Britex - servis telefonů

Volná diskuze na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
MONT!
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: sob říj 31, 2009 20:09
Zařízení: SGS6
Bydliště: Brno

Britex - servis telefonů

Příspěvek od MONT! » čtv bře 05, 2015 22:50

S Britexem mám zatím jedinou zkušenost. Jsou to už 2 roky zpátky, co jsem na pobočce O2 reklamoval 23 měsíců starý Nexus S (2.generace). Už asi 2 měsíce před tím trochu haprovaly vibrace, ale stále jsem s tím otálel. No nicméně jsem už chtěl měnit telefon a Nexus S prodat, ale chtěl jsem ho mít naprosto v pořádku. Takže jsem ho tedy zanesl do O2, kde mi řekli, že to půjde do Britexu...docela jsem se vyděsil. Po 2 týdnech došla SMS od O2, že mám donést vše k telefonu na pobočku a telefon mi vymění. Na pobočce mi dali protokol, kde stálo, že vada se projevila, ale výrobce nedodal náhradní díl - telefon už se v té době dávno nevyráběl. No a jelikož už ani Nexus S neměli skladem, dali mi telefon stejné hodnoty. Takže jsem z prodejny odešel s novou Galaxy S3...takže u mě zatím pozitivní, ale ty přirozené obavy u mě pořád jsou, teď tam budu posílat telefon, tak mám opět trochu obavy, co se bude dít, obzvlášť když to budu řešit přes T.S.Bohemia, která taky nemá moc dobrou pověst co se týče přístupu k reklamacím.

tslany
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3070
Registrován: sob úno 24, 2007 9:56
Zařízení: Lumia 830, Lumia 435DS, Asus T100
Bydliště: Brno

Britex - servis telefonů

Příspěvek od tslany » čtv bře 05, 2015 22:52

Já odešel s reklamacemi v TBS Brno jen s dobrou, nikdy žádný problém. Akorát to teda nebyly reklamace telefonů, no :)

Uživatelský avatar
Pipa
smartguru
smartguru
Příspěvky: 783
Registrován: úte dub 22, 2008 12:33
Zařízení: Samsung Galaxy Note 4
Bydliště: okolí stověžaté

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Pipa » pát bře 06, 2015 13:48

Švára reklamoval konektor SIM karty - telefon občas hlásil že nemá sim. Opravili, bohužel při té příležitosti zřejmě při sborce telefonu zapomněli zapojit konektor GPS antény, takže nešla GPS, resp. nebyly vidět žádné satelity, takže další reklamace na GPS, proběhlo s tím, že se závada neprojevila a že byl vyměněn vadný reproduktor, který ale reklamován vůbec nebyl.

Takže si z toho člověk něco může vybrat, reklamaci v podstatě vyřešili, ale ...........

Thompson
smartguru
smartguru
Příspěvky: 599
Registrován: stř zář 10, 2008 13:41
Zařízení: Apple iPhone SE 64GB SG + Apple Watch series 2
Kontaktovat uživatele:

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Thompson » pát bře 06, 2015 14:57

Jak je to s novýma reklamacema, můžou mí vrátit do 6ti měsíců peníze?Ať už na ičo, nebo ne?

Dragonerix
smartguru
smartguru
Příspěvky: 771
Registrován: úte pro 23, 2014 9:37
Zařízení: Lumia 930

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Dragonerix » pát bře 06, 2015 16:30

Jen v případě neopravitelny vady, nebo 3 stejný či 4x jiny

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12203
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Britex - servis telefonů

Příspěvek od htcjirka » pát bře 06, 2015 17:24

Ano i v pripade jedne vady muzes do 6 mesicu od koupe stejne jako v minulem zakoniku odmitnout opravu, pak ti musí byt nabidnut novy telefon, ktery tez muzes odmitnout a nasledne ti musí byt vraceny peníze.Jedine co se oproti minulemu zakoniku zmenilo, ze to nemuzes zkouset s vadami drobnymi, jako třeba vadny mikrofon, nelicovani, třeba čidlo jasu apod.
Nedávno jsem kolegovi pomahal vracet 735, která trpěla restarty, odmitli jsme opravu, servis potvrdil, ze telefon vadou trpi a je na vymenu zakladni deska.Prodejce také nerozporoval, nabidl nejprve novy telefon, nakonec vratil peníze.Probehlo vse jak ma byt, nejlepe si to prinest vytistene v plnem zneni pekne na papire.

Thompson
smartguru
smartguru
Příspěvky: 599
Registrován: stř zář 10, 2008 13:41
Zařízení: Apple iPhone SE 64GB SG + Apple Watch series 2
Kontaktovat uživatele:

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Thompson » pát bře 06, 2015 18:26

No a není to jedno, co je to za vadu?Vada jako vada...mě na 6tce špatně seděla přední kamera...poslalo se do servisu k posouzení a řekl jsem, že chci vrátit peníze, když dojde nový telefon,mám odmítnout?

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12203
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Britex - servis telefonů

Příspěvek od htcjirka » pát bře 06, 2015 18:34

Ted to není jedno, posuzuje "intenzita" vady při prevzeti.Doba prevzeti je onech mesicu (doplnuji pro ostatní).

Opouští se hledisko vad opravitelných a neopravitelných jako základní kritérium pro určení práv kupujícího z vad věci a nahrazuje se hlediskem intenzity porušení smlouvy. Podle intenzity porušení pak v případě podstatného porušení lze požadovat:
odstranění vady dodáním nové věci nebo dodání chybějícího,
opravu,
slevu,
odstoupení.

bovaj
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: sob srp 08, 2015 13:47
Zařízení: alcatel 6030x

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od bovaj » sob srp 08, 2015 13:50

mid17 píše:Ano i my na prodejne mame obcas problem s timto servisem ale 95% zakazek se nam vraci v poradku opravenych. Nevim cemu se charliie divi na vyrizeni reklamace je 30 dni. Do te doby musi byt reklamace vyresena. Pokud to trva 14 dni je to zatim v poradku...
No jestli je tohleto Váš běžný přístup tak se nedivím negativním reakcím. Myslel jsem, že servis je pro zákazníky a ne zákazníci pro servis.

Milan87
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: pon led 04, 2016 20:03
Zařízení: VF785

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Milan87 » pon led 04, 2016 20:48

Dobrý den. Já tedy dobrou zkušenost s Britexem rozhodně nemám. Poprvé jsem to ještě překousl, ale nyní, po druhé zkušenosti jsem se rozhodl, že napíšu, jak jsem pořídil. Tedy spíše nepořídil. V obou případech jsem koupil telefon od Vodafonu, jimž Britex dělá záruční servis.
Poprvé: Někdy v r. 2010 koupen telefon Samsung E250 (výsuvný). Během záruční doby přestal fungovat reproduktor. V r. 2011 reklamován. Odpověď z Britexu, že základní deska vykazuje výraznou oxidaci vlivem vlhkosti, neopraveno, nejedná se o záruční vadu. Na protokolu uvedeno číslo zakázky, stáhl jsem si JPG soubor, na který uváděli odkaz. Na obrázku byla deska skutečně viditelně zoxidovaná. Takže jsem to rozebral. Co mi přišlo hodně divné, že deska v telefonu nebyla vůbec zoxidovaná, přestože číslo IMEI na desce a na obrázku sedělo! Že by si s tím někdo dal tu práci a upravoval foto, to snad ne......!!!! ??? Po bližším zkoumání telefonu jsme si všiml prasklinky na flex kabelu. Objednal jsem neznačkový flex kabel za cca 150 Kč, vyměnil a telefon bez problému fungoval dále. A funguje nadále, i když už je jen do zálohy.
Podruhé: V lednu 2015 koupen pro syna jednoduchý smartphone Vodafone 785, výrobce Alcatel VF785, cena cca 1600,- Kč. Po půl roce přestal fungovat, kousl se tak, že se na displeji objevil pouze panáček android, nepomohly restarty, vyjmutí baterie, nic. Tedy dáno k reklamaci. číslo "opravy": 3278817. Výsledek cituji: Provedení záruční opravy odmítnuto z důvodu zjištění neodborného zásahu do vnitřní paměti přístroje, které bylo způsobeno nahráním neoficiálního SW nebo alternativní ROM. (u 11 letého děcka zcela běžné, že...:)) Vlivem tohoto zásahu došlo k nevratné změně přístupu do systémového bloku paměti a tím k poškození funkčnosti systémové desky. Reklamovaná vada má přímou souvislost s poškozením systémové desky. Rozsah poškození naleznete na ://opravy.britex.cz Opravu lze řešit za nezáruční cenu: 2600 Kč bez DPH. Obrázek s hláškou o závadě jsem si stáhl. IMEI souhlasil, typ a datum také. Error code R00, Description: Handset is rooted! ...illegal use in its software structure...
Říkal jsem si, co tak závažného s tím ten kluk mohl udělat, že nestačí pouze přehrát SW, ale muselo by se něco měnit za 2600 bez DPH....Samozřejmě, že nic. V neznačkovém servisu jednoduše přeinstalován android, zaplatil jsem 500,- Funguje bez problému. Takže pánové v Britexu to podle mě vůbec neřešili, obdobně jako u flexkabelu v prvním případě, kterého by si musel všimnout každý "odborník", který se touto prací živí. Možná, že kdyby to byly telefony za 15 tis., tak by se tomu věnovali více...

Názor ať si udělá každý sám. Omlouvám se za dlouhý text, ale chtěl jsem, ať je to komplet. Já tedy rozhodně budu příště kupovat tam, kde tato firma nezajišťuje servis.

bovaj
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: sob srp 08, 2015 13:47
Zařízení: alcatel 6030x

Britex - servis telefonů

Příspěvek od bovaj » úte led 05, 2016 9:12

Nemohu nic jiného než jen souhlasit. Je to fakt. Existuje ještě jiný záruční servis třeba na zn. ALCATEL?

FAITT
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: čtv led 14, 2016 16:13
Zařízení: lg f6

Britex - servis telefonů

Příspěvek od FAITT » čtv led 14, 2016 16:34

Tak ja se s vama podelim o svoji zkusenost se servisem Britex.
Mam zakoupeny telefon LG F6 od vodafonu telefon byl od zacatku zadychany a celkem se prehrival asi po roce mi telefon spadl na zem ale fungoval dal ve starych kolejich asi po trech mesicich od padu se zacli stupnovat problemy ktere uz byli pred padem az tak ze telefon se zacal chovat divne zaviral aplikace ktere nebyli ani otevrene zacal se sam vypinat a zase sam najel a to tak dlouho az jedno zustalo v najizdeni jen logo LG a telefon nesel spustit.tak sem telefon odnesl do vodafonu na reklamaci a po mesici mi byl telefon vracen opraveny a cituji :reklamovane vady se projevili provedena oprava bez nutnosti pouziti nahradnich dilu. V reklamacnim protokolu napsane opotrebeni pristroje bezne oderky prskly dis. atd.
Takze sem telefon normalne pouzival ale po trech mesicich uplne stjne zavady jako minule az do doby kdy nesel telefon zapnout tak znova vodafon a servis BRITEX a nyni se mi telefon vratil se zpravou cituji: zarucni oprava odmitnuta z duvodu mechanickeho poskozeni =stopy padu avizovana vada ma primou souvislost s mechanickym poskozenim . oprava na vlasti naklady by stala 5600 bez DPH tak to mne presvedcuje o faktu ze firma BRITEX sou pekni podvonici yjistili ze telefon uz to asi nerozchodi tak hledali mouchy at nemusi uznat reklamaci .
No uvidime telfon poslu na znalecky posudek a verim ze se ukaze ze o byla vada jiz od vyroby.

rakosnicek79
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: stř led 27, 2016 10:34
Zařízení: Huawei P7

Britex - servis telefonů

Příspěvek od rakosnicek79 » stř led 27, 2016 10:35

Dobrý den všem,
bohužel i ja mám špatné zkušenosti s tímto servisem a jelikož se k mému problému servis (ne)postavil evidentně špatně a bez dalšího zájmu, nedá mi to a pokusím se varovat další s důvěrou přicházející zákazníky a klienty.

Na podzim jsem dostal jako dárek tablet Samsung Galaxy , kupovaný v O2 na Kladně, bohužel se ukázalo, ze ma vaTmadné tlačítko hlasitosti "+/-". No jelikož jsem dárek dostal až po 14denní lhůtě na vrácení, musel jsem jít na opravu. Šel sem tedy rovnou do Britexu, kde se se.mnou vůbec nebavili a at s tím zajdu do O2 a je ať neotravuju (mimochodem O2 tablet na opravu poslalo nakonec, hádejte kam...právě sem do Britexu!?). První varování, ze to asi nebyla nejlepší cesta. Po necelém měsíci, kdy technikove měnili 25 dní tlačítko, tablet konečně opraven a vše fungovalo jak mělo, převzato v O2, leč bohužel objevila se jiná vada, a sice, tablet, který před opravou nevrzal a byl z výroby usazen pevně, nikde nic neskřípalo, najednou začalo. Ještě ten den na O2 sepsána reklamace na reklamaci a opět posláno do Britexu. No a tam, nejspíš se na to ani nikdo nepodival, technik napsal, ze je to běžný stav tabletu a vše v normě!!!? NECHÁPU! :-( ano připouštím, ze jednou vrzat bude, ale až tak třeba po roce každodenního používání, ale ne u fungl nového stroje. Na O2 vyzkoušen stejný tablet, nový i používaný prodejci na prodejně a ani jeden nevykazoval sebemenší známky vrzání, skřípání atp..
Celá story pokračovala v Praze, kde v dalším "certifikovanem" servisu Samsung zjistili špatně provedenou práci v Britexu, kdy např. zapomněli paní technici na šroubek a další věci, takže se vše rozjelo nanovo a opravy se ujali lidé v Praze v Ječné ulici, ale s tím samým výsledkem. Nejen že skřípání a vrzání neodstranili, spíše ho ještě víc umocnili jak se v tom vrtali, no a když to ani na podruhé nešlo (ano, zase sem podával 2 reklamace) a nevěděli kudy kam, prostě jen napsali, te je vše v pořádku a že je to běžný stav. VRCHOL!!
No a korunu tomu nasadilo oficiální zastoupení Samsungu v ČR, kam sem to nakonec taky posílal, když posvětilo vyjádření servisů, ze je vše OK. Prý pokud nesouhlasím, ať se obrátím na soudního znalce. NO COMMENT!

Dělají akorát z lidí hlupáky a čekají, ze se neozveme a vzdáme to.

Kamil Rákosník
rakosnicek79@seznam.cz
IMEI 351885068123560

Standa99
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 242
Registrován: ned bře 12, 2006 10:53
Zařízení: Pixel

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Standa99 » stř led 27, 2016 11:02

........

ANDORIT
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: ned úno 04, 2018 10:24
Zařízení: Samsung Galaxy S8

Britex - servis telefonů

Příspěvek od ANDORIT » ned úno 04, 2018 10:31

V pátek 2.2. 2018, po 14 dnech od využití služby MOJE GALAXY s mým S8, kdy byl odvezen do servis u Britex a trnul hrůzou, tak mohu prohlásit, že zbytečně. Popasané závady - šednutí displeje uznáno výměna LCD a dotyku, USB modulu a baterie. Telefon se vrátil bez jakéhokoliv poškození, slícován a nepoznal jsem, kde jej rozpůlili :). Přivezen službou MOJE GALAXY. Strach má velké oči a chápu, že jen nespokojení se zde ozývají a píší. A tak jsem se rozhodl, jako jeden z těch moc spokojených, že se o svou zkušenost podělím. Opravdu nemám k servisu jedinou výtku, za mne naprostá spokojenost.

Uživatelský avatar
Jumbo78
moderátor
moderátor
Příspěvky: 704
Registrován: ned led 16, 2011 10:49
Zařízení: iPhone 7+ 256 GB
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Jumbo78 » ned úno 04, 2018 10:41

A to ses registroval na fórum jen proto, abys to sem napsal?
Tomu se mi nechce věřit...

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12203
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Britex - servis telefonů

Příspěvek od htcjirka » ned úno 04, 2018 10:54

Andorit, hezká pohádka, zřejme najmutá panem majitelem (nebo samotný majitel?), který věčně lhal a mlžil..
Stejnou pohádku jsi postnul na MM.

Uživatelský avatar
Jumbo78
moderátor
moderátor
Příspěvky: 704
Registrován: ned led 16, 2011 10:49
Zařízení: iPhone 7+ 256 GB
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Jumbo78 » ned úno 04, 2018 12:36

Jo jo, i jinde...

Marty04
smartguru
smartguru
Příspěvky: 702
Registrován: čtv led 02, 2014 21:59
Zařízení: Nokia 8

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Marty04 » ned úno 04, 2018 19:35

Já se taky přidám, leč mám s Britexem jen jednu zkušenost. Na mé asi 5 měsíců staré Galaxy S7 edge se udělala na displeji taková černá tečka, tak přes službu Moje Galaxy byl telefon odvezen do Britexu. Vrátil se za 14 dní. Vyměnili displej s rámečkem, reproduktor a baterii... Absolutně žádný problém. Nejspíš asi záleží, jak drahé zařízení člověk reklamuje.
Podobné zkušenosti jsem měl i s Arvatem, u kterého jsem taky trnul hrůzou, jak dopadne reklamace Lumie 830. ALe pokaždé byl telefon do 14 dnů doma s vyměněným displejem a rámem a to jsem tu Lumii reklamoval 3x , jelikož jednou se displej odlepoval, pak měl zase po pár měsících zaseknuté pixely, pak zas backlight bleed....

Nespokojený zákazník
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: úte říj 02, 2018 11:45
Zařízení: Samsung

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Nespokojený zákazník » úte říj 02, 2018 12:06

Doporučuji se servisu Britex vyhnout. Zaslal jsem telefon na reklamaci s problémem zažloutlý displej, jinak plně funkční. Po podrobné několikaminutové prohlídce dvěma prodavači, kde jsem telefon koupil, byly zjištěny pouze drobné škrábance způsobené běžným používáním a telefon byl poslán do servisu Britex. Zpátky se vrátil nefunkční s viditelně machanicky rozbitým displejem. Reklamace neuznána - mechanicky rozbitý displej. Řešil jsem problém se zástupci Samsungu pro ČR, (kde se vyhýbají konkrétních odpovědí). Nyní to řeším se zástupci Samsungu pro Evropu. Tak uvidí jak pořídím. Každopádně, pokud neuspěji, budu pokračovat v hledání spravedlnosti jinde - přímý výrobce, média, ČOI atd. Ještě jednou upozorňuji-vyhněte se Britexu.

Odpovědět

Zpět na „Off Topic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense, Jirka66 a 6 hostů