec

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Daniel Fibikar » čtv zář 11, 2014 16:23

Výklad 3x stejné vady se liší od právníka k právníkovi, ale univerzálně platí, že 3x stejnou vadou se rozumí 3x vada odstraněná stejným způsbem.

Příklad rezonující reproduktor:
1) Výměna reproduktoru
2) Výměna reproduktoru
3) Diagnostika - vada by byla odstraněna výměnou reproduktoru.

Toto je 3x stejná závada.

Příklad nefunguje reproduktor:
1) Výměna reproduktoru
2) Výměna systémové desky
3) Diagnostika - vada by byla odstraněna výměnou reproduktoru.

Toto není 3x stejná vada.

Nicméně další je pravidlo 4x různých vad, kde se bere různá vada, nikoliv stejná, jen je to o reklamaci víc.

Podle NOZ je to trošku složitější, protože výklad se změnil a tady žádné univerzální pravidlo zatím není. Někdo tvrdí, že 3x stejná vada podle NOZ může být i 3x různá vada bránící v používání telefonu. Netroufnu si ale říct jak tohle v praxi bude fungovat.

Bacon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 95
Registrován: pát črc 25, 2014 3:03
Zařízení: Nokia Lumia 830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Bacon » pát zář 19, 2014 15:25

Tak, dnes se mi vrátila.

Popis závady:
nahodile nejde proximity senzor - nevypne se při hovoru obraz,
na levé straně jsou fotografie trochu neostré (toto jsem tam prostě přihodil, když už to jde do servisu, zase)

Popis opravy:
Příčinou problému mobilního telefonu byla vada poškozeného softwaru. Záruční oprava provedena přehráním nového softwaru.

Minule toto řešení nepomohlo, připojit telefon k NSU zvládnu též, stejně jako flashnout znovu SW. Před první reklamací jsem to zkoušel, nepomohlo to, resp. dočasně.

Tak uvidíme, osobně bych byl rád, kdyby to už bylo v pořádku. Nicméně mě pobavil pán v MP, který mi telefon vydával - prý nemám instalovat Viber a podobné aplikace, které ten telefon mohou rozhodit... No, v duchu jsem si pomyslel něco o prde** a odkráčel pryč, protože nemá smysl se s někým dohadovat, že toto není Android, ale velice omezený a uzavřený systém...

Uživatelský avatar
Daniel Fibikar
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1499
Registrován: pon úno 12, 2007 10:54
Zařízení: Microsoft Lumia 950
Bydliště: Liberec

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Daniel Fibikar » pát zář 19, 2014 16:25

Proximity na L920 je běžný problém a SW to rozhodně neřeší.
Fotky tam nevím, už L920 delší dobu nemám ale vím, že před nějakou dobou jsem řešil někomu neostrost na druhé polovině fotografie a skutečně byl vadný kamera modul.

Tohle někdo v Arvatu musel rychly poslat zase pryč, oni tam nemají absolutně čas nic zkoušet ty technici, jednou něco vyfotí a udělají hovor a když je to OK tak udělají SW a jde to zpět. Určitě bych to reklamoval znovu.

Bacon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 95
Registrován: pát črc 25, 2014 3:03
Zařízení: Nokia Lumia 830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Bacon » pát zář 19, 2014 16:31

Jasně, no. Chápu, že moc času na zkoušení telefonu tam nemají. Když jsem šel reklamovat vadný proximity senzor podruhé, tak jsem to zkoušel na zastávce MHD u mého baráku - závada se projevovala. Přijel jsem do MP, ve výtahu jsem to zkusil... a najednou se závada neprojevovala, telefon byl OK, displej se zhasínal při volání.

Už jsem měl lístek, tak jsem o tom říkal prodavači, co vyřizuje reklamace. Prý to tam klidně pošle, ale závada se jim nemusí projevit. Tak jsem se otočil a šel ven. Venku to zkusím a zase - červené poblikávající světlo, při hovoru se nezhasl displej.

Vlezu znovu do MP a ZASE TO PŘESTALO DĚLAT!!! :D Připadal jsem si jako idiot, ale říkám, ať to tam pošle, že to, že se závada neprojevuje pořád, ještě neznamená, že to není závada. Tak tam tedy napsal, že to dělá nahodile... Tak ono je to jedno, je to druhá uznaná záruční oprava, tím líp pro mě, pokud to nepomohlo a půjdu tam s tím znovu.

S tím fotomodulem je to ošemetné, dělá to spoustě lidí, co jsem se díval po zahraničních webech, jenže málokdo to řeší. A z těch, co se to snaží řešit, taky málokdo uspěje, protože to je samozřejmě dost subjektivní, jestli to někomu přijde rozmazané nebo ne.

Uvidím, zkusím ji zase běžně používat, přinejhorším půjdu opět do servisu, nic víc nenadělám.

Uživatelský avatar
Daniel Fibikar
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1499
Registrován: pon úno 12, 2007 10:54
Zařízení: Microsoft Lumia 950
Bydliště: Liberec

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Daniel Fibikar » pát zář 19, 2014 16:39

Ono je to těžké i pro Arvato, ale prostě si to musí nějak pořešit a třeba zvětšit kapacitu a nabrat nové techniky, když to nezvládají.
Problém je, že prakticky všem Nokia zrušila autorizace v ČR na opravy Lumia zařízení a všechno jde přes Arvato, jenže Arvato se nezabývá reklamaci pouze pro ČR dělají normálně EU reklamace, některé z Německa/Rakouska a i ze severských zemí.

Zbytečně tady na sebe vrhá Microsoft špatné světlo kvůli Arvatu, chtělo by to více zainvestovat, na druhou stranu my jsme tak bezvýznamný trh, že je to asi nikdy zajímat nebude.

Bacon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 95
Registrován: pát črc 25, 2014 3:03
Zařízení: Nokia Lumia 830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Bacon » sob zář 20, 2014 8:27

A je to tady znovu: http://youtu.be/wwDetKphrxo" onclick="window.open(this.href);return false;. Takže v pondělí do MP.

marek1
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 262
Registrován: úte pro 12, 2006 9:06
Zařízení: Nokia Lumia 820 Yellow SanDisk 16GB Ultra Class 10
Bydliště: Usti nad Labem

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od marek1 » ned zář 28, 2014 20:18

Jaký je oficiální postup reklamace, když jsem kupoval Lumii v Max-shopu, polská distribuce?
Mužů zajít rovnou do Nokie care místa i s tou z polské distribuce?
Díky za pomoc.

amrtin
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: pát zář 04, 2015 20:49
Zařízení: Lumia 735

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od amrtin » pát zář 04, 2015 20:57

Taky mám L735 ,psali Evropská distribuce,ale je z Polska(vím,že to je totéž),koupenou v lmshopu ...a proximity senzor už zase nefunguje.Asi jí zítra hodim do mobilpohotovosti,nebo v pondělí do toho obchodu...Na ebay je možný ten senzor koupit za tři stovky.Tak nevím,zda je neobětovat,cestovný nevyjde o moc méně...

xHeretic
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 163
Registrován: ned lis 26, 2006 19:08
Zařízení: Windows Phone!

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od xHeretic » pát zář 04, 2015 21:14

Zaplať si raději poštovné za balík cca 120kč, pošli sem: http://www.arvato-services.cz/nokia_son ... amace.html" onclick="window.open(this.href);return false;
...a máš jistotu autorizované opravy.
Když na to máš EU záruku, tak proč se v tom hrabat sám a riskovat nějaké poškození ?!

Bacon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 95
Registrován: pát črc 25, 2014 3:03
Zařízení: Nokia Lumia 830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Bacon » pát zář 04, 2015 21:20

Moje řeč. Navíc mně se zatím ty pověry o hrozném Arvatu vyhýbají, Lumia 920 reklamována 3x se stejnou vadou, vráceny peníze. Lumia 830 reklamována během půl roku 2x a pokaždé mi přišel telefon z půlky nový (rám, displej).

U té 830 to navíc bylo vždy rychle, cca 10 dnů (a kdybych to nemusel posílat přes Max-shop, ale posílal to rovnou do Arvata, tak to mám ještě rychleji).

amrtin
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: pát zář 04, 2015 20:49
Zařízení: Lumia 735

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od amrtin » pát zář 04, 2015 22:01

xHeretic,díky :)

xHeretic
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 163
Registrován: ned lis 26, 2006 19:08
Zařízení: Windows Phone!

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od xHeretic » sob zář 05, 2015 9:19

Bacon píše:Moje řeč. Navíc mně se zatím ty pověry o hrozném Arvatu vyhýbají, Lumia 920 reklamována 3x se stejnou vadou, vráceny peníze. Lumia 830 reklamována během půl roku 2x a pokaždé mi přišel telefon z půlky nový (rám, displej).

U té 830 to navíc bylo vždy rychle, cca 10 dnů (a kdybych to nemusel posílat přes Max-shop, ale posílal to rovnou do Arvata, tak to mám ještě rychleji).
I když na stránkách má Max-Shop uvedeno, že je nutné to poslat přes ně...není to pravda.
Arvato prostě přijme jakoukoliv EU distribuci, normálně opraví, vyplní záruční list a pošle zpět na Vaši adresu na vlastní náklady...vlastní zkušenosti ;)
amrtin píše:xHeretic,díky :)
Není zač.

Mistr X
nováček
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: stř pro 09, 2015 19:58
Zařízení: Lumia 830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Mistr X » stř pro 09, 2015 20:14

Zdravím přátelé,

potřebuji vyreklamovat svou 830. Kam s ní, když Nokia Care je zrušeno? Kdo tedy teď dělá ofiko servis Lumia?

chmeldas
smartguru
smartguru
Příspěvky: 651
Registrován: pát zář 04, 2009 8:42
Zařízení: iPhone 6S/ Miix 2 8"
Bydliště: Německo a okolí Brna

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od chmeldas » stř pro 09, 2015 20:23

Co třeba prodejce.

Mistr X
nováček
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: stř pro 09, 2015 19:58
Zařízení: Lumia 830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Mistr X » stř pro 09, 2015 21:02

bohužel ne. Spadá do kategorie prodejců, na které se podávají hromadné žaloby za např. nevyřízené reklamace :-D takové ty kauzy typu Buldogtel ... Bere telefony pořád Arvato?

Uživatelský avatar
Sinpa
smartstar
smartstar
Příspěvky: 997
Registrován: sob zář 21, 2013 16:12
Zařízení: Galaxy S8 @ Lumia 950

Re: Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Sinpa » stř pro 09, 2015 21:23

Jo

Odpovědět

Zpět na „Nokia Lumia (ostatní modely)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host