Reklamace Nokia Lumia

Diskuzní fórum věnované dalším modelům řady Lumia se systémem Windows Phone…
Odpovědět
dildododo
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: čtv srp 22, 2013 14:33
Zařízení: L920

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od dildododo » čtv srp 22, 2013 14:48

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li nemáte někdo zkušenost s odstupováním od smlouvy, když nejste přímo člověk, který telefon zakoupil. Lumii 920 jsem pořídil přes Aukro, byla mi zaslána včetně faktury a záručního listu, telefon nejevil žádné známky špatného zacházení, byl používán velmi krátce. Postupem času jsem však reklamoval prach pod přední kamerkou, rozbitý gyroskop a hlavně vibrační motůrek, telefon i po třetí reklamaci vydává zvuk dětského chrastítka. Nevím zač jsem trestán, že má Lumie nevibruje jako se sluší a patří ale je víc slyšet než cítit, že vibruje. Všechny tři reklamace byly uznány v autorizovaném servisu. Je možné abych žádal prodejce o vrácení penež, když nejsem osoba uvedená na faktuře? Předem děkuji všem za odpověď.

Uživatelský avatar
mimonaut
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 2960
Registrován: pát srp 26, 2011 9:53
Zařízení: Nokia Lumia 950XL
Bydliště: Internet (a občas Praha)

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od mimonaut » čtv srp 22, 2013 15:14

Dle mého je, pokud přiložíš kupní smlouvu a doklad o reklamacích (typicky vyplněný záručák). U slušného prodejce by možná stačil záručák. Osobně jsem nikdy občanku u reklamace neukazoval :-)

Uživatelský avatar
Daniel Fibikar
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1499
Registrován: pon úno 12, 2007 10:54
Zařízení: Microsoft Lumia 950
Bydliště: Liberec

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Daniel Fibikar » pát srp 23, 2013 14:47

Pokud nebyl telefon prodaný přes internet, kde by mohli evidovat adresu toho kdo telefon zakoupil apod. tak nemohou mít žádné údaje, takže by ti je měli vrátit.

V opačném případě kdy firma musí vystavit dobropis k objednávce např. na něčí jméno, tak pak by peníze dostal původní majitel a ty by jsi byl bez telefonu a bez peněz, pokud byste se s původním majitelem nedohodli.

Uživatelský avatar
Carlosso
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 469
Registrován: pon bře 11, 2013 18:41
Zařízení: Nokia Lumia 930
Bydliště: Praha

Re: Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Carlosso » ned říj 13, 2013 22:04

No tak přítelkyně Lumie 820 jde zítra na reklamaci.Řešit to budu za ní já a budu chtít výměnu do 6 měsíců.Mobil nejde ani zapnout,jen se ukáže logo Nokia a problikává.Kupoval jsem jí u Mobil pohotovosti...Co myslíte mohu s tím uspět?Je stará asi 3 měsíce,dýl ne.Co jsem tady a všude jinde četl tak mohu uplatnit to že opravu nechci ale rovnou můžu požadovat výměnu za nový kus,je to tak?Otázka je co mi lidi na tý reklamaci řeknou,aby mi neřekli že to nejde nebo podobně :(

xtraizer
můj třetí příspěvek
můj třetí příspěvek
Příspěvky: 3
Registrován: úte říj 22, 2013 19:07
Zařízení: L920 WHITE

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od xtraizer » úte říj 22, 2013 19:12

Zdravím, nevím jestli to tady již bylo řešeno, ale mám tutově stejný problém jako týpek tady http://discussions.nokia.com/t5/Nokia-L ... -p/1721568
Lumii mám 2hým dnem, při 3G prohlížení se hodně moc zahřívá, jakmile switchnu 2G, tak je vše v počádku... syncy jsem dal vse na manual, pozadi jsem taky upravil... telefon CZ/SK distribuce, asi 1. revize - neprisel mi s Amberem, hned prvni den jsem pres nokia updater nahodil Amber... Jsem v okolí Brna - kde je nejlepší reklamovat, když už to bude nutné? Jinak s telefonem krom velkýho zahřívání v horni casti nad kamerou a slabe vydrze baterky (7 hodin občasnýho používání co půlhodina a měl jsem 10%) .. jinak super foun.

Díky za odpovědi. :)

Uživatelský avatar
jkubovic
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 255
Registrován: úte bře 17, 2009 17:11
Zařízení: Xiaomi Redmi 4 Note LTE Global, MS Lumia 640 DS,
Bydliště: Banská Bystrica

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od jkubovic » stř říj 23, 2013 14:55

Skúsil si reštartovať telefón?
Mne tiež takto blbla baterka, po 12 hodinách sa vybila. Po reštarte sa to napravilo, znovu drží tak ako má.

Uživatelský avatar
Sinpa
smartstar
smartstar
Příspěvky: 997
Registrován: sob zář 21, 2013 16:12
Zařízení: Galaxy S8 @ Lumia 950

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Sinpa » pon pro 09, 2013 14:08

Mám telefon v reklamaci (L720), reklamoval jsem bohužel v Nokia Care a ne u prodejce.
A jelikož to vypadá, že to servis nestihne do 30dnů, tak by mi zajímalo co děje dál.
Prodejce vrací peníze, ale Nokia Care?

Uživatelský avatar
dwbmb
smartstar
smartstar
Příspěvky: 943
Registrován: pon lis 29, 2010 1:32
Zařízení: Lumia 820, 930

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od dwbmb » pon pro 09, 2013 14:31

Nokia Care (nebo obecně jakýkoli servis) by měl po 30 dnech vrátit telefon se servisním protokolem, na kterém bude uvedený popis závady a skutečnost, že zboží nelze opravit. S tím pak utíkej za prodejcem. V případě, že to jsou úplný jelimáni a nestihnou to tím způsobem, že ten telefon ani nemají k dispozici, tak to končí servisním protokolem s uvedenou skutečností, že telefon nebyl v zákonné lhůtě opraven a že telefon byl ponechán v servisu. S tím pak utíkej k prodejci a dostaneš peníze nebo nový telefon, to už bohužel zůstane prodejcova starost, jak si to vyřeší s distributorem.

(založeno na osobní zkušenosti s kávovarem, který jsem z vlastního rozhodnutí šel reklamovat přímo do autorizovaného servisu místo k prodejci mall.cz, pokud někdo má přesné a podložené informace, nechť se určitě podělí)

Uživatelský avatar
Sinpa
smartstar
smartstar
Příspěvky: 997
Registrován: sob zář 21, 2013 16:12
Zařízení: Galaxy S8 @ Lumia 950

Re: Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Sinpa » pon pro 09, 2013 14:39

Díky za zkušenost.

Uživatelský avatar
Simon
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 470
Registrován: pon led 21, 2013 10:21
Zařízení: Nokia Lumia 900 Cyan + Nexus 7 II

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Simon » pon pro 16, 2013 14:56

Dajú sa reklamovať aj sw chyby? Presnejšie nefunkční IE, nefunkčná synchronizácia Office.

mceza

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od mceza » pon pro 16, 2013 15:19

Přečti si licenční podmínky a uvidíš...

milennium
smartstar
smartstar
Příspěvky: 943
Registrován: čtv pro 20, 2007 20:03
Zařízení: NEXUS 6 / 64GB
Bydliště: Kutná Hora

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od milennium » pon pro 16, 2013 15:29

Simon píše:Dajú sa reklamovať aj sw chyby? Presnejšie nefunkční IE, nefunkčná synchronizácia Office.
Ale no tak...

Uživatelský avatar
mimonaut
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 2960
Registrován: pát srp 26, 2011 9:53
Zařízení: Nokia Lumia 950XL
Bydliště: Internet (a občas Praha)

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od mimonaut » pon pro 16, 2013 15:33

SW chyby typu nefunkční IE (nikdy jsem nic takového na WP nepotkal) se reklamovat dají - přehrají ti software. Jestli ti nefunguje pouze nějaká stránka, stěžuj si u webmastera :-)
synchronizace Office nevím co přesně znamená, ale pakliže je nefunkční (dočasně) nějaká služba, je to sporné. Chyba není v softwaru telefonu, ale v online službě. Nicméně pokud bys trval na tom, že sis telefon koupil s tím, že tato služba bude fungovat a je to přímo vlastnost telefonu, určitá šance by byla..

Uživatelský avatar
Simon
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 470
Registrován: pon led 21, 2013 10:21
Zařízení: Nokia Lumia 900 Cyan + Nexus 7 II

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Simon » pon pro 16, 2013 17:28

No Office, Onenote mi poznámky nezosynchronizuje. Ani keď napíšem poznámku na PC alebo v telefóne.

IE mi už raz zblbol, najprv som mohol mať max. 1 záložku a nakoniec mi to IE ani neotvorilo, nasledoval HR. Ten to vyriešil a všetko išlo.
No dneska ráno všetko šlo, na obed zrazu z ničoho nič max. 1 záložka. Vypol som a zapol, vymazal históriu. Nič, stále 1 záložka ide vytvoriť no aktuálnu nezobrazuje. Takže v podstate stále max. 1 záložka.

Čo sa týka toho OneNote, tak to je približne 2-3 mesačná záležitosť. (chvíľu po jednom HR mi to prestalo fungovať).

Ten Hard reset som vykonal kvôli tomu že som zisťoval ako je to z Bluetooth aplikáciou ktorú som doteraz nemal a jediná odpoveď a rada od Nokie je nech si založím nový účet a nakúpim všetky aplikácie od znova. :roll:

Tie Onenote poznámky by som prehľiadol, využívam aj tak skôr Evernote. Ale Iba 1 záložka v internetovom prehliadači nie je moc použiteľné. :)

prochybike
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: čtv led 02, 2014 11:23
Zařízení: Lumia 925 Grey

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od prochybike » čtv led 02, 2014 11:32

Zdravim, koupil sem si cca pred 3 tydny Nokii Lumia 925 a poucen z diskuzi sem si daval pozor na vrzajici a sedici zadni kryt + vibracni motorek a pri koupi (kupovano v czc) bylo vse v poradku tzn vibrace tiche a kryt perfektne sedici, ale vcera mi z niceho nic zacal vibracni motorek vydavat pazvuky a vibrace jsou slabsi, ale za to sakra hlasitejsi. Takze by me jel zajimalo jestli ma cenu to vubec reklamovat? Mam kousek od baraku callnet, ale pocitam, ze tam tuhle opravu asi nezvladnou nebo jo? Docela rad bych se vyvaroval Arvatu po zdejsich zkusenostech (odrenej/poskrabanej mobil a neopraveno) lidi co tam poslali mobil na reklamaci.

Jinak sem s telefonem zatim max. spokojenej a nebejt toho, ze vibrace vic slysim nez citim, tak nemam problem. Vydrz i signal ma mnohem lepsi nez predesle HTC EVO nebo SGII.

edit: jako bonus mi dnes přestala lumia přehrávat zvuky, protože sem poslouchal hudbu prez sluchátka a po jejich odpojeni už bylo jen ticho. Takze nejspíš poskozeny Jack a mobil si mysli, ze má stále zapojené sluchátka. Super, začínám na kvalitu Nokie pomalu měnit názor a reklamaci se nevyhnu ..

Krystalka
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: čtv bře 27, 2014 19:20
Zařízení: Nokia lumia 520

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Krystalka » čtv bře 27, 2014 19:31

Dobry den, minimalne 5x denne se mi moje Nokia lumia 520 z nicehonic vypne. Po par vterinach se sama zapne. Nevim co s tim. Driv jsem s ni tyhle problemy nemela. Mam ji od prosince. Kdyz si to dam na hlasity vyzvaneni, tak treba za 2 hodiny to mam zase potichy, takze kdyz mi nekdo vola tak to neslysim....mobil se restartuje treba kdyz najedu na internet...a treba dam do vyhledavace dotycny slovo....a dam "hledat" ... Mobil se vypne....kdyz spustim hru, ktera mi sla driv suprově, tak ted se mobil vypne. Chtela bych ho reklamovat....a chtela bych aby mi vratili penize...radsi ty penize nez novou nokii lumiu 520.... Co mam pro to udelat aby mi vratili penize????

Uživatelský avatar
Petulinek
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1863
Registrován: stř lis 11, 2009 21:46
Zařízení: iP 8+
Bydliště: Praha

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Petulinek » čtv bře 27, 2014 19:38

Někde se psalo o tom, že 520 má problém s volnou baterií. Není to náhodou tím? Že s tím trochu pohneš a nedolehne kontakt?
BTW peníze Ti vrátí když reklamuješ v záruční době tu samou závadu 3x

Uživatelský avatar
matoman
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1165
Registrován: sob lis 10, 2007 11:56
Zařízení: Nokia Lumia 920

Re: Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od matoman » čtv bře 27, 2014 19:44

Ale mozes odstupit od zmluvy ak je to zavada v prvych siestich mesiacoch.

Uživatelský avatar
street-dog
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 118
Registrován: pon úno 10, 2014 12:51
Zařízení: Lumia 640 LTE / Nokia 6.1

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od street-dog » pát bře 28, 2014 8:43

Jak to tak čtu, tak nejsem moc potěšen protože minulý týden jsem reklamoval u O2 svoji Lumii 620 kterou mám od ledna, jelikož se vypínala nebo restartovala a teď jsem se díval na ten protokol a servisovat bude Arvato :evil:

Bacon
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 95
Registrován: pát črc 25, 2014 3:03
Zařízení: Nokia Lumia 830

Reklamace Nokia Lumia

Příspěvek od Bacon » stř zář 03, 2014 12:02

Čau,

tak se mi právě vrátila L920 z Arvata (kupováno v Mobil Pohotovost, 08/2014). Naštěstí nepřibyly žádné škrábance, bohužel ale u čočky mám prach. V MP mi při přebírání řekli, že by to museli poslat zpět na vyčištění, což jsem nepřijal.

V servisním protokolu se píše o zaplombování, netušíte někdo, jakým způsobem tam plomba je umístěna? Potřeboval bych tam vlézt a ten kryt vyčistit (vč. dírek pro mikrofon).

Mimochodem, reklamoval jsem proximity senzor, napsali, že vyřešeno výměnou USB konektoru. Ale že by mi profoukli kryt to ne :(

Odpovědět

Zpět na „Nokia Lumia (ostatní modely)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti