Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Diskuze věnovaná prvnímu dvoujádrovému telefonu od HTC
Odpovědět
xrayman
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: čtv čer 16, 2011 11:51
Zařízení: HTC: Touch, Diamond2, HD2, Sensation

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od xrayman »

Ahoj,
takže jsem již cca 10 dní šťastným (i nešťastným) majitelem Sensationu. První telefon jsem musel reklamovat, protože se u něj stávalo to, že při přechodu ze sítě "H" na "E" nebo "G" mi přerušoval hovory. Prostě vypadl, a musel jsem vytáčet znovu. Pak se k tomu přidalo i svévolné samovypínání. A to v nepravidelných intervalech a nikdy jsem neodhadl kdy se to stane. Prostě dopoledne se vypnul třeba 5x a pak již do druhého dne ani jednou. Když jsem měl to štěstí, slyšel jsem pípnout vypínací tón. Pak už jsem nalezl po zapnutí obrazovky jen čekající obrazovku na PIN. Když jsem neměl štěstí, zjistil jsem to až náhodně, když na mě vykoukl požadavek zadání PINu. No, a celkově se telefon choval divně, trhal se při listování internetem, i při zapnutém a vlemi dobrém signálu WiFi. A to samé i u prohlížení fotek ve fotogalerii, a to upozorňuji, že mám kartu A-Data 16GB class 10 !!! Takže reklamace a výměna kus za kus. Zde jsem prodělal, pááč jsem přišel o folii. No nic, šťastný, že je vše za mnou jsem naladil i nový phone :) A při pokusech s voláním, vše OK, při prohlížení foto, internetu, vše OK, takže šťastný jak blecha, že je vše za mnou, a navečer se vypl poprvé... A dnes již 4x, a já jsem z toho zase hotovej!!!! Má někdo nějakou radu, než zase vyrazím reklamovat??? Zkušenosti, názory, rady??? Na internetu včetně XDA je toho o Sensation zatraceně málo, takže tápu... Všem díky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pavel Vlasák
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1165
Registrován: sob úno 07, 2009 14:56
Zařízení: HTC Desire
Bydliště: Pardubice

Re: Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od Pavel Vlasák »

Nejake nainstalovane aplikace? Warez...?
xrayman
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: čtv čer 16, 2011 11:51
Zařízení: HTC: Touch, Diamond2, HD2, Sensation

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od xrayman »

Klasika... Vse projeto Zoner antivirem. Veskere aplikace jsou z Marketu a uzival jsem je i na HD2, a to jsem jich jeste mnoho nedoinstaloval. Protoze mi nechybi. Chapu moznost nekompatibility jedno a dvoujadra, ale dusledek samovolne vypinani??? :cry:
Pavel Vlasák
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1165
Registrován: sob úno 07, 2009 14:56
Zařízení: HTC Desire
Bydliště: Pardubice

Re: Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od Pavel Vlasák »

Provozuj ho nejakou dobu bez aplikaci a uvidis.
Tom Vysoudil
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 169
Registrován: pát led 02, 2009 14:24
Zařízení: Xperia X1 a iPhone 4

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od Tom Vysoudil »

Pokud tam opravdu nerves nejaky warez, tak s nim bez znovu na reklamacku :-) tohle nevypada, ze by to byla tvoje vina. Ale je to teda slusny pech, jit tolikrat na reklamaci za 10 dni.

Btw: jak pises o XDA. Nehodil jsi si tam nejakou jinou ROMku?
xrayman
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: čtv čer 16, 2011 11:51
Zařízení: HTC: Touch, Diamond2, HD2, Sensation

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od xrayman »

Ne... Ani bych to pomalu nestihal... :)) Pri te frekvenci reklamaci!!! :))

S timhle jsem laboroval u HD2, a zjistil jsem, ze mi Android vyhovuje maximalne, a tak jsem se rozhodl, ze si koupim cistokrevny kousek a vyloucim tim chyby, ktere mely nektere verze neoficialnich rom. Bohuzel, vysledek je pro mne zatim zklamanim.

Jinak telefonu vsechna cest... Technicky pekny kousek, jen to vypinani musim resit tak, ze to nechce PIN a tim padem po restartu skoci do normalniho modu. Jenze, da se na to spolehnout??? Pracuji v oblesti, kde jsem "na telefonu" a pokud bych nebyl, bude to slusny prusvih... No, ale dekuji za pomoc...

-- doplnění předchozího příspěvku (čtv čer 16, 2011 14:20) --
Pavel Vlasák píše:Provozuj ho nejakou dobu bez aplikaci a uvidis.
No, ale tim padem prijdu o moznost vymeny do 48hodin, a co kdyz to nebude ono???
A taky, co to je za telefon, kdyz origo aplikace z Marketu zpusobuji tohle???
Nikdy driv jsem se s tim u svych phounu nesetkal, a ted kdyz mam uzivat vyslunni technicke dokonalosti, tak tohle??? :evil:
Uživatelský avatar
lukas.manak
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 369
Registrován: úte lis 27, 2007 17:25
Zařízení: BB Q10
Bydliště: Hrušovany u Brna
Kontaktovat uživatele:

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od lukas.manak »

já osobně bych ho valil opět vrátit, pěkně kus za kus a provozoval bych ho bez jakékoliv úpravy a instalace aplikací. a pak se uvidí...
pavel.hurta
nováček
nováček
Příspěvky: 39
Registrován: sob led 26, 2008 18:51
Zařízení: iPhone 4

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od pavel.hurta »

Já osobně bych to vyměnil za jinou značku. Za posledních 10 let jsem vystřídal skoro 10 přístrojů od Symbianu přes windows zpátky k novému Symbianu a tohle co popisuješ bylo stále dokola - zamrzání, sekání, vypínání. Podotýkám, že vždy oficiální OS a přístroj neznečištěný různými aplikacemi. Pár měsíců jsem získával info a přemýšlel a teď asi měsíc mám iPhone 4 a naprostá spokojenost - už jsem do něj měl jít dávno. Nemám co měnit, počkám si 2 roky na další možnost zvýhodněné ceny u operátora - ovšem jinou značku už nechci.
xrayman
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: čtv čer 16, 2011 11:51
Zařízení: HTC: Touch, Diamond2, HD2, Sensation

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od xrayman »

Takže, shrnuto, podtrženo...

Ještě jednou jej zajdu vyměnit. Otestuji jej se všemi aplikacemi se kterými jsem zvyklý dělat, protože bez toho je mi ten telefon nanic !!!

A pokud se najde opět problém... Jdu do IPhone 4.

Hotovo!!!

-- doplnění předchozího příspěvku (čtv čer 16, 2011 17:35) --

Jelikož jsem nerad, když mi něco nefunguje a já nevím proč, jsem se rozhodl zavolat na oficiální podporu HTC pro ČR.
Nesmí Vás zmást, že když jsou ČR operátoři obsazení, že Vás to hodí do Anglie nebo kam... !! (to pak stačí položit a zavolat znovu)

Jinak přístup super... O mém telefonu po sdělení mého IMEI věděl vše, i to co s ním snad právě dělám, a to včetně nainstalovaných aplikací. Takže v tomhle trochu překvapení, ale zase, proč překvapení... Každý z nás to tuší.

Ale zpátky k problému, jelikož již pár podobných případů mají registrováno, odpověď zněla jasně: " Zajděte k prodejci (Vodafone) vyměňte si přístroj za nový, a zároveň požádejte o výměnu staré SIM karty za novou. V 99% případů se jednalo o problém, kdy karta hází chybu, telefon se rozhodne restartem chybu vyřešit a to vše se opakuje do nekonečna... Dotyčný věří, že to pomůže, protože karty, které jsou staré kolem 2let již tyto chyby vykazují a prý tento telefon ve snaze o nápravu problému se chová jako rozbitý, ale prý to je jen vlastnost "sebeopravy" !!!

Tak uvidíme, jestli to tak bude, dám Vám ještě vědět, ale nyní odcházím zrealizovat všechny výměny...

Jo, a číslo na podporu, pokud by se někomu hodilo, je: 800700741
pavel.hurta
nováček
nováček
Příspěvky: 39
Registrován: sob led 26, 2008 18:51
Zařízení: iPhone 4

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od pavel.hurta »

Je to právě o tom, že u telefonu za 14 tKč nesmí existovat podobné problémy, ať už softwarové či po stránce kvality použitých materiálů a zpracování. Předtím jsem měl N97 mini, kterou se mi na 4. pokus podařilo reklamovat kvůli zamrzání a samovolným restartům, ale reklamace mě stála dost času, který lze využít účelněji. Pak jsem na týden zkusil E7 - design, zpracování a materiály tentokrát na jedničku, ale 1) velká a těžká (člověk má někdy obavu, že se v ruce převáží a vypadne), 2) symbian vylepšený, ale slabou hardwarovou konfigurací naprosto přístroj zkur... - občasné zamrznutí se objevilo i zde, prostě dát v dnešní době do nejvyššího modelu Nokie za 14 tKč procesor 680 MHz a k tomu RAM 256 MB je naprosto nedostatečné a směšné. Nemám proč dělat reklamu, ale koupí iPhonu jdou všechny tyhle diskuze mimo mne, protože zde se nic takového neobjeví a já už nemám náladu ani čas, abych telefon za 14 tKč nestále nějak dolaďoval a řešil, že něco nefunguje - to prostě u přístroje v téhle cenové relaci nelze tolerovat.
Uživatelský avatar
l.hrudka
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 54
Registrován: ned říj 04, 2009 12:11
Zařízení: Htc Touch Pro 2,Samsung Omnia B7610 Pro

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od l.hrudka »

Ahoj mě se stáva že dám večer telefon do nabíječky a ráno svítí dioda zeleně jako že je nabytý a nejde zapnout až když vyndám baterii ,potom to zase nějakou dobu neudělá jen se občas sám zrestartuje :-(
laco73
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 263
Registrován: pon čer 07, 2010 8:12
Zařízení: , LG G2, Miix 2 8" 3G

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od laco73 »

to: xrayman

Ako si dopadol s tou SIM kartou? Bolo to simkou, alebo si prisiel na nieco nove?

Inak by ma zaujimalo, co dela predajca s reklamaciou, ako je tato...sekanie, restart a pod.
Kam sa dostane taky telefon? Znovu do distribucie v novej a peknej krabici???
Myslim si, ze si s tym velku hlavu nerobia...zabalia a sup do predaja k novemu a nestasnemu zakaznikovi...co myslite?
Vacclaf
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 143
Registrován: čtv pro 09, 2010 15:44
Zařízení: HTC DHD

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od Vacclaf »

To LACO, mám s tím přímo zkušenost. V jednom nejmenovaném elektromarketu jsem manželce koupil mobil (nový v krabici, a ještě jsem manželce říkal, ať si ten mobil vyzkouší-nechtěla, že prý si ho vyzkoušela už dříve u kámošky). Po příchodu jsme mobil vybalili z krabice, nabili a manželka přišla na to, že v telefonu jsou uložené kontakty, které nezná a příchozích a odchozích správ nepočítaně, nehledě na to, že ty SMSky byly z února a my jsme koupili tel. v KVĚTNU. Takže bych se nedivil už ničemu.
marion01
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: sob pro 17, 2011 10:59
Zařízení: htc sensation

Samovolné vypínání přístroje (už druhého kusu)

Příspěvek od marion01 »

Mozem len potvrdit vasa rada mi prisla velmi vhod pristroj sa zacal vypinat uplne necakane 1-2 krat denne neskor sa to zacalo stupnovat 7-10 krat a niekedy uplne hned po novom restarte a nabehnuti obrazovky. Bol som z toho zufaly v service v nasej opravovni mobilov O2 mi nevedeli poradit vraj este htc-cko neopravovali ani neposielali do servisu. Zacal som riesit veci hladanim po fore ci nahodou nenarazim na podobne problemy. Mal
som po pravde nedoveru obratit sa na servis okrem toho v mobile je kopec internych informacii...atd. Vytiahol som simku, sd kartu a opat zasunul na miesto...ano mal som dojem ze ta sd karta nemusela byt v spravnej polohe a pristroj sa samovypinanim snazil chybu napravit...pre istotu som medzi kryt a baterku zasunul aj kusok papiera a moj
problem s vypinamim ako sa zda sa vyriesil...este raz vam vsetkym dakujem za dobru radu ktora je niekedy nad zlato....pekne sviatky vam vsetkym dakujem
Odpovědět

Zpět na „HTC Sensation“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů