HTCSense.com

Diskuze o HTC Desire Z se systémem Android a vlastní hardwarovou klávesnicí
Odpovědět
Wordfish
nováček
nováček
Příspěvky: 29
Registrován: pon pro 20, 2010 12:47
Zařízení: HTC Desire Z
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

HTCSense.com

Příspěvek od Wordfish »

Jede Vám všem plynule a v pohodě? Já jsem se zaseknul na výchozí obrazovce s hláškou:
"Váš telefon provádí úvodní synchronizace se službou HTCSense.com. Může to trvat i několik hodin podle toho, kolik máte kontaktů."

Když ručně zapnu synchonizaci v telefonu, tak asi 10 sekund běží a pak nic. Na webu pořád ta samá hláška.
dufulo
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 342
Registrován: čtv pro 23, 2010 1:26
Zařízení: HTC Desire HD, Evo 3D

Re: HTCSense.com

Příspěvek od dufulo »

Skôr sa opýtam, či je vôbec niekto, komu sence ide...
Keďže táto služba je od začiatku extrémne nepoužiteľná...

Sent from my Desire HD using Tapatalk
Uživatelský avatar
Cleric
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1162
Registrován: pát dub 09, 2010 15:09
Zařízení: Apple iPhone 7 128 GB
Bydliště: Potkali se u Kolína
Kontaktovat uživatele:

HTCSense.com

Příspěvek od Cleric »

Mě to fungovalo, ale mám to odzkoušeno na Desire + Custom ROM Z/HD :lol:
mist
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 143
Registrován: čtv lis 19, 2009 13:06
Zařízení: Galaxy Nexus
Bydliště: Praha

Re: HTCSense.com

Příspěvek od mist »

Me funguje naprosto bez problemu. Vyzkousel jsem vsechny sluzby, ktere nabizi a funguji. Tp uvodni propojovani si uz nepamatuju, ale byt tebou, tak to delam pres wifi a dam tomu cas.
Wordfish
nováček
nováček
Příspěvky: 29
Registrován: pon pro 20, 2010 12:47
Zařízení: HTC Desire Z
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

HTCSense.com

Příspěvek od Wordfish »

Mám dojem, že jsem to zkoušel 2x, i přes wifi - ta registrace je mimochodem pěkně pitomá. Ale leželo mi to v tomhle stavu týden a nic :-/
ivcv
nováček
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: pát led 28, 2011 13:37
Zařízení: Desire Z

HTCSense.com

Příspěvek od ivcv »

Wordfish píše:Jede Vám všem plynule a v pohodě? Já jsem se zaseknul na výchozí obrazovce s hláškou:
"Váš telefon provádí úvodní synchronizace se službou HTCSense.com. Může to trvat i několik hodin podle toho, kolik máte kontaktů."

Když ručně zapnu synchonizaci v telefonu, tak asi 10 sekund běží a pak nic. Na webu pořád ta samá hláška.
Tohle jsem měl taky i po update na 1.82. Tak jsem smazal účet v TELEFONU, hned vytvořil nový se stejným heslem, pak následovala kompletní procedura s ověřením přes mail, přihlášením přes mobil a následně na webu. Chvíli se to synchronizovalo a už všechno funguje včetně polohy.
Mám dojem, že jsem dřív vůbec neměl v mobilu pod synchronizacemi HTC Sense a proto to asi nešlo. Tohle si zkontroluj.
Wordfish
nováček
nováček
Příspěvky: 29
Registrován: pon pro 20, 2010 12:47
Zařízení: HTC Desire Z
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

HTCSense.com

Příspěvek od Wordfish »

Ok, díky za tip. Zkusím a uvidím

-- doplnění předchozího příspěvku (úte bře 01, 2011 10:04) --

Tohle přišlo překvapivě rychlo ze supportu HTC:

Dobrý den,

Dekuji za Vas email. Navrhuji Vam smazat ucet a vytvorit novy ucet na HTC Sense.com nebo vytvorit novy ucet s jinou emailovou adresou.

Vime o problemu a usilovne na nem pracujeme.

Nicméně, kvůli vyšší než očekávané poptávce na službu HTC Sense.com, někteří z našich zákazníků zažívají problémy se stabilitou a spolehlivostí, které jsou nepřijatelné. Omlouváme se za nepříjemnosti způsobené tímto výpadkem, ujišťujeme Vás, že HTC to považuje za velmi důležité téma a my se snažíme zlepšit komfort pro všechny. Doufám, že zlepšení služeb v blízké budoucnosti pomůže některým z těchto otázek, a budeme i nadále komunikovat s našimi zákazníky během celého procesu. Děkujeme vám za vaši trpělivost.

Vas pripad budu tedy ted eskalovat do oddeleni technickych eskalaci.
Odpovědět

Zpět na „HTC Desire Z“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů