Britex - servis telefonů

Volná diskuze na libovolná témata...
Odpovědět
chmeldas
smartguru
smartguru
Příspěvky: 635
Registrován: pát zář 04, 2009 8:42
Zařízení: iPhone 6S/ Miix 2 8"
Bydliště: Německo a okolí Brna

Britex - servis telefonů

Příspěvek od chmeldas » pát bře 01, 2013 17:17

Zbyndas: Není zač. Stačí používat Google :D Jinak Český servis a.s zajišťuje taky záruční servis telefonů Samsung, ale bohužel jen na pobočce v Brně a Praze.

Uživatelský avatar
Jumbo78
moderátor
moderátor
Příspěvky: 704
Registrován: ned led 16, 2011 10:49
Zařízení: iPhone 7+ 256 GB
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Jumbo78 » ned bře 03, 2013 8:34

Takže pan Straka zde hraje mrtvého brouka (nebo spíš ptáka :D ). Dalo se to čekat...

britex.straka
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: úte úno 19, 2013 15:51
Zařízení: i9300

Britex - servis telefonů

Příspěvek od britex.straka » pon bře 04, 2013 16:16

Moc nerozumím co je zde probíráno. Jsme autorizovaný servis mobilních telefonu : Alcatel,Apple (operátoři),Huawei,LG,Samsng a ZTE.
Pokud si myslíte,že si oxidaci vymýšlíme,tak vše je řádně doložitelné a mohu na vyžádání na straka@britex.cz kdykoliv doložit. Pokud je pochybení na naší straně, tak samozřejmě dořešíme.
V neposlední řadě, zde nehraji roli pasivního hráče.Naopak se snažím pomoci a vystupovat v daném tématu. Jestli máte pocit,že Vám není odpovězeno není nic jednodušího než-li mi napsat popřípadě zavolat.Rád Vám za naší společnost vyjdu vstříc a jsem připraven komunikovat s kýmkoliv.
Zároveň se Vám všem omlouvám,že nereaguji na Vaše příspěvky ihned.

Uživatelský avatar
Jumbo78
moderátor
moderátor
Příspěvky: 704
Registrován: ned led 16, 2011 10:49
Zařízení: iPhone 7+ 256 GB
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Jumbo78 » pon bře 04, 2013 17:31

Já už vám všechny informace pak i souhlas s uveřejněním a nic se neděje

Uživatelský avatar
sotrava
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 155
Registrován: pon zář 13, 2010 9:08
Zařízení: Oneplus X
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od sotrava » pon bře 04, 2013 18:18

Tak pánové jediné co by možná platilo na britex a pStraku tak aby si zašel do VSP data což je autorizovaným servisem pro HTC a tam se učil servisním opravám. To je pro mně servis na jedničku a myslím si že většina bude se mnou souhlasit kdo tam reklamoval zařízení.
Tady se někdo z Britexu jenom ohání větou '' pošlete mi číslo zakázky a já to pro věřím,, a pak větou o ochraně osobních údajů i když tazatel veřejně souhlasí s uvedením údajů zde na fóru. Takže odpovědi jsou stále jenom výmluvy. Pokud děláte vše jak píšete tak se nemáte čeho obávat.
Svoji zkušenost s Vaší firmou mám a jako obvykle jsem přišel o záruku na přístroji z důvodu oxidace. I když jsem pak mobil nechal opravit u jiné firmy a základní desku jsem viděl nebylo na ní nic a vypadala jako z výroby.
Jste jaká jste firma, typicky česká jenom vydělávat za min nákladů.
Pokud člověk chce u Vas obhájit svoje tak jedině na co slyšíte je soud a soudní znalec.
Přeji Vám tolik úspěchu kolik jste zrušili neprávem oprávněných záručních oprav

Zbyndas
nováček
nováček
Příspěvky: 13
Registrován: pát bře 01, 2013 7:55
Zařízení: HTC EVO 3D

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Zbyndas » pon bře 04, 2013 18:42

Vážený pane Strako,
pokud je u pár týdnů starého telefonu, který nikdy nepřišel do styku s vodou ani s vysokou vlhkostí důvod k zamítnutí reklamace oxidace, která nemohla být způsobena nesprávným používáním pak jsem rád, že telefony, které u Vás servisujete již nepoužívám... Řešil jsem u Vás 2 reklamace dvou různých zařízení (oba Samsung), obě zamítnuty z důvodu oxidace..Jak si mám tedy vysvětlit, že nyní dva roky používám tím samým způsobem HTC, řešil jsem jednu reklamaci a vše proběhlo naprosto bez problémů a telefony fungují na 100%? Buď je tedy chyba v servisu, nebo u výrobce..Velice mi mrzí, že nemohu doložit IMEI atd. Je to dva roky zpět..

mberdych
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1172
Registrován: ned kvě 22, 2011 21:54
Zařízení: iPhone 7/Blackberry Priv

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od mberdych » pon bře 04, 2013 19:17

S tou oxidaci. Nechci se zastavat britexu. Ale z logiky veci, jim je to fuk. Zarucni opravu plati vyrobce, pokud reknou zoxidovano, tak take dostanou prd pocitam za opravu. Tedy mi z toho vychazi, ze to to musi byt direktiva samsungu, jinak si to nedovedu vysvetlit. Proc by to servis delal?

Uživatelský avatar
Jumbo78
moderátor
moderátor
Příspěvky: 704
Registrován: ned led 16, 2011 10:49
Zařízení: iPhone 7+ 256 GB
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Jumbo78 » pon bře 04, 2013 21:57

Já kašlu na oxidaci. Jasnĕ jsem tu uvedl IMEI a souhlas s uveřejněním a pan Straka se neobtěžuje nic ověřit...

britex.straka
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: úte úno 19, 2013 15:51
Zařízení: i9300

Britex - servis telefonů

Příspěvek od britex.straka » úte bře 05, 2013 8:10

Pár informací pro všechny co řeší oxidaci. Pokud jumbo78 chce dořešit stížnost ať mne kontaktuje na straka@britex.cz ať mohu zaslat podklady a naše vyjádření.
Informace pro mberdych fuk nám to rozhodně není avšak pokud je oxidace zřetelná a prokazatelná, tak jde o porušení záručních podmínek, které nejsou v souladu se všeobecnými podmínkami výrobce. Opět se musí přistupovat individuálně.Neboť každá značka a každý zákazník řeší svůj případ od případu.Těžko budeme brát záruku na mobilní telefon jen tak pro nic za nic.Toto výrobce ani operátor neakceptuje.Proto vše se musí řádně doložit a od reportovat. Pokud tedy máte konkrétní případy zašlete nebo kontaktujte mne na uvedeném emailu popřípadě telefonním čísle 777 717 009. Z naší strany je to velmi vstřícné gesto a zapojení se do tohoto fora abychom vysvětlily a odůvodnily postup.Nemyslíte?

Uživatelský avatar
Baset
nováček
nováček
Příspěvky: 10
Registrován: úte led 15, 2013 14:17
Zařízení: Asus Padfone 2 , Galaxy S , Galaxy Note

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Baset » úte bře 05, 2013 8:55

Tak to tu čtu již delší dobu a přiznám se ze se docela bavím ;-)... Ale dnes mám nějakou zvláštní náladu a protože nesnáším politiku a lidi jež ji dovedli do stavu v jakem je tak jsem s rozhodl napsat taky pár řádků...

Předem ještě napíšu ze jsem majitelem Galaxy Note a zkušenost s Britexem mám pozitivní kdy mi opravili telefon po tom co nastal Brick po továrním resetu jelikož mám spatnou revizi čipu a tento byl ohrožen špatným kernelem... Vše oficiální bez rootu apod... Vše proběhlo naprosto bez problémů a dle mého rychlém čase - 1 týden

Vážený pane Strako vy jste velmi zdatný politik!!! Pokud má vaše firma takovýto problém s pověstí na vaši práci a vy se rozhodnete tuto skutečnost napravit a jdete mezi prostý lid musíte počítat s tím ze budete muset sklopit hlavu a mluvit, mluvit a mluvit...
Zatím vaše reakce na vše zde je stále stejná a to typu "na tuto otázku odpoví můj tiskový mluvčí Flanta Kocourek"

Pokud to se zlepšením vaší pověsti myslíte vážně tak začněte postupně jeden případ od případu viz třeba uživatel Jumbo78 jež tu "křičí" nejvíce (nemyslím to zle Jumbo78 jsi mi velkou pomocí na kterémkoliv fóru kde s potkáme a vážím si tě) a který vám dal i zde veřejný souhlas i potřebné údaje vše zde prošetřit VEŘEJNĚ a před všemi...

Osobně mě nezajímá ten případ ale to zda jste schopen se alespoň k jednomu obvinění postavit čelem a jednat s lidmi osobně a přímo a ne prozatímním stylem :
"Pojďte se mnou veřejné řešit problém ale do místnosti vedle za zavřenými dveřmi a výsledek sdělíme pokud bude pro nás příznivý! "

A ještě bych poprosil Jumbo78 jestli můžeš výstižně popsat celý problém ať máme výpověď k problému (snad) od obou stran... Ať se alespoň " my " uživatelé zachováme tak jak to požadujeme po panu Strakovi...

Uživatelský avatar
Jumbo78
moderátor
moderátor
Příspěvky: 704
Registrován: ned led 16, 2011 10:49
Zařízení: iPhone 7+ 256 GB
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Jumbo78 » úte bře 05, 2013 9:21

Ahoj kamaráde.
Přesně o totéž šlo i mně, aby se k věci postavili čelem a ne stylem "jo hoši, to musí vědět Ruda sám"...
Hned jak budu na PC, problém tu přesněji popíšu.

EDIT:

Zkopíroval jsem tu text mailu, který jsem jim psal, když jsem posílal na druhou reklamaci. Přikládám také videa, co to dělalo:

Občas, když zapnu číselník (dialer) a kliknu na protokol hovorů, dialer "vypadne" na základní obrazovku. Totéž se občas stává při vytáčení čísla - kliknu 69, vyběhnou shody, začnu jimi listovat a "vypadnu" na základní obrazovku... Taktéž, když zapnu zprávy občas to problikne a jsem na základní obrazovce. Dostal jsem se do fáze, kdy nebylo možné ukutečnit hovor, jelikož při vyťukávání telefonního čísla se číselník vypnul...

Jelikož jsem od společnosti Vodafone obdržel při předchozí reklamaci náhradní telefon SE Xperia Mini Pro, nainstaloval jsem na něj všechny aplikace, které používám na Samsungu Galaxy S a daný problém se neobjevil. Tudíž mohu říci, že problém se netýká nainstalovaných aplikací, ale telefonu jako takového...

Také bych chtěl říci, že při první opravě ve Vašem servise jste mi dle Vašeho vyjádření nahráli nejaktuálnější dostupný software, ale po připojení k programu KIES mi tento program hlásil že zařízení nepodporuje aktualizaci prostřednictvím KIES - CSC kod byl jiný, než předtím. Teď, po návratu ze servisu, kdy v servisním protokolu nebyla ani zmínka o přehrávání softwaru se mi telefon bez problému ke KIES připojil a CSC kod byl zase jiný... V servisním protokolu jste psali, že jste provedli několik hovorů a poslali několik SMS - je zvláštní, že po převzetí v protokolu hovorů byl pouze jeden odchozí hovor s trváním 0:00:00 a SMS žádná... Podle časů na Vašem webu (a podle časů v telefonu) jste provedli pouze jedno odeslání souboru přes BT a jeden hovor...

Videa:

http://youtu.be/VFKhclgIYFE

http://youtu.be/FAFVQ18EnjQ

http://youtu.be/FkvaarfFYqM

http://youtu.be/AUOsi6gVJSg

Tento email úplně ignorovali. Už jsem byl zoufalý, protože na prodejně jsem nahodil WIFI, obnovil kontakty a SMS a problém byl zpátky na světě...

mberdych
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1172
Registrován: ned kvě 22, 2011 21:54
Zařízení: iPhone 7/Blackberry Priv

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od mberdych » úte bře 05, 2013 11:43

Britex: tim fuk jsem myslel to, ze neni ve Vasem zajmu vymyslet si oxidaci tam kde neni, protoze vy z toho zadny benefit mit nebudete. Tedy aspon tak mi to pripada. Osobne s britexem zadnou zkusenost nemam, ale pravda moc pozitivni ohlasy na nej nectu.

britex.straka
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: úte úno 19, 2013 15:51
Zařízení: i9300

Britex - servis telefonů

Příspěvek od britex.straka » stř bře 06, 2013 13:23

Sleduji vývoj diskuze a stále se zde hovoří všeobecně.Pojďme tedy konkrétně rozebrat případ od případu.Ať může reagovat i druhá strana pokud lze použít slovo dialog.Nejsem žádný politik a ani mé ambice tím nesměřují, snažím se komunikovat s Vámi a rozebírat téma tohoto vlákna. Rozhodně odmítám za naší společnost spekulovat zda oxidace je vymyšlená apod. Vše je zdokumentované a doložitelné.Není to věc jednotlivce,ale celkový pohled na činnost autorizovaného servisu. Proto bych chtěl očistit jméno společnosti Britex od nepodložených informací. Rozumím, že ne každému jsem schopen vyjít vstříc a nejjednodušší cesta je mne kontaktovat ať na straka@britex.cz či na britex.straka@gmail.com Pokud je pochybení z naší strany, tak bude zjednána náprava v opačném případě budu bojovat a bránit se.Co je přirozené...
Proto Vás všechny prosím : Máte problém? Nevyšel Vám servis vstříc a neodůvodnil reklamaci a postup? Kontaktujte mne.Budu se intenzivně v rámci svých pravomocí zabývat jakoukoliv reklamací a odůvodnit postup : proč,jak,důvod,příčina,výsledek apod.

Děkuji Vám

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12203
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Britex - servis telefonů

Příspěvek od htcjirka » stř bře 06, 2013 13:28

Uz Vam zde lide poslali emei a souhlas se zverejnenim udaju,tak uz k tomu neco napiste,zde a ne kdesi soukrome.

murder
smartguru
smartguru
Příspěvky: 610
Registrován: ned pro 23, 2007 14:07
Zařízení: LG G3 Android 6 Marshmallow

Britex - servis telefonů

Příspěvek od murder » stř bře 06, 2013 13:40

Pane Straka, máte můj hlas, je jedno jestli v komunálních volbách, nebo ve vrcholné politice jednoznačně se v tom davu mlžičů bez problémů ztratíte.
Modlete se aby si Váš zaměstnavatel nepřečetl tuto diskuzi, neboť jste obraz společnosti jednoznačně poškodil a nadále poškozujete.
Sám jsem přes Britex reklamoval a byla vyřízeno k mé spokojenosti, jenže už to bude delší doba a po zkušenostech z tohoto vlákna, pokud mě potká nějaká reklamace udělám vše pro to aby mou reklamaci řešil kdokoliv jiný než Britex.
Několikrát tady máte napsány údaje potřebné k vyhledání reklamace, máte udělený veřejný souhlas, tak se konečně vyjádřete, nebo mlčte, ale nemlžte!!!

Uživatelský avatar
Baset
nováček
nováček
Příspěvky: 10
Registrován: úte led 15, 2013 14:17
Zařízení: Asus Padfone 2 , Galaxy S , Galaxy Note

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Baset » stř bře 06, 2013 13:44

Milý pane Strako...

dle vašeho posledního příspěvku vidím že jste si přečetl alespoň začátek mého příspěvku výše ...

ale "opakuji se" prosím tedy aby jste tedy dle vašich slov pokračoval v dialogu jež se s vámi snaží již nějakou dobu vést uživatel Jumbo78 jež i dříve a i teď nyní na moji žádost zde popsal problém jež s vaším servisem má ... a k němuž vám doložil IMEI i zde souhlas s veřejným projednáním tohoto problému.

Pokud Jumbo78 dovolí ;-) ocituji zmíněné příspěvky:
Jumbo78 píše:IMEI tuším bylo 354781045182158, Samsung galaxy S i9000 - loni od ledna do března...
A problém viz můj příspěvek výše.
Při procházení protokolu hovorů automaticky skákal zpět na výchozí obrazovku, totéž při prohlížení SMS - listování... Vyhrožování, že zaplatím diagnostiku, jestli to znova pošlu atd... Hodně jsem uvažoval, jestli mám brát NOTE...
Jumbo78 píše:Vážený pane Strako.

Tímto Vám uděluji souhlas, uveřejnit zde na fóru jakékoliv informace týkající se mé záruční opravy telefonu Samsung galaxy S i9000, výše uvedeného IMEI.

S pozdravem

Jan Huplík
A prosím neunavujte nás stále stejnou odpovědí o kontakt na váš e-mail který již vidím i ve spánku :lol: a hlavně prosím neurážejte naši inteligenci pokud se tuto odpověď budete snažit pouze přeformulovat jinými slovy ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Btw: (omlouvám se ale nemohu si pomoci ... :twisted: )

:roll: Jen pro upřesnění krátká citace z Wikipedie:

Dialog (řecky dialogos, od slovesa dialegomai, rozvažovat, rozmlouvat) je rozhovor dvou nebo více osob, který může vést k nalezení společného stanoviska.

Význam dialogu

Filosofický význam dialogu plyne z pochopení a uznání, že člověk se může mýlit nebo zastávat jednostranné stanovisko a že mu tedy může pomoci setkání s názorem druhého a druhých. Setkávání a střetání názorů může vést k lepšímu, pravdě bližšímu názoru než měli účastníci před setkáním. Tento důležitý náhled se někdy dokládá doslovnějším (i když etymologicky nepřesným[1]) výkladem řeckého slova dialogos jako dia-logos čili „skrze řeč“ nebo „prostřednictvím řeči“.

Aby rozhovor mohl vést k vytvoření společného výchozího stanoviska, k lepšímu nebo hlubšímu poznání, musí jeho účastníci splňovat jisté podmínky:
-musí mít vlastní názor, který jsou schopni zdůvodnit, případně i podložit konkrétními příklady;
-musí být schopni tento názor jasně, srozumitelně a pokud možno stručně vyslovit;
-musí být ochotni poslouchat i názory a argumenty druhých apřípadně se jimi i nechat přesvědčit.


Zejména tato poslední podmínka je náročná a vyžaduje od všech účastníků odvahu nechat si vlastní názor zpochybnit. Proto se jako dialog označuje jen takový rozhovor, při němž jsou tyto podmínky splněny. Naopak třeba “mlžení“, snaha ovlivnit partnery jinými prostředky, překřikování nebo skákání do řeči tyto podmínky porušují a rozhovor zůstává několika monology, takže nemůže nic přinést.

britex.straka
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: úte úno 19, 2013 15:51
Zařízení: i9300

Britex - servis telefonů

Příspěvek od britex.straka » stř bře 06, 2013 14:59

murder píše:Pane Straka, máte můj hlas, je jedno jestli v komunálních volbách, nebo ve vrcholné politice jednoznačně se v tom davu mlžičů bez problémů ztratíte.
Modlete se aby si Váš zaměstnavatel nepřečetl tuto diskuzi, neboť jste obraz společnosti jednoznačně poškodil a nadále poškozujete.
Sám jsem přes Britex reklamoval a byla vyřízeno k mé spokojenosti, jenže už to bude delší doba a po zkušenostech z tohoto vlákna, pokud mě potká nějaká reklamace udělám vše pro to aby mou reklamaci řešil kdokoliv jiný než Britex.
Několikrát tady máte napsány údaje potřebné k vyhledání reklamace, máte udělený veřejný souhlas, tak se konečně vyjádřete, nebo mlčte, ale nemlžte!!!
Přečtete si zákon o ochraně osobních údajů a pochopíte nebo mi zavolejte, než posílat odkaz fora.

britex.straka
nováček
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: úte úno 19, 2013 15:51
Zařízení: i9300

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od britex.straka » stř bře 06, 2013 15:03

Jumbo78 píše:Ahoj kamaráde.
Přesně o totéž šlo i mně, aby se k věci postavili čelem a ne stylem "jo hoši, to musí vědět Ruda sám"...
Hned jak budu na PC, problém tu přesněji popíšu.

EDIT:

Zkopíroval jsem tu text mailu, který jsem jim psal, když jsem posílal na druhou reklamaci. Přikládám také videa, co to dělalo:

Občas, když zapnu číselník (dialer) a kliknu na protokol hovorů, dialer "vypadne" na základní obrazovku. Totéž se občas stává při vytáčení čísla - kliknu 69, vyběhnou shody, začnu jimi listovat a "vypadnu" na základní obrazovku... Taktéž, když zapnu zprávy občas to problikne a jsem na základní obrazovce. Dostal jsem se do fáze, kdy nebylo možné ukutečnit hovor, jelikož při vyťukávání telefonního čísla se číselník vypnul...

Jelikož jsem od společnosti Vodafone obdržel při předchozí reklamaci náhradní telefon SE Xperia Mini Pro, nainstaloval jsem na něj všechny aplikace, které používám na Samsungu Galaxy S a daný problém se neobjevil. Tudíž mohu říci, že problém se netýká nainstalovaných aplikací, ale telefonu jako takového...

Také bych chtěl říci, že při první opravě ve Vašem servise jste mi dle Vašeho vyjádření nahráli nejaktuálnější dostupný software, ale po připojení k programu KIES mi tento program hlásil že zařízení nepodporuje aktualizaci prostřednictvím KIES - CSC kod byl jiný, než předtím. Teď, po návratu ze servisu, kdy v servisním protokolu nebyla ani zmínka o přehrávání softwaru se mi telefon bez problému ke KIES připojil a CSC kod byl zase jiný... V servisním protokolu jste psali, že jste provedli několik hovorů a poslali několik SMS - je zvláštní, že po převzetí v protokolu hovorů byl pouze jeden odchozí hovor s trváním 0:00:00 a SMS žádná... Podle časů na Vašem webu (a podle časů v telefonu) jste provedli pouze jedno odeslání souboru přes BT a jeden hovor...

Videa:

http://youtu.be/VFKhclgIYFE

http://youtu.be/FAFVQ18EnjQ

http://youtu.be/FkvaarfFYqM

http://youtu.be/AUOsi6gVJSg

Tento email úplně ignorovali. Už jsem byl zoufalý, protože na prodejně jsem nahodil WIFI, obnovil kontakty a SMS a problém byl zpátky na světě...
prosím kontaktujte mne na straka@britex.cz, rád Vám vysvětlím postup reklamace. Omlouvám se, zde nebudu popisovat průběh, nerad bych se dostal do střetu se zákonem.Pokud chcete rychlou reakci za volejte na 777 717 009. Děkuji za pochopení.

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12203
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Britex - servis telefonů

Příspěvek od htcjirka » stř bře 06, 2013 15:07

Klasicke mlzeni,zbytecne zalozene vlakno panem Strakou na ocisteni Britexu,ktere se jaksi nepovedlo.
Je videt ,ze pruser Britexu uz zacina v hornich radach.

cinch
nováček
nováček
Příspěvky: 31
Registrován: pát lis 13, 2009 19:07
Zařízení: HTC 8x

Britex - servis telefonů

Příspěvek od cinch » stř bře 06, 2013 15:18

Pan Straka ví, že je to v pr*eli a tak zapíná mlhátory a snaží se to zahrát .. někam pryč. Každý kdo má nějaké zkušenosti ví své a ostatní si v tomto vlákně udělají svůj názor a dá se s velkou pravděpodobností vytušit jaký. Ne nadarmo se říká, že ryba smrdí od hlavy.

Odpovědět

Zpět na „Off Topic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů