Stránka 1 z 1

Britex - Poškození tel - reklamace - VAROVÁNí

Napsal: pon pro 09, 2019 19:13
od JanH
VAROVÁNÍ. Klidně sdílejte.
Vážení přátelé. Tímto Vás důrazně varuji před firmou BRITEX. Jedná se o záruční servis (snad jen) mobilních telefonů.
Tzn. sami s nimi zřejmě nepřijdete do styku, ale při každé reklamaci mobilu (nebo elektroniky) se snažte od prodejce zjistit kam zařízení zasílá a 100% si pořiďte fotografie a protokol o převzetí a stavu. Pokud BRITEX, zkuste trvat na jiném servisním středisku. Tato firma podle mého názoru zničila mobil mé sestry, aby se mohla v záruční době pokusit získat od nás 4.000,- Kč za opravu těchto poškození..

V srpnu si sestra pořídila nový mobil Samsung za 6000.
V srpnu jsem do něj vložil SIM a mobil fungoval.
V listopadu začalo zlobit dobíjení. Zřejmě vadný konektor.
Předáno po 4 měsících v záruční době spol. Vodafone.
Ta mobil odeslala do servisního střediska BRITEX.
Za několik dní se mobil vrátil do Vodafone. Reklamace zamítnuta. Prý jsme do mobilu neodborně zasáhli a mobil zničili, poškodili baterii a desku.

Po jednání s tímto střediskem jsem oslovil ještě SAMSUNG. Výsledek stejný. Reklamace zamítnuta. Neodborný zásah.
Do mobilu jsme pouze vložili SIM a byl 3 měsíce používán.
V příloze jsou fotografie stavu vnitřku mobilu po otevření firmou BRITEX. Vypadá to na kleštičkami přecvaklé držáky na šroubky a v baterii jsou díry, jako od šroubováku.
Na argument, že sestra je tělesně postižená a otec ani já jsme mobil nerozbírali, a že poškození vzniklo zřejmě v servisním středisku BRITEX a že je účelové, mi bylo sděleno, že BRITEX nemá za potřebí nic ničit.. (99% recenzí podobného charakteru, jako je tento problém hovoří za vše).

Dnes jsem se, v emočně vyhroceném rozhovoru s vedoucím střediska BRITEX dozvěděl, že jsme to prostě museli udělat my. Prý nám mobil, který stál 6000, opraví za 4000 Korun

Bohužel jsem se při písemných námitkách nešťastně vyjádřil, že jsem mobil v létě jen otevřel abych vložil SIM, ale jedná se o mobil, kam se SIM vkládá z boku (tedy jsem jej samozřejmě neotevíral). Každou chvíli někomu něco řeším s mobilem, takže jsem si již nepamatoval, zda jsem SIM vkládal uvnitř, nebo z boku. Samozřejmě se vyjádřili tak, že jsem JÁ při vkládání SIM zřejmě tohle vše způsobil.......

Byť vodafone mobil k reklamaci převzal pouze s běžným opotřebením (šrámy na krytu od klíčů), prý je neodborný zásah uvnitř... KÝM??? Ví Bůh!

Budu vše diskutovat s advokátem a TV

Dejte si pozor kam jde Vaše elektronika při reklamaci a vše si nafoťte. (ovšem i tak, přece nebudeme rozebírat zalepený mobil, abychom si vyfotili, že baterie nemá díry od šroubováku)........

Vyjádření BRITEX:
1. Reklamační řízení č. 3969310 (BRITEX-CZ, s.r.o.)

Závada: "MT nejde nabít, nejspíš vadný konektor nebo nabíječka"

Oprava: Uvedená vada byla shledána.Záruční oprava byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek. MT vykazuje stopy neodborného zásahu(neodborná demontáž/montáž). Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Oprava možná pouze nezáručně výměnou sys. desky, aku, krytů. cenová nabídka: 4.000,- Kč

Ukončeno: 25.11.2019
image001aa.png
(464.13 KiB) Zatím ještě nestaženo
image001aabb.png
(464.13 KiB) Zatím ještě nestaženo

Re: Britex - Poškození tel - reklamace - VAROVÁNí

Napsal: úte pro 10, 2019 7:42
od htcjirka
Britex je opravdu peklo a neni to jediny pripad, kdy oni neodbornym zasahem poskodili telefon a pak reklamaci sami zamitnuli. Pred touto firmou a podobnymi zkusenostmi je varovano na vsemoznych webovych serverech.

Re: Britex - Poškození tel - reklamace - VAROVÁNí

Napsal: stř pro 11, 2019 16:02
od JanH
Ano, ale bohužel s tím nikdo nic nedělá... Řeším to s advokátkou a TV