Jede Vám všem plynule a v pohodě? Já jsem se zaseknul na výchozí obrazovce s hláškou:
"Váš telefon provádí úvodní synchronizace se službou HTCSense.com. Může to trvat i několik hodin podle toho, kolik máte kontaktů."
Když ručně zapnu synchonizaci v telefonu, tak asi 10 sekund běží a pak nic. Na webu pořád ta samá hláška.
HTCSense.com
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 342
- Registrován: čtv pro 23, 2010 1:26
- Zařízení: HTC Desire HD, Evo 3D
Re: HTCSense.com
Skôr sa opýtam, či je vôbec niekto, komu sence ide...
Keďže táto služba je od začiatku extrémne nepoužiteľná...
Sent from my Desire HD using Tapatalk
Keďže táto služba je od začiatku extrémne nepoužiteľná...
Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Cleric
- smartmaniak
- Příspěvky: 1162
- Registrován: pát dub 09, 2010 15:09
- Zařízení: Apple iPhone 7 128 GB
- Bydliště: Potkali se u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
HTCSense.com
Mě to fungovalo, ale mám to odzkoušeno na Desire + Custom ROM Z/HD
-
- přispěvatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: čtv lis 19, 2009 13:06
- Zařízení: Galaxy Nexus
- Bydliště: Praha
Re: HTCSense.com
Me funguje naprosto bez problemu. Vyzkousel jsem vsechny sluzby, ktere nabizi a funguji. Tp uvodni propojovani si uz nepamatuju, ale byt tebou, tak to delam pres wifi a dam tomu cas.
-
- nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon pro 20, 2010 12:47
- Zařízení: HTC Desire Z
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
HTCSense.com
Mám dojem, že jsem to zkoušel 2x, i přes wifi - ta registrace je mimochodem pěkně pitomá. Ale leželo mi to v tomhle stavu týden a nic :-/
HTCSense.com
Tohle jsem měl taky i po update na 1.82. Tak jsem smazal účet v TELEFONU, hned vytvořil nový se stejným heslem, pak následovala kompletní procedura s ověřením přes mail, přihlášením přes mobil a následně na webu. Chvíli se to synchronizovalo a už všechno funguje včetně polohy.Wordfish píše:Jede Vám všem plynule a v pohodě? Já jsem se zaseknul na výchozí obrazovce s hláškou:
"Váš telefon provádí úvodní synchronizace se službou HTCSense.com. Může to trvat i několik hodin podle toho, kolik máte kontaktů."
Když ručně zapnu synchonizaci v telefonu, tak asi 10 sekund běží a pak nic. Na webu pořád ta samá hláška.
Mám dojem, že jsem dřív vůbec neměl v mobilu pod synchronizacemi HTC Sense a proto to asi nešlo. Tohle si zkontroluj.
-
- nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon pro 20, 2010 12:47
- Zařízení: HTC Desire Z
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
HTCSense.com
Ok, díky za tip. Zkusím a uvidím
-- doplnění předchozího příspěvku (úte bře 01, 2011 10:04) --
Tohle přišlo překvapivě rychlo ze supportu HTC:
Dobrý den,
Dekuji za Vas email. Navrhuji Vam smazat ucet a vytvorit novy ucet na HTC Sense.com nebo vytvorit novy ucet s jinou emailovou adresou.
Vime o problemu a usilovne na nem pracujeme.
Nicméně, kvůli vyšší než očekávané poptávce na službu HTC Sense.com, někteří z našich zákazníků zažívají problémy se stabilitou a spolehlivostí, které jsou nepřijatelné. Omlouváme se za nepříjemnosti způsobené tímto výpadkem, ujišťujeme Vás, že HTC to považuje za velmi důležité téma a my se snažíme zlepšit komfort pro všechny. Doufám, že zlepšení služeb v blízké budoucnosti pomůže některým z těchto otázek, a budeme i nadále komunikovat s našimi zákazníky během celého procesu. Děkujeme vám za vaši trpělivost.
Vas pripad budu tedy ted eskalovat do oddeleni technickych eskalaci.
-- doplnění předchozího příspěvku (úte bře 01, 2011 10:04) --
Tohle přišlo překvapivě rychlo ze supportu HTC:
Dobrý den,
Dekuji za Vas email. Navrhuji Vam smazat ucet a vytvorit novy ucet na HTC Sense.com nebo vytvorit novy ucet s jinou emailovou adresou.
Vime o problemu a usilovne na nem pracujeme.
Nicméně, kvůli vyšší než očekávané poptávce na službu HTC Sense.com, někteří z našich zákazníků zažívají problémy se stabilitou a spolehlivostí, které jsou nepřijatelné. Omlouváme se za nepříjemnosti způsobené tímto výpadkem, ujišťujeme Vás, že HTC to považuje za velmi důležité téma a my se snažíme zlepšit komfort pro všechny. Doufám, že zlepšení služeb v blízké budoucnosti pomůže některým z těchto otázek, a budeme i nadále komunikovat s našimi zákazníky během celého procesu. Děkujeme vám za vaši trpělivost.
Vas pripad budu tedy ted eskalovat do oddeleni technickych eskalaci.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů