Britex - servis telefonů

Volná diskuze na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12219
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Britex - servis telefonů

Příspěvek od htcjirka » pon bře 18, 2013 19:03

Vy jste se zasekl jak kolovratek ci gramodeska ne?Resme to zde,jako jini,podnetu zde mate dost.Hrajete si na "blbeho" a to je jeste pekne slovo.

murder
smartguru
smartguru
Příspěvky: 610
Registrován: ned pro 23, 2007 14:07
Zařízení: LG G3 Android 6 Marshmallow

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od murder » pon bře 18, 2013 19:16

Ono ja myslim ze za blbe nas ma pan Straka a je presnym obrazem spolecnosti ve ktere pracuje.

Uživatelský avatar
MiHaS
nováček
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: pon zář 28, 2009 11:49
Zařízení: Nokia Lmia 920 WP 8.1

Britex - servis telefonů

Příspěvek od MiHaS » pon bře 18, 2013 21:01

Naprostá spokojenost. ZTE Tania 2x v servise, poprvé výměna systémové desky a za 7 dnů zpět doma, podruhé odešel repráček 8 den doma.

chmeldas
smartguru
smartguru
Příspěvky: 635
Registrován: pát zář 04, 2009 8:42
Zařízení: iPhone 6S/ Miix 2 8"
Bydliště: Německo a okolí Brna

Britex - servis telefonů

Příspěvek od chmeldas » pon bře 18, 2013 23:12

[/quote]Přečtete si zákon o ochraně osobních údajů a pochopíte nebo mi zavolejte, než posílat odkaz fora.[/quote]

Pane Strako už zase? Říká se, že opakování je matka moudrosti tak si to dáme ještě jednou...
chmeldas píše:britex.straka: Pane Strako můžete prosím přestat osočovat uživatele Simon z neznalosti zákona č. 101/2000 Sb. IMEI telefonu, zakázkové číslo reklamace a ani Vaše vyjádření nejsou ve smyslu tohoto zákona osobním údajem a tudíž nic nebrání Vašemu veřejnému vyjádření.

britex.straka
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: úte úno 19, 2013 15:51
Zařízení: i9300

Britex - servis telefonů

Příspěvek od britex.straka » stř bře 20, 2013 17:11

Máte nějaký konkrétní dotaz?

britex.straka
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: úte úno 19, 2013 15:51
Zařízení: i9300

Britex - servis telefonů

Příspěvek od britex.straka » stř bře 20, 2013 17:12

MiHaS píše:Naprostá spokojenost. ZTE Tania 2x v servise, poprvé výměna systémové desky a za 7 dnů zpět doma, podruhé odešel repráček 8 den doma.
Děkujeme jsme rádi,že jste spokojen s opravou.V případě potřeby mne kdykoliv kontaktujte.Prima den :-)

britex.straka
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: úte úno 19, 2013 15:51
Zařízení: i9300

Britex - servis telefonů

Příspěvek od britex.straka » stř bře 20, 2013 17:14

Kokoduj píše:Opět ten slavný BRITEX-KLADNO.Reklamoval jsem mobil ve značkové prodejně-výsledek zamítnuto!!!!Vina zákazníka!!!A tak jsem zkusil jiný autorizovaný servis,opraveno-zajímavé.Stejna reklamovana závada.Takže-Britex-zamítl a raději se ani nepokusil opravit softwér-hardwér,což jsem požadoval.ATC Ostrava-opraveno,bez problému a to v záruce.Britex ještě zaslal prodejně cenový návrh,kde požadoval zaplacení nákladů reklamace,i když neoprávněně.Takže to jdu řešit s ČOI nebo ČT,pořad černé ovce.Shrnutí-nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!! A opět nedoporučuji-jelikož se chovají a přistupují k zákazníkům,jako nějakému podřadnému člověku,tak se my to jeví a není to moje první zkušenost se servisem.
Mohu znát číslo opravenky?

Uživatelský avatar
Jumbo78
moderátor
moderátor
Příspěvky: 704
Registrován: ned led 16, 2011 10:49
Zařízení: iPhone 7+ 256 GB
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Jumbo78 » stř bře 20, 2013 20:33

Říkal jsem, že reaguji naposled, ale nedá mi to.
Když jsem po vás chtěl komentář k mému případu, ohánĕl jste se zákonem na ochranu osobních údajů, i když jsem vám zde veřejnĕ udělil souhlas se zveřejněním a najednou to problém není?

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12219
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Britex - servis telefonů

Příspěvek od htcjirka » stř bře 20, 2013 20:44

Kaslete na Straku,dela si tu z lidi blazny a reaguje jak presne potrebuje on.Kdovi co je to za individuum.Jestli takovy kasparek ridi Britex,neni divu jak dopadaji opravy ci jak funguje dany servis.Timto celym topicem dokazal co je zac on a Britex.

biker.honza
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: stř bře 20, 2013 20:16
Zařízení: SIII

Britex - servis telefonů

Příspěvek od biker.honza » stř bře 20, 2013 20:57

Jelikož mám s Britexem mnoho zkušeností tak:
5 let zpátky - SE G900
můj první dotykáč po čase přestala reagovat půlka obrazovky na dotyk + nějaké další vady, reklamováno jako vícečetná reklamace - UZNÁNO

za to jsem si vzal LG Arena
- nejhorší telefon jakej jsem kdy měl, po čase nešel zvednout ani hovor, GPS atd, reklamováno jako vícečetná reklamace - 31. den jsem se dostavil do vodafonu a telefon tam nebyl, vodafone bez keců dal nové zařízení dle vlastního výběru nebo hotovost

Samsung omnia - po reklamaci displaye se udělal jakejsi flek, kterej v další reklamaci opravili

galaxy S1 - první reklamace v pohodě - přehrání SW na novější a výměna LCD panelu...
v 00:00 100% baterie
v 6:00 40% baterie
reklamace neuznána

a pak dělali problém uznat reklamaci, když se mi telefon nechtěl připojit ke kompu přes KIES a přitom ostatní samsungy se napojily na stejným PC, ukazoval jsem to těm na prodejně, zkoušeli jsme to tam a do reklamace uvedli zkoušeno na prodejně - nešlo to, ale pořád mi ho vraceli a pak jsem si aji v servisních protokolech všiml, že u ceny není 0,- ale něco kolem 300,-, ale Vodafoňáci po mě nic nechtěli, hlavně tím, že s tím 2x zavolaj pošlou smsku nic nezjistí, copak já ten telefon mám používat pouze v továrním nastavení chtěl jsem to dát DASce, ale pak umřel a reklamace uznána


jinak díky právě britexu přemýšlím o HTC a kdyby ti kašpaři ho měli na skladě, tak ho už mám místo S3

Uživatelský avatar
Pipa
smartguru
smartguru
Příspěvky: 783
Registrován: úte dub 22, 2008 12:33
Zařízení: Samsung Galaxy Note 4
Bydliště: okolí stověžaté

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Pipa » stř bře 20, 2013 21:55

když vidim jak ti ty founy hoří pod rukama, tak si snad už radši ani nic nekupuj :D

chmeldas
smartguru
smartguru
Příspěvky: 635
Registrován: pát zář 04, 2009 8:42
Zařízení: iPhone 6S/ Miix 2 8"
Bydliště: Německo a okolí Brna

Britex - servis telefonů

Příspěvek od chmeldas » stř bře 20, 2013 22:31

britex.straka: Ano pane Straka jeden dotaz bych na Vás měl. Proč se zde neoprávněně vymlouváte na zákon o ochraně osobních údajů? Vaše odpověď na dotazy ostatních diskutujících v žádném případě neporušuje žádné ustanovení zákona č. 101/2000 Sb.

khaika
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: sob bře 23, 2013 12:13
Zařízení: Google Nexus S (i9023)

Britex - servis telefonů

Příspěvek od khaika » sob bře 23, 2013 12:15

Prosím o podepsání . Sdílejte odkaz kde můžete. Facebook, Twitter, MySpace, badoo, ostatní fóra

Odkaz na petici:

Kód: Vybrat vše

http://www.petice24.com/odebrani_licence_autorizovanemu_servisu_britex
[/b][/color]

biker.honza
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: stř bře 20, 2013 20:16
Zařízení: SIII

Britex - servis telefonů

Příspěvek od biker.honza » sob bře 23, 2013 14:38

A co říkáte na ten jejich web, mě se osobně vůbec nelíbí a některé linky ani nefungují

Pak nechápu databázi oprav, dřív si člověk prohlídl protokol ještě než telefon došel na pobočku a teďka si tam přečte akorát vydáno...

Uživatelský avatar
Rady
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 198
Registrován: ned pro 03, 2006 8:55
Zařízení: SG NOTE2, S2, SG Note 10.1
Bydliště: Bánov
Kontaktovat uživatele:

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Rady » sob bře 23, 2013 19:21

Bohuzel smutne je, ze na chovani Britexu doplaci zakaznici, kteri zakoupili mobil z oficialni distribuce. Sedivky zakoupene v EU mimo CR totiz Britex neopravuje. Taky zvlastni pristup, ale v pripade Britexu neni ceho litovat.

Uživatelský avatar
SmartMaps
nováček
nováček
Příspěvky: 36
Registrován: pon lis 16, 2009 11:54
Zařízení: různá

Britex - servis telefonů

Příspěvek od SmartMaps » úte dub 02, 2013 12:38

Nyní jsme se i my stali "obětí" společnosti Britex. Reklamovaný LG Optimus 7 se vrátil se špatně slícovanými plasty a nefunkční wifi (ta nebyla předmětem reklamace). Zasíláme zpět. Pokud bychom počítali závada "+1", odeslali jsme přístroj se skóre 1 a vrátil se se skóre 2.

Uživatelský avatar
MadMax
můj třetí příspěvek
můj třetí příspěvek
Příspěvky: 3
Registrován: pon dub 22, 2013 0:14
Zařízení: GT-I9300 | GT-P5100
Bydliště: XDA Developers

Britex - servis telefonů

Příspěvek od MadMax » pon dub 22, 2013 0:48

Hezká ukázka práce této "firmy" je přístup k problémům na S3 a sudden death. Všude ve světě dle informací co mám (fóra, kamarádi, prodejny a z práce) se rovnou měnil kus za kus... bez diskuze. Kamarád co žije v USA měl problém na dvou S3 a obě byly bez keců druhý den na prodejně k vyzvednutí. Obě nové, zabalené a s novým systémem, který obsahoval FIX (kernel + ROM). A co na to Britex? Kamarád reklamoval cca tři měsíce starý telefon a dle technika mechanická závada. Otázka je, dle čeho technik usoudil, že je telefon mechanicky poškozený, když ani telefon neotevřel. Telefon vypadal jako nový, protože byl používaný v pouzdře a na skle ani plastu nebyl jediný škrábanec. Po odeslání telefonu do jiného ser. centra byl odhalen problém s deskou a tudíž došlo k výměně a telefon byl opraven. Navíc byl telefon dodán s poslední verzí systém. Jak je tedy možné, ze Britex telefon neopravil a druhý servis ano? A toto není jediný případ... stačí se podívat na internet. Jak je tedy možné p. Strako, že telefon byl u Vás na reklamaci neopraven a v druhém servisu byla uznána chyba základní desky? Můžete mi toto vysvětlit? Kdyby to byl jediný případ, tak neřeknu ani popel, ale když je těch případů víc... to mi nějak nehraje.

Já mám to štěstí, že si mohu telefon odvézt na opravu k sousedům Němcům, kde jsem se vždy setkal se špičkovým jednáním a hlavně mi bez problémů vždy poruchu opravili. Proto doporučuji nekupovat mob. telefony u nás u operátorů, ale raději si zajet do NDR, protože dle komentářů a chování zastoupení SAMSUNG ČR a "společnosti" (jestli se ji tak dá říkat) BRITEX stojí za vyliž pr*el. Navíc když všechny verze pro EU mají český jazyk v základu.

//EDIT:
Jinak pro pána z Britexu... pokud napíšete, že potřebujete doklad, IMEI telefonu nebo zakázku, tak se ani nenamáhejte. Kamarád, který tuto Vaši zhovadilost řešil, Vám psal cca 8 emailů, na které bylo odpovězeno vždy stejně (rekapitulace: mechanické poškození). Ale jak jsem psal... jinačí servis a výměna za novou desku, respektive skoro novej kus.

Max

Standa99
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 242
Registrován: ned bře 12, 2006 10:53
Zařízení: Pixel

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Standa99 » pon dub 22, 2013 5:49

........

Uživatelský avatar
Pipa
smartguru
smartguru
Příspěvky: 783
Registrován: úte dub 22, 2008 12:33
Zařízení: Samsung Galaxy Note 4
Bydliště: okolí stověžaté

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Pipa » pon dub 22, 2013 9:04

Tak ono to platí pro téměř všechna česká zastoupení, která jsou státem ve státě a pro reklamaci se uznává pouze přístroj prodaný v ČR - což v rámci EU nechápu - ale je to hold bussines a zatím to musíme respektovat - bohužel.

murder
smartguru
smartguru
Příspěvky: 610
Registrován: ned pro 23, 2007 14:07
Zařízení: LG G3 Android 6 Marshmallow

Britex - servis telefonů

Příspěvek od murder » pon dub 22, 2013 9:47

To je právě ta chyba, že píšeš "musíme" až když si lidi uvědomí, že jediné co musíme je "umřít" tak konečně začne fungovat konkurence. Bohužel náš národ se neumí v konkurenčním prostředí chovat. Nelíbí se mi chování Českého zastoupení, tak nakoupím jinde, je to trošku nepohodlí, ale je spojené s budoucí spokojeností. Klidně si třeba telefon ošahám tady na prodejně, slušně poděkuji, v případě značkové prodejny klidně se slovy "Děkuji, výrobek se mi líbí, ale koupím si ho v Německu, tam zastoupení neoškubává zákazníky." Vše slušně s úsměvem.
Ono i "takzvané" šedivky, to je jen lobby českých zastoupení, proboha nekupujte to jinde, vždyť to může být šmejd. Ne není to pravda, kolikrát tomu může být i opačně, že se k nám oficiálně pro co nejnižší cenu, pro co nejvyšší zisk dováží vyžadovaná II. jakost. Samozřejmě může za to pár zlatokopů, kteří prodávali individuálně dovezené kousky a nebyli schopni říct, je to dovezený, záruka je tam a tam, je riziko, že vyřízení bude trvat déle, ale je to vyváženo nižší pořizovací cenou.
Ale v dnešním globálním světě není problém obejít národní zastoupení a koupit jinde a být spokojený.....

Odpovědět

Zpět na „Off Topic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů