Stránka 1 z 1

Platba ve store přes Vodafone

Napsal: pon říj 21, 2013 22:26
od Slide
Zdravím,

chtěl jsem si koupit aplikaci do své Lumie 920 a jako platební prostředek využít m-pěněženku u Vodafone. Bohužel na mě vyskočila hláška, že platbu nelze provést, protože došlo ke ztrátě mobilního připojení(viz https://www.dropbox.com/s/esm9gps07i3pv ... 8_0001.png" onclick="window.open(this.href);return false;). Připojen jsem byl na stabilní wifi, což by podle infa na webu vodafonu mělo stačit, tzn. neměly by být striktně vyžadovány mobilní data. Nákup jsem se snažil několikrát opakovat bez úspěchu.
V prodejně Vodafonu mi řekli, že než mi budou moct vůbec provést nějaký servisní zásah, tak si mám aktivovat mobilní data(v současné době je mám blokované) a vyzkoušet to přez ně, do čehož se mi ale moc nechce, protože mi přijde absurdní platit za službu, kterou nechci, jen aby vůbec mohli diagnostikovat problém. Chtěl bych se proto zeptat, jestli s tímto problémem máte někdo zkušenosti případně jestli se vám daří nakupovat aplikace přes m-peněženku s připojením na wifi.
Děkuji za případné odpovědi. :wink:

Platba ve store přes Vodafone

Napsal: čtv led 16, 2014 22:29
od finchcz
sice uz trochu pozde... ale ma zkusenost je takova, ze kdyz chci neco koupit, musim mit zapla mobilni data. pres wifi to pravdepodobne proste nejde (nevim, jaka je technicka sranka veci, ale slovo demence v tomto pripade ne a ne dostat z hlavy)...

Platba ve store přes Vodafone

Napsal: sob led 18, 2014 12:24
od sambi
U Vodafone je to celé nějaké divné.
Psal jsem před 3 dni na jejich podporu, zda tuto službu podporují, jako má T-mobile m-bank.
Ve Windows Phone v peněžence mám Vodafone, ale nešlo to.
Ze zákaznické podpory mi odpověděli:

Dobrý den,

je nám líto, ale bohužel Vám nemůžeme potvrdit, zda a případně kdy budeme tuto službu nabízet. Všechny novinky naším zákazníkům vždy sdělujeme včas prostřednictvím médií či tiskovou zprávou společnosti. Děkujeme za pochopení.