Reklamace datart

Volná diskuze na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
GreenArrow
Ban
Ban
Příspěvky: 1156
Registrován: čtv dub 15, 2010 14:41
Zařízení: iPhone 6

Reklamace datart

Příspěvek od GreenArrow » pát lis 16, 2012 16:06

Chtěl bych se vás zeptat, na sluchátkách Sennheiser CX300 II mi přestalo hrát pravé sluchátko, tak jsem je dal na reklamaci do datartu. Vyměnili mi je za nový kus, tak jsem se prodavače zeptal, zda je možné, abych dostal peníze zpět. Ten mi řekl, že nikoliv, protože ty sluchátka nevyměnili oni jako datart, ale přímo servis Sennheiser a že ten jim to předal jako "opraveno- výměna za nový kus" a že abych dostal peníze zpět muselo by to přijít jako "Neopraveno- vyměna za nový kus nebo vrácení peněz". Chápete to někdo? Myslel jsem, že při jakékoliv výměně za nový kus je možné vrácení peněz. Můžete mi to někdo vysvětlit?

Uživatelský avatar
p.a.Ť.o
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1025
Registrován: čtv čer 23, 2005 8:45
Zařízení: iPhone 6S Silver, Galaxy S20+

Reklamace datart

Příspěvek od p.a.Ť.o » pát lis 16, 2012 18:26

Domnívám se, že vrácení peněz při reklamaci je možné při 4-té reklamaci stejné závady, nebo pokud se závada objevila do půl roku od zakoupení a není možné zboží vyměnit za stejné zboží, jako je to, které reklamuješ.

cinch
nováček
nováček
Příspěvky: 31
Registrován: pát lis 13, 2009 19:07
Zařízení: HTC 8x

Reklamace datart

Příspěvek od cinch » pát lis 16, 2012 21:55

řekl bych, že by by musel při reklamaci žádat o vrácení peněz, v jiným případě vždy prodejce ve formuláři dává oprava/výměna

Uživatelský avatar
Ruslan Botsyurko
redaktor
redaktor
Příspěvky: 2515
Registrován: ned dub 27, 2008 21:19
Zařízení: iPhone 7+, PlayBook, HTC Universal(128MB), MPx200
Bydliště: Plzeň

Reklamace datart

Příspěvek od Ruslan Botsyurko » sob lis 17, 2012 0:24

Taky jsem slyšel, že na vrácení peněz máš nárok až po třetí opravě kdy se objeví znovu stejná závada. Případně pokud budeš neústupný, tak to jde někdy vydupat, ale záleží na prodejci.

biscuit84
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 330
Registrován: sob pro 11, 2010 13:31
Zařízení: iPhone X,Note8,Honor9,iPad Pro 10,5”
Bydliště: Olomouc

Reklamace datart

Příspěvek od biscuit84 » sob lis 17, 2012 1:01

Vacsinou plati zasada - 4X rozna zavada alebo 3x rovnaka zavada-potom je mozne pozadovat aj vratenie penazi...

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12203
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace datart

Příspěvek od htcjirka » ned lis 18, 2012 14:27

Penize lze dostat zpet i v 6-ti mesicni tkzv. době převzetí.

Uživatelský avatar
kissman
smartguru
smartguru
Příspěvky: 533
Registrován: pon čer 11, 2007 22:41
Zařízení: Lenovo P70
Kontaktovat uživatele:

Reklamace datart

Příspěvek od kissman » ned lis 18, 2012 14:36

1) abosultne te nemusi zajimat co ma Datart vs. servis SH jelikoz reklamace je ty vs. Datart tedy se ridi obcanskym zakonikem.

2) pokud se zavada vyskytne do pul roku od koupe, lze na ni nahlizet tak, jako kdyby byla uz pri koupi a tudiz lze pozadovat pri reklamaci penize zpet - nicmene si musi ale zakaznik rict pri zadavani reklamace.

3) vraceni penez ci vymena za nove zbozi se provadi pri treti stejne zavade nebo ctvrte jine zavade... opet plati, ze si ale zakaznik musi rict, jinak ma smulu.

4) pokud dostanes novy vyrobek (nova sluchatka) bezi na ne nova zaruka, nove 2 roky a znov use zacina pocitat pocet zavad od nuly.

milennium
smartstar
smartstar
Příspěvky: 879
Registrován: čtv pro 20, 2007 20:03
Zařízení: NEXUS 6 / 64GB
Bydliště: Kutná Hora

Reklamace datart

Příspěvek od milennium » ned lis 18, 2012 15:09

Je to přesně tak jak to napsal "kissman"... Když jsi přišel do Datartu se sluchátky, měl jsi žádat, "že si nepřeješ opravu, ale vrácení peněz". Prodavač by to napsal do formuláře a v servisu by sluchátka pouze "posoudili" a pokud by shledali, že je opravdu závada, vystavili by dobropis a na prodejně by jsi pak dostal zpět peníze...
Jó, vyplatí se číst a víc se zajímat o tyto věci...

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12203
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace datart

Příspěvek od htcjirka » ned lis 18, 2012 15:26

Presne tak,lína huba,hole nestesti.Jak bylo receno,rict to hned "na startu"

Uživatelský avatar
GreenArrow
Ban
Ban
Příspěvky: 1156
Registrován: čtv dub 15, 2010 14:41
Zařízení: iPhone 6

Reklamace datart

Příspěvek od GreenArrow » ned lis 18, 2012 15:36

Já o tom vím, že je to potřeba říct a proto jsem jim to taky řekl, ale ten co to přebíral mi řekl, že se tohle řeší až si pro to přijdu.

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12203
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace datart

Příspěvek od htcjirka » ned lis 18, 2012 15:41

Pak jsi nebyl dusledny,je potreba to zapsat do protokolu,ze zakaznik nechce opravu,nechce nove a pozaduje vraceni penez dle zakona atd..

Odpovědět

Zpět na „Off Topic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů